Coolblue Reviews

131 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 135 reviews
Coolblue heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Geweldig bedrijf
Telefoonreparateur (voormalige medewerker) –  Eindhoven16 september 2019
Geweldige ervaring gehad hier. Erg gezellige collega's, informele relatie met je leidinggevenden en goede doorgroeimogelijkheden
Pluspunten
Gezellig
Superleuke club met focus en vlammende ambitie
Trainer (huidige medewerker) –  Weena25 februari 2020
Fantastische club om voor te werken. Erg jong bedrijf wat heel veel energie geeft. En waar soms door die jeugdigheid wat mis gaat. Maar dat mag en dat is een reden om er weer vol voor te gaan en het de volgende keer te laten slagen. Als je ambities hebt is geen berg te hoog. Alles kan als je hard wil werken. Veel is gericht op samenwerken en elke dag een beetje beter. Voor de klant maar ook voor de werknemers. Je kunt hier zo veel leren en heel veel plezier hebben. Dat je er dan iets minder bij verdient moet je dan maar voor lief nemen :-)
Er wordt geen rekening gehouden met mental health problems.
Medewerker (voormalige medewerker) –  Arnhem23 februari 2020
Er wordt geen rekening gehouden met mental health problems. Dus heb je ze, ga daar niet solliciteren want je wordt onder het mom van "niet-flexibel genoeg" weggestuurd. Ze zoeken daar ook alleen ja-knikkers en mensen die altijd precies binnen de lijntjes kleuren.
26 februari 2020

Bedankt voor je reactie. Vervelend om te horen dat jouw tijd bij Coolblue anders heeft uitgepakt dan je had gehoopt. Wij willen hier graag nog een keer met je over praten. Als jij dit ook wil, stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.

Elke dag een beetje beter
Productreis Specialist (huidige medewerker) –  Rotterdam10 februari 2020
Werken op het hoofdkantoor van Coolblue is natuurlijk een feestje met al die leuke vergaderkamers. Maar behalve dat is het ook een plek waar je elke dag kan blijven leren. Van je collega's, manager of buurman. Iedereen werkt hard om elke dag een beetje beter te worden en dat is een heerlijke cultuur om in te werken.
Gezellig en Coolblue
Adviseur (huidige medewerker) –  Rotterdam6 februari 2020
Het is leuk om te werken bij Coolblue. HEt team is gezellig en je kan gewoon lekker je zelf zijn.

Het adviseren is erg leuk, de druk die er achter zit wat minder. Verder ben je natuurlijk het eerste aanspreek punt voor de klant. Dit pakt soms erg leuk uit, soms echt niet.
Op en top Vriendencultuur
Servicemedewerker (huidige medewerker) –  Groningen (stad)4 februari 2020
Coolblue is actief bezig met jouw ontwikkeling als medewerker. Je wordt elke dag een beetje beter. De laagdrempelige cultuur zorgt ervoor dat je letterlijk een biertje kan drinken met je "leidinggevenden". De wijze waarop je als nieuwe medewerker wordt opgenomen in de groep is erg bijzonder. Je voelt je direct thuis. Ik heb dit nergens anders ervaren.
gezellig
magazijn medewerker (huidige medewerker) –  Groningen (stad)4 februari 2020
Bij Coolblue zijn het niet alleen je collega's maar ook je vrienden.
werkt prettig.
Gezellige collega's, fijne werkomgeving
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Groningen (stad)4 februari 2020
Aangename werkplek waarin je jezelf kan zijn en de vrijheid krijgt om dingen (tot op bepaalde hoogte natuurlijk) op je eigen manier te doen.
te zwaar werk en te weinig betaald
Bezorger/koerier (voormalige medewerker) –  Amsterdam4 februari 2020
goed bv, maar ze moeten goede team leaders daar neer zetten, bij logistics .En de bezorgers belonen
10 februari 2020

Allereerst, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We willen graag meer horen over de ervaring die je omschrijft. Mocht je hier voor open staan stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.

Een van de beste werkgevers
Orderpicker/magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Tilburg1 februari 2020
Een van de beste werkgevers met jaarlijks salarisverhoging, personeelskorting en goede arbeidsvoorwaarden. Er hangt een informele sfeer en al is het druk, er is altijd wel tijd om te lachen. Op vrijdag avond bier drinken met je collega's is natuurlijk ook een enorm pluspunt.
Goed leuk leerzaam bedrijf
Facilitair medewerker (huidige medewerker) –  Nederland29 januari 2020
Coolblue is een leuk bedrijf! Eigenlijk zoals iedereen het kent. Ik kom overal bij alle winkels en depots in Nederland en België en werd daar in het begin goed mee begeleid en geholpen qua werkzaamheden. Ik kan niks anders zeggen dan dat dit de eerste werkgever is waar ik super enthousiast elke dag aan het werk ga.
Pluspunten
Leerzaam, creatief, veel ruimte voor verbetering en leren
Minpunten
Salaris mocht iets hoger
Productieve werkomgeving met goeie werksfeer
Bezorger (huidige medewerker) –  Apeldoorn13 januari 2020
Coolblue is echt een topbedrijf met een hele goede werksfeer, leuke collega's, het betaald goed en je hebt veel vrijheid. Het leuke van deze job is dat je door bijna heel Nederland komt en dus alles van ons mooie landje kan zien. En ook wordt je supergoed en leuk ontvangen door je nieuwe collgea's en voel je gelijk dat je bij het team hoort. Ik raad elke sterke man aan voor deze job omdat je werken bij dit bedrijf niet wilt missen.
Een fijne werksfeer
Bijrijder/chauffeur (huidige medewerker) –  Apeldoorn13 januari 2020
Er hangt een fijne werksfeer en de werkzaamheden wissel altijd
Cultuur gedreven doch economisch
Reparateur (huidige medewerker) –  Groningen9 januari 2020
Coolblue heeft de vriendencultuur hoog in het vaandel.
Hierdoor is er een goede 'we doen dit met z'n allen mentaliteit door het hele bedrijf heen.
Alles is open en eerlijk waardoor het organogram erg plat blijft.
Great company to work for
Senior Software Developer (huidige medewerker) –  Senior Software Developer9 januari 2020
Great company to work for and lots of learning opportunities in a fast paced environment.
een middelbare school ervaring
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg8 januari 2020
echt een raar bedrijf die heel kinderachtig is die teamleiders zijn mensen die alleen maar de baas willen zijn en sturen mensen naar huis als ze hun verbeteren ik snap niet dat deze bedrijf zo door kan gaan omdat buiten het bedrijf mensen denken dat dat het sfeer zo goed is maar dat is een leugen voor mensen die echt een baan willen hebben met een toekomst niet naar coolblue gaan
10 januari 2020

Praca ok - płacą slabo
Reachtruck chauffeur (voormalige medewerker) –  Tilburg7 januari 2020
Miła atmosfera pracy, dużo miłych ludzi chac nie wszyscy. Słaba płacą.
Ideale baan met een jong team en een geweldige sfeer.
Senior Adviesmedewerker (huidige medewerker) –  Groningen (stad)4 januari 2020
Coolblue is duidelijk heel anders georiënteerd dan andere retailbedrijven. Het draait hier echt om het blij maken van mensen en dat merk je in alle facetten van het werk. Je wordt veel vrij gelaten, er is ruimte om eigen ideeën uit te voeren en je collega's zullen zeker je vrienden worden.
Geweldige sfeer
Advies medewerker (huidige medewerker) –  Groningen (stad)3 januari 2020
Werken bij Coolblue is heel erg relaxed. Er wordt niet gepushed op omzet of verkoopcijfers, maar juist op klanttevredenheid. Dit zorgt dat het werk veel leuker is en je oprecht tegen de klant kan zijn
Een jong bedrijf met een jonge bedrijfscultuur. Dit werkt met collega's erg leuk en dit stralen we ook uit naar de klant. Een fijne wisselwerking dus!
Adviesmedewerker (huidige medewerker) –  Groningen (provincie)3 januari 2020
Coolblue is een jong bedrijf en dat straalt het ook uit. De samenwerking met collega's is leuk en relaxed. Dit is ook de 'open en eerlijk' cultuur waar Coolblue mee werkt.
Voor klanten doen we 'alles voor een glimlach'. Met deze gedachte is het leuk om de klant te helpen en dit krijg je ook vaak terug van de klant doordat ze met een glimlach en volledig geholpen de deur uit gaan.
Gezellige werkplek
Advies medewerker (huidige medewerker) –  Groningen3 januari 2020
Elke dag is weer een verassing. Geen dag is hetzelfde. Dat maakt het zo leuk!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Coolblue. Onze community staat klaar om te antwoorden.