Claus
Bedrijf dat barst van de creatieve ideeën en deze ook tot leven brengt. Events van groot tot klein, unieke horecaconcepten en dat alles met een energiek, gedreven team.

Doorgroeimogelijkheden zijn hier volop! Mensen van stagiair tot managementposities zien groeien. Uitspreken wat je ambities zijn en hier hard voor werken wordt beloond.

Binnen Claus is plek voor mensen met, maar ook zeker zonder ervaring. Gebrek aan ervaring mag gecompenseerd worden door de juiste mentaliteit.
Pluspunten
Energiek team, familiegevoel, werkersmentaliteit
Minpunten
Onregelmatige werktijden (voor veel een plusplunt)
Kan dit baantje perfect combineren met mijn studie met avonduren. In vakanties ook extra werken. Word soms ook ingezet bij Papa's Beach House (valt onder zelfde bedrijf). Chill om die afwisseling te hebben.
Pluspunten
Leuk team, flexibel met werktijden
Minpunten
Hard werken
Het gave aan dit bedrijf is dat het uit verschillende onderdelen bestaat. Als je in de bediening werkt kan je bij Barraca (het Braziliaanse restaurant) werken, en de andere keer werk je weer bij een tof event of in de bowling.

Erg leuke collega's, een jong team met veel energie. Je wordt snel opgenomen in het team. Een erg open, hechte cultuur.

Uiteraard hard werken, maar dat is horeca ;)
Pluspunten
Collega's
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Claus. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,7
4,3
4,3
Reviews over Claus gesorteerd op locatie