Review over Compagnon van een werknemer

Bekijk alle reviews over Compagnon

Compagnon is een organisatie om trots op te zijn!
HR Consultant (huidige medewerker) –  Den Bosch25 maart 2016
Deze rol kun je bij veel organisaties bekleden. Waarom koos en kies ik nog steeds voor Compagnon? Als marktleider binnen HR is Compagnon voor mij een organisatie om trots op te zijn, een organisatie die continue bezig is met vernieuwing binnen het vakgebied en ons medewerkers hier onderdeel van maakt. Samen met al onze collega’s zijn we Compagnon.
Pluspunten
Collega's

Andere reviews over Compagnon van werknemers

Compagnon heeft goed werkgeverschap uitgevonden
Consultant (huidige medewerker) –  Zoetermeer13 februari 2019
Bij Compagnon streven we naar optimale resultaten en relaties. De samenwerking met collega's, kandidaten en klanten vinden we dan ook erg belangrijk. We krijgen veel verantwoordelijkheid om ons werk uit te voeren op een manier die past bij jou als persoon. Een voorbeeld is thuiswerken. Natuurlijk is het de bedoeling om regelmatig op kantoor te zijn, maar als het beter uitkomt om eens een dagje thuis te werken dan kan dat prima. Verder lunchen we samen, hebben we regelmatig uitstapjes en heerst er een prettige sfeer waarin iedereen zichzelf kan zijn.
Pluspunten
Het Happy Team, zij zorgen voor de leukste uitstapjes en spontane verrassingen!
Minpunten
Zelfsturing betekent ook dat je zelf goed focus moet kunnen houden en je werk moet kunnen managen
Superteam van zeer gedreven vakprofessionals :-)
Consultant (huidige medewerker) –  Nederland30 januari 2019
In de rol van consultant ben je recruiter, account manager, people manager en ondernemer in één rol. Heerlijk!
Pluspunten
Grote verantwoordelijkheid en werkend vanuit vertrouwen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Compagnon. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7

Reviews over Compagnon gesorteerd op locatie