Compagnon
Review over Compagnon van een medewerker

Compagnon is een organisatie om trots op te zijn!

25 maart 2016
Deze rol kun je bij veel organisaties bekleden. Waarom koos en kies ik nog steeds voor Compagnon? Als marktleider binnen HR is Compagnon voor mij een organisatie om trots op te zijn, een organisatie die continue bezig is met vernieuwing binnen het vakgebied en ons medewerkers hier onderdeel van maakt. Samen met al onze collega’s zijn we Compagnon.
Pluspunten
Collega's
Vergelijkbare reviews
3 september 2019
Dezelfde locatie
Recruiter (huidige medewerker) - Den Bosch
Compagnon is een hele warme organisatie waar je je vanaf het eerste moment welkom voelt. De sfeer binnen de organisatie is erg goed en er wordt veel aandacht besteed aan ontwikkeling. Zo komen alle project professionals elke maand een keer bij elkaar voor een overleg en college, waarin elke keer een ander onderwerp wordt uitgelicht. Op deze manier blijven we allemaal op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen binnen ons vakgebied.
Pluspunten
Bedrijfscultuur, ontwikkelingsmogelijkheden, leuke collega's
10 september 2019
Projectcoördinator (huidige medewerker) - Zoetermeer
Al jaren dezelfde route naar het werk. Al jaren dezelfde verkeersborden en dezelfde gebouwen. Ik passeer elke keer weer dezelfde rotonde en neem altijd de 3e afslag rechts. Op het moment dat ik het parkeerterrein van kantoor oprijd, besef ik me steeds weer dat dit voor mij nog steeds erg goed voelt! Mede dankzij mijn fijne collega’s, de kansen bij Compagnon, de uitdagingen en onze prachtige dienstverlening!
2 september 2019
Consultant (huidige medewerker) - Zoetermeer
Geen dag is hetzelfde.... Elke dag spreek ik mensen met dezelfde passie voor HR als ik die zelf heb. Ik mag bij veel verschillende organisaties langskomen om te horen wat er speelt op de HR afdeling en meedenken over mogelijke oplossingen. Daarnaast mag ik met HR professionals in gesprek om te horen wie ze zijn, wat hun passie is en wat ze zoeken in hun loopbaan. En die vraag van zowel organisatie als kandidaat probeer ik samen te brengen. Met leuke collega's delen we succes..... kortom ik heb de leukste baan die er is!!