Conduent Reviews

23 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.159 reviews
Productieve en gezellige werksfeer met tafeltennis
Call Agent (voormalige medewerker) –  Rotterdam4 juni 2018
Gezellige informele sfeer. Alles bespreekbaar ook met de teamleiders.
Pluspunten
Flexibel in werktijden zelf indelen
Minpunten
verplichte avonddienst en/of weekenddienst
Leerzame en zeer prettige collega's
WFM traffic (voormalige medewerker) –  Enschede28 mei 2018
Uitdagend, leerzaam, stressvol (daarom vaak leuk). We hebben als team een prachtige prestatie neergezet en ben trots dat ik onderdeel was van dit team
minder dan 1 ster is helaas niet mogelijk
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  tilburg26 mei 2018
Als je er van houd om alles voor een bedrijf te doen en er niets voor terug verwacht dan zal je het hier heel fijn vinden. Je wordt er gezien je werk ook nog eens verschrikkelijk onderbetaald. Maarja dat is op ieder callcenter zo.
Pluspunten
Minpunten
lange werkdagen, slecht betaald, vieze werkplekken, oude apparatuur
Ontspannen, informeel
Senior Teamleider (voormalige medewerker) –  Amersfoort9 maart 2018
Goed bereikbare vestiging (naast het station), met een prettige diversiteit aan medewerkers.
Pluspunten
Drie projecten op één vloer
No nonsense informele omgeving.
Senior Teamleider (huidige medewerker) –  Rotterdam9 maart 2018
Conduent Rotterdam heeft een toegankelijke sfeer en een lach is snel gevonden. Alle lagen kunnen prima met elkaar en iedereen is altijd in voor een praatje. Er is duidelijkheid en mensen werken hard. Het weinige verloop is een teken dat de medewerkers het naar hun zin hebben en dat stralen ze ook uit! De locatie aan de rand van het centrum is perfect en op een steenworp afstand zijn geweldige eet-tentjes te vinden.
Pluspunten
Sfeer, bereikbaarheid
fun with eployees
Human Resources Manager (voormalige medewerker) –  DR9 maart 2018
Typical day stared alt 7:00am ending 7:00pm, Learned how to deal with different cultures, Management is only good to criticize not to reward . Its a workplace to learn . The headquarters don't know nothing of the country law and do not want to learn either. Only interested in money not on people.
Pluspunten
no pros
Minpunten
no cons
Fun place with people
Manager (voormalige medewerker) –  DR9 maart 2018
Typical day at work started at 7:00am and finished at 7:00pm.
I learned a lot how to deal with employees from different culture and country. Headquarters must learn more about the law of the country they are investing.
Pluspunten
No Pros
Minpunten
No Cons
Drukte. Boze mensen.
Telfort Technische Dienst (voormalige medewerker) –  Zwolle5 februari 2018
Persoonlijk kon ik er niet tegen. Ik werkte voor de technische dienst van Telfort en moest mensen dus helpen wanneer bijvoorbeeld het internet niet werkte. Maar mensen zijn nogal gefrustreerd wanneer het internet het niet doet, dus jij bent dan gelijk het pispaaltje. Verder zijn de collega's hartstikke aardig, dus wanneer je er wel tegen kunt zou ik er zeker gaan werken, maar voor mij is het niet weggelegd. Bedenk voordat je er gaat werken, of je hier wel of niet tegen kunt. Want 80% is boos. Ook krijg je het minimumloon wat ik echt vreemd vind, want je moet best veel kunnen! Ik gun de mensen die daar werken een veel hoger loon. Dus kortom; Als je er tegen kunt, ga er zeker werken, ze zijn daar hartstikke aardig, maar wanneer je dingen niet van je af kunt zetten zoals ik, niet doen!
Pluspunten
Super aardige collega's, gratis koffie
Minpunten
Boze mensen, minimumloon
Nooit aan beginnen
CSR (huidige medewerker) –  Rotterdam13 januari 2018
Laat ik voor opstellen dat mijn collega's ontzettend leuk zijn maar de rest is vreselijk. Heeft niet met hoge werk druk te maken maar dat je als een kleuter wordt behandeld. Ga je een uur voor je pauze naar toilet krijg je daar commentaar op, duurt het after call work iets langer, staat er meteen iemand aan je buro waar om het langer duurt, ( we hebben het over 3 min ong.) Het ergste is dat er soms maanden gewacht moet worden op uitbetaling van reiskosten en ook dat er redelijk vaak te weinig uren uitbetaald worden, je moet dit zelf heel goed in de gaten houden. Correcties hiervan duren weken, je blijft maar zeuren om je geld, ronduit schandalig !Er wordt een ontzettende flexibiliteit van je verwacht maar zelf hangt het bedrijf van belachelijke regels aan elkaar en is ontzettend rigide Kortom vreselijk bedrijf maar de collega's zijn top !
Pluspunten
Minpunten
te late en te weing uitbetaald. wordt als kleuter behandeld.
Nooit meer
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Zwolle9 januari 2018
Aangenomen. Tenminste dat dacht ik.. Kom je daar maandagochtend, stipt optijd om mee te doen aan de verplichte training, krijg je te horen ‘Wat doe jij hier?’ Je bent niet geselecteerd. Ik stond met mijn mond vol tanden. Daarna heb ik een mail gestuurd om uitleg. Krijg ik te horen dat het op voorwaarde was en dat ze eerst de andere gesprekken wouden afwachten. Dit was volgens hen ook op het gesprek vertelt. Nou, dus niet. Contract was al getekend, maar oké. Ook werd er gezegd dat ze mij meerdere malen hebben gebeld. Vreemde is, ik ben nooit gebeld!
1 x maar nooit weer solliciteer ik bij dit bedrijf.
Door en door verziekte managementlaag
Agent (voormalige medewerker) –  Enschede20 december 2017
Je wordt aangemoedigd constructieve kritiek te geven... totdat je het daadwerkelijk doet. Op kritiek volgt in de regel een sanctie. Vriendjespolitiek is de enige manier om hogerop te komen. Kandidaten wordt een heel scala aan doorgroeimogelijkheden voorgehouden. Trap hier niet in. Dat is echt een wassen neus.
Een ontzettend leuk bedrijf om te werken wanneer je onderbetaald wenst te worden, op alles ja en amen zegt, zelf heel flexibel bent maar dit niet van het bedrijf verwacht en het niet erg vindt wanneer er achter je rug om over je gekletst wordt door het management.
Pluspunten
Directe collega's
Minpunten
Management, salaris, hygiëne, flexibiliteit
Belfabriek welke niet investeerd in medewerkers
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Zwolle30 november 2017
Je moet je eigen pen en papier meenemen. Reiskosten declaratie gaat niet simpel en je moet geluk hebben met je teamleider.
Collega’s zijn super en het werk ook maar een zeer slecht loon. Opleiding is onder de maat en de wft toets is bizar. Ik snap
dat Wehkamp winst wil maken maar de waardering voor het personeel welke ingehuurd wordt via Conduent zou net zo belangrijk moeten zijn. Het imago dat wehkamp een familiebedrijf is klopt niet. Als er mensen voor je werken moeten deze menselijk behandeld worden. Dat was hier niet het geval. Ik zou dit niemand aanraden de tijden zijn van 8 tot 00 s nachts! Echt onmenselijk voor medewerkers met een jong gezin
Pluspunten
Leuke collegae leuk werk
Minpunten
Werktijden en opleiding
Zeer slecht betaald,
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Enschede19 november 2017
je wordt er slecht betaald,( en ze mogen je zomaar afschalen als er geen werk is.en daardoor mis je natuurlijk de inkomsten van de maand. Het is een waardeloze bedrijf. Teamleiders hebben nauwelijks kennis als je ze iets vraagt. Management doet niks anders dan roddelen en hele dag rondhangen bakje koffie drinken.

Begin zeker niet bij Conduent in enschede
Pluspunten
Minpunten
slechte hygiene op het werk, teamleiders, slecht betaald
Nooit meer
CSR (voormalige medewerker) –  Maastricht14 november 2017
Zeer slecht betaald, promotie op basis van vriendjespolitiek en op outbound is het 1 groot drugshol waar de meeste iets bij zich hebben en zelfs gebruiken onder werk!
Gezellige en leerzame werkomgeving
Gesprekscoach en Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  Rotterdam26 oktober 2017
Veel 1-op-1 begeleiding; initiatief nemen wordt aangemoedigd; flexibele werktijden; mogelijkheid om trainingen bij te wonen; gezellige teamleider en manager
goed telefonisch contact
Callcenter medewerkster (voormalige medewerker) –  Enschede30 augustus 2017
Ik heb geleerd om een goed gesprek te voeren met de klant en om te verkopen. Ik heb veel gesprekstechnieken geleerd, zoals rustig praten en goed luisteren naar de klant en daar op in spelen.
gezellige werkomgeving
Klantenservice medewerker (huidige medewerker) –  Maastricht6 augustus 2017
leuke collega's maar je word behandeld als een klein kind, je komt alleen in aanmerking voor een hoger functie als je er iemand kent die een hoger functie heeft
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
vriendjes politiek
Een vak apart
Trainer (huidige medewerker) –  Maastricht19 juli 2017
Dynamische wereld, waarin je de vrijheid hebt om doelstellingen te behalen..Geen dag is hetzelfde. Je leert in korte tijd mee te bewegen met de veranderende wensen en behoeftes van de klanten. Alles wat vandaag nieuw is, is morgen weer oud. 'Als je dit weet, kun je er rekening mee houden'. Bij Conduent kunnen mensen ervaren dat de vaak negatieve vooroordelen die er vaak heersen bij mensen over het callcenter, juist helemaal niet kloppen is en dat het echt een fantastische job is om uit te oefenen.
Pluspunten
Informele werksfeer
Minpunten
arbeidsvoorwaarden
Fijne collega's
CSR (huidige medewerker) –  Rotterdam12 juli 2017
Ik heb geleerd om op verschillende manieren te communiceren. Werking van verschillende computer systemen. Om te gaan met systeem storingen, werken volgens targets.
Ik werk met gezellige collega's
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Systeem storingen
Redelijk relaxt, kon jammer genoeg niet doorgaan door ziekte.
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg31 mei 2017
Ik was een inbound calls medewerker bij Conduent. Ik kon het uiteindelijk niet volhouden door problemen met nierenstenen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Conduent. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,9