CBR Reviews

15 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 38 reviews
Fijne werkplek. Goede begeleiding
Klantadviseur klantenservice (voormalige medewerker) –  Arnhem5 februari 2019
Goede werkgever. Fijne afdeling op de klantenservice. Er heerst een fijne vriendelijkheid onder collega's.
gezellige groep jongeren en ouderen die voor hetzelfde doel gaan
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Rijswijk30 januari 2018
Ik heb het erg naar mijn zin gehad. een leuke gevarieerde groep. Helaas kreeg je toendertijd geen vaste aanstelling
fijn bedrijf waar je je eigen tijden kon bepalen
Teamleidster / Medewerkster binnendienst (voormalige medewerker) –  Eindhoven1 februari 2016
Het CBR was een fijn bedrijf om voor te werken.
Fijne collega`s en ik heb er veel geleerd zoals een interne medische opleiding voor assistent.
Er was voor sommige afdelingen vaak een hoge werkdruk mede door de reorganisatie.
Pluspunten
je kon vaak je eigen uren indelen
Minpunten
geen eigen restaurant meer.
Leuke bedrijf
Assistent Productmanagement (voormalige medewerker) –  Rijswijk, ZH8 januari 2016
Tevreden over de organisatie, geen opmerkingen of aanmerkingen
Productieve en gezellige werksfeer
Medewerker Uitvoering, team Beoordeling (voormalige medewerker) –  Rijswijk, ZH5 januari 2016
Het CBR is een leuk bedrijf waar ze heel flexibel zijn met je werkuren.
De werksfeer is heel informeel, met zowel jonge als wat oudere collega's.
Pluspunten
Flexibel in werktijden
variatie in werkzaamheden
Administratieve medewerker (huidige medewerker) –  Rijswijk18 december 2015
ben ondertussen al een tijdje hier, en doe nu wel verschillende werkzaamheden (vind ik wel prettiger).
de dag begint met een dagstart mbt voorraad en verdeling. taken worden verdeeld.
kan met een ieder overweg; ben leergierig.
Pluspunten
geordend, prioriteiten stellen en leergierig
Minpunten
kan slecht tegen als de sfeer niet goed is (ook al heeft het geen betrekking op mij)
Theorie Examinator
theorie examinator (voormalige medewerker) –  Assen, DR5 november 2015
Super leuke baan , maar helaas ook geen vervolg...
ook een periode op kantoor gewerkt , veel geleerd en ook archief werk gedaan..
Collegiale sfeer
Rijexaminator in opleiding (voormalige medewerker) –  Rotterdam10 februari 2015
Helaas moest ik na 5 weken de opleiding verlaten, doordat ik niet aan alle criteria voldeed, voor de opleiding Rijexaminator. Het bedrijf zorgt erg goed voor zijn personeel en er hangt een zeer collegiale sfeer. Jammer dat het niet gelukt is, althans nu niet.
Leuke, leerzame werkplek
Administratief medewerker Team Beoordelingen (voormalige medewerker) –  Rijswijk, ZH29 januari 2015
Werken bij het CBR was erg leuk, ik heb hier veel nieuwe dingen geleerd wat betreft regels in het verkeer.

Samenwerking met collega's was ook super! Hier heb ik niets op aan te merken.
Wachtruimte instructeurs+leerling,kantine cbr personeel.gezellig bruin cafe met grootbeeld scherm voor ek en wk wedstrijden
medewerkster catering (voormalige medewerker) –  Nijmegen, GE. Arnhem , Leusden.31 december 2014
Een dag CBR:
"sOchtens om 7 uur, broodjes afbakken en salades voorbereiden,
inmiddels komen de examinators binnen en halen een lekker kopje koffie ondertussen maken we een praatje en gaan ze naar de zaal.
Om half8 komen de instructeurs binnen met de leerlingen ook zij willen een lekker kopje koffie , tussendoor ben ik de afgebakte broodjes aan het klaarmaken voor in de vitrine,we proberen er elke dag weer wat lekkers van te maken.
om 10 uur ga ik de soepen maken en in de warmhoudketels doen,meestal worden er al verschillende kommen soep en broodjes uit de vitrine genuttigd ijidens het wachten op het examen door de instructeurs.
Dan om 12 uur begint de lunch voor het personeel van het CBR,dan komt ook mijn collega samen helpen wij de mensen zo snel mogelijk zodat ze op tijd weer naar de werkplek kunnen.
zij lopen langs de counter om hun keuze te maken uit de verschillende broodjes en soepen(2).
er wordt gezellig gekletst tussendoor en iedereen zit weer te smullen,
ondertussen halen mijn colega en ik de legen borden en kommen op om af te wassen en schenken we koffie voor de mensen die alweer binnen komen voor een volgend examen.
nadat de pauzes voorbij zijn gaan we de boel weer netjes schoonmaken en klaarzetten voor de volgende dag.
's middags koffie schenken voor een ieder die het cbr bezoekt en event. nog wat broodjes maken voor hongerige instructeurs die pas laat tijd hebben om te eten.
Om 4 uur de kassa uitdraai maken geld in de kluis koffiemachine uit de boel op slot en naar huis.
het was weer een gezellige drukke dag.
Pluspunten
gratis dranken en eten.
Minpunten
Fijne werkomgeving met gezellige collega's
Senior Planner (voormalige medewerker) –  Rijswijk, ZH27 mei 2014
Elke dag is anders bij Praktische Rijgeschiktheid.

CBR is een goede werkgever waar ik graag was blijven werken, helaas besloot het management dat er bezuinigd moest worden.
productieve en leuk collega's op tijd werken
schoonmaakmedewerk (voormalige medewerker) –  rijswijk12 mei 2014
ik werk met enthousiaste en met plezier.ik de correctie accepteren en graag ook feedback.
Pluspunten
leuk colega's
Minpunten
tijdens werken verboden roken
CBR - medische administratie
Medisch administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Assen, DR21 januari 2014
Deze administratie bestaat uit honderden dossiers van kandidaten die eventueel door moeten worden verwezen naar een specialist omdat ze een medische achtergrond hebben.
Een groot aantal Nederlanders wachten al ruim 1-4 maanden op een verwijzing van het CBR.
Een typische dag op deze werkvloer is het zoveel mogelijk verwerken van brieven (doorverwijzingen) aan kandidaten.
De werkdruk was zeer hoog.
Mijn ervaring was dat niet voor iedereen deze werkdruk werd aangevoeld omdat men meer met elkaar bezig was dan met het werk.
Het moeilijkste van de baan was om mezelf te blijven richten op de werkzaamheden, omdat er bijna iedere dag wel een probleem was onder de collega's.
Het leukste van de baan was dat ik na ruim 20 jaar eens iets anders wilde dan alleen met cijfers werken en ik dicht bij huis mijn baan had gevonden.
Pluspunten
Dichtbij huis
Minpunten
slechte werksfeer
Gezellig sfeer binnen het hele team
Datatypiste/Administratief Medewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB8 november 2013
Een erg leuke afwisselende baan met erg leuke collega's. Iedere dag andere werkzaamheden, nooit saai. Lekker druk aan instroom voor werk.
Pluspunten
Afwisseling en leuke collega's
Minpunten
Lang fietsen met slecht weer

Zie meer reviews over CBR

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CBR. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over CBR gesorteerd op locatie