ContactCare
ContactCare is een bedrijf met een relaxte sfeer. Ze vinden het belangrijk dat jij leert en doorgroeit. Dit wordt dan ook erg gestimuleerd. Je krijgt de kans en vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Zelf leer ik elke dag weer wat nieuws en niet één dag is hetzelfde. Dit vind ik zelf erg belangrijk: gevarieerde dagen zodat ik gemotiveerd blijf. Verder is het een jong en gezellig bedrijf en heb ik het hier erg naar me zin!
Contact Care is een leuk bedrijf om te werken, ik heb heel veel geleerd en het is goed te combineren met school!
prima organisatie om voor te werken: relaxte mensen, afwisselend werk en bijna op station Amersfoort centraal, da's echt ideaal.
Leuke collega’s, veel uitdaging (geen dag is hetzelfde) en flexibele werktijden!
Het is erg afwisselend werk. Je doet klantcontact voor verschillende projecten. Hierdoor is het schakelen maar dat maakt het wel leuk. Je word goed begeleid bij het uitvoeren van de werkzaamheden. Het is een erg gezellige werksfeer. Mogelijkheden tot thuiswerken behoren tot de mogelijkheden en is ook erg goed te combineren naar gezin/studie
Stel een vraag over solliciteren of werken bij ContactCare. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,8
4,6
4,4
4,4
4,6
Reviews over ContactCare gesorteerd op locatie