CompaNanny Reviews

Goede visie kapot gemaakt door top-down bedrijfscultuur
Nanny (voormalige medewerker) –  Rotterdam5 oktober 2018
Stel je hebt een goede visie die inspeelt op de hoge kwaliteit van dienstverlening. Dan heb je toch goud in handen?

Waarom maakt Compananny het dan zo kapot door een veel te hoge werkdruk te leggen bij de medewerkers?
Medewerkers moeten veel te veel in eigen tijd doen, krijgen onderbetaald en tevens hanteert het bedrijf een top-down bedrijfscultuur waarin de mensen op de groep geen inspraak hebben.
Ja, met een Medewerkers Tevredenheid Onderzoek waar uiteindelijk weinig tot niks mee wordt gedaan. Bovenstaande punten zorgen voor een hoge verloop in personeel wat de kwaliteit van de dienstverlening zwaar onderuit haalt.

Tijd voor actie Compananny in plaats van loze beloftes.
Voor mij te laat, want ik ben weg.
Pluspunten
Lunches, fijne collega's
Minpunten
Top Down Mentaliteit, Wordt niks met MTO's gedaan, Hoge werkdruk
Prima werkgever
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam7 mei 2018
Ik heb een leuke tijd gehad bij Compananny. Ze hebben een mooie werkmethode en mooie KDV's.
Pluspunten
Lunch wordt geregeld
Minpunten
lange werkdagen
Ontzettend fijne werkplek met veel doorgroeimogelijkheden!
Nanny (huidige medewerker) –  CompaNanny19 oktober 2017
Ik ga iedere dag met veel plezier naar mijn werk en ga met een voldaan gevoel weer naar huis.
CompaNanny biedt veel doorgroeimogelijkheden en trainingen. Hierdoor blijf je groeien en haal je het beste uit jezelf.
Bewust heb ik voor CompaNanny gekozen onder andere vanwege de visie.
"Het mooiste wat een kind voor de wereld kan worden is zichzelf".
Pluspunten
Fijne werksfeer
Mooi en proffesioneel bedrijf om voor te werken!
Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  Amsterdam19 oktober 2017
CompaNanny is een professioneel bedrijf met een mooie visie die ook wordt nagestreefd. Naast dat ontwikkeling voor kinderen centraal staat is er ook oog voor persoonlijke ontwikkeling van medewerkers door onder andere trainingen en doorgroeimogelijkheden. Ik ervaar de ruimte om daar mijn eigen draai aan te geven en dat is heel prettig!
Een fijne werkplek met veel mogelijkheden tot ontwikkeling
Pedagogisch coach (huidige medewerker) –  Breda13 oktober 2017
Bij CompaNanny staat kwaliteit hoog in het vaandel. Elke dag opnieuw wordt er gekeken hoe het beste kan worden geboden aan kinderen EN aan de Nannies op de groepen. Er wordt veel geïnvesteerd in ontwikkeling van medewerkers d.m.v. coaching, trainingen en gesprekken. Dit zorgt ervoor dat niemand stil staat maar blijft groeien. Aan de andere kant wordt er ook van de Nannies veel verwacht. Zo wordt van beide kanten geïnvesteerd. Er hangt een prettige en open sfeer: een fijne plek om te werken!
Pluspunten
Fijne sfeer, Kindontwikkeling, mogelijkheden tot eigen ontwikkeling, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Secundaire arbeidsvoorwaarden
Fijne werkplek!
Groepsteamleidster (huidige medewerker) –  Den Haag11 september 2017
Ik werk nu 3 jaar bij compananny. Het blijft elke dag weer heerlijk om samen met een fijn team op een professionele manier aan kindontwikkeling te werken. Bij compananny krijg je genoeg trainingen en cursussen om jezelf te kunnen ontwikkelen en door te groeien naar bijvoorbeeld groepsteamleidster of pedagogisch coach.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, professionele omgeving, fijne sfeer
Minpunten
Salaris
Uitdagende werkplek
Nanny (huidige medewerker) –  Oegstgeest25 augustus 2017
Sinds een jaar werk ik nu bij CompaNanny en ga elke dag met plezier naar mijn werk. Door de uitdaging die ik krijg in mijn werk is nooit een dag hetzelfde. De manier waarop er gekeken wordt naar kinderen en hun ontwikkeling vind ik een heel mooi iets. "Het mooiste wat een kind kan worden is zichzelf".
In het begin wist ik niet wat ik mij hierbij kon voorstellen, maar door uitdagende passieve spelmaterialen en het klaar zetten van de groepen zie ik dwt kinderen de ruimte krijgen om zichzelf te ontwikkelen. Ik ben blij dat ik hier een steentje in mag bij dragen.
Pluspunten
Trainingen en cursussen die worden aangeboden
Minpunten
Salaris
Inspirerende werkomgeving waar écht wordt gekeken naar de ontwikkeling van zowel de kinderen als de medewerkers
Adjunct Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  Den Haag22 augustus 2017
Heb je oprechte passie voor kinderen en een innerlijke motivatie om jezelf te ontwikkelen én kinderen te helpen in hun ontwikkeling, dan zit je bij CompaNanny op de juiste plek.
Ik werk er al jaren en vind het prachtig om nog steeds dagelijks het plezier in het werken met kinderen te ervaren bij mezelf, maar ook om het te zien bij mijn collega's. Ik ga dan ook iedere dag met een glimlach naar mijn werk!
Ook al werk ik er al lang, er blijven bij CompaNanny mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen via trainingen, interne doorgroeimogelijkheden en door de uitgebreide evaluaties waarbij ook goed wordt gekeken waar je sterke én ontwikkelpunten liggen zodat daar gericht iets mee gedaan kan worden.
Daarbij is het een leuk jong team met een heerlijk sfeertje!
Insprerende en prettige organisatie om voor te werken
Recruiter (voormalige medewerker) –  Amsterdam21 augustus 2017
Bij CompaNanny staat kindontwikkeling centraal, maar juist ook de ontwikkeling van het personeel. Dit spreekt mij enorm aan!

Er wordt goed met je meegedacht hoe jij je kwaliteiten het beste in kan zetten, dan wel kan ontwikkelen om succesvol te kunnen zijn.

De sfeer onderling voelt prettig aan en er is voldoende ruimte voor het ondernemen van gezellige borrels of andere activiteiten met mijn collega's.

Ook bij CompaNanny kunnen er zaken verbeterd worden, maar waar niet? Ik vind dat CompaNanny juist een bedrijf is, die je ruimte geeft om kritisch te mogen zijn en dat er zorgvuldig met feedback wordt omgegaan.
Pluspunten
Ontwikkeling, gezelligheid
Minpunten
secundaire arbeidsvoorwaarden
Jong, enthousiast en groeiend bedrijf
Manager Huisvesting (huidige medewerker) –  Amsterdam11 augustus 2017
Ben nu een paar jaar voor CompaNanny werkzaam en ga nog steeds met veel plezier naar mijn werk. Door de korte lijnen en wil tot innoveren is er veel ruimte om projecten te starten en uit te voeren. Onderling is de sfeer ongedwongen en gedreven. Van de verschillende werkgevers die ik heb gehad is deze veruit de leukste om voor te werken.
Pluspunten
Veel ruimte om projecten op te pakken
Minpunten
Matige arbeidsvoorwaarden vanwege de branche
Fantastisch bedrijf om voor te werken!
Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam10 augustus 2017
CompaNanny is een zeer prettig bedrijf om voor te werken. Er is veel oog voor kwaliteit op de vestiging met ondersteuning vanuit het hoofdkantoor. De sfeer is optimaal met jonge enthousiaste mensen die allemaal een gezamenlijke visie hebben: een positieve bijdrage leveren aan de ontwikkeling van kinderen.
Er is voldoende ruimte om te leren middels praktijk en gerichte trainingen. De bedrijfscultuur is open en eerlijk. Tevens is er ruimte om je mening te geven waar ook naar wordt geluisterd.
CompaNanny geeft energie, elke dag is anders!
Pluspunten
Duidelijke visie. Vakgerichte trainingen. Verantwoordelijkheid.
Minpunten
Secundaire arbeidsvoorwaarden
Mooi bedrijf voor ouder en kind, wat minder voor werknemers qua bedrijfssfeer
Nanny (voormalige medewerker) –  Regio Amsterdam31 juli 2017
CompaNanny is een mooi bedrijf dat echt oog heeft voor kwaliteit voor kinderen, meendenkt met ouders en fijne warme lunches verzorgd.
Doorgroeimogelijkheden zijn er maar er zijn zoveel meiden die willen groeien dat het wel paar jaar kan duren voordat je verder kan groeien. Er zijn trainingen die heel fijn zijn en waar je veel van leert, er is echter niet altijd genoeg plek om meerdere trainingen te volgen.

CompNanny is een veeleisend bedrijf, wordt veel van je gevraagd. Werktempo/druk is hoog, grote groepen en niet altijd waardering voor je harde werken. Ondanks dat ze soms wel zeggen, komt het niet naar voren in doorgroeimogelijkheden, salaris en arbeidsvoorwaarden. Het is een bedrijf waar meiden die net van school af komen een mooie start in de kinderopvang kunnen hebben, je moet veel willen leren, echt hard willen werken, veel motivatie hebben, flexibel zijn en echt tegen hogere werkdruk/werktempo kunnen. Je krijgt er veel pedagogische kennis & ervaring van pedagogische visies wat je in je verdere cariere kan helpen.

Ik ben inmiddels bij een ander bedrijf door gegroeid, waar ik meer mijn ambities waar kan maken en daar ook echt conform salaris betaald krijg, waardering. Maar daarbij heb ik veel geleerd bij CompaNanny, vaardigheden kunnnen ontwikkelen, veel kennis heb opgedaan, sterker mogen worden zodat ik nu mijn huidige functie goed kan doen en de meiden echt kan motiveren.
Pluspunten
Goede kwaliteit en oog voor kinderen! Trainingen die geboden worden, mits er plek is voor training.
Minpunten
Salaris is een minpunt, arbeidsvoorwaarden en de hoge werkdruk
Ambitieuze organisatie met een heldere duidelijk visie
Groepsteamleidster (huidige medewerker) –  Amsterdam25 juli 2017
CompaNanny is een erg prettig bedrijf om te werken waar veel aandacht is voor het kind en zijn ontwikkeling. CompaNany heeft een mooie en duidelijke visie die ook daadwerkelijk in de praktijk wordt uitgevoerd.
Er zijn veel mogelijkheden om door te groeien en d.m.v verschillende trainingen die worden aangeboden kan je jezelf blijven ontwikkelen. Onder de collega's heerst een gezellige prettige sfeer en ik ga met ontzettend veel plezier naar mijn werk.
Pluspunten
Fijne werksfeer met veel aandacht voor de ontwikkeling voor de Nannies
Minpunten
Lange werkdagen
Goede werkomgeving, wat je stimuleert om het beste uit jezelf te halen
Nanny (huidige medewerker) –  Den Haag20 juli 2017
Een bedrijf wat een visie uitstraalt en deze ook uitvoert. Je kan trots zijn op elke gewerkte dag. Keuze uit veel trainingen die je kan volgen zodat je doorgroeit op het gebied van pikler, reggio emilia of how to talk. Ook de studie dagen 2 keer per jaar dragen hier aan bij! Leerzaam zodat je dit weer kan uitvoeren op werkdagen! Leuke collega's die open en eerlijk zijn zodat je met veel plezier naar je werk kan gaan.
Pluspunten
Trainingen, coaching van de piklerstiching of reggio emilia
Minpunten
Soms wat langere werkdagen, salaris
Warm bad
Nanny (huidige medewerker) –  Nanny17 juli 2017
Binnenkomen in een warm bad, lieve collega's geweldige visie! Ga elke dag met veel plezier naar mijn werk! Genoeg door groei mogelijkheden en uitdaging.
Ik hoop dat ik nog vele jaren bij CompaNanny mag werken. Wat een fijn bedrijf!!
Pedagogisch medewerker (huidige medewerker) –  Benoordenhout17 juli 2017
CompaNanny heeft een unieke pedagogische visie die ook echt wordt uitgedragen op de vestigingen. Ze kijken altijd naar wat goed is voor een kind en kunnen de keuzes die ze maken uitleggen en verantwoorden. Als je er voor open staat om te leren kun je als professional en als mens enorm groeien bij CompaNanny. Wat fijn om voor een bedrijf te werken waar je trots op kunt zijn.
Pluspunten
Volop kansen om door te groeien
Minpunten
CAO bepaald salaris moet omhoog
Fijne werksfeer met een mooie visie
Groepsteamleidster (huidige medewerker) –  Amsterdam16 juli 2017
CompaNanny is een bedrijf waar er wordt verwacht dat iedereen een stapje extra wil zetten. Vrijwel iedereen die hier werkt, doet het werk met liefde en staat achter de visie van CompaNanny. Deze visie is niet alleen mooi op papier, maar wordt ook echt uitgedragen.
Tijdens de werkdagen ben je veel bezig met de kinderen en maak je tijd voor je collega's om elkaar beter te leren kennen.
Ik word blij als ik binnen stap bij CompaNanny. Mijn collega's zijn open en eerlijk, dit wordt naar buiten uitgestraald. Hierdoor voel je je welkom en geliefd binnen dit bedrijf.
Pluspunten
Liefde voor het werk
Minpunten
De soms lange werkdagen
Energiek, ambitieus en onderscheidend bedrijf!
Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam7 juli 2017
Bij CompaNanny werken we samen met elkaar en niet apart. Er is veel contact tussen afdelingen en tussen de vestigingen, je hebt dus ook veel toegevoegde waarde in het geheel.
Als je ideeën of nieuwe kansen ziet, dan wordt het aangemoedigd dit te gaan onderzoeken. Go get it!
Ik heb nog veel contact met de vestigingen en krijg daar zoveel feedback van waarmee ik op kantoor aan de slag kan gaan.
Pluspunten
Ik heb nergens zo'n inspirerende en gave cultuur meegemaakt!
Minpunten
Prettige organisatie waar veel mogelijk is
Medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam9 juni 2017
CompaNanny is een organisatie die de medewerker en kinderen centraal stelt. De ontwikkeling van het kind staat natuurlijk centraal maar die van mij als medewerker staat net zo centraal. er worden veel trainingen en handvatten geboden om jezelf te ontwikkelen, dit ervaar ik als erg prettig. Verder zijn mijn team en de werksfeer ook heel prettig, er wordt veel van je verwacht dus dit moet wel bij je passen. Op elke locatie is er een vestigingsmanager en coach aanwezig dus er is ook voldoende aandacht voor mij als individu. Ik zou CompaNanny zeker aan anderen aanbevelen.
Pluspunten
hecht team, prettige werksfeer, focus op medewerker en ontwikkeling
Minpunten
Er wordt veel van je verwacht
Leuk bedrijf
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Schiphol9 februari 2017
Leuk bedrijf waar je veel kan leren. Tijdens mijn studie had ik meer baat bij wisselende leeftijden wat zij mij niet konden bieden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CompaNanny. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over CompaNanny gesorteerd op locatie