Cordaan Reviews

96 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 97 reviews
nieuwe, niet goed voorgegeven functie die weer vervallen is
wijkzorgondersteuning (voormalige medewerker) –  amsterdam20 november 2018
management had goede ideeen, volgde dit echter niet voldoende op waardoor chaos ontstond met een bedrijfscultuur die sterk te verbeteren is
Pluspunten
opleidingen
Minpunten
geen duidelijk visie
Gaat om productie
Ig (huidige medewerker) –  Amsterdam24 oktober 2018
Het is hart werken veel druk weinig rekening met oudere medewerkers
Pluspunten
Veel verschillende handelingen
Minpunten
Te wijnig tijd bij cliënte
Slechte begeleiding door teamleider
Stagiaire begeleider restauratieve omgeving (voormalige medewerker) –  Amsterdam8 augustus 2018
Veel werk verricht binnen stage. Meer uren gedraaid dan nodig was voor stage. Geen waardering ook niet naar cliënten door teamleidster. Hoge verwachtingen nu teleurgesteld in Cordaan. Jammer!
Pluspunten
Minpunten
Gebrek aan waardering, loopbaanbegeleiding en management van betreffende locatie
Positief
Praktijkopleider (voormalige medewerker) –  Amsterdam5 juni 2018
Positieve ervaring met Cordaan
Door de grootte soms wat log.
Pluspunten
Biedt je kansen
Minpunten
Erg groot
mooi bedrijf met een goede visie
Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam18 april 2018
Het is een bedrijf wat volop in beweging is. Ik heb nog nooit zoveel reorganisaties meegemaakt als bij dit bedrijf. Waarschijnlijk is dit inherent aan de zorg.
Review Cordaan
VErzorgende C (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 april 2018
Ik heb met zeer veel plezier gewerkt bij Cordaan thuiszorg. Ik heb mij altijd zeer gewaardeerd en gesteund gevoeld binnen deze organisatie. Ik was 19 jaar toen ik begon bij dit bedrijf en heb zeer veel geleerd.
Pluspunten
fietsvergoeding en vriendelijke manager
Minpunten
Lange shiften met weinig pauze
Grote speler binnen de gezondheidsorg
Planner (voormalige medewerker) –  Amsterdam2 april 2018
Werkgever waar genoeg kansen liggen. Ben je bereidt om je in te zetten voor de organisatie, dan is de organisatie er ook voor jou.
Pluspunten
divers
Minpunten
soms teveel schijven
top
thuishulp (voormalige medewerker) –  Amsterdam27 maart 2018
altijd fijn gewerkt. Al stond het salaris niet gelijk aan de werkzaamheden.
Pluspunten
liefde van clienten
Minpunten
onbetaalde reistijd tussen clienten
Ik heb er zeer fijn gewerkt
Thuishulp (voormalige medewerker) –  Amsterdam25 maart 2018
Het was fijn om iets te kunnen betekenen voor vooral de oudere mensen waar ik werkte
Pluspunten
Leuke bedrijf uitjes
Assistent begeleider (huidige medewerker) –  Amsterdam12 maart 2018
Een gezellige werkomgeving, je kan hier lekker werken en je kan zelf je tijden bepalen bij flex.
Teamontwikkeling
Teammanager Langdurige Zorg (voormalige medewerker) –  Diemen12 maart 2018
Bij Cordaan is er veel aandacht voor teamontwikkeling. Het bouwen aan een professioneel team en coachen van teamleden staat hoog in het vaandel. Ook met het oog op de toekomst is Cordaan een voorloper in de markt.
De dagen als teammanager zijn afwisselend. Als manager sta je dichtbij het team en de bewoners en hun netwerk. Hierdoor ben je betrokken bij de basis. Daarnaast ben je bezig met bedrijfsvoering en beleid. Maar ook met de ontwikkeling van teamleden en hun ambitie.
Het lastige is dat je eigenlijk wel 24 uur per dag kan werken en alles belangrijk is omdat het om mensen gaat. Daarin de juiste gezonde balans vinden doe je met elkaar. Op je collega's kunnen rekenen en en goede onderlinge band is belangrijk,
Pluspunten
Innovatie in de zorg
Minpunten
Persoonlijke ontwikkeling management
leuk bedrijf....
ass activiteiten (voormalige medewerker) –  Amsterdam Zuid27 februari 2018
werken met dementerende ouderen is leuk..gezellig en uitdagend.
kan mijn eigen plan uitwerken., maak graag met iedereen een praatje om te achterhalen hoe ze in het "normale leven" leefden.
heb engelen geduld. ik werk graag in een ontspannen omgeving, waar MOETEN op het laagste plan staat.
Pluspunten
soepel bedrijf
Minpunten
hard management
Fijne plek voor vrijwilligerswerk
Vervoersplanner (voormalige medewerker) –  Cordaan Amsterdam26 februari 2018
Bij Cordaan heb ik mijzelf "om kunnen scholen" naar vervoersplanner. De werkzaamheden bestonden uit het planner van de ritten zowel voor de chauffeurs als cliënten van de dagbesteding. Het contact met verschillende mensen is erg leuk.Het was zwaar om het rooster altijd gevuld te krijgen met vrijwillige chauffeurs, maar we hebben nooit een cliënt af hoeven bellen, er was altijd wel een oplossing.
goede werksfeer
Huishoudelijk medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam21 februari 2018
je werkt alleen in huishoudelijke sfeef bij mensen thuis. mocht er iets aan de hand zijn dan kan je ze altijd bereiken
Innovatief
Wijkverpleegkundige (huidige medewerker) –  Diemen27 januari 2018
Een bedrijf dat steeds bezig is met vernieuwing. Participeerd op het gebied van zorginnovatie .
Pluspunten
Grote organisatie
Minpunten
Te weinig oog voor werkplezier medewerker
Erg leerzaam
Gespecialiseerd VI-G (Psychogeriatrie) (huidige medewerker) –  Huizen12 december 2017
Ik heb veel geleerd in de Marke, erg veel mogelijkheden gekregen om mezelf te ontwikkelen
Leuke werkomgeving
verzorgende C (voormalige medewerker) –  Amsterdam11 december 2017
Gezellige collega's en een leuke bijbaan als student geneeskunde. Ik heb er veel van geleerd omdat ik in contact was met patiënten klienten.
Pluspunten
collegiaal
Minpunten
meestal met het slechte weer op je fiets en ook nog met adres boekje op zoek zijn naar een adres
gezellige werk omgeving
Medewerker (ster) Restauratieve Voorzieningen (huidige medewerker) –  restauratieve voorzieningen23 november 2017
ik heb geleerd dat elk cliënt verschilt per afdeling omdat de een dementeert en de ander geheugen verlies heeft of de ander heeft steunkousen omdat hij/zij niet meer zo goed kan lopen binnen cordaan heb ik geleerd dat ik inlevingsvermogen moet tonen want zo kan je ook wat sneller werken door je aan te passen aan het systeem/ritme van de cliënten ik heb ook geleerd dat je zelfstandig moet zijn en stressbestendig want je neemt verantwoordelijkheid op je.
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
slechte communicatie
Hart voor de client en vooruitstrevende organisatie
Persoonlijk begeleider A (senior) (huidige medewerker) –  Amsterdam West16 november 2017
Een vooruitstrevende organisatie met hart voor de client en dus een organisatie waarvoor het prettig werken is.

Ik heb er met mijn team een nieuwe afdeling opgezet waar wij de vrije hand kregen een goed behandelklimaat te scheppen voor een stabilisatieafdeling voor jongvolwassenen met LVB+ problematiek. (psychiatrie/ Top 600/ dak- en thuislozen)

De stabilisatieafdeling biedt kortdurende, intensieve trajecten aan de cliënten. Dit betekent dat je snel een band moet kunnen leggen met de client, je snel moet kunnen schakelen, goed en snel een behandelplan moet kunnen opzetten en daarin ook de samenwerking moet kunnen vinden met andere disciplines en organisaties.

Tegelijkertijd hebben ik en mijn team hard gewerkt aan een inhoudelijk sterke en veilige afdeling voor cliënt en medewerker.

Hoewel 'rust' en belangrijke factor is op de afdeling, is het werk altijd levendig: de intensieve behandeling vraagt veel nabijheid voor iedere client, veel samenwerking en heel secure communicatie met collega's.

Naast iedere individuele client, is het ontwikkelen van de afdeling mijn uitdaging geweest. De afdeling staat nu, ik ben toe aan een nieuwe inhoudelijke uitdaging.
Gezellig leerwerkbedrijf met potentie om groot te worden
Begeleider en Kok (huidige medewerker) –  Amsterdam Noord12 oktober 2017
Een mooi initiatief van Cordaan om verstandelijk beperkten en cluster 2 leerlingen van niveau 1 samen een restaurant te laten runnen onder begeleiding van gediplomeerde begeleiders. Tevens een mooi initiatief in het kader van de Participatiewet.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Cordaan. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Cordaan gesorteerd op locatie