CoolCat Reviews

106 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 143 reviews
Coolcat lijnbaan.
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam11 april 2019
Het is een "jong bedrijf" maar er werken eigenlijk bijna alleen maar scholieren, die nooit kunnen invallen en geen ervaring hebben. Vanwege de coolcat experience moet je alles volgens de regels van coolcat doen. Bijvoorbeeld "welkom bij coolcat zeggen" bij de deur of je naam noemen bij de paskamers. Het stomme is dat de managers zich zelf niet aan deze regels van experience houden en geen goede voorbeeld zijn. De managers zijn roddelaars en niet professioneel. Ze vinden de kleding in de rekken hoerig, terwijl ze dat niet luidop zouden moeten zeggen. De muziek staat altijd te hard aan in de winkel. Wel leuke medewerkers en goede salaris. Je moet 30 minuten van te voren aanwezig zijn en 30 minuten sluiten. Dus elke dag werk je een uur gratis. Je werkt ongeveer 12-19.30 waardoor je hele dag eigenlijk al voorbij is en je niks meer aan je dag hebt.
Pluspunten
Reiskosten vergoed
Minpunten
Lange werkdagen
Fijn bedrijf
Storemanager (huidige medewerker) –  Nieuwegein28 februari 2019
Een fijn bedrijf om voor te werken! Keihard werken maar je krijgt er veel voor terug!
Pluspunten
Bonus
Negatief gevoel
- (voormalige medewerker) –  -22 november 2018
Zakelijk kil bedrijf met ontzettend veel regels m.b.t verkoop. Aan het verkopen zit weinig spontaans. Klanten MOETEN begroet worden, vervolgens aangesproken met een ‘open’ vraag en ga maar door.
Jaren ingezet maar bij zwangerschap wordt je de deur gewezen en krijg je als rede een onzinverhaal. Kortom je bent niet meer dan een nummertje.
Minpunten
Half uur voor werk tijd aanwezig, half uur na sluit sta je buiten. Je werkt een uur voor niks. Elke dag die je werkt...
Jong divers bedrijf, met veel doorgroeimogelijkheden
HR Business Partner (huidige medewerker) –  Houten9 november 2018
Ik werk ruim drie jaar bij CoolCat en ik heb me ontwikkeld van Stagiaire, naar HR Business Partner.

CoolCat zet mensen in hun kracht. Wanneer jij laat zien dat je het wil en er volledig voor gaat, zal CoolCat zich inzetten om jouw ambities waar te maken. Dit doen ze door middel van het aanbieden van verschillende opleidingen en cursussen, maar ook zeker door het je gewoon te laten doen en ervaren.

Het is hard werken, maar er is zeker altijd ruimte voor humor.
Pluspunten
Open cultuur, diversiteit in zowel mensen als taken, fun op de werkplek
Supergezellig en zeer goed voor zijn personeel
Stage (voormalige medewerker) –  Leeuwarden9 november 2018
Je begint je dag met een specifieke afdeling en een sterk plan. Dit doe je allemaal in een ontzettend leuk teamverband. Alle teamleden zijn ingesteld met een jonge mentaliteit en zijn allemaal even enthousiast, spontaan en behulpzaam waar nodig. Je leert hier dat de klant zelf belangrijker is dan de verkoop en gek genoeg genereert dit in meer klanten, waardoor meer verkoop. Een win-win situatie dus. Het management luistert en helpt waar nodig. Daarnaast zijn ze eerlijk, redelijk en 'straight to the point'. De sfeer is overheersend gezellig en jong. Het moeilijkste van de baan is dat je het niet 'te' gezellig maakt en jij je houd aan een bepaald werktempo. Het is tenslotte wel je werk. Het leukste is toch je teamverband en collega's. Mocht je hier solliciteren, mag je echt in je handjes klappen als je word aangenomen.
Pluspunten
Leuk team, Goed management, Hoge doorgroeimogelijkheden.
top collega's
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam8 november 2018
Fijne werktijden, lieve collega's en fijn dat ik met klanten in contact kon zijn.
Pluspunten
werkuitjes
Minpunten
niks
Voor Starters
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Veenendaal24 oktober 2018
Het is een leuk gezellig bedrijf voor beginnende mensen die leuke werksfeer willen. Hou je verwachtingen laag. Communicatie is een moeilijk proces voor het bedrijf.
Pluspunten
20% personeels korting op alles
Minpunten
Muziek te hard, Niet netjes, Niet goed opgeleide personeel, Slechte communicatie
Roddelend bedrijf!
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Middelburg19 augustus 2018
Roddelende manager! en slechte werksfeer, hoge druk op je gelegd om omzet te halen en anders word er aan personeel gevraagd/opdringerig gedaan of ze wat willen kopen zodat de omzet omhoog gaat !

Geen spijt van dat ik weg ben zou voor geen goud terug komen om er te gaan werken!
Pluspunten
Niks
Minpunten
Roddels
Leuke winkel, top team
Weekendhulp (huidige medewerker) –  Eindhoven11 juli 2018
Nu al bijna 2 jaar werkzaam bij coolcat Eindhoven als weekendhulp. Super naar mijn zin een top team!
Super leuke baan met een gezellig team om je heen
Weekendhulp (huidige medewerker) –  Eindhoven6 juli 2018
Coolcat is een toffe winkel met een super leuke kledingstijl! Het team wat je om je heen hebt is super gezellig om mee te werken! En je blijft er meer en meer leren waardoor je zo kunt doorgroeien.
Pluspunten
Je draagt leuke outfits!
Minpunten
Mijn mening over de coolcat
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Eindhoven4 juli 2018
Heyy ik werk nu bijna 1week bij de coolcat in Eindhoven
Het is zo leuk er is een goede werksfeer iedereen is gezellig daar. Mijn dag gaat gewoon zo snel om omdat je zo druk bent met de mensen en de winkel omdat je wil dat iedereen het fijn heeft in de winkel. Ik ga er zo lang mogelijk blijven zolang het kan omdat het gewoon super gezellig is en ik had nooit gedacht dat dit gewoon de baan is wat zo goed bij mij paste.
Pluspunten
Gezellige sfeer heel leuk
Minpunten
Heb ik niet
Gezellige sfeer in de winkel
Hulpkracht (huidige medewerker) –  Almelo3 juli 2018
Ik ga met een weekje bij de coolcat werken en heb er super veel zin in, sommige mensen ken ik al en daar kan ik erg goed mee opschieten ik verwacht dat de rest ook wel los loopt!!! Wanneer je de winkel in loopt ook als klant al is er al een geweldige sfeer.
Een super gezellige werkomgeving met leuke collega’s !!
Hulpkracht (huidige medewerker) –  Winterswijk2 juli 2018
Super leuke werkomgeving. Genoeg afwisselingen in de taken die je doet. Super toffe collega’s!
Pluspunten
Veel gezelligheid
Minpunten
Hele dag staan
Super bedrijf waar je de kans krijgt om door te groeien
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Sittard29 juni 2018
Coolcat vind ik echt een jong bedrijf met veel doorgroei mogelijkheden en het geeft je al in het begin kans om jezelf te ontwikkelen. Het maakt niet uit op welke plek je komt iedereen is vriendelijk en gezellig, je bent een grote coolcat familie!
Pluspunten
Gezellig team en doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Zijn er niet
leuke bijbaan
Hulpkracht (voormalige medewerker) –  Venlo29 juni 2018
Ik werk nu ongeveer 2 jaar bij Coolcat. Je hebt veel variatie in je werkzaamheden. Elke dag is een andere dag. Je bent veel in contact met mensen. Je adviseert, begeleid en ‘helpt’ hen. Hierdoor krijg je vaak leuke gesprekken met de klant en creër je misschien wel terugkomgedrag. Dat is een top gevoel, want ze gaan je herkennen! Als je het fijn vind om met mensen te werken en gezellige collega's wilt hebben, raad ik Coolcat echt aan!
Leuk
Assistent manager (huidige medewerker) –  Waalwijk29 juni 2018
Leuk bedrijf goede doorgroei mogelijkheden. Leuke collectie voor jong en oud.
Pluspunten
Muziek
Super gaande
Hulpkracht (huidige medewerker) –  Eindhoven28 juni 2018
Werken bij Coolcat is super gaande!!!! Elke dag is weer een fikse bij Coolcat!!!! Leuke collega’s allezzzzz ben daar!!
Pluspunten
Leuk team
Minpunten
Soms vroeg beginnen
Leuke collegas
Assistent manager (huidige medewerker) –  Middelburg27 juni 2018
Veel doorgroeimogelijkheden, toffe collega's, gezelligheid, en hele leuke klanten
Pluspunten
Toffe sfeer
Minpunten
Zondagen werken
Gezellig leuk jong bedrijf met doorgroeimogelijkheden
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Waalwijk27 juni 2018
Super leuk werken met leuke collega's
Doorgroei mogelijkheden vele leuke acties en kortingen voor personeel.

Bedrijf waar je veel kunt leren en met plezier kunt werken
een super bedrijf om in te werken!
Assistent Storemanager (huidige medewerker) –  Eindhoven27 juni 2018
Binnen coolcat zijn er veel doorgroei mogelijkheden , wat ik als zeer positief beschouw! Een leuke winkel om in te werken met een lekker muziekje op de achtergrond en je hoeft je nooit te vervelen!
Pluspunten
Veel doorgroei mogelijkheden
Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CoolCat. Onze community staat klaar om te antwoorden.