Croonwolter&dros

Croonwolter&dros Reviews

10 jaar met plezier gewerkt bij dit bedrijf. Er heerst een goede sfeer onderling. Arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend te noemen.

Helaas in deze 10 jaar 2 reorganisaties gehad. Bij de 2e reorganisatie in 2016 terecht gekomen bij een andere tbi onderneming.

Achteraf gezien leuke leerzame tijd gehad en bij zeer leuke grote klanten gewerkt.
Pluspunten
Goede sfeer bij collegas goed salaris/arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Veel tussenlagen waardoor het soms moeilijk was om door te groeien.
CWD is a good company to work for. They make sure you have everything you need to perform the job safely and according to the rules. Communication with management was friendly and relaxed, yet professional and efficient.
Ik zit helemaal op mijn plek bij Croonwolter&dros! Er heerst een Brabantse cultuur in onze regio, ondanks dat het een grote (landelijke) organisatie is. De deur van de directie staat altijd open en er is altijd ruimte om even te sparren over wat dan ook, zelfs in de privé-sferen.

Verder krijg ik de kans om mezelf te zijn in mijn rol en mezelf te ontwikkelen met vakgerichte opleidingen die ik zelf uit kan zoeken. We willen graag succesvol zijn, maar dat gaat nooit ten koste van de kwaliteit. Er is ook waardering voor wat je doet, niet alleen in het overmaken van jouw salaris, maar ook met een complimentje hier en daar.

We hebben de nodige uitdagingen, zoals ieder bedrijf, maar streven er naar om iedere keer te verbeteren en te leren van fouten die we maken.
Pluspunten
Waardering, platte organisatie, ruimte voor ontwikkelen en werk-privé balans.
Goede bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden en toekomst is groot.
Had een veelzijdige baan met veel administratieve taken, ondersteunend secretarieel en was een vraagbaak (regelneef) voor iedereen in en rond het gebouw.
Het is jammer dat ik boventallig ben geworden door een reorganisatie en per 1 januari as het dienstverband als beëindigd moet beschouwen.

Op dit moment ben ik reeds vrijgesteld van werk en wil ik op zoek naar een nieuwe, fijne werkgever waar ik me weer nuttig kan maken als medewerker. Heb op meerdere vlakken veel ervaring wat een groot voordeel is, maar mijn leeftijd weerhoud mij niet nog volop in het leven te staan.
Pluspunten
Platte structuur
Fijne collega's en leuke werkzaamheden, gevarieerd en uitdagend. Erg zelfstandige functie, wat ik prettig vind, zodat je alles op je eigen manier en tempo kan afhandelen.
Bedrijf zit nu midden in een fusie en daardoor veranderen er wat werkzaamheden.
Pluspunten
Dichtbij werk
Minpunten
Weinig parkeerplaatsen ;-)
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Croonwolter&dros. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,5
4,4
4,6
Reviews over Croonwolter&dros gesorteerd op locatie