Consolid Reviews

53 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 56 reviews
Vriendelijk, laagdrempelig en ze komen afspraken na
Chauffeur CE (voormalige medewerker) –  Breda18 maart 2019
3 jaar geleden heb ik door Consolid Breda mijn droom kunnen realiseren.
Via hen heb ik mijn grote rijbewijzen behaald, C & CE!! Heb toen voor hen gekozen omdat zij de beste voorwaarden hadden.
Binnen 1,5 jaar heb ik mijn C & CE rijbewijs behaald en ben ik voor ze gaan werken.
Ze zijn altijd bereikbaar en eerlijk en komen eigenlijk altijd de afspraken na. Foute maken is menselijk maar ze lossen het dan wel altijd snel op.
De drempel om met problemen bij hen aan te kloppen is heel laag. Dat heb ik altijd als prettig ervaren.
Na een poos kon ik zelf elders een contract tekenen en daar hadden zij alle begrip voor. We bleven contact houden en toen dat werk na een aantal maanden tegenviel kwa drukte ben ik weer part-time voor ze gaan werken.
Want werken na wens is altijd mogelijk. Ze kijken altijd wat het beste is voor jou.
Omdat ik mezelf graag wil blijven ontwikkelen hebben ze mij verteld welke diverse mogelijke heden zij aanbieden.
Na een goed gesprek met Jannes gaan ze mij binnenkort ook opleiden tot transportplanner. Daarom raad ik iedereen Consolid aan.
Pluspunten
Je bent er echt geen nummer, ze staan altijd voor je klaar
Minpunten
Soms niet altijd dezelfde dag antwoord
Zeer slechte ervaring met deze tent
Chauffeur personenvervoer (voormalige medewerker) –  Hoofddorp24 januari 2019
Het motto veel beloven weinig geven . Communicatie is waardeloos. Je bent een nummer.
Afspraken worden niet nagekomen en zorg dat je zeker bent dat je wel aangenomen bent bij de opdrachtgever voor je uberhaubt aan deze opleiding begint. Als je wat 50 plus bent roept men op voorhand al dat je geen kans maakt overgenomen te worden door de opdrachtgevers. Daarnaast moet je waar zij om vragen zelf betalen . Chauffeurspas en vog.
Pluspunten
Minpunten
Te laag salaris.
Afgesproken Diensten worden niet nagekomen
Beveiligingsbeambte (voormalige medewerker) –  Venray18 december 2018
Zeer Zeer slecht bedrijf om voor te werken
Er worden afspraken gemaakt die als je begonnen bent niet worden nagekomen tevens wordt er gelogen over eventuele uitspraken die ik gedaan zou hebben tegenover de Planning.
Dit bedrijf raad ik niemand aan ze lopen te veel naast hun schoenen en denken dat ze het zijn maar het is geen 3 keer maar wel 10 keer Niks.
Niet te vertrouwen
Beveiliger (voormalige medewerker) –  Braband15 december 2018
Salaris wordt vaker niet volledig uitbetaald. Kost me telkens veel energie om alles weer kloppend te krijgen waar ik voor gewerkt heb. En doorgroeien kun je er niet. Er wordt veel beloofd maar weinig nagekomen.

Drie vroegere collega's had ik aangeraden om op een bepaalde vacature te reageren. De een werd aangenomen. En tegen de ander werd gezegd we hebben geen mensen meer nodig. Terwijl hij eerder zijn CV had opgestuurd en ook gelijk gebeld had. Aan de telefoon werd al gezegd ze hadden geen mensen meer nodig. En tegen de derde werd gezegd hij moest een heel stuk rijden voor de sollicitatie. Maar kreeg geen reiskosten. De contactpersoon kwam niet naar hem want dat was te ver en te duur. Hij is er dan ook niet gaan werken.

Kortom niet gaan werken. Zeer goed advies!!!
Pluspunten
Sommige collega's zijn leuk. Urengarantie.
Minpunten
Deel van de collega's naait je waar ze jou naaien kunnen, Sommige contactpersonen erg dominant, Salaris klopt regelmatig niet, Veel beloven weinig nakomen.
In het begin veel problemen gehad met uren uitalingen uren.
Beveiliger (huidige medewerker) –  Amsterdam15 december 2018
In het begin veel problemen gehad met uitbetaling uren.
Het is iets verbeterd na veel bellen,maar het.probleem doet zich nog steeds voor.
Het is geen aanrader om in dienst te zijn van Consolid,
Ik vind het persoonlijk vervelend om steeds achter me geld aan te moeten zitten.
Het personeel is overigens wel zeer behulpzaam om het snel op te lossen dit is dan weer een plus puntje..
Pluspunten
Personeel bereid probleem op te lossen
Minpunten
Uitbetaling klopt heel vaak niey
Drama
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Rotterdam21 november 2018
Bij de recruitment afdeling wisselt men liever intieme privé nieuwtjes uit dan dat er gewerkt wordt, zeker als er niet zo zachtjes gesproken wordt terwijl je met een andere medewerker aan de telefoon hangt.

Tijdens aanmeldprocedure voor vacature ben ik van kastje naar de muur gestuurd, wat vervolgens netjes wordt ontkent. Papier is geduldig zeg ik dan maar.

M.i. onprofessioneel en amateuristisch zootje!
Niet gaan werken bij Consolid
Beveiliger 2 (huidige medewerker) –  Rotterdam28 oktober 2018
Uren kloppen niet, altijd te weinig op je loonstrook
Autoritair aan de telefoon
Eindejaarsuitkering willen ze je niet uitbetalen
Je bent een nr
Men stuurt contracten die niet kloppen
Men stuurt je schuldverklaringen voor opleidingen die je nooit gehad hebt
Pluspunten
Snel werk
Minpunten
Uitbetaling, communicatie
Consolid is een criminele organisatie
Buschauffeur (voormalige medewerker) –  Eindhoven23 augustus 2018
Ik ben een proefplaatsing aangegaan met de afspraak dat mijn gehele salaris van de eerste 2 maanden naar consolid zou gaan om de opleiding tot buschauffeur terug te betalen. Nu ben ik na 2 maanden gestopt omdat het te zwaar was en willen ze alsnog geld van me terwijl ze al zeker 5000 euro hebbrn ontvangen voor mij. Heb nu een zaak met de advocaat lopen tegen hen. Mijn advies. Blijf ver bij deze organisatie weg want je sluit een deal met de duivel.
Pluspunten
Minpunten
Liegen bedriegen afspraken ontkennen etc
Alles in orde
Chauffeur/bezorger (huidige medewerker) –  Alkmaar8 augustus 2018
Werk nu zo'n half jaar via Consolid bij AH Online.
Heb regelmatig contact met vriendelijke recruiter die meerdere dagen in de week op locatie werkzaam is.
Vragen aan de planning van Consolid gaan telefonisch of via mail.
Vrij vragen of rooster laten aanpassen gaat altijd zonder moeite.
Betaling gaat per week en klopt met de uren die ik zelf dagelijks noteer.
Diensten zijn meestal rond de 6 uur dus goed te combineren met privéleven.

Werkzaamheden bij AH.nl (Alkmaar) zijn prima te doen en op de werkvloer is de sfeer dik in orde.
Snap niet dat in andere reviews veel gemopper is over de werkzaamheden...
Als bezorger is het toch vrij logisch dat je veel moet rijden en sjouwen en daar geen topsalaris voor krijgt.

Al met al dus prima naar mn zin hier.
Pluspunten
Goede sfeer, prima communicatie
Prima bedrijf, komt haar afspraken na
Bezorger AH online (voormalige medewerker) –  Alkmaar8 augustus 2018
In principe heb je als bezorger AH online voornamelijk met de planning te maken. Deze maken jouw weekrooster en zorgen dat jij je ritten krijgt. Mocht je een keer niet ingepland worden is er vaak de mogelijkheid om op een andere AH locatie een rit te rijden. Verder zijn ze vrij flexibel met het aanpassen van diensten en opnemen van vrije dagen.

Verder heb je te maken met je intercedent per locatie. Tussen deze personen heb ik wel verschillen waargenomen. Zo is de intercedent in Alkmaar zeer betrokken met zijn personeel, maar in bijvoorbeeld Amsterdam is dit in veel mindere mate merkbaar. Ik prefereer deze persoonlijke aanpak.
Pluspunten
Bijna iedere week een presentje van de intercedent, Redelijk, Goed salaris, Flexibele werktijden
Voldoende voor Consolid!
Bezorger/koerier (huidige medewerker) –  Alkmaar8 augustus 2018
Fijn dat er altijd drinken is, het eten kan beter. planning is altijd goed bereikbaar en redelijk als het om werktijden gaat. Voldoende contact tussen consolid en werknemers.
Pluspunten
gratis lunch/drinken, consolid/plannig is goed bereikbaar.
Minpunten
Soms wat dwingend als het om waneer je moet werken gaat.
Goede ervaringen
Bezorger (huidige medewerker) –  Alkmaar8 augustus 2018
De medewerkers van consolid houden goed contact met je en ze doen veel voor je. Altijd vriendelijk.
Pluspunten
Goed contact
elke dag is anders gezellige werkomgeving
Bezorger (huidige medewerker) –  Alkmaar8 augustus 2018
leuke zelfstandige functie uitdagend en elke dag anders dus veel afwisseling. Veel rijden en contact met verschillende klanten & bedrijven.
Leuke collega's en een goed salaris.
Pluspunten
fooi
Minpunten
Super gezellige werkomgeving waar je kan lachen, gieren en brullen!
Bezorger/koerier (huidige medewerker) –  Alkmaar8 augustus 2018
Mijn ervaring met Consolid is dat Consolid mij altijd helpt wanneer ik hen nodig heb. Mijn directe contact persoon staat 24/7 klaar voor mij. Ik kan met al mijn vragen terecht bij Consolid en wordt altijd te woord gestaan.
Ik heb voor meerdere uitzendbureaus gewerkt en bij Consolid heb ik nooit problemen.

Een typische werkdag is dat het altijd gezellig is, er is een informele bedrijfscultuur waar hard gewerkt wordt maar dit doen we wel met veel plezier!
Pluspunten
Communicatie, Lunch, Gezellige sfeer
het is een gezellige team om mee te werken.
Bezorger bij Albert Heijn Online (huidige medewerker) –  Alkmaar8 augustus 2018
het team van Consolid is een erg goed en solide team om mee samen te werken binnen Albert Heijn als uitzendkracht,
Pluspunten
verassing pakket tijdens deze hete zomer (2018)
Alles goed geregeld!!
Bezorger (huidige medewerker) –  Alkmaar8 augustus 2018
Ik ben nu al enige tijd werkzaam bij Consolid en alles is goed geregeld!. Er gaat natuurlijk wel eens iets mis maar dit word met goede communicatie snel opgelost.
Pluspunten
Goed salaris
Bezorger bij A.H. via Consolid
A.H. online (huidige medewerker) –  Hoofddorp8 augustus 2018
Top bedrijf, gezellige mensen en vriendelijk contact. Betalingen wekelijks uitbetaald, wat ik wel lekker vind en nooit geen problemen mee.

Nu in dienst bij A.H. maar nog steeds gezellig contact met Consolid.

Erg tevreden over het uitzendbureau.
Pluspunten
wekelijks loon uitbetaald, ijs, veel uren kunnen maken
Minpunten
word veel gebeld door planning om extra werken
Menselijke organisatie die met je mee denkt
Bezorger (voormalige medewerker) –  Alkmaar8 augustus 2018
Ik heb een een tijd als bezorger gewerkt bij AH Online, via Consolid. Ik ben altijd netjes geholpen en heb het heel erg naar mijn zin gehad bij AH Online. Een mooi, snel groeiend bedrijf, waar hard werken dagelijkse kost is. Makkelijk geld verdienen is er niet bij, er wordt wat van je verwacht, maar je krijgt in ruil daarvoor veel verantwoordelijkheid, waardering en alle kans op doorgroei.

Consolid heeft al jaren ervaring in deze sector en weet hoe het werkt. Ze zijn duidelijk en recht voor z'n raap, dat vindt ik persoonlijk erg prettig.

Kortom een aanrader!
Pluspunten
Veel uren, uitdagend (ook voor hoger opgeleiden) zelfstandigheid, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Lichamelijk zwaar, al vindt ik dit zelf geen probleem
Leuk team, heldere afspraken
Ik ben sinds kort bezorger bij AH Online via Consolid
Niet gedacht dat dit zo een ontzettende leuke baan zou zijn.
Heldere afspraken en heel belangrijk goed salaris :).

Ook krijg je gewoon verlofuren en vakantiegeld.
Pluspunten
flexibel, salaris
Wat een slecht bedrijf is dit zeg...consolid
Koerier (voormalige medewerker) –  Den Haag25 juli 2018
Je wordt aangenomen met valse beloften.
Wordt gezegd dat je elke dag een rit krijgt maar dat is een leugen!!
Je hebt dagen dat je 2 dagen achter elkaar werkt en daarna krijg je een sms dat ze geen ritten voor je hebben...
Ene week werk je 5 dagen andere week werk je 2 dagen...wtf!!!
Tevens heeft de manager nooit gevraagd hoe het gaat....ook al werk je daar 3 maanden.
Wat een slecht bedrijf is dit.... snel opzoek naar iets anders...
Pluspunten
Minpunten
Alles

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Consolid. Onze community staat klaar om te antwoorden.