Conduent
Bekijk alle 5.354 reviews
Gaan slecht om met hun medewerkers!
Geen nette manier van handelen door het management, zo knikkeren ze je er zo uit zonder je ook maar ergens van op de hoogte te stellen. Allemaal eigen belang daar!
Job place is very dirty
They do not practice cleaning, I worked there for two weeks . The job role overall was okay but I thought I was going to catch a disease just by walking the call center floor . The restrooms smell like a fish tank and the walls have stains everywhere. Horrible place.
Pluspunten
None
Minpunten
Dirty
Werken bij Conduent is leuk met je collega's
Dat je na 2.5 jaar er gewoon uitgegooid wordt,is echt een groot minpunt van dit bedrijf.
Je bent niks meer dan een nummer.
Leuke, jonge werkplek met dynamieke werksfeer.
De locatie waar ik heb gewerkt was er een vol energie, behulpzame collega's en teamleiders. Zeker een aanrader.
Slecht
De communicatie met het management is echt zo slecht! Het lijkt goed, maar uiteindelijk worden er dingen heel slecht geregeld. Dingen doen wat niet mag, maar alsnog doet management dat wel. Ook wat je salaris betreft. Heel erg laag en je krijgt niet eens altijd uitbetaald wat je hebt gewerkt. Begrip tonen voor priveomstandigheden en dan wordt je in één keer ontslagen op een kutmanier!
Leuk werk, maar geen goede communicatie
Het werken bij Conduent was voor mij een fijne ervaring. De collega’s zijn over het algemeen erg behulpzaam. Toch vond ik de interne communicatie minder goed verlopen.
Pluspunten
Leuke werkomgeving, leuke collega’s en teamleiders.
Minpunten
Niet zo goede communicatie en soms onduidelijk
Wél leuk
Leidinggevenden zijn soms wisselvallig qua motiveren van medewerkers. Salaris is slecht. Werksfeer is wel een dikke tien.
vreselijk bedrijf.
Je bent daar geen mens maar een nummer. Totaal geen begrip voor de thuis situatie.
Gezellige werksfeer/aardige teamleiders
Ik ben erg tevreden over Conduent. Ondanks dat het salaris niet super is doen de teamleiders hun best om een goede sfeer te maken. De meeste teamleiders zijn erg betrokken met hun agent en werken hard.
Ik kom elke dag met plezier naar werk. Vooral team Danny, Sita en Lindsey zijn toppers!
gezellige werkplek
Ik vind het werk bij conduent leuk omdat ze niet te veel op je letten
Een bedrijf waar veel mogelijkheden zijn om door te groeien. Een gezellig werksfeer.
Eigen beschikbaarheid op geven
Werken bij conduent is heel leuk collega s zijn chill zolang je je aan de regels houdt is het een leuke werkgever met een toffe team
Na verloop van tijd kun je ook vanuit huis werken en veel uitjes die er geregeld wordt

Top Top Top
Pluspunten
Eigen tijden opgeven
Minpunten
Irritante wachtwoorden die telkens veranderen en dat je vaak zelf achter veel dingen moet
een bedroevende baan in een troosteloze omgeving
Samen met Teleperformance de slechtste werkgever in de callcenterbranche in Nederland.Je krijgt een opleiding waar je heel weinig leert zoals blijkt in de eerste weken dat je aan de telefoon zit en je geen enkele vraag kan beantwoorden. Je kunt beter aan de lopende band staan, is relaxter en betaalt veel beter.
Ik heb bij beide callcenters gewerkt en na 3 weken gillend weggelopen en dan hield ik het nog redelijk lang vol in vergelijking met de meesten.
Ik werk er nu bijna 2 maanden en het bevalt mij ontzettend goed. Ik heb aardige collega's in een informeel sfeer. Daarnaast zijn de werktijden flexibel en de zondagen 150% :)

Welkomsbijeenkomst is echt een aanrader!

Voor de rest is het regular call center werk met optie tot chatten/mailen (mits je voldoende ervaring hebt opgedaan)

Ik mag binnenkort vanuit huis werken!
Afschuwelijk
In één woord: afschuwelijk

Je wordt de hele dag gecommandeerd door teamleiders die incapabel zijn en een veel lagere opleidingsniveau hebben dan de gemiddelde medewerker. En dat gescheld van klanten. Je moet het allemaal pikken en dat allemaal voor een hongerloontje want vaste uren kan dit bedrijf niet geven.

Dit bedrijf gaat zo slecht om met zijn mensen, het is werkelijk niet te geloven. Alleen als dit je eerste baantje is, ga er dan even werken. Je krijgt dan een goed idee hoe het niet moet. En dan gauw wegwezen naar een normaal bedrijf waar ze wel met respect hun medewerkers tegemoet treden.
Gezellig maar leerzaam
ik heb het leuk gehad bij conduent en ook veel geleerd.
Productief
Leuke baan. Erg productief en veel geleerd. Alleen best laag salaris.
Een productieve omgeving waar veel te leren is.
Werken bij Conduent betekend hard werken maar ook veel leren.
Je komt terecht in een goede werksfeer met fijne collega's.

Wees je er van bewust dat het een facilitair contact center is.

Dus wellicht wat minder goede voorwaarden dan bij in house contact centers.
Pluspunten
Enorme mogelijkheden om te leren.
Minpunten
Facilitait, arbeidsvoorwaarden zijn niet de beste.
Weinig waardering
Werknemers zelf zijn fijn om mee samen te werken. Management laat echter weinig waardering zien.
Zware druk en zwaar onderbetaald en lager dan een hond behandeld worden.
In 1 woord verschrikkelijk.
Je wordt continue gecommandeerd

Hele dag gezeik en onderdruk gezet worden. Slechts betaalde baantje ooit!

Maar wel het baantje waar ik het hardst voor heb moet werken met 0.0 waardering.

Naast het gescheld van klanten en jij moet dat naar accepteren. Allerlei beledigingen en verwensingen naar je hoofd.! En daarbij nog de neerbuigende opmerkingen. Zware afrader om hier te solliciteren. Alle negatieve recensies kloppen. Ik dacht dat het mee zou vallen. Maar helaas! Het was nog erger dan hier staat. Je moet het mee gemaakt hebben om te begrijpen. Je gaat niet geloven dat een bedrjjf echt zo slecht met mensen omgaat. Zoek werk waar je gerespecteerd wordt.
Zo smerig werkplekken en zo slecht vies
Zwaar werk voor minimuloon
Plaspauze

Nonstop telefoontjes

Teamleiders hebben zelf geen kennis

AHT ACW CSAT FTF LOG CONVERSIE

Alles op target betekent dus binnen 9 minuten. Moet je alle problemen van de klant hebben opgelost. En ook nog een sale hebben gemaakt. Conduent is sales minded. Na 3 weken zelf ontontslag.genomen

Ik kan niet eens ontbijten binnen 9 minuten laat staan probleem oplossen en nog verkopen.

Je zult nu wel denken dat ik overdrijf. Maar ik zou zeggen, solliciteer en zie het zelf. Succes.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Conduent. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,8
2,8