Compagnon Reviews

Superteam van zeer gedreven vakprofessionals :-)
Consultant (huidige medewerker) –  Nederland30 januari 2019
In de rol van consultant ben je recruiter, account manager, people manager en ondernemer in één rol. Heerlijk!
Pluspunten
Grote verantwoordelijkheid en werkend vanuit vertrouwen
Zeer fijne werkomgeving!
Corporate recruitment/communicatie en evenementen (huidige medewerker) –  Zoetermeer24 januari 2019
Zeer prettig bedrijf met enthousiaste en fijne collega's. Door een platte organisatiestructuur heb je makkelijk contact met management/directie. Er kan zeer snel geschakeld worden en wat erg belangrijk is, er wordt gekeken naar wat je leuk vindt om te doen, daar ben je meestal ook goed en gedreven in en daarop word je ingezet. Er wordt ook echt rekening gehouden met werk/privebalans, er worden veel bijeenkomsten, activiteiten en evenementen georganiseerd, waardoor je je collega's snel en goed leert kennen. Het Compagnon college zorgt ervoor dat je regelmatig op de hoogte wordt gehouden van nieuwe ontwikkelingen en dat je wordt bijgeschoold op een fijne manier.
Pluspunten
Scholing, doen wat je leuk vindt, prettige werksfeer
Jezelf kunnen zijn met regie op je eigen ontwikkeling waarbij je samenwerkt met ambitieuze en professionele collega's
Project Professional (huidige medewerker) –  Zoetermeer22 januari 2019
Bij Compagnon kun je als HR of Recruitment professional alle kanten op. Op die manier kun je erachter komen wat echt bij jou past en krijg je de kans om jezelf verder te ontwikkeling. Je werkt op opdrachtbasis en dat is de ideale mogelijkheid om bij verschillende bedrijven binnen te kunnen kijken. Zo kun je voor een grote corporate, zorginstelling, start-up, profit of non-profit komen te werken. Compagnon vindt het belangrijk om jou aan zich te binden en is geen urenfabriek. Jij als persoon bent belangrijk. Doordat Compagnon een bekende speler is op de arbeidsmarkt kun je jouw netwerk vergroten en deelnemen aan verschillende events.
Warm nest, ruimte voor ontwikkeling, vrijheid en verantwoordelijkheid
Rectuiment Project Professional (huidige medewerker) –  Zoetermeer21 januari 2019
Ik voer (tijdelijke) opdrachten uit bij externe opdrachtgevers op het gebied van recruitment.
Wat ik precies doe is afhankelijk van de klantvraag, maar er wordt door compagnon uiteraard rekening gehouden met kunde en ambitie.
De lijntjes zijn kort en er is veel ruimte voor ontwikkeling. Zo kun je je bijvoorbeeld inschrijven voor colleges en events.

Je bent zelf volledig verantwoordelijk voor je agenda. Dat is enerzijds ontzettend fijn, maar dat was in het begin wel even wennen. Ook wat er precies van me verwacht werd was in het begin wat zoeken. Een proactieve houding is wel noodzakelijk om in dit bedrijf goed tot je recht te kunnen komen.
Alle kennis en ondersteuning is in huis, maar je moet wel zelf aangeven waar je behoefte aan hebt. Collega's zijn allen meer dan bereid om elkaar te ondersteunen en oprecht geïnteresseerd in elkaars werk. Sfeer is informeel en professioneel.

Al met al voor mij de leukste werkgever tot nu toe.
Pluspunten
Vrijheid, ontwikkelingsmogelijkheden, arbeidsvoorwaarden, sfeer
Minpunten
organisatie met veel warmte, aandacht voor mensen, unique arbeidsvoorwaarden (oa fysio, yoga en happy team) en leuke collega's
Consultant (huidige medewerker) –  Utrecht21 januari 2019
Organisatie die staat voor relatie en resultaat.
Dat zie je terug in alles. Gericht op het aangaan van lange termijn relaties, gedegen en kwalitatief goede dienstverlening.
Oog voor het menselijk kapitaal. Gericht op tevreden medewerkers.
Alle medewerkers hebben veel vrijheid en kunnen invloed uitoefenen,
Pluspunten
Gratis lunch, fysiotherapie in huis, yoga, happy team, leuke bedrijfsuitjes en etentjes
Blij
Recruiter (huidige medewerker) –  Zoetermeer21 januari 2019
Er hangt een fijne vriendelijke sfeer, ik kan het goed vinden met de collega's en iedereen is ook erg behulpzaam. Daarom ga ik elke dag met veel plezier naar kantoor.
Persoonlijk, doelbewust én sfeervol. Een mooie organisatie om voor te werken!
Interim HR professional (huidige medewerker) –  Zoetermeer20 januari 2019
Er heerst een fijne sfeer binnen de organisatie, welke wordt gekenmerkt door gastvrijheid en transparantie. Een prettig bedrijf om voor te werken met prima arbeidsvoorwaarden!
Pluspunten
Mobiliteitsbudget, opleiding, fysio, yoga, coaching, leuke uitjes!
Veel uitdaging en hele goede sfeer
Recruiter (huidige medewerker) –  Zoetermeer19 januari 2019
Erg leuke werkgever. Management besteedt veel aandacht aan sfeer/cultuur; regelmatig leuke uitjes, gezamenlijke lunches, hardloopclub, fysio en yoga lessen op kantoor.
Pluspunten
Sfeer, zelfstandigheid, vrijheid.
Compagnon is een organisatie om trots op te zijn!
HR Consultant (huidige medewerker) –  Den Bosch25 maart 2016
Deze rol kun je bij veel organisaties bekleden. Waarom koos en kies ik nog steeds voor Compagnon? Als marktleider binnen HR is Compagnon voor mij een organisatie om trots op te zijn, een organisatie die continue bezig is met vernieuwing binnen het vakgebied en ons medewerkers hier onderdeel van maakt. Samen met al onze collega’s zijn we Compagnon.
Pluspunten
Collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Compagnon. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7

Reviews over Compagnon gesorteerd op locatie