CoolCat

Reviews voor Assistent Bedrijfsleider (m/v) bij CoolCat

Assistent Bedrijfsleider (m/v)6 reviews
jammer dat het uit het straat beeld is verdwenen. zelf ben er opgegroeid en ik heb 18 jaar voor CoolCat gewerkt tot het einde van het faillisement. het was een open cultuur waar je mocht laten zien wat je in je mars had. ze wilde investeren in je.
Minpunten
je moest erg flexibiel zijn
ik heb in 13 jaar tijd bij coolcat heel veel geleerd op het gebied van klantgerichtheid te werk gaan, het coachen van je team, en verzorging van je winkel (vm).
helaas is dit bedrijf failliet gegaan anders zou ik nooit het bedrijf hebben verlaten. dit omdat het team verband van personeel tot management een familie was.

heb hier echt 13 top jaren gehad.
Binnen coolcat zijn er veel doorgroei mogelijkheden , wat ik als zeer positief beschouw! Een leuke winkel om in te werken met een lekker muziekje op de achtergrond en je hoeft je nooit te vervelen!
Pluspunten
Veel doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Heb er een leuke tijd gehad

Jammer dat ik niet meer interessant genoeg was omdat Ik ouder ben geworden.

En minder flexibel i.v.m krijgen van kindjes
Pluspunten
Minpunten
Hoge werkdruk. Weinig begrip thuissituatie
Een fijn bedrijf om voor te werken.
Een stabiele omgeving om het vak te leren. Veel uitdagingen door een snel wisselende collectie,vm richtlijnen en een veeleisende doelgroep.
Pluspunten
Fijn informele sfeer.
De muziek aan, even een korte bespreken met het team over de uit te voeren taken en de te behalen omzet en knallen maar! De Area manager komt even langs om de winkel te controleren en geeft nog wat tips ter verbetering om te zorgen dat er in het weekend hoge omzetten worden behaald.

We zijn als team erg op elkaar aangewezen en in staat gezamenlijk de gestelde doelen te behalen. Soms gaat dat niet al te makkelijk aangezien het een organisatie is met erg jonge medewerkers die vaak veel tijd kosten om ingewerkt te worden. Door drukte op de werkvloer en de krappe urenbudgetten is het soms lastig hier voldoende tijd voor te nemen.

Het is erg leuk om de medewerkers te zien groeien en de resultaten te behalen.
Pluspunten
open bedrijfsculuur
Stel een vraag over solliciteren of werken bij CoolCat. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over CoolCat gesorteerd op locatie