CoolCat
Was leuk werken. Veel geleerd
Was leuk werken en ik heb daar véél geleerd. De collega's waren ook heel prettig om mee te werken. Heel dynamisch en jeugdig. Ik heb met veel plezier gewerkt
Vriendjes politiek
Eerste jaren prima! Toen ik eenmaal begon over ' ik heb ook een thuissituatie' was ik gelijk geen goede manager meer want ja dat kan natuurlijk niet! Ja en amen dat zijn de woorden die ze willen horen, storemanager/ regiomanager klaar met je? Dan zul je dat weten ook want dan is iedereen klaar met je...ook al heb je je uit de naad gewerkt voor ze.
Nooit waardering helaas....

Blij dat ik weg ben gegaan.
Slecht
Je krijgt minder per uur dan dat ze zeggen ik denk zo 1,90
ze gebruiken te jonge mensen
Ik vondt wel leuk daar, maar ben door een reden gestopt en het ging toch weg, ik was meestal de engiste alles neer moest leggen , er werden elke week veel fouten gedaan in me salaris te weinig.
Heel leuk bedrijf.
Leuke collegas. Samen werking is top. Leuke klanten. Leuke kleding.
Gezellige werksfeer en leerzaam
Mijn ervaring met de coolcat is zeer positief! Door de coolcat weet ik dat ik zeker nog eens in de retail wil werken. Ik heb veel werkervaring opgedaan, ik heb leuke en gezellige collega’s gehad en veel mogen beleven.
Leuk bedrijf en doorgroeimogelijkheden
Coolcat is een leuk werkbedrijf met leuke collega’s en het is wel hard werken maar wel met een leuke zweer gecombineerd kan worden
Pluspunten
Goede manier van inwerken bij nieuwe collega’s
Minpunten
Weinig uuren
super gezellige werk omgeving waar je jezelf kon ontwikkelen.
jammer dat het uit het straat beeld is verdwenen. zelf ben er opgegroeid en ik heb 18 jaar voor CoolCat gewerkt tot het einde van het faillisement. het was een open cultuur waar je mocht laten zien wat je in je mars had. ze wilde investeren in je.
Minpunten
je moest erg flexibiel zijn
Moeilijkste van een baan
Ik vind het moeilijkste op een baan om me te concentreren, maar ook dan alert te kunnen zijn.
gezellige werkomgeving waar je hard moest werken maar wel werdgewardeerd
ik heb in 13 jaar tijd bij coolcat heel veel geleerd op het gebied van klantgerichtheid te werk gaan, het coachen van je team, en verzorging van je winkel (vm).
helaas is dit bedrijf failliet gegaan anders zou ik nooit het bedrijf hebben verlaten. dit omdat het team verband van personeel tot management een familie was.

heb hier echt 13 top jaren gehad.
Leuk bedrijf en gezellig team
Leuk werk en prettige collegae. Aardige leidinggevende
Coolcat Rotterdam lijnbaan
1e werkdag werd er bijna niks uitgelegd
Er word super veeeeel geroddeld en er word zeker geen rekening met je gehouden. Als nieuwkomer mag je ook helemaal niks doen behalve opruimen ik heb weken achter elkaar corvee gedaan.

Ik moest alles spiegelen terwijl de hogere functies lekker aan het omkleden waren.

Ik heb daar 2,5 maand gewerkt en heb maar €250 euro gekregen als 17 jarige dat klopt niet.
Pluspunten
Goeie pauzes
Minpunten
Alles behalve de pauze
gezellig en productief
Coolcat was een leuke plek om als jong volwassen te werken, ik heb gewerkt met een jong team. helaas is dit winkel gesloten
Redelijk relaxte en vriendelijke werksfeer die soms wel ietsje professioneler mocht
Coolcat was een leuk bedrijf met een redelijk relaxte en vriendelijke sfeer. De collega's waren over het algemeen leuk en vriendelijk. Het werk was redelijk makkelijk te doen. Er was wel een groot verloop in medewerkers wat uitzendkrachten betrof en met de werkregels werd niet ten alle tijden even serieus omgegaan. De balans sloeg uiteindelijk echte wel behoorlijk positief uit.
Pluspunten
Informeel en niet al te streng
Minpunten
Soms sloeg het niet strenge door naar te weinig verwachtingen en eisen.
Gezellige werkomgeving en leuke collegas
Ik heb hier heel veel geleerd. En heb ook met hele leuke collega’s gewerkt
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Niet doorbetaald in pauzes
Mooi bedrijf
Een zeer mooi leerbedrijf met een unieke bedrijfscultuur, elke dag brengt weer wat anders. Het is soms fysiek erg zwaar werk, je staat nooit stil. Veel doelstellingen waar je als team aan kan werken, doorgroei mogelijkheden waren er altijd. Helaas is het bedrijf nu failliet verklaard. Ik heb er een toptijd gehad en daarnaast heb ik mij extreem kunnen ontwikkelen in toch een korte periode.

Het leukste is dat er elke dag weer wat nieuws te beleven valt, op het gebied van verkoop, klanten en nieuw personeel. Je leert omgaan met veel situaties, hoe schakel je ergens op in en wat is de drive om de resultaten te behalen.
Pluspunten
Sfeer, collega's, doorgroei mogelijkheden, variëteit, actief denken en schakelen
Minpunten
Laag loon
Prima bijbaan
Een leuke en gezellige bijbaan om je carrière mee te beginnen.
Coolcat lijnbaan.
Het is een "jong bedrijf" maar er werken eigenlijk bijna alleen maar scholieren, die nooit kunnen invallen en geen ervaring hebben. Vanwege de coolcat experience moet je alles volgens de regels van coolcat doen. Bijvoorbeeld "welkom bij coolcat zeggen" bij de deur of je naam noemen bij de paskamers. Het stomme is dat de managers zich zelf niet aan deze regels van experience houden en geen goede voorbeeld zijn. De managers zijn roddelaars en niet professioneel. Ze vinden de kleding in de rekken hoerig, terwijl ze dat niet luidop zouden moeten zeggen. De muziek staat altijd te hard aan in de winkel. Wel leuke medewerkers en goede salaris. Je moet 30 minuten van te voren aanwezig zijn en 30 minuten sluiten. Dus elke dag werk je een uur gratis. Je werkt ongeveer 12-19.30 waardoor je hele dag eigenlijk al voorbij is en je niks meer aan je dag hebt.
Pluspunten
Reiskosten vergoed
Minpunten
Lange werkdagen
Het is een hele leuke werkomgeving, het is altijd super leuk alleen vind ik het heel jammer dat we failiet zijn.
Het leukste aan de baan is dat ik met onbekende mensen kan praten, ik vind het super leuk om te praten en ben super sociaal, ook vind ik het leuk om schoon te maken. Een normale werkdag ziet er voor mij uit als een hele leuke en grappige dag, ik maak elke dag wel wat grappigs mee, ik vind het altijd leuk om mensen verder te helpen.
Pluspunten
Sociale contacten, korting op kleding, leuke collega’s
Minpunten
Lange werkdagen
Fijn bedrijf
Een fijn bedrijf om voor te werken! Keihard werken maar je krijgt er veel voor terug!
Pluspunten
Bonus
Negatief gevoel
Zakelijk kil bedrijf met ontzettend veel regels m.b.t verkoop. Aan het verkopen zit weinig spontaans. Klanten MOETEN begroet worden, vervolgens aangesproken met een ‘open’ vraag en ga maar door.
Jaren ingezet maar bij zwangerschap wordt je de deur gewezen en krijg je als rede een onzinverhaal. Kortom je bent niet meer dan een nummertje.
Minpunten
Half uur voor werk tijd aanwezig, half uur na sluit sta je buiten. Je werkt een uur voor niks. Elke dag die je werkt...
Stel een vraag over solliciteren of werken bij CoolCat. Onze community staat klaar om te antwoorden.