CoolCat Reviews

114 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 151 reviews
gezellige werkomgeving waar je hard moest werken maar wel werdgewardeerd
waarvan 7 jaar store manager (voormalige medewerker) –  regio limburg5 september 2019
ik heb in 13 jaar tijd bij coolcat heel veel geleerd op het gebied van klantgerichtheid te werk gaan, het coachen van je team, en verzorging van je winkel (vm).
helaas is dit bedrijf failliet gegaan anders zou ik nooit het bedrijf hebben verlaten. dit omdat het team verband van personeel tot management een familie was.
heb hier echt 13 top jaren gehad.
Coolcat Rotterdam lijnbaan
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam28 juli 2019
1e werkdag werd er bijna niks uitgelegd
Er word super veeeeel geroddeld en er word zeker geen rekening met je gehouden. Als nieuwkomer mag je ook helemaal niks doen behalve opruimen ik heb weken achter elkaar corvee gedaan.
Ik moest alles spiegelen terwijl de hogere functies lekker aan het omkleden waren.
Ik heb daar 2,5 maand gewerkt en heb maar €250 euro gekregen als 17 jarige dat klopt niet.
Pluspunten
Goeie pauzes
Minpunten
Alles behalve de pauze
gezellig en productief
weekendhulp, doorgegroeid tot supervisor (voormalige medewerker) –  Apeldoorn2 juli 2019
Coolcat was een leuke plek om als jong volwassen te werken, ik heb gewerkt met een jong team. helaas is dit winkel gesloten
Redelijk relaxte en vriendelijke werksfeer die soms wel ietsje professioneler mocht
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) –  Medewerker A25 juni 2019
Coolcat was een leuk bedrijf met een redelijk relaxte en vriendelijke sfeer. De collega's waren over het algemeen leuk en vriendelijk. Het werk was redelijk makkelijk te doen. Er was wel een groot verloop in medewerkers wat uitzendkrachten betrof en met de werkregels werd niet ten alle tijden even serieus omgegaan. De balans sloeg uiteindelijk echte wel behoorlijk positief uit.
Pluspunten
Informeel en niet al te streng
Minpunten
Soms sloeg het niet strenge door naar te weinig verwachtingen en eisen.
Gezellige werkomgeving en leuke collegas
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Hoofddorp15 juni 2019
Ik heb hier heel veel geleerd. En heb ook met hele leuke collega’s gewerkt
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Niet doorbetaald in pauzes
Mooi bedrijf
assistent store manager (voormalige medewerker) –  Almere10 mei 2019
Een zeer mooi leerbedrijf met een unieke bedrijfscultuur, elke dag brengt weer wat anders. Het is soms fysiek erg zwaar werk, je staat nooit stil. Veel doelstellingen waar je als team aan kan werken, doorgroei mogelijkheden waren er altijd. Helaas is het bedrijf nu failliet verklaard. Ik heb er een toptijd gehad en daarnaast heb ik mij extreem kunnen ontwikkelen in toch een korte periode.

Het leukste is dat er elke dag weer wat nieuws te beleven valt, op het gebied van verkoop, klanten en nieuw personeel. Je leert omgaan met veel situaties, hoe schakel je ergens op in en wat is de drive om de resultaten te behalen.
Pluspunten
Sfeer, collega's, doorgroei mogelijkheden, variëteit, actief denken en schakelen
Minpunten
Laag loon
Prima bijbaan
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Zaandam30 april 2019
Een leuke en gezellige bijbaan om je carrière mee te beginnen.
Coolcat lijnbaan.
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam11 april 2019
Het is een "jong bedrijf" maar er werken eigenlijk bijna alleen maar scholieren, die nooit kunnen invallen en geen ervaring hebben. Vanwege de coolcat experience moet je alles volgens de regels van coolcat doen. Bijvoorbeeld "welkom bij coolcat zeggen" bij de deur of je naam noemen bij de paskamers. Het stomme is dat de managers zich zelf niet aan deze regels van experience houden en geen goede voorbeeld zijn. De managers zijn roddelaars en niet professioneel. Ze vinden de kleding in de rekken hoerig, terwijl ze dat niet luidop zouden moeten zeggen. De muziek staat altijd te hard aan in de winkel. Wel leuke medewerkers en goede salaris. Je moet 30 minuten van te voren aanwezig zijn en 30 minuten sluiten. Dus elke dag werk je een uur gratis. Je werkt ongeveer 12-19.30 waardoor je hele dag eigenlijk al voorbij is en je niks meer aan je dag hebt.
Pluspunten
Reiskosten vergoed
Minpunten
Lange werkdagen
Het is een hele leuke werkomgeving, het is altijd super leuk alleen vind ik het heel jammer dat we failiet zijn.
Weekendhulp (huidige medewerker) –  Groningen (provincie)21 maart 2019
Het leukste aan de baan is dat ik met onbekende mensen kan praten, ik vind het super leuk om te praten en ben super sociaal, ook vind ik het leuk om schoon te maken. Een normale werkdag ziet er voor mij uit als een hele leuke en grappige dag, ik maak elke dag wel wat grappigs mee, ik vind het altijd leuk om mensen verder te helpen.
Pluspunten
Sociale contacten, korting op kleding, leuke collega’s
Minpunten
Lange werkdagen
Fijn bedrijf
Storemanager (huidige medewerker) –  Nieuwegein28 februari 2019
Een fijn bedrijf om voor te werken! Keihard werken maar je krijgt er veel voor terug!
Pluspunten
Bonus
Negatief gevoel
- (voormalige medewerker) –  -22 november 2018
Zakelijk kil bedrijf met ontzettend veel regels m.b.t verkoop. Aan het verkopen zit weinig spontaans. Klanten MOETEN begroet worden, vervolgens aangesproken met een ‘open’ vraag en ga maar door.
Jaren ingezet maar bij zwangerschap wordt je de deur gewezen en krijg je als rede een onzinverhaal. Kortom je bent niet meer dan een nummertje.
Minpunten
Half uur voor werk tijd aanwezig, half uur na sluit sta je buiten. Je werkt een uur voor niks. Elke dag die je werkt...
Jong divers bedrijf, met veel doorgroeimogelijkheden
HR Business Partner (huidige medewerker) –  Houten9 november 2018
Ik werk ruim drie jaar bij CoolCat en ik heb me ontwikkeld van Stagiaire, naar HR Business Partner.

CoolCat zet mensen in hun kracht. Wanneer jij laat zien dat je het wil en er volledig voor gaat, zal CoolCat zich inzetten om jouw ambities waar te maken. Dit doen ze door middel van het aanbieden van verschillende opleidingen en cursussen, maar ook zeker door het je gewoon te laten doen en ervaren.

Het is hard werken, maar er is zeker altijd ruimte voor humor.
Pluspunten
Open cultuur, diversiteit in zowel mensen als taken, fun op de werkplek
Supergezellig en zeer goed voor zijn personeel
Stage (voormalige medewerker) –  Leeuwarden9 november 2018
Je begint je dag met een specifieke afdeling en een sterk plan. Dit doe je allemaal in een ontzettend leuk teamverband. Alle teamleden zijn ingesteld met een jonge mentaliteit en zijn allemaal even enthousiast, spontaan en behulpzaam waar nodig. Je leert hier dat de klant zelf belangrijker is dan de verkoop en gek genoeg genereert dit in meer klanten, waardoor meer verkoop. Een win-win situatie dus. Het management luistert en helpt waar nodig. Daarnaast zijn ze eerlijk, redelijk en 'straight to the point'. De sfeer is overheersend gezellig en jong. Het moeilijkste van de baan is dat je het niet 'te' gezellig maakt en jij je houd aan een bepaald werktempo. Het is tenslotte wel je werk. Het leukste is toch je teamverband en collega's. Mocht je hier solliciteren, mag je echt in je handjes klappen als je word aangenomen.
Pluspunten
Leuk team, Goed management, Hoge doorgroeimogelijkheden.
top collega's
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam8 november 2018
Fijne werktijden, lieve collega's en fijn dat ik met klanten in contact kon zijn.
Pluspunten
werkuitjes
Minpunten
niks
Voor Starters
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Veenendaal24 oktober 2018
Het is een leuk gezellig bedrijf voor beginnende mensen die leuke werksfeer willen. Hou je verwachtingen laag. Communicatie is een moeilijk proces voor het bedrijf.
Pluspunten
20% personeels korting op alles
Minpunten
Muziek te hard, Niet netjes, Niet goed opgeleide personeel, Slechte communicatie
Roddelend bedrijf!
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Middelburg19 augustus 2018
Roddelende manager! en slechte werksfeer, hoge druk op je gelegd om omzet te halen en anders word er aan personeel gevraagd/opdringerig gedaan of ze wat willen kopen zodat de omzet omhoog gaat !

Geen spijt van dat ik weg ben zou voor geen goud terug komen om er te gaan werken!
Pluspunten
Niks
Minpunten
Roddels
Leuke winkel, top team
Weekendhulp (huidige medewerker) –  Eindhoven11 juli 2018
Nu al bijna 2 jaar werkzaam bij coolcat Eindhoven als weekendhulp. Super naar mijn zin een top team!
Super leuke baan met een gezellig team om je heen
Weekendhulp (huidige medewerker) –  Eindhoven6 juli 2018
Coolcat is een toffe winkel met een super leuke kledingstijl! Het team wat je om je heen hebt is super gezellig om mee te werken! En je blijft er meer en meer leren waardoor je zo kunt doorgroeien.
Pluspunten
Je draagt leuke outfits!
Minpunten
Mijn mening over de coolcat
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Eindhoven4 juli 2018
Heyy ik werk nu bijna 1week bij de coolcat in Eindhoven
Het is zo leuk er is een goede werksfeer iedereen is gezellig daar. Mijn dag gaat gewoon zo snel om omdat je zo druk bent met de mensen en de winkel omdat je wil dat iedereen het fijn heeft in de winkel. Ik ga er zo lang mogelijk blijven zolang het kan omdat het gewoon super gezellig is en ik had nooit gedacht dat dit gewoon de baan is wat zo goed bij mij paste.
Pluspunten
Gezellige sfeer heel leuk
Minpunten
Heb ik niet
Gezellige sfeer in de winkel
Hulpkracht (huidige medewerker) –  Almelo3 juli 2018
Ik ga met een weekje bij de coolcat werken en heb er super veel zin in, sommige mensen ken ik al en daar kan ik erg goed mee opschieten ik verwacht dat de rest ook wel los loopt!!! Wanneer je de winkel in loopt ook als klant al is er al een geweldige sfeer.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CoolCat. Onze community staat klaar om te antwoorden.