Reviews voor Administratief Medewerker (m/v) bij CBR

gezellige groep jongeren en ouderen die voor hetzelfde doel gaan
Ik heb het erg naar mijn zin gehad. een leuke gevarieerde groep. Helaas kreeg je toendertijd geen vaste aanstelling
variatie in werkzaamheden
ben ondertussen al een tijdje hier, en doe nu wel verschillende werkzaamheden (vind ik wel prettiger).
de dag begint met een dagstart mbt voorraad en verdeling. taken worden verdeeld.

kan met een ieder overweg; ben leergierig.
Pluspunten
geordend, prioriteiten stellen en leergierig
Minpunten
kan slecht tegen als de sfeer niet goed is (ook al heeft het geen betrekking op mij)
Leuke, leerzame werkplek
Werken bij het CBR was erg leuk, ik heb hier veel nieuwe dingen geleerd wat betreft regels in het verkeer.

Samenwerking met collega's was ook super! Hier heb ik niets op aan te merken.
CBR - medische administratie
Deze administratie bestaat uit honderden dossiers van kandidaten die eventueel door moeten worden verwezen naar een specialist omdat ze een medische achtergrond hebben.
Een groot aantal Nederlanders wachten al ruim 1-4 maanden op een verwijzing van het CBR.

Een typische dag op deze werkvloer is het zoveel mogelijk verwerken van brieven (doorverwijzingen) aan kandidaten.

De werkdruk was zeer hoog.

Mijn ervaring was dat niet voor iedereen deze werkdruk werd aangevoeld omdat men meer met elkaar bezig was dan met het werk.

Het moeilijkste van de baan was om mezelf te blijven richten op de werkzaamheden, omdat er bijna iedere dag wel een probleem was onder de collega's.

Het leukste van de baan was dat ik na ruim 20 jaar eens iets anders wilde dan alleen met cijfers werken en ik dicht bij huis mijn baan had gevonden.
Pluspunten
Dichtbij huis
Minpunten
slechte werksfeer
Gezellig sfeer binnen het hele team
Een erg leuke afwisselende baan met erg leuke collega's. Iedere dag andere werkzaamheden, nooit saai. Lekker druk aan instroom voor werk.
Pluspunten
Afwisseling en leuke collega's
Minpunten
Lang fietsen met slecht weer
Stel een vraag over solliciteren of werken bij CBR. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over CBR gesorteerd op locatie