Concentrix Reviews

21 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 21.784 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuk werk
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam21 maart 2019
Gezellige werksfeer en interessant werk. Je leert er om te gaan met klanten en ze verder te helpen
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
1,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Niet doen.
Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  Amsterdam24 december 2018
Gewoon niet doen. Bedrijf doet maar wat ze willen zonder enkel respect voor het privéleven. Wordt ingeroosterd wanneer ze maar willen dat je werkt en kan niet over onderhandeld worden. Verder hele leuke collega's maar daar stopt het dan ook.
Pluspunten
Collega's - teamspirit
Minpunten
Kantine om 14:00 dicht - werktijden - salaris laag - extreme apathie
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
2,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Niet echt een bedrijf om aan te raden.
Support medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam12 december 2018
Convergys is typisch een bedrijf wat gebruik maakt van arbeidskrachten met een zwakke positie in het verkrijgen van werk. Op Amerikaanse leest geschoeid met meer plichten dan rechten. Om omzet te generen geldt het zogenaamde service level. Dat wil zeggen dat er zoveel mogelijk telefoontjes afgehandeld moeten worden in zo min mogelijk tijd. Je bent vanaf binnenkomst tot einde dienst gemonitord op binnenkomst via de toegangspoortjes, de electronische prikklok op jouw pc, en het telefoonsysteem. Gesprekken worden allemaal na-beluisterd en opgenomen. Het salaris is voor 40 uur 1700 bruto per maand. Carrière is alleen mogelijk als jij een team weet te drillen om zoveel mogelijk de telefoon aan te nemen. Ziektedagen leveren 20% salaris korting op, met 2 wachtdagen zonder salaris. Parkeren kost jou zo'n 40 euro per maand, en voor een gratis parkeerplek sta jij minimaal een jaar op een wachtlijst. Het verloop is schrikbarend hoog. Met de opdrachtgever van Convergys heb je meestal niets te maken behalve een klachtenregen die jij als case owner over jou heen krijgt in de vorm van e-mails en maar naar eigen inzicht moet oplossen. Verlofdagen zijn zeer moeilijk te krijgen omdat door de krappe bezetting in de teams het service level daalt wat weer van invloed is op het verdienmodel van Convergys. Ik kan nog wel even doorgaan, maar mijn ervaringen met deze werkgever zijn dusdanig teleurstellend dat ik een carrière bij dit bedrijf afraadt.
Pluspunten
Geen
Minpunten
Low salary, privacy the lowest you can have, carreer opportunitys only when you are a tough hardcore manager.
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 1Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
lots of things to learn and friendly atmosphere
Recruitment Talent Sourcing (voormalige medewerker) –  SM MOA9 december 2018
The position I was assigned in was very much related to my course in College.

The workplace's atmosphere is friendly and employees are willing to teach and lend a hand.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
best place to work for freshers.
Senior representative (voormalige medewerker) –  Subject matter expert4 oktober 2018
best place to work for freshers.
learned so many skills as customer service representative.
best culture.
long working hours
5 days working.
Pluspunten
best culture
Minpunten
long working hours
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Customer service
Customer Service Representative (huidige medewerker) –  Amsterdam12 september 2018
Log in at 08:00 having unstoppable phone calls for 8 hours straight. 30 minutes Lunch time and two 15 mins length breaks (unpaid). Convergys gave me the opportunity to become better in customer service and handle very stressful situations by myself. I learned to show empathy , avoid conflicts at all costs, sharing information with my colleagues and ways to provide better customer experience. I was assisting also in financial management of properties, suggested ways to increase sells and escalation of cases to other departments when the subject didn't concern us. Hardest part of the job was that we had insufficient training due to Booking.com request to finish the training earlier, and we had to learn the software by ourselves while we were unexperienced on the working floor. The best part of the job was the love I received from the customers and my colleagues. Could not ever imagine that I could meet so many friends in such a little time.
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
productive
Technical support (voormalige medewerker) –  sm northgate10 september 2018
i work during graveyard
i learned that time is really gold
the hardest part of the job is to deal with difficult and irate clients and the most enjoyable part of the job is ccoming to work everynight and help, learn and earn
Pluspunten
free incentives
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
2,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
geen mening over
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam3 september 2018
Het werk was interassant maar best stressvol.
Managment is heel slecht en werknemers zijn niet gelukkig.
Salarid s is heel laag voor het werk load
Was deze review waardevol?Ja 3NeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Salary is not competitive
Customer Support Associate (huidige medewerker) –  Amsterdam25 augustus 2018
The job is okay but other jobs from smaller companies offer bigger pay
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
1,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Ga hier niet werken.
klanten service medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 maart 2018
convergys is een typisch amerikaans bedrijf, als targets en gedram over "sales"maken je ding is dan zit je op het het eisplatform goed.

De roosters worden ondoordachtzaam gemaakt.7 dagen achter elkaar worden ingeroosterd is heel normaal, Ondanks beloften dat je 'af en toe"in het weekend werkt en 's avonds werk je in de praktijk elk weekend en veel avonden.

De teamleiders zijn onpersoonlijk, nors en onvriendelijk en onkundig.Je word als een klein kind behandeld. ziekte verzuim is hoog en de meeste nieuwe trainees zijn snel weer weg.

doorgroeimogelijkheden zijn er niet de temzij je van vriendjespolitiek houd.


ik heb hier gewerkt en ben blij dat ik weg ben.
Pluspunten
reiskostenergoeding is goed
Minpunten
balans werk/prive
Was deze review waardevol?Ja 8Nee 1Rapporteren
1,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Never Productive; Never Independent;
Call Center Associate (voormalige medewerker) –  5601 Hiatus Rd3 oktober 2017
Slow on Profit and Growth, Especially as a Business; Forced Schedule Not Considering An Employee's Accommodations (Especially Tenure); Strict to Policy But Never Abiding; Management Neglect on Potential Employee(s);
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Productive
Technical Support Agent (voormalige medewerker) –  Amsterdam18 september 2017
I enjoyed working at convergys but believed with more training material the job would be easier and I would be more productive.
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 2Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
A well compensated job in my country
Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  CSR17 mei 2017
I work in all 3 shifts, morning, afternoon and night shift. At first it was good and doable because we are highly compensated. It was tough but I was able to manage it, however, on further duration of work especially on evening I got health problems leading to iron deficiency anemia and I am always on hospital due to this.

The company was good, it have good working environment. It is competitive and learning was 2 way.
Minpunten
Health issues
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Na
Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  Amsterdam27 februari 2017
Atmosphere in the floor very good, teamworking, young people and international environment
Was deze review waardevol?Ja 6Nee 7Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Solid work
Consumer Service Representative (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 november 2016
The management team was very encouraging and helpful. Work was steady. The company gave a lot of support for how to find answers, the policies, and procedures.

Co-workers were nice and they made you feel comfortable.
Was deze review waardevol?JaNee 6Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Bpo industry is very stressful but I can earn big money.
Technical Support Specialist (voormalige medewerker) –  Sm megamall16 september 2016
Bpo industry is very stressful but I can earn big money. Here you will experience being time disoriented and will encounter different types of people.
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 4Rapporteren
1,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Slechtste bedrijf in de geschiedenis van bedrijven.
Expedia Travel Sales Agent (voormalige medewerker) –  Amsterdam5 september 2016
Ga hier nooit maar dan ook nooit in je leven werken, zij zullen je op elke manier proberen te manipuleren, onderdrukken en te verstikken.

Ook als je probeert weg te komen zullen zij belachelijke constructies bedenken om je niet weg we laten komen in de vorm van zogenaamde boetes na contract beeindiging.

PAS OP en wees gewaarschuwd.
Was deze review waardevol?Ja 19NeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
international and friendly environment with decent offices
Nike Customer Service Representative (huidige medewerker) –  Amsterdam30 augustus 2016
You do have to be able to catch on quickly to new concepts, as well as being able to accomplish multitasking between screens. There are lots of motivational perks that occur to encourage everyone to do their best.
Pluspunten
international and friendly environment
Minpunten
work on additional tasks with the promise of a raise for their wages or a promotion
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 2Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Challenging sales based environment
Athlete (voormalige medewerker) –  Sloterdijk, AMsterdam18 maart 2016
Meeting the demands of the Nike contract was a fun and educating experience. Ever changing working environment that often sprung surprises, keeping he job varied and exciting. Office was often a fun place to be and the employers had excellent systems in place to keep staff motivated and enthusiastic about the client.
Pluspunten
Management and colleagues
Minpunten
Poorly maintained computer system.
Was deze review waardevol?JaNee 6Rapporteren
2,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Strict op de vloer op de klantenservice
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH6 december 2015
De dag begint meestal met een commando om gelijk aan de telefoon te gaan zitten en alles op te starten. Pauzes en breaks moesten altijd aangevraagd worden van te voren. Bij problemen nemen de leidinggevende geen verantwoordelijkheid en ben je op jezelf aangewezen.

De collega's zijn wel zeer gezellig en altijd bereid voor een drankje na werk.

Leukste van mijn baan was dat geen dag hetzelfde, moeilijkste van de baan volleidg op jezelf aangewezen.
Pluspunten
kortingen bij verschillende bedrijven
Minpunten
Machine stuk op werk heel lang wachten voordat het gemaakt wordt.
Was deze review waardevol?Ja 9Nee 1Rapporteren

Zie meer reviews over Concentrix

Je kan het volgende proberen:

Profiel geclaimd

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Concentrix. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

Algehele waardering

3,4
Gebaseerd op 21.784 reviews
55.511
46.109
35.291
22.174
12.699

Waarderingen per categorie

3,3Werk-Privé Balans
3,3Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
3,2Doorgroeimogelijkheden
3,1Management
3,3Bedrijfscultuur

Reviews over Concentrix gesorteerd op locatie