Consolid
Leuke baan maar niet voor altijd
Super leuk team op Schiphol om mee te werken, helaas ben je niet zeker van je baan en kunnen ze na paar maanden onverwachts zeggen dat je contract niet word verlengd. Ook was de laatste tijd veel gezeik over de uren. Veel mensen kregen niet de uren die in hun contract stonden maar minder.

Kortom; het werk is super leuk en dankbaar maar je moet het niet voor het geld doen.
Pluspunten
Hele leuke collega's, op tijd je rooster
Minpunten
Niet zeker van je contract, te weinig uren sommige maanden, hard werken en veel stress.
Goede werkgever
Loon was altijd op tijd en klopte gewoon.
Communicatie met planner geweldig.

Goed naar mijn zin gehad, maar is uitzendbureau dus weinig doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Geweldig
Minpunten
Uitzendbureau
goede communicatie en afspraken fijne sfeer
aan rader zeker als je wilt door groeien en de vervoer richting. ze zijn heel duidelijk en ze houden rekening met jouw agenda heel fijn
Pluspunten
goede communicatie
Minpunten
wisselende wekdagen
Slechte werkgever
Je bent een nummertje en als je even niet kan werken voor ze dan schuiven ze je aan de kant als een stukje vuil.
Pluspunten
Minpunten
Communicatie
Consolid is een prima bedrijf
Goede werkgever, er wordt goed meegedacht, kansen worden besproken en uitgewerkt. Er wordt uitgesproken dat ze het met je zien zitten. Men is attent, regelmatig wordt waardering uitgesproken. Er zijn ruime mogelijkheden voor bijscholing
Schitterende meedenkende mensen
Door het kleine aantal personeel per vestiging is het contact zeer kort en duidelijk, betalingen zijn optijd en alles kan! Doorgroeien word gestimuleerd en goed werk word beloond. Sinds 3 weken uit dienst na 3 jaar. Heerlijk bedrikf om.voor te werken.
Veel aandacht!
Ik werk bij Consolid en vind het een heel mooie bedrijf! Ze denken met je mee, proberen aan je wensen te voldoen en geven veel ontwikkelingsmogelijkheden. Ook voor flexkrachten zijn er heel veel opleidingsmogelijkheden. Vergeleken met mijn vorige werkgevers doet Consolid heel veel voor flexkrachten en voor vaste medewerkers! Ik ben hier heel tevreden.
Pluspunten
Veel opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Hard werken.
Vriendelijk, laagdrempelig en ze komen afspraken na
3 jaar geleden heb ik door Consolid Breda mijn droom kunnen realiseren.
Via hen heb ik mijn grote rijbewijzen behaald, C & CE!! Heb toen voor hen gekozen omdat zij de beste voorwaarden hadden.

Binnen 1,5 jaar heb ik mijn C & CE rijbewijs behaald en ben ik voor ze gaan werken.

Ze zijn altijd bereikbaar en eerlijk en komen eigenlijk altijd de afspraken na. Foute maken is menselijk maar ze lossen het dan wel altijd snel op.

De drempel om met problemen bij hen aan te kloppen is heel laag. Dat heb ik altijd als prettig ervaren.

Na een poos kon ik zelf elders een contract tekenen en daar hadden zij alle begrip voor. We bleven contact houden en toen dat werk na een aantal maanden tegenviel kwa drukte ben ik weer part-time voor ze gaan werken.

Want werken na wens is altijd mogelijk. Ze kijken altijd wat het beste is voor jou.

Omdat ik mezelf graag wil blijven ontwikkelen hebben ze mij verteld welke diverse mogelijke heden zij aanbieden.

Na een goed gesprek met Jannes gaan ze mij binnenkort ook opleiden tot transportplanner. Daarom raad ik iedereen Consolid aan.
Pluspunten
Je bent er echt geen nummer, ze staan altijd voor je klaar
Minpunten
Soms niet altijd dezelfde dag antwoord
Zeer slechte ervaring met deze tent
Het motto veel beloven weinig geven . Communicatie is waardeloos. Je bent een nummer.
Afspraken worden niet nagekomen en zorg dat je zeker bent dat je wel aangenomen bent bij de opdrachtgever voor je uberhaubt aan deze opleiding begint. Als je wat 50 plus bent roept men op voorhand al dat je geen kans maakt overgenomen te worden door de opdrachtgevers. Daarnaast moet je waar zij om vragen zelf betalen . Chauffeurspas en vog.
Pluspunten
Minpunten
Te laag salaris.
prettige sfeer
de sfeer bij Consolid is prettig. De lijnen zijn er kort en de mensen zijn er vriendelijk.
Pluspunten
prettige sfeer
Minpunten
veel diensten
Afgesproken Diensten worden niet nagekomen
Zeer Zeer slecht bedrijf om voor te werken
Er worden afspraken gemaakt die als je begonnen bent niet worden nagekomen tevens wordt er gelogen over eventuele uitspraken die ik gedaan zou hebben tegenover de Planning.

Dit bedrijf raad ik niemand aan ze lopen te veel naast hun schoenen en denken dat ze het zijn maar het is geen 3 keer maar wel 10 keer Niks.
Niet te vertrouwen
Salaris wordt vaker niet volledig uitbetaald. Kost me telkens veel energie om alles weer kloppend te krijgen waar ik voor gewerkt heb. En doorgroeien kun je er niet. Er wordt veel beloofd maar weinig nagekomen.

Drie vroegere collega's had ik aangeraden om op een bepaalde vacature te reageren. De een werd aangenomen. En tegen de ander werd gezegd we hebben geen mensen meer nodig. Terwijl hij eerder zijn CV had opgestuurd en ook gelijk gebeld had. Aan de telefoon werd al gezegd ze hadden geen mensen meer nodig. En tegen de derde werd gezegd hij moest een heel stuk rijden voor de sollicitatie. Maar kreeg geen reiskosten. De contactpersoon kwam niet naar hem want dat was te ver en te duur. Hij is er dan ook niet gaan werken.

Kortom niet gaan werken. Zeer goed advies!!!
Pluspunten
Sommige collega's zijn leuk. Urengarantie.
Minpunten
Deel van de collega's naait je waar ze jou naaien kunnen, Sommige contactpersonen erg dominant, Salaris klopt regelmatig niet, Veel beloven weinig nakomen.
In het begin veel problemen gehad met uren uitalingen uren.
In het begin veel problemen gehad met uitbetaling uren.
Het is iets verbeterd na veel bellen,maar het.probleem doet zich nog steeds voor.

Het is geen aanrader om in dienst te zijn van Consolid,

Ik vind het persoonlijk vervelend om steeds achter me geld aan te moeten zitten.

Het personeel is overigens wel zeer behulpzaam om het snel op te lossen dit is dan weer een plus puntje..
Pluspunten
Personeel bereid probleem op te lossen
Minpunten
Uitbetaling klopt heel vaak niey
Drama
Bij de recruitment afdeling wisselt men liever intieme privé nieuwtjes uit dan dat er gewerkt wordt, zeker als er niet zo zachtjes gesproken wordt terwijl je met een andere medewerker aan de telefoon hangt.

Tijdens aanmeldprocedure voor vacature ben ik van kastje naar de muur gestuurd, wat vervolgens netjes wordt ontkent. Papier is geduldig zeg ik dan maar.

M.i. onprofessioneel en amateuristisch zootje!
Niet gaan werken bij Consolid
Uren kloppen niet, altijd te weinig op je loonstrook
Autoritair aan de telefoon

Eindejaarsuitkering willen ze je niet uitbetalen

Je bent een nr

Men stuurt contracten die niet kloppen

Men stuurt je schuldverklaringen voor opleidingen die je nooit gehad hebt
Pluspunten
Snel werk
Minpunten
Uitbetaling, communicatie
Consolid is een criminele organisatie
Ik ben een proefplaatsing aangegaan met de afspraak dat mijn gehele salaris van de eerste 2 maanden naar consolid zou gaan om de opleiding tot buschauffeur terug te betalen. Nu ben ik na 2 maanden gestopt omdat het te zwaar was en willen ze alsnog geld van me terwijl ze al zeker 5000 euro hebbrn ontvangen voor mij. Heb nu een zaak met de advocaat lopen tegen hen. Mijn advies. Blijf ver bij deze organisatie weg want je sluit een deal met de duivel.
Pluspunten
Minpunten
Liegen bedriegen afspraken ontkennen etc
Alles in orde
Werk nu zo'n half jaar via Consolid bij AH Online.
Heb regelmatig contact met vriendelijke recruiter die meerdere dagen in de week op locatie werkzaam is.

Vragen aan de planning van Consolid gaan telefonisch of via mail.

Vrij vragen of rooster laten aanpassen gaat altijd zonder moeite.

Betaling gaat per week en klopt met de uren die ik zelf dagelijks noteer.

Diensten zijn meestal rond de 6 uur dus goed te combineren met privéleven.

Werkzaamheden bij AH.nl (Alkmaar) zijn prima te doen en op de werkvloer is de sfeer dik in orde.

Snap niet dat in andere reviews veel gemopper is over de werkzaamheden...

Als bezorger is het toch vrij logisch dat je veel moet rijden en sjouwen en daar geen topsalaris voor krijgt.

Al met al dus prima naar mn zin hier.
Pluspunten
Goede sfeer, prima communicatie
Prima bedrijf, komt haar afspraken na
In principe heb je als bezorger AH online voornamelijk met de planning te maken. Deze maken jouw weekrooster en zorgen dat jij je ritten krijgt. Mocht je een keer niet ingepland worden is er vaak de mogelijkheid om op een andere AH locatie een rit te rijden. Verder zijn ze vrij flexibel met het aanpassen van diensten en opnemen van vrije dagen.

Verder heb je te maken met je intercedent per locatie. Tussen deze personen heb ik wel verschillen waargenomen. Zo is de intercedent in Alkmaar zeer betrokken met zijn personeel, maar in bijvoorbeeld Amsterdam is dit in veel mindere mate merkbaar. Ik prefereer deze persoonlijke aanpak.
Pluspunten
Bijna iedere week een presentje van de intercedent, Redelijk, Goed salaris, Flexibele werktijden
Voldoende voor Consolid!
Fijn dat er altijd drinken is, het eten kan beter. planning is altijd goed bereikbaar en redelijk als het om werktijden gaat. Voldoende contact tussen consolid en werknemers.
Pluspunten
gratis lunch/drinken, consolid/plannig is goed bereikbaar.
Minpunten
Soms wat dwingend als het om waneer je moet werken gaat.
Goede ervaringen
De medewerkers van consolid houden goed contact met je en ze doen veel voor je. Altijd vriendelijk.
Pluspunten
Goed contact
elke dag is anders gezellige werkomgeving
leuke zelfstandige functie uitdagend en elke dag anders dus veel afwisseling. Veel rijden en contact met verschillende klanten & bedrijven.
Leuke collega's en een goed salaris.
Pluspunten
fooi
Minpunten
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Consolid. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,7