centralpoint Reviews

Zuinig en betuttelende sales gedreven organisatie
anoniem (voormalige medewerker) –  Nederland16 augustus 2019
Weinig betrokkenheid van management in de dagelijkse werkzaamheden. Ze doen er alles aan om je te demotiveren te kleineren en nergens bij te betrekken.

Afdelingen werken graag langs elkaar heen. Alsof het concurrenten zijn die jouw zuurstof inademen. Dat werkt natuurlijk verstikkend.

Slechte communicatie. Geen idee hebben wat de plannen voor de komende maanden zijn is beperkend.

Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar geen kansen creëeren om processen te verbeteren.

Je krijgt ruimte om je te ontwikkelen zeggen ze, maar als je initiatief neemt dan wordt je terug gefloten.

Moet ik door gaan? Ok.

- Salaris is onder de norm en dat blijft ook zo door hun Baarda model en 9-grid
- Doelstellingen worden ruim geinterpreteerd zodat tijdens evaluatie je er ineens heel slecht voor staat. Maar dat ligt dan aan jezelf (???)
- Team-uitjes of organisatie uitjes zijn er niet en als ze er zijn is het heel flauw, heel zuinig en sluit het niet aan bij het personeel. Je moet het dan maar uitzitten
- Kwaliteit wordt niet erkend. Dat wordt als normaal gevonden. Als het goedkoper en sneller kan, i.p.v. kwalitatief en voor de langere termijn, dan kiezen ze voor goedkoper en sneller.
- Het scheelde niet veel of er moest worden betaald voor de koffie. Met verjaardagen, jubilea of geboorte van kinderen wordt er gewoon niets gedaan vanuit het bedrijf. Heel betrokken komt dat over. Not.
- Ook als je vertrekt laten ze je gewoon koud vertrekken. Er wordt niet eens bedankt of een hand gegeven. Geen kaart, geen bloemetje. Niets.
Officiële reactie van centralpoint
20 augustus 2019

Wat vervelend om te horen dat je het werken bij Centralpoint op deze manier hebt ervaren. Zoals je weet hebben wij de kernwaarden plezier en uitdaging hoog staan binnen Centralpoint. Wij herkennen deze feedback niet.

Uiteraard wensen wij je veel succes!

Leuk bedrijf om voor te werken
Change Manager/ Procesmanager (huidige medewerker) –  Amstelveen en Nijmegen13 mei 2019
Een schitterend bedrijf om voor te werken. Prestaties worden uitstekend gewaardeerd door een variabele winst uitkering.
Daarnaast kent het bedrijf ook een eindejaarsuitkering.
Verder vind ik het mooie aan het bedrijf dat het vooruit wil, groei in omzet en hierdoor ook in het aantal mensen.
Voor mezelf zie ik veel uitdaging en groei mogelijkheden. Hoewel het presteren voorop staat, is er een aangename werksfeer en worden er door het jaar heen veel dingen georganiseerd voor de medewerkers.
Pluspunten
Prettige werksfeer
Minpunten
Nog niet ondekt
Goed werkgever!
HR Business Partner (huidige medewerker) –  Nijmegen, Rostelaar (BE)28 maart 2019
Centralpoint is een goed werkgever waar Plezier, Uitdaging en de Klant centraal staan! Er is veel ruimte en vertrouwen om jezelf te ontwikkelen. Ook bieden ze een mooi arbeidsvoorwaarden pakket aan en een meer dan geweldig eindejaars feest!
Pluspunten
Vrijheid, uitdaging, informele sfeer, tijd voor plezier!
Leuk, uitdagend en vertrouwd!
Teammanager HR & Facility (huidige medewerker) –  Amstelveen28 maart 2019
Bij Centralpoint staat u centraal. Dat is een quote die leeft binnen Centralpoint. Dat geldt niet alleen voor onze klanten maar ook voor onze medewerkers. vanaf dag 1 word je met open armen ontvangen en opgeleid tot een volwaardige medewerker.
De cultuur is open, plezierig en uitdagend. Onze kernwaarden zijn daarom ook, Plezier, Uitdaging en Klant. Je bent onderdeel van de Centralpoint familie en dat maakt het extra bijzonder. Leuke organisatie!
Pluspunten
Informele sfeer, laagdrempelig, ambitieus en groeiend
Het ideale bedrijf voor een (afstudeer)stage!
Afstudeerstage (huidige medewerker) –  Nijmegen27 maart 2019
Gezellige, zeer behulpzame collega's zorgen ervoor dat je elke dag met plezier binnenwandelt. Omdat het makkelijk bereikbaar is met het OV, ook ideaal voor studenten die hiermee reizen. Het leuke van een stage bij Centralpoint (in Nijmegen) is dat je elke dag kan genieten van een gratis lunch!
Pluspunten
Gratis lunches voor stagiaires, goed bereikbaar met het OV, vriendelijke en behulpzame collega's
Minpunten
Informele organisatie welke volop in ontwikkeling is
Centralpoint groeit snel en is altijd in beweging wat volop mogelijkheden geeft voor persoonlijke groei binnen een functie, of naar een andere functie binnen het bedrijf. Er wordt veel georganiseerd voor het personeel en er hangt een gezellige, open sfeer.
Pluspunten
Groeiende organisatie, doorgroeimogelijkheden, veel ruimte eigen inbreng
Vernieuwende, vrij jonge, organisatie met enorm veel doorgroeimogelijkheden
HR Assistant (huidige medewerker) –  Nijmegen27 maart 2019
Centralpoint is een organisatie waar over het algemeen een hele informele sfeer hangt. Er werken veel jonge medewerkers, die hun carrière doorgroei kunnen geven binnen de organisatie. Dit kan vaak niet alleen binnen de eigen afdeling, maar ook naar andere afdelingen toe.
IT voor professionals
Inside Sales (huidige medewerker) –  Nijmegen27 september 2018
Zeer professionele organisatie. Oplossingsgericht. Persoonlijk.
Jong gezellig bedrijf
Teammanager Installatiediensten en projecten (huidige medewerker) –  Nijmegen12 september 2018
Een groot sterk ICT onderneming waren veel jonge talenten werken waar kansen, doorgroei en ontwikkelmogelijkheden liggen. Super gezellige bedrijfscultuur, leuke collega's en een prettige werksfeer. Met name in de tijd toen het nog Scholten Awater hete.

Mijn werkervaring is: elke dag is anders, elke dag is een uitdaging waardoor je je zeker niet verveelt maar juist scherp blijft en elke dag met plezier naar je werk gaat.

Zeker een aanrader
Pluspunten
Zie review
Minpunten
nvt
Goede sfeer en ontwikkelingsmogelijkheden
Marketeer (huidige medewerker) –  Amstelveen16 juli 2016
- Top collega's
- Veel jonge mensen in het bedrijf
- Veel groeimogelijkheden
- Veel verantwoordelijkheid en eigen inbreng
- Groeiend bedrijf
- Basissalaris
Pluspunten
Groeimogelijkheden, vriendelijke collega's
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij centralpoint. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,4

Reviews over centralpoint gesorteerd op locatie