Cendris Reviews

Alle 52 reviews worden getoond
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Het leukste van de baan
Klantenservicemedewerker (huidige medewerker) –  Enschede5 februari 2019
Het is een ideale baan om te combineren met priveleven met schoolgaande kinderen. Ook de mogelijkheid tot thuiswerken is ideaal.
Minpuntje is dat er weinig mogelijkheden zijn om door te groeien naar een beter betaalde functie. Wel zijn er binnen de functie verschillende mogelijkheden, denk aan Servicechat, Webcare en afhandelen van e-mail.
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
salaris en weinig doorgroeimogelijkheden
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke collega's
Customer Service Agent (voormalige medewerker) –  Breda24 januari 2019
Weinig salaris en onzekere uren, weinig uitdagend werk.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
2,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Cendris
Coach (huidige medewerker) –  Enschede14 januari 2019
Een dag bij Cendris is afwisselend, druk en met vele collega's zorg je er voor dat het werk gedaan word.
Was deze review waardevol?JaNee 2Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
hier verkocht ik kleren veel geleerd zij helpen je echt om het op een manier te doen die het beste bij je zelf past.
Call-centermedewerker (voormalige medewerker) –  leeuwarden30 november 2018
hier verkocht ik kleren veel geleerd zij helpen je echt om het op een manier te doen die het beste bij je zelf past.
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 3Rapporteren
1,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Geen fijn bedrijf
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven16 november 2018
In een jaar 4 verschillende managers gehad. Enorm veel roulatie in het personeel, weinig betaald, onhaalbare targets en slechte communicatie voor een bedrijf waar het allemaal om communicatie draait.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden, laag salaris
Was deze review waardevol?Ja 10NeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
gezellige collega's, maar weinig uitdaging in werk
Agent (huidige medewerker) –  Enschede14 november 2018
veel contact met klanten, waarbij je stevig in je schoenen moet staan. Gezellige collega's, maar weinig uitdaging in de werkzaamheden. In het begin zijn gouden bergen beloofd, maar zit nog steeds op de plek waar ik ben begonnen.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
veel gescheld van klanten, weinig uitdaging
Was deze review waardevol?Ja 6NeeRapporteren
1,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gebruik ze als een springplank naar iets beters.
Agent (huidige medewerker) –  Amsterdam8 november 2018
Waar een legbatterij haar geld verdiend met het zo efficiënt mogelijk houden van kippen om te verdienen aan de eieren die ze leggen, zo houd een callcenter als Cendris zijn agents om te verdienen aan de telefoontjes of emails die hij of zij wegdrukt.

Als agent heb jij een behoorlijk stressvolle baan, niet alleen ben jij constant bezig met het oplossen van andermans problemen, je word ook constant gemonitord.
Afhankelijk van hoe gevoelig je bent is het een vrij zware baan, maar daar zie je tegelijk ook weinig voor terug.

Cendris als het gros van de branche zijn bodem voeders, de verwachting is dat jij verstandig genoeg bent om uiteindelijk iets beters te vinden of simpelweg de handdoek in de ring te gooien.

Dit houd niet in dat je niets aan je werk overhoud.
Als jij het voor 6 maanden+ kan volhouden hoef jij niet te twijfelen tijdens een sollicitatie bij de vraag of je een hoge werkdruk aan kan.
Jouw communicatie en probleem oplossend vermogen gaan met grote stappen vooruit.
Waar je in de eerste weken nog stotterend tijdens je telefoontjes de leiding moest afgeven aan de bruut aan de andere kant van de lijn, draai je na een paar maanden de mensen om je vinger en kan je ze met een strak gezicht wijsmaken dat de zon om de aarde draait.

Het enige positieve (naast leuke collega's) wat ik mij kan bedenken is dat je dan ook juist die skills kan en gaat gebruiken om een nieuwe (betere) werkgever te overtuigen van jouw kunnen.
Mocht het daar uiteindelijk niet werken en je als gevolg weer naar beneden kukelt zal Cendris daar weer met open armen voor jou zijn (mits je
  meer... je bruggen niet verbrand hebt en met slechtere secundaire voorwaarden).

tldr; Elk nadeel heb se voordeel - Johan Cruiff
  minder
Pluspunten
Koffie en thee, leuke lotgenoten, mogelijkheid om part-time te werken op uren die jij kan bepalen (plan dit goed voordat je begint!)
Minpunten
Uitzichtloos, werkdruk, lunch is onbetaald, werkregime, dubbele maatstaven, CAO.
Was deze review waardevol?Ja 12NeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige werkomgeving en leuk collega's
Franstalige klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Breda22 februari 2018
-Leuk bederijf
-Goed Leiding
-Goed omgaan met werknemers
-Goed coaching
-Minpunt is het salaris
Pluspunten
Flexibiliteit
Minpunten
Salaris
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 9Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
goede werksfeer
klantencervice medewerker PostNL (voormalige medewerker) –  Leeuwarden10 januari 2018
het werken bij Cendris, ik heb het als erg prettig gevoeld, er heerst een goede werksfeer.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke mensen, slechte voorwaarden
Anoniem (voormalige medewerker) –  Anoniem2 november 2017
Het bedrijf wordt gemaakt door de operatie. Collegiale sfeer, arbeidsvoorwaarden ronduit slecht. Callcentermedewerkers bouwen geen pensioen op en krijgen pauzes niet doorbetaald. Teammanagers die 40 man aansturen werken op uitzendbasis en hebben geen uitzicht op een contract. Bij Cendris willen ze voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Pluspunten
Leuke collega's
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden
Was deze review waardevol?Ja 13NeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Hard werken, weinig tijd voor klant , maar leuke collegae
Klantadviseur (voormalige medewerker) –  Leeuwarden22 oktober 2017
Er wordt veel van je verwacht, maar er staat weinig tegenover. Er wordt erg op je gelet en daar word ik nerveus van. Als je iets vraagt en het is druk krijg je een snauwerig anrwoord. Er is geen tijd om een probleem goed op te lossen, alles moet snel, snel.
Pluspunten
Leuke collegae
Minpunten
Er wordt teveel op je gelet. Weinig tijd voor oplossen van problemen
Was deze review waardevol?Ja 13NeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Perfecte Bijbaan
Inbound (voormalige medewerker) –  Enschede16 augustus 2017
Mijn ervaring met Cendris is zeer positief. Al zie ik het wel voornamelijk als plek voor parttimers. Dit vanwege de flexibiliteit en het informele karakter. Desalniettemin zijn er zeker doorgroeimogelijkheden bij Cendris.

Maar door de grote in- en uitstroom van agents, zie ik Cendris voornamelijk als de perfecte tussenlanding.
Pluspunten
Informele werksfeer, iedereen is welkom.
Minpunten
Geen eigen lunchfaciliteiten.
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 2Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Productieve en gezellige sfeer
Telemarketeer (voormalige medewerker) –  Leeuwarden6 augustus 2017
Ik heb er altijd met plezier voor diverse projecten gewerkt zowel outbound: verkoop, Pienter Project voor RIVM
inbound, goede doelen: Unicef, Plan Nederland, Nationale Calamiteiten telefoon
Pluspunten
trainingen, opleidingen, feestjes van klanten van Cendris
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 3Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Fijne collega's, laag salaris
Callcenter Agent (voormalige medewerker) –  Enschede6 juli 2017
Redelijke werkgever. Van belang is dat je hier niet te lang blijft hangen. Deze werkgever zal namelijk niet in jou investeren.
Pluspunten
Eenvoudig werk.
Minpunten
Eenvoudig werk
Was deze review waardevol?Ja 9NeeRapporteren
2,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Je bent een cijfer
Customer Contact Advisor (voormalige medewerker) –  Enschede19 juni 2017
Binnen Cendris ben je enkel een cijfer/ID nummer. Verder is er geen persoonlijke aandacht voor je competenties en ambities.
Was deze review waardevol?Ja 16Nee 2Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellig en uitdagend
Callcenter agent (voormalige medewerker) –  Leeuwarden19 mei 2017
Leuke collega's die je graag verder helpen. Wanneer je het juist aanpakt is het klantcontact erg leuk en de verkoop is uitdagend.
Het loon valt wel weer tegen.
Pluspunten
Flexibel en gezellig
Minpunten
Redelijk laag loon
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 1Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige werksfeer
Callcenter agent (voormalige medewerker) –  Leeuwarden11 mei 2017
Met klanten werken was altijd erg leuk, de collega's waren ook altijd erg gezellig.
Pluspunten
Goede werksfeer
Minpunten
verschillende kleine problemen
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 3Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Customer service
Customer Service Agent (huidige medewerker) –  Leeuwarden9 maart 2017
Gezellig en een informeel werkomgeving. Tijdens de najaarsdrukte was het er iets strenger, werd er erg op je werkuren gelet. Nu is het een prettige werksfeer.
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellig bedrijf
Callcenter medewerker (huidige medewerker) –  Enschede12 december 2016
Super leuk bedrijf zeer leuke mensen en de sfeer is een meer dan super !!! Cendris een is een super leuk jong bedrijf!!
Pluspunten
gezelligheid top sfeer tijden mensen
Minpunten
GEEN
Was deze review waardevol?JaNee 11Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
gezellige werkomgeving
Callcenteragent (huidige medewerker) –  Enschede29 september 2016
Leuke werk om te doen maar soms erg druk en vermoeiend wegens drukte en soms boze klanten
Pluspunten
variabele werktijden
Minpunten
drukte
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 1Rapporteren
Claim deze bedrijfspagina

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Cendris. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

Algehele waardering

3,3
Gebaseerd op 52 reviews
53
421
321
22
15

Waarderingen per categorie

3,4Werk-Privé Balans
2,6Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
2,6Doorgroeimogelijkheden
2,5Management
3,4Bedrijfscultuur

Reviews over Cendris gesorteerd op locatie