Conservatorium Hotel Reviews

druk horeca bedrijf met goede standaards
Meeting & Events Manager/ Roomservice Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam2 oktober 2017
Ik heb over het algemeen een positieve ervaring opgedaan in het Conservatorium Hotel. Alleen met het invullen van de diensten door de F&B manager had ik problemen. Ik kan niet een afdeling aansturen wanneer ik hoofdzakelijk nachtdiensten draai.
Dit heb ik aangegeven maar er werd geen gehoor aan gegeven.
Pluspunten
fijne collega's
Minpunten
communicatie en het structurele personeels probleem binnen de F&B Departments
druk gezellig
Barman/barista (voormalige medewerker) –  Amsterdam12 januari 2016
Altijd gezellig ging af en toe hier en daar is wat mis maar dat werd ook snel weer opgelost.

Team voelde ook echt als een Team Bijvoorbeeld je komt binnen word gevraagd hoe het gaat handje schudden. Echt heel top

Het is over het algemeen wel echt druk altijd wat soms wel eens zwaar is
Pluspunten
goede lunch
Minpunten
relatief zwaar werk
Hotel cosmopolita de 5 estrellas en el centro de Amsterdam
AKASHA Spa Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam7 februari 2015
Mi carrera en el Conservatorium hotel ha sido de gran formación profesional. Empezando como coordinadora de alimentos y bebidas, pasando a dedicarme al marketing y las relaciones públicas del mismo departamento y ahora siendo la encargada del mejor y más bonito spa de la ciudad, Akasha. Trabajar en el Conservatorium hotel siempre ha sido muy intensivo, sobretodo teniendo en cuenta que formo parte del equipo que vió abrir sus puertas en 2011. El Conservatorium hotel es un hotel independiente propiedad e una familia. La unión de profesionales en este proyecto ha resultado en un hotel que ha sido galardonado numerosas veces por su innovación, servicio y exclusividad. Trabajar con un equipo de casi 300 personas te enriquece cada dia y eso se valora tanto ahora como en el futuro.
Conservatorium Hotel
Chef de Rang (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH22 oktober 2014
Conservatorium is een erg prestigieus hotel om voor te werken. Helaas ontbrak het aan voldoende training en doorgroeimogelijkheden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Conservatorium Hotel. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Conservatorium Hotel gesorteerd op locatie