Certus Groep Reviews

Leuke baan met ontwikkelingsmogelijkheden
Adviseur (huidige medewerker) –  Rotterdam27 oktober 2016
Ik heb een topbaan bij Certus Groep als Adviseur. Ik ben verantwoordelijk voor het gehele proces van A tot Z. Een dag is nooit hetzelfde!

Zo zit ik met opdrachtgevers om tafel om over personeelsvraagstukken te sparren, maar voer ik ook gesprekken met kandidaten. Ik ben altijd druk bezig met het verbinden van mensen en organisaties. Je kunt me ook vinden aan tafel bij sollicitatiegesprekken of evaluatiegesprekken, of achter mijn bureau om de wervingsprocedure te begeleiden. Er komt veel verantwoordelijkheid op je af, maar dat maakt de baan juist heel divers en interessant.

Omdat ik het gehele proces zelf in handen heb, bouw je een groot netwerk op waarin je uiteindelijk snel kunt schakelen. Mensen weten mij inmiddels te vinden en ik werk graag aan deze warme relaties. Ik kan voor veel mensen iets betekenen. Dat maakt mijn werk leuk, want wat is er leuker dan een blije opdrachtgever en een blije professional?

Je krijgt veel persoonlijke aandacht voor je ontwikkelingen en iedereen staat altijd voor je klaar. Successen worden gevierd, en er wordt ook met je meegeleefd. We werken heel nauw samen, waardoor je er nooit alleen voor komt te staan. Als het nodig is worden alle zeilen bijgezet om elkaar te helpen.

Certus Groep staat voor kwaliteit en onderscheidt zich door echt een kennispartner in de arbeidsmarkt te zijn. Ik draag hier als Adviseur graag mijn steentje aan bij en kan met trots zeggen dat ik deel uitmaak van dit gezellige en ambitieuze team.
Pluspunten
Gezellig team - Ontwikkelingsmogelijkheden - Toplocatie - Fijne collega's
Minpunten
Iedere vrijdag borrel... ;-)
Real Human Interest
Projectmanager (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel27 oktober 2016
Een telefoontje uit het niets terwijl ik zweefde tussen al die duizenden CV's op het internet. "Omdat mijn CV hen het meeste aansprak". Het gevolg: een perfecte match met een mooie gemeente. Nu is er vooral vriendschap en wederzijdse steun naast de normale zakelijkheid. Voor mij betekend Certus Groep maatwerk ten top en "real human interest". Dat heb ik nergens anders meegemaakt.
Pluspunten
Maatwerk, leuke opdrachten en goed advies.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Certus Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Certus Groep gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Certus Groep gesorteerd op locatie