Video afspelen via YouTube-knop
CBRE Global Workplace Solutions

CBRE Global Workplace Solutions Reviews

CBRE Global Workplace Solutions heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Technische werkgever met veel mogelijkheden
CBRE is een zeer goede werkgever met meerdere disciplines. GWS staat voor ontzorgen van de klant op het gebied van Soft Services (catering, schoonmaak, security, etc) en Hard Services (Utilities, Civiel, Electro, Kalibratie, Mechanical etc). CBRE behartigd grootte klanten op verschillende locaties door heel Nederland. Het werk is iedere dag anders en uitdagend.
Pluspunten
Arbeidsvoorwaarden, Pensioen, groeimogelijkheden.
Was een gezellige firma.tot ik op 30 februari met meerdere collegae werden ontslagen.
Dag indeling, ik kreeg van uit het bedrijf mijn werk binnen op mijn PDA. Daar uit ging ik naar de Shell toe.

Vrijheid daar hou ik van als je maar 8.5 uur maakt.
Pluspunten
Vrijheid
2 oktober 2019
De Mobile Technicians werkzaam bij Global Workplace Solutions, werken doorgaans regionaal waarbij service- en onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd worden op diverse klantlocaties in uiteenlopende sectoren.

Zo te lezen kwam jij regelmatig op één van de Shell locaties in Nederland. Hopelijk heb je het in je periode bij GWS naar je zin gehad én heb je je loopbaan gepast vervolg kunnen geven.

Dank voor je review!
CBRE DCS Data center amsterdam
Ben begonnen bij CBRE GWS in 2014 en bevalt me nog zeer goed. Fijne stabiele werkgever die veel mogelijkheden bied om te kunnen groeien in div functies indien beschikbaar maar ook qua opleidingen die van toepassing zijn. In 2018 overgegaan naar DCS (data centre solutions) wat mij ook prima bevalt.

Ben door gegroeid van monteur naar aansturende en ben hier prima in ondersteund, en kan mij hier nog verder in ontwikkelen. Ik zie mij hier voorlopig nog een tijd werken. De functie houd in dat ik zorg dat al het werk word uitgevoerd volgens contract, en houd ook in dat er communicatie is tussen CBRE en de klant.
Pluspunten
stabiele werkgever met goede secundaire arbeidsvoorwaardes en doorgroei mogelijkheden
Minpunten
kan er voor mij geen een bedenken
25 november 2019
Bij CBRE Global Workplace Solutions krijg je de handvaten aangereikt, maar stuur je zelf je carrière! Gaaf om te lezen welke ontwikkeling jij doorgemaakt hebt om te komen waar je nu staat.
Toekomstgerichte organisatie - staat open voor technische en sociale innovatie
CBRE Global Workplace Solutions is gericht op de toekomst, staat open voor innovaties, en stimuleert mij om actief te werken aan mijn persoonlijke ontwikkeling en om bij te blijven op mijn vakgebied.
Pluspunten
Goede persoonlijke ontwikkelings- en carriere kansen voor jonge medewerkers, kennisplatforms en participatie in online learning tools
Minpunten
Onvoldoende begeleiding van oudere medewerkers.
Oneindige doorgroeimogelijkheden binnen een prettig team
CBRE GWS is een prima werkgever. Mooie en vooral uitdagende projecten. Continue excellereren is een van de speerpunten binnen het team wat je gezamenlijk ook uitstraalt naar de opdrachtgever/ buiten wereld.

Een mooi, uitdagend en eerlijk bedrijf om voor te werken!
Pluspunten
Vrijheid, doorgroeimogelijkheden en waardering
25 november 2019
Als Projectleider of Projectmanager heb je bij CBRE Global Workplace Solutions een uitdagende job. Zo kan je dedicated voor één grote, internationale klant met een grote projecten portfolio werken, of juist voor meerdere klanten met een gemiddelde portfolio.

Operational Excellence is één van onze kernwaarden. Gaaf om te lezen dat dit binnen jouw team een écht speerpunt is.

Dank voor je review!
With a big team on a costumer site
We have a big team of engineers electrical and mechanical also in shift for maintenance and repairs and process control. It is possible to go into depth on any technical installation. Education and personal growth is stimulated.
Pluspunten
@ site free breakfast and lunch
Minpunten
very changeable tasks and sometimes hectic
Fijn bedrijf om voor te werken!
Prettig bedrijf om voor te werken; fijne collega's, open en informele bedrijfscultuur. Volop doorgroeimogelijkheden, indien je hier naar op zoek bent. Flexibele werktijden, uitgaand van eigen verantwoordelijkheid.
Internationale omgeving waar je iedere dag uitgedaagd wordt om te blijven ontwikkelen
Bij CBRE GWS is elke dag weer anders, je wordt continu uitgedaagd om oplossingen, besparingen en efficientere werkwijzes te bedenken voor zowel de klanten als voor jouw eigen werkzaamheden. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling.

Er hangt een sfeer waarin hard gewerkt wordt, waarin je je collega's continu uitdaagt om zichzelf te verbeteren maar bovenal is de sfeer als informeel en open te omschrijven.
Pluspunten
Goed pensioen met een lage eigen bijdrage
Chaotisch bedrijf, collegiaal, geen goede communicatie van bovenaf
Van bovenaf wordt alles bepaald en opgelegd, weinig eigen inbreng.
gezellig en vooruitstrevend bedrijf
af gelopen jaar daar een account op moeten zetten samen met een zzper.
was hard werken lange dagen maar met plezier.
Pluspunten
blijven bouwen aan het account
Minpunten
op het netwerk van de klant
Mooi bedrijf
Het is een gestructureerd bedrijf met veel vrijheid en fijn om bij te werken
Letterlijk , een wereld bedrijf
Als enigste stratenmaker was geen werk meer voor mij in het bedrijf. De "grote naam" heeft een nieuw contract afgesloten. Kan geen slecht woord bedenken.
Pluspunten
Goed gereedschap en auto.
Minpunten
Veel verloop management
Mooi bedrijf op weg naar vastgoedfondsen
Professionalisering van het vastgoedvak in volle gang. Voorbereidingen samengaan met MBO worden getroffen.
Bekijk meer reviews over CBRE Global Workplace Solutions
Stel een vraag over solliciteren of werken bij CBRE Global Workplace Solutions. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over CBRE Global Workplace Solutions gesorteerd op locatie