Compagnon
Compagnon voelt meer dan goed voor mij!
Al jaren dezelfde route naar het werk. Al jaren dezelfde verkeersborden en dezelfde gebouwen. Ik passeer elke keer weer dezelfde rotonde en neem altijd de 3e afslag rechts. Op het moment dat ik het parkeerterrein van kantoor oprijd, besef ik me steeds weer dat dit voor mij nog steeds erg goed voelt! Mede dankzij mijn fijne collega’s, de kansen bij Compagnon, de uitdagingen en onze prachtige dienstverlening!
Warme organisatie met gedreven & enthousiaste collega's
Compagnon is een hele warme organisatie waar je je vanaf het eerste moment welkom voelt. De sfeer binnen de organisatie is erg goed en er wordt veel aandacht besteed aan ontwikkeling. Zo komen alle project professionals elke maand een keer bij elkaar voor een overleg en college, waarin elke keer een ander onderwerp wordt uitgelicht. Op deze manier blijven we allemaal op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen binnen ons vakgebied.
Pluspunten
Bedrijfscultuur, ontwikkelingsmogelijkheden, leuke collega's
Specialistisch bureau met gezellige, gedreven collega's met oprechte interesse in mens en organisatie.
Geen dag is hetzelfde.... Elke dag spreek ik mensen met dezelfde passie voor HR als ik die zelf heb. Ik mag bij veel verschillende organisaties langskomen om te horen wat er speelt op de HR afdeling en meedenken over mogelijke oplossingen. Daarnaast mag ik met HR professionals in gesprek om te horen wie ze zijn, wat hun passie is en wat ze zoeken in hun loopbaan. En die vraag van zowel organisatie als kandidaat probeer ik samen te brengen. Met leuke collega's delen we succes..... kortom ik heb de leukste baan die er is!!
Compagnon heeft goed werkgeverschap uitgevonden
Bij Compagnon streven we naar optimale resultaten en relaties. De samenwerking met collega's, kandidaten en klanten vinden we dan ook erg belangrijk. We krijgen veel verantwoordelijkheid om ons werk uit te voeren op een manier die past bij jou als persoon. Een voorbeeld is thuiswerken. Natuurlijk is het de bedoeling om regelmatig op kantoor te zijn, maar als het beter uitkomt om eens een dagje thuis te werken dan kan dat prima. Verder lunchen we samen, hebben we regelmatig uitstapjes en heerst er een prettige sfeer waarin iedereen zichzelf kan zijn.
Pluspunten
Het Happy Team, zij zorgen voor de leukste uitstapjes en spontane verrassingen!
Minpunten
Zelfsturing betekent ook dat je zelf goed focus moet kunnen houden en je werk moet kunnen managen
Superteam van zeer gedreven vakprofessionals :-)
In de rol van consultant ben je recruiter, account manager, people manager en ondernemer in één rol. Heerlijk!
Pluspunten
Grote verantwoordelijkheid en werkend vanuit vertrouwen
Zeer fijne werkomgeving!
Zeer prettig bedrijf met enthousiaste en fijne collega's. Door een platte organisatiestructuur heb je makkelijk contact met management/directie. Er kan zeer snel geschakeld worden en wat erg belangrijk is, er wordt gekeken naar wat je leuk vindt om te doen, daar ben je meestal ook goed en gedreven in en daarop word je ingezet. Er wordt ook echt rekening gehouden met werk/privebalans, er worden veel bijeenkomsten, activiteiten en evenementen georganiseerd, waardoor je je collega's snel en goed leert kennen. Het Compagnon college zorgt ervoor dat je regelmatig op de hoogte wordt gehouden van nieuwe ontwikkelingen en dat je wordt bijgeschoold op een fijne manier.
Pluspunten
Scholing, doen wat je leuk vindt, prettige werksfeer
Jezelf kunnen zijn met regie op je eigen ontwikkeling waarbij je samenwerkt met ambitieuze en professionele collega's
Bij Compagnon kun je als HR of Recruitment professional alle kanten op. Op die manier kun je erachter komen wat echt bij jou past en krijg je de kans om jezelf verder te ontwikkeling. Je werkt op opdrachtbasis en dat is de ideale mogelijkheid om bij verschillende bedrijven binnen te kunnen kijken. Zo kun je voor een grote corporate, zorginstelling, start-up, profit of non-profit komen te werken. Compagnon vindt het belangrijk om jou aan zich te binden en is geen urenfabriek. Jij als persoon bent belangrijk. Doordat Compagnon een bekende speler is op de arbeidsmarkt kun je jouw netwerk vergroten en deelnemen aan verschillende events.
Warm nest, ruimte voor ontwikkeling, vrijheid en verantwoordelijkheid
Ik voer (tijdelijke) opdrachten uit bij externe opdrachtgevers op het gebied van recruitment.
Wat ik precies doe is afhankelijk van de klantvraag, maar er wordt door compagnon uiteraard rekening gehouden met kunde en ambitie.

De lijntjes zijn kort en er is veel ruimte voor ontwikkeling. Zo kun je je bijvoorbeeld inschrijven voor colleges en events.

Je bent zelf volledig verantwoordelijk voor je agenda. Dat is enerzijds ontzettend fijn, maar dat was in het begin wel even wennen. Ook wat er precies van me verwacht werd was in het begin wat zoeken. Een proactieve houding is wel noodzakelijk om in dit bedrijf goed tot je recht te kunnen komen.

Alle kennis en ondersteuning is in huis, maar je moet wel zelf aangeven waar je behoefte aan hebt. Collega's zijn allen meer dan bereid om elkaar te ondersteunen en oprecht geïnteresseerd in elkaars werk. Sfeer is informeel en professioneel.

Al met al voor mij de leukste werkgever tot nu toe.
Pluspunten
Vrijheid, ontwikkelingsmogelijkheden, arbeidsvoorwaarden, sfeer
Minpunten
organisatie met veel warmte, aandacht voor mensen, unique arbeidsvoorwaarden (oa fysio, yoga en happy team) en leuke collega's
Organisatie die staat voor relatie en resultaat.
Dat zie je terug in alles. Gericht op het aangaan van lange termijn relaties, gedegen en kwalitatief goede dienstverlening.

Oog voor het menselijk kapitaal. Gericht op tevreden medewerkers.

Alle medewerkers hebben veel vrijheid en kunnen invloed uitoefenen,
Pluspunten
Gratis lunch, fysiotherapie in huis, yoga, happy team, leuke bedrijfsuitjes en etentjes
Blij
Er hangt een fijne vriendelijke sfeer, ik kan het goed vinden met de collega's en iedereen is ook erg behulpzaam. Daarom ga ik elke dag met veel plezier naar kantoor.
Persoonlijk, doelbewust én sfeervol. Een mooie organisatie om voor te werken!
Er heerst een fijne sfeer binnen de organisatie, welke wordt gekenmerkt door gastvrijheid en transparantie. Een prettig bedrijf om voor te werken met prima arbeidsvoorwaarden!
Pluspunten
Mobiliteitsbudget, opleiding, fysio, yoga, coaching, leuke uitjes!
Veel uitdaging en hele goede sfeer
Erg leuke werkgever. Management besteedt veel aandacht aan sfeer/cultuur; regelmatig leuke uitjes, gezamenlijke lunches, hardloopclub, fysio en yoga lessen op kantoor.
Pluspunten
Sfeer, zelfstandigheid, vrijheid.
Compagnon is een organisatie om trots op te zijn!
Deze rol kun je bij veel organisaties bekleden. Waarom koos en kies ik nog steeds voor Compagnon? Als marktleider binnen HR is Compagnon voor mij een organisatie om trots op te zijn, een organisatie die continue bezig is met vernieuwing binnen het vakgebied en ons medewerkers hier onderdeel van maakt. Samen met al onze collega’s zijn we Compagnon.
Pluspunten
Collega's
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Compagnon. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,7
4,5
4,8
Reviews over Compagnon gesorteerd op locatie