Cottus Reviews

Waardeloze communicatie!!
Lasser (voormalige medewerker) –  Apeldoorn1 februari 2019
Erg onprofessioneel bedrijf. Ze hebben meer problemen dan dat ze willen toegeven.

Ze zijn gewoon een uitzendburo maar ze halen je binnen met beloftes van gouden bergen.

Communicatie is bar en bar slecht, sommige weten volgens mij niet eens hoe ze hun werk moeten uitvoeren op kantoor. "Mijn" tussenpersoon daar kon alleen maar dingen herhalen en NIKS oplossen.

De opleiding was slecht te volgen door de zelf verzonnen lessen van de leraar. 10 weken onbetaalde stage slaat ook nergens op aangezien zij wél geld voor jou ontvangen van de bedrijven.

Persoonlijk heb ik geen betere keuze kunnen maken door te maken dat ik weg kwam daar.
Investeren in opleidingen
Lasser/Constructiebankwerker (huidige medewerker) –  Apeldoorn4 januari 2019
Ik ben overgestapt van werkgever naar Cottus vanwegen de de opleidingsmogelijkheden die ze bieden.
De docent is streng maar rechtvaardig en kan je heel veel leren.
Binnenkort mag ik verder met mijn mag 3 opleiding.
De kerstborrel en pakket kon ik erg waarderen.
Pluspunten
Aandacht
Betalen niet uit!!
Elektromonteur (huidige medewerker) –  Helmond9 december 2018
Regelmatig worden kilometers, uren of reis uren niet uitbetaald. Altijd achter je geld aan zitten. Je kunt ze niet vertrouwen. Als hun fouten maken geen sorry als ik een fout maak kost het altijd geld. Bijvoorbeeld bij te last ziek melden.
Slechte communicatie, mooie praatjes maar maken niks waar
Nvt (voormalige medewerker) –  Hoogeveen27 augustus 2018
Waardeloos bedrijf. Geven je een leuk verhaaltje om je warm te laten lopen voor hun "project". Maken alles mooier dan dat het is. Waar het uit eindelijk op aan komt is dat ze een uitzendbureau zijn maar zich zo niet willen kenmerken. Kortom ze sturen je een eind weg voor werk, en de kans is zeer groot dat je bij elke werkgever maar een paar maand of weken werkt ( dit noemen ze dus een project om het mooier te maken dan dat het is).

Verder is de communicatie uitermate slecht. Er word niet aan afspraken gehouden qua wanneer contact plaats vind, of reageren helemaal niet op mailtjes.

1 voordeel is dat ze elke vrijdag middag een borrel middag houden. ( mits je in de buurt werkt van hoogeveen). En elke maand een etentje geven. Maar als dat nou de reden zou moeten zijn om voor deze mensen aan het werk te gaan? Niet in de verhaaltjes geloven en lekker bij een ander uitzendbureau solliciteren.
Pluspunten
Minpunten
Communicatie, loze beloftes, vlotte "verkoop" praatjes
Snelle plaatsing
Lasser Mig/Mag (huidige medewerker) –  Helmond31 juli 2018
Enige tijd werkzaam voor ze met plezier. Tevens ben ik nu weer geplaatst bij een mooi bedrijf waar ik echt me ding kan doen.
Pluspunten
Prima salaris en zijn duidelijk wat ze wel en niet kunnen.
Minpunten
Kan ook korte projecten zijn.
Fijn bedrijf
Elektromonteur (huidige medewerker) –  Helmond30 juli 2018
Je krijgt de kans om er opleidingen te volgen en er wordt naar je geluisterd.
Pluspunten
Opleiding
Minpunten
Niet altijd lange projecten
Geen goeie communicatie
Lasser/Constructiebankwerker (huidige medewerker) –  Almelo2 september 2016
Je wordt ingeplamt door hun fijne praatjes eindstand ben je een jaar verder en sta je nog steeds op het zelfde plek
Pluspunten
Bier op de zaak
Minpunten
Alles in hun voordeel
Cottus is een detachering/uitzend bureau
Allround Elektromonteur Technische Dienst (voormalige medewerker) –  Gedetacheerd bij Van Merksteijn Coating Raalte23 februari 2014
Cottus is een detachering/uitzend bureau er ging dus schraal aan toe betreffende salering en vergoedingen
Pluspunten
Minpunten
geen reisuren betaling

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Cottus. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Cottus gesorteerd op locatie