Consolid

Reviews voor Consolid in Hoofddorp

Hoofddorp4 reviews
de sfeer bij Consolid is prettig. De lijnen zijn er kort en de mensen zijn er vriendelijk.
Pluspunten
prettige sfeer
Minpunten
veel diensten
Ik werk bij Consolid en vind het een heel mooie bedrijf! Ze denken met je mee, proberen aan je wensen te voldoen en geven veel ontwikkelingsmogelijkheden. Ook voor flexkrachten zijn er heel veel opleidingsmogelijkheden. Vergeleken met mijn vorige werkgevers doet Consolid heel veel voor flexkrachten en voor vaste medewerkers! Ik ben hier heel tevreden.
Pluspunten
Veel opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Hard werken.
Het motto veel beloven weinig geven . Communicatie is waardeloos. Je bent een nummer.
Afspraken worden niet nagekomen en zorg dat je zeker bent dat je wel aangenomen bent bij de opdrachtgever voor je uberhaubt aan deze opleiding begint. Als je wat 50 plus bent roept men op voorhand al dat je geen kans maakt overgenomen te worden door de opdrachtgevers. Daarnaast moet je waar zij om vragen zelf betalen . Chauffeurspas en vog.
Pluspunten
Minpunten
Te laag salaris.
Top bedrijf, gezellige mensen en vriendelijk contact. Betalingen wekelijks uitbetaald, wat ik wel lekker vind en nooit geen problemen mee.

Nu in dienst bij A.H. maar nog steeds gezellig contact met Consolid.

Erg tevreden over het uitzendbureau.
Pluspunten
wekelijks loon uitbetaald, ijs, veel uren kunnen maken
Minpunten
word veel gebeld door planning om extra werken