Covebo
Werken bij Covebo betekent hard werken, maar ook veel plezier maken. Samen mooie resultaten halen en die ook vieren. Ik werk nu 2 jaar bij Covebo in een jong en gezellig team en krijg de kans om me te blijven ontwikkelen.
Pluspunten
Gezelligheid
Covebo is voor mij, veel vrijheid in je werk, groot verantwoordelijkheidsgevoel voor je eigen functie, gezellige club die zijn medewerkers waardeert. Normaal met grootse feesten en uitjes; nu met o.a. borrelboxen en zomerpakketten. Het management laat echt zien dat het zijn medewerkers ziet staan en waardeert.
Pluspunten
je wordt gewaardeerd
Empresa de recursos humanos con un buen sueldo casa y alojamiento
Altijd met plezier gewerkt, contact was goed en ik kon altijd terecht voor vragen enz
I think it's worth working for Covebo. The company offers employment opportunities in many areas
Pluspunten
Easy work
Minpunten
team atmosphere
Top uitzendbureau voor mij wel, nooit problemen gehad met Covebo.
Ne gyertek dolgozni a covebo-hoz...
Hazugok és tolvajok

Nu veniti sa lucrati la covebo...

Excroci si mincinosi

Do not work for covebo...

Liars and thieves togheter with the dutch people.

Fuck you covebo!!!
Grote projecten biedt mij meer ervaring , bij vaste bedrijf ga ik vanuit om met de beste gereedschappen voorzieningen mee te werken
Pluspunten
Minpunten
Help een bedrijf door zelf een curcus te betalen
In mei 2019 kwam ik hier werken. Met beide armen werd ik ontvangen op de vestiging. Van Timmerman naar binnen als Consultant bouw. Nu momenteel Werving Coördinator Bouw. Covebo staat er om bekend om te zorgen dat je met een lach naar het werk gaat en dit is zeker ter spraken. Opleidingen en certificaten kun je behalen via het bedrijf. Goede begeleiding op de werkvloer en vanuit het support. Veel uitdagende dagen waarbij je alles op alles zet om de juiste kandidaat te vinden voor een bedrijf. Super sfeer en heb het enorm naar mijn zin!
Good solary
Good business hours

Help from coordinators
Elke dag is weer een uitdaging bij Covebo, zo zoeken wij elke dag naar toppers binnen onze specialismen logistiek, productie en techniek. Een leuke uitdaging waar nog zoveel in te halen is.
Ik heb geleerd dieper in een mens te kijken om achter het verhaal van de mens te komen. De bedrijfscultuur en management voelt als een familie, dit is ook de reden dat ik mij zo goed thuis voel in het bedrijf.

Het moeilijke van deze baan is ook gelijk het leukste van mijn baan. Het zoeken van de juiste persoon, niemand is het zelfde en dat is juist het mooie.
Well if you get injured, your contract will be canceled and dont give a shi.for their worker if you dont provide for them. Worked for 6 weeks and get paid for holiday 15 €😀.
Pracowaliśmy prawie 2 lata przez Covebo w różnych oddziałach i nie mogę powiedzieć złego słowa. Mieszkania zawsze super domy holenderskie od 4 do 6 sypialni salon kuchnia domy w pełni wyposażone no i oczywiście zawsze nowa pościel + poszewki. Praca taka na jaką się umówiliśmy jeżeli zabrakło godzin koordynator organizował na innej firmie

prace. KoordynatorzyKoordynatorzy
Alapjaiban rendben volt a munka. A fizetés versenyképes, de a kollégák nem megfelelőek.
They stall with getting you a bsn number and bank account for a month so basically you work there illegaly and hopefully you don't need medical insurance cause you don't have it.
Witam w tej chwili jestem na chotelu przydzielonym przez Covebo. Jestem od tygodnia i byłem w pracy 3 razy. Tak chotel 109 euro tygodniowo rower 40 euro miesięcznie. Czyli co zarabiam na ten ich śmieszny chotel. I tylko czekać na telefon od szanownego koordynatora. W tej chwili siedzę głodny nie mam na pieprzony chlep. Przyłączam się do tych negatywnych opinii. Gdyby miał pieniądze to bym to bym wyjechał z tego badziewia. Ale niestety jestem brzez nich zależny muszę pocierpiec. No chyba że wcześniej padne z głodu. Pomocy
Pluspunten
Brak
Minpunten
Miesięczna wypłata i
Sziasztok! Ez egy szörnyü hely!!! Ne dolgozzatok ott mert odakerültem azon a héten 3 napot dolgoztam SMS t kell irni Meg fogadni Várni a hívást hogy dolgozzhass ha nem hívnak és nincs SMS akkor nincs munka! Napi 50 euro/ nap es reggel 5 től Este 5 ig érsz haza munkaból ha Adnak céges Kocsit neked kell fizetned heti 50 eurot hogy vezethetsz felelőség rajtad plusz épségben haza érj es ha van céges autod akkor heti 270 euro fizu ha nincs Kocsi akkor 320 euro sehogyse éri meg!!! Lakótarsam ment 1 napot dolgozni 30 eurot kapott fizetest 30 Eurobol nem lehet kihuzni 1 hetig enni alig tudsz nem hogy sporolni!!!!! Kuncsorogni kell hogy intézzenek munkat szánalmas!!!! Plusz neked kell tankolnod sajat penzedből de azt visszakapod fizetessel nem a vége tankol legszarabb hely ahol életembe voltam!!!! FUCK COVEBO!!!!
Pluspunten
Lehúzas
Minpunten
Néha van szünet
Vanaf mijn start op het hoofdkantoor/Support Center was alles meteen goed geregeld. Er heerst een open sfeer, iedereen helpt elkaar graag. Er is ook veel tijd voor gezellige momenten, naast dat er hard gewerkt wordt.
Pluspunten
sfeer, uitdagend werk, groeiend bedrijf
Minpunten
goed bedrijf,recruter op de nederlandse techniek- en bouw markt is op dit moment erg lastig uit te voeren
Pluspunten
samen lunchen verplicht
Minpunten
bedrijg is oke maar niet voor mij geschikt
het werk lag mij niet wat hun aanbieden en was opzoek naar meer vastigheid dan iedere keer te wisselen van werkplek
Bardzo dobry kontakt przed wyjazdem z Panią z biura. Wszystko załatwione telefonicznie. Miałem kilka ofert do wyboru. Po dotarciu na miejsce Pani z biura w Polsce też się ze mną kontaktowała czy wszystko ok. Na miejscu wszystko spoko, praca przy jajkach fajna i ludzie na domku wporządku. Kilka rzeczy na miejscu było nie jasnych ale po kontakcie z koordynatorem wszystko wyjaśnił i nie było problemów. Od 3 miesięcy pracuję i polecam!
Pluspunten
Bonusy za pracę, transport za free, kontakt z biurem w PL w razie problemów
Minpunten
dojazd do pracy na rowerze