Leuke collega's hoge werkdruk
Ik heb hele leuke collega's gehad, maar werken is door oa de media en gedoe om de gezondheidsverklaring erg stressvol.
Je voelt veel spanningen op de werkveld.. geen juiste begeleiding en weinig empathie
Geen professionele werkhouding en onderling veel spanningen op de werkvloer
Fijne werkplek. Goede begeleiding
Goede werkgever. Fijne afdeling op de klantenservice. Er heerst een fijne vriendelijkheid onder collega's.
Grote organisatie met doorgroeimogelijkheden
Het CBR is een grote organisatie met veel doorgroeimogelijkheden. Elke afdeling is anders. Collega's zijn zeer betrokken en blijven vaak lang bij het CBR werken. Het management zit soms wat vastgeroest in oude methodes of zienswijzen. Men staat open voor vernieuwende ideeën van werknemers.
Pluspunten
Prima arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Het werk is inhoudelijk niet altijd even uitdagend
gezellige groep jongeren en ouderen die voor hetzelfde doel gaan
Ik heb het erg naar mijn zin gehad. een leuke gevarieerde groep. Helaas kreeg je toendertijd geen vaste aanstelling
fijn bedrijf waar je je eigen tijden kon bepalen
Het CBR was een fijn bedrijf om voor te werken.
Fijne collega`s en ik heb er veel geleerd zoals een interne medische opleiding voor assistent.

Er was voor sommige afdelingen vaak een hoge werkdruk mede door de reorganisatie.
Pluspunten
je kon vaak je eigen uren indelen
Minpunten
geen eigen restaurant meer.
Leuke bedrijf
Tevreden over de organisatie, geen opmerkingen of aanmerkingen
Productieve en gezellige werksfeer
Het CBR is een leuk bedrijf waar ze heel flexibel zijn met je werkuren.
De werksfeer is heel informeel, met zowel jonge als wat oudere collega's.
Pluspunten
Flexibel in werktijden
variatie in werkzaamheden
ben ondertussen al een tijdje hier, en doe nu wel verschillende werkzaamheden (vind ik wel prettiger).
de dag begint met een dagstart mbt voorraad en verdeling. taken worden verdeeld.

kan met een ieder overweg; ben leergierig.
Pluspunten
geordend, prioriteiten stellen en leergierig
Minpunten
kan slecht tegen als de sfeer niet goed is (ook al heeft het geen betrekking op mij)
Theorie Examinator
Super leuke baan , maar helaas ook geen vervolg...
ook een periode op kantoor gewerkt , veel geleerd en ook archief werk gedaan..
Collegiale sfeer
Helaas moest ik na 5 weken de opleiding verlaten, doordat ik niet aan alle criteria voldeed, voor de opleiding Rijexaminator. Het bedrijf zorgt erg goed voor zijn personeel en er hangt een zeer collegiale sfeer. Jammer dat het niet gelukt is, althans nu niet.
Leuke, leerzame werkplek
Werken bij het CBR was erg leuk, ik heb hier veel nieuwe dingen geleerd wat betreft regels in het verkeer.

Samenwerking met collega's was ook super! Hier heb ik niets op aan te merken.
Wachtruimte instructeurs+leerling,kantine cbr personeel.gezellig bruin cafe met grootbeeld scherm voor ek en wk wedstrijden
Een dag CBR:
"sOchtens om 7 uur, broodjes afbakken en salades voorbereiden,

inmiddels komen de examinators binnen en halen een lekker kopje koffie ondertussen maken we een praatje en gaan ze naar de zaal.

Om half8 komen de instructeurs binnen met de leerlingen ook zij willen een lekker kopje koffie , tussendoor ben ik de afgebakte broodjes aan het klaarmaken voor in de vitrine,we proberen er elke dag weer wat lekkers van te maken.

om 10 uur ga ik de soepen maken en in de warmhoudketels doen,meestal worden er al verschillende kommen soep en broodjes uit de vitrine genuttigd ijidens het wachten op het examen door de instructeurs.

Dan om 12 uur begint de lunch voor het personeel van het CBR,dan komt ook mijn collega samen helpen wij de mensen zo snel mogelijk zodat ze op tijd weer naar de werkplek kunnen.

zij lopen langs de counter om hun keuze te maken uit de verschillende broodjes en soepen(2).

er wordt gezellig gekletst tussendoor en iedereen zit weer te smullen,

ondertussen halen mijn colega en ik de legen borden en kommen op om af te wassen en schenken we koffie voor de mensen die alweer binnen komen voor een volgend examen.

nadat de pauzes voorbij zijn gaan we de boel weer netjes schoonmaken en klaarzetten voor de volgende dag.

's middags koffie schenken voor een ieder die het cbr bezoekt en event. nog wat broodjes maken voor hongerige instructeurs die pas laat tijd hebben om te eten.

Om 4 uur de kassa uitdraai maken geld in de kluis koffiemachine uit de boel op slot en naar huis.

het was weer een gezellige drukke dag.
Pluspunten
gratis dranken en eten.
Minpunten
Fijne werkomgeving met gezellige collega's
Elke dag is anders bij Praktische Rijgeschiktheid.

CBR is een goede werkgever waar ik graag was blijven werken, helaas besloot het management dat er bezuinigd moest worden.
productieve en leuk collega's op tijd werken
ik werk met enthousiaste en met plezier.ik de correctie accepteren en graag ook feedback.
Pluspunten
leuk colega's
Minpunten
tijdens werken verboden roken
CBR - medische administratie
Deze administratie bestaat uit honderden dossiers van kandidaten die eventueel door moeten worden verwezen naar een specialist omdat ze een medische achtergrond hebben.
Een groot aantal Nederlanders wachten al ruim 1-4 maanden op een verwijzing van het CBR.

Een typische dag op deze werkvloer is het zoveel mogelijk verwerken van brieven (doorverwijzingen) aan kandidaten.

De werkdruk was zeer hoog.

Mijn ervaring was dat niet voor iedereen deze werkdruk werd aangevoeld omdat men meer met elkaar bezig was dan met het werk.

Het moeilijkste van de baan was om mezelf te blijven richten op de werkzaamheden, omdat er bijna iedere dag wel een probleem was onder de collega's.

Het leukste van de baan was dat ik na ruim 20 jaar eens iets anders wilde dan alleen met cijfers werken en ik dicht bij huis mijn baan had gevonden.
Pluspunten
Dichtbij huis
Minpunten
slechte werksfeer
Gezellig sfeer binnen het hele team
Een erg leuke afwisselende baan met erg leuke collega's. Iedere dag andere werkzaamheden, nooit saai. Lekker druk aan instroom voor werk.
Pluspunten
Afwisseling en leuke collega's
Minpunten
Lang fietsen met slecht weer
Bekijk meer reviews over CBR
Stel een vraag over solliciteren of werken bij CBR. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over CBR gesorteerd op locatie