Cendris Reviews

Matig bedrijf
Cendris (contactspecialist namens Menzis) (voormalige medewerker) –  Enschede15 februari 2020
Ik heb hier vanaf oktober gewerkt tot ongeveer begin februari. Ik heb zelden zo'n slecht bedrijf en zulk naar management meegemaakt. Aan alles word je duidelijk gemaakt dat je slechts een getal binnen het bedrijf bent. Daarnaast zijn de teamleiders niet aan te spreken op wat dan ook, zij weten het wel beter. Het vervelende gegiechel en onderlinge vermijden van arbeid kwam mijn prestaties niet ten goede.
Goede werksfeer
Call agent Cendris (huidige medewerker) –  Leeuwarden13 februari 2020
Loon is ondermaats, sfeer is zeer goed. Het loon is daar intrgen ondermaats voor het werk wat je moet doen. Er is altijd druk om je targets te halen en te verantwoorden.
Leuk werk, schandalig salaris
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam2 januari 2020
Cendris betaald een salaris dat net boven bijstands niveau uitkomt, terwijl er best veel vam je verwacht wordt. Werk en collegs"s zijn heel leuk, maar salaris is schandalig. Maar ja, als je bijna 57 bent ben je al.blij dat je werk hebt
Nóóit meer. Slecht bedrijf.
Webcare PostNL (voormalige medewerker) –  Leeuwarden30 november 2019
Na 3 maanden er te hebben gewerkt er door de teamleider uitgestuurd. Hij noemde allemaal onzinnige puntjes die hem niet aanstonden dus alles wat NIET werk inhoudelijk was en vooral tijdens de training vond hij mij druk en ik praatte veel, liet mensen niet uitpraten zogenaamd en vroeg volgens hem teveel. Vriendjespolitiek dus! Als de teamleider je mag blijf je, mag die je persoonlijk niet dan word je ontslagen. Daarnaast was ik altijd rustig gefocust aan het werk en concentreerde me meer dan de gemiddelde kwebbel collega. Mijn adhd stond m niet aan. Terwijl ik er prima mee om kan gaan. De meeste collega's zijn wel erg aardig en ook de floormanagers en coaches zijn prima niks mis mee. Sfeer verder prima. Loon sterk onder het minimum. Werkdruk veel te hoog voor zo een laag loon. Thuis werken is lekker rustig daar ging mijn voorkeur ook naar uit. Al bleef de werkdruk voor stress zorgen. Ik adviseer een echte baan te zoeken en niet op zo een onbenullig klantcontact center gaan te werken waar ze je wegsturen omdat ze je niet aanstaan qua persoonlijkheid of als je teveel voor ze bent en je een nummertje bent. En dat geld in mijn ogen voor alle callcenter/ klant contact center banen. Na meerdere slechte ervaringen met dit soort baantjes.
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten
Werkdruk, vriendjes politiek, teamleiders en salaris.
Verschrikkelijk geregeld allemaal
Klantenservice medewerkster Marktplaats (huidige medewerker) –  Groningen28 november 2019
Nog nooit zo'n ondergewaardeerd gevoel gehad bij een werkgever.
Ze beloofde je in het begin van alles, zoals sowieso een loonsverhoging na een half jaar en jaar, maar daar komen ze nu ineens allemaal op terug. En je moet jezelf nu eerst "bewijzen" voor een standaard loonsverhoging. Ik werk er 36 uur per week, maar je wordt voor 32 uur uitbetaald, want geen van de pauzes wordt betaald. Je krijgt maar €9,44 per uur!!!! Wat neerkomt op een lullige €1100 netto per maand. Daar kan toch niemand van leven? Verder krijg je allerlei extra taken waarvoor je niet bent aangenomen.
De collega's maken het enigszins goed!
No growth
Customer Service (voormalige medewerker) –  Holland17 november 2019
The work is not very difficult, but the supervisors and work atmosphere is not very relaxing. The pay wasn't very good. The work itself was nice. I would work there under better circumstances.
gezellige werkomgeving met een hoge werkdruk.
Callcenter agent inbound (voormalige medewerker) –  Leeuwarden1 november 2019
gezellige werkomgeving, werkdruk erg hoog. Salaris veel te laag voor wat er van je verwacht wordt. Verloop is heel erg hoog. Werknemers gaan snel weg op een enkele uitzondering na. Zij die er al jaren zitten en een ander contract hebben blijven. De sfeer is erg leuk.
Nooit weer
Callcenter agent (voormalige medewerker) –  Enschede21 oktober 2019
Incompetentie, vriendjespolitiek, ongemotiveerd, alles wat je niet hoopt is bij Cendris aanwezig. Wie hogerop wil kan het beste vanaf dag een slijmen bij en roken en koffie drinken met de teamleiders. Wat je doet telt niet, hoe goed je vriendjes kunt zijn is cruciaal voor je kansen. Het personeelsverloop is gigantisch. Welkom in de callcenterwereld waar je geen werknemer maar een nummer bent. Voor jou tien anderen
Niet
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Leeuwarden11 oktober 2019
Geen pensioenregeling en slecht salaris, collega's maken het werk leuk.
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
Salaris
Gezellig bedrijf
Klantenservice medewerker (huidige medewerker) –  Zwolle6 oktober 2019
Leuk bedrijf, gezellig mensen, uitdagingen in het beroep volop
Gezellige sfeer op de werkvloer met collega's
Customer Agent (huidige medewerker) –  Groningen5 september 2019
Je helpt klanten en tussendoor maak je even een dolletje met een andere collega. Dat houdt de sfeer goed.
Prettige werkomgeving
Klantcontactspecialist (huidige medewerker) –  Leeuwarden1 september 2019
Veel ontwikkelmogelijkheden.
Informele sfeer op werkvloer.
Korte lijnen en prettige collega's.
Slijmen bij baas
Sr. Teamleider (voormalige medewerker) –  Breda6 augustus 2019
Van het salaris of het werk moet je het niet hebben, wel goede sfeer onderling, leuke collega’s. Als je niet goed ligt bij de baas heb je pech gehad.
Slechte teamleiders
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Groningen26 mei 2019
Teamleiders zijn erg asociaal, eerst vragen heel vriendelijk en beleefd of je met ze mee wilt komen maar zodra je alleen met ze bent beginnen ze te schreeuwen en te vloeken.
Ten eerste heel onprofessioneel als je als teamleider zo met je werknemers omgaat en ten tweede hoor je gewoon niet zo met mensen om te gaan. Vind dat je als teamleider je persoonlijke frustratie niet mee mag nemen naar je werk maar het gewoon thuis hoort te laten.
Pluspunten
Minpunten
Asociale teamleiders en pauzes worden niet doorbetaald
Niet doen!!
Service Agent (voormalige medewerker) –  Groningen25 mei 2019
Als je van jezelf houdt, zoek dan een léuke baan!
Alle ellende komt bij jou terecht, of dat nou ligt aan de klant of aan de systemen die aldoor uitvallen, of dat het bedrijf waar je voor werkt het slecht voor elkaar heeft. En heb je zelf een slechte dag dan krijg je een slechte beoordeling. Er wordt de hele tijd in je nek gehijgt. En als je met z'n allen de targets haalt krijgt Cendris een bonus waar jij natuurlijk niets van terug ziet. Er is geen ruimte om te groeien, geen tijd voor contact met je collega's alleen in de pauzes die je zelf betaalt, en een afspraak moet je een maand voor de tijd inplannen.
De nadruk ligt vooral op de negatieve aspecten, je wordt gepaaid met prijsjes en punten in plaats van dat ze je een fatsoenlijk loon geven.
Hetzelfde werk bij het bedrijf zelf levert veel meer op, maar daar mag je niet op solliciteren.
As ze je even niet meer kunnen gebruiken wordt je er zonder pardon uit gezet maar als er teveel mensen vertrekken mag je weer op komen draven. Voor een tijdje.
Pluspunten
Je zit niet de hele dag thuis. Hoewel dat soms beter voelt.
Minpunten
Als "mensenbedrijf" is Cendris niet erg menselijk voor zijn medewerkers
Cendris
klantenservice medewerkster (huidige medewerker) –  Rotterdam7 februari 2019
Cendris voelt als de eerste baan waar ik me toch wel echt gewaardeerd mens voel en meer me kan ontwikkelen om te willen zien wie ik ben. Ik ben iemand die graag de leiding neemt en ook mijn collega's helpt als ik net mijn gesprek afrond. Ik heb veel geleerd betreft de zorgverzekeringen en meestal een goed gesprek aan de lijn gehad. ik werk ook beoordeeld op mijn gesprekken en daar scoorde ik over het algemeen heel goed op. nu werk ik momenteel ook voor klantenservice OV-chipkaart. En ik kan vertellen ik ben gedreven om alleen meer te gaan doen en mijzelf verder te ontwikkelen.
Het leukste van de baan
Klantenservicemedewerker (huidige medewerker) –  Enschede5 februari 2019
Het is een ideale baan om te combineren met priveleven met schoolgaande kinderen. Ook de mogelijkheid tot thuiswerken is ideaal.
Minpuntje is dat er weinig mogelijkheden zijn om door te groeien naar een beter betaalde functie. Wel zijn er binnen de functie verschillende mogelijkheden, denk aan Servicechat, Webcare en afhandelen van e-mail.
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
salaris en weinig doorgroeimogelijkheden
Customer Service Agent (voormalige medewerker) –  Breda24 januari 2019
Weinig salaris en onzekere uren, weinig uitdagend werk.
Cendris
Coach (huidige medewerker) –  Enschede14 januari 2019
Een dag bij Cendris is afwisselend, druk en met vele collega's zorg je er voor dat het werk gedaan word.
hier verkocht ik kleren veel geleerd zij helpen je echt om het op een manier te doen die het beste bij je zelf past.
Call-centermedewerker (voormalige medewerker) –  leeuwarden30 november 2018

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Cendris. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Cendris gesorteerd op locatie