Cavent Reviews

Gezellige en leerzame werkplek
Assistent begeleider (oproepbaar) (huidige medewerker) –  's Gravendeel1 april 2014
Er is niet echt een typische dag, elke dag is er wel wat anders wat gedaan moet worden. Bijvoorbeeld de beperkingen van de cliënten kunnen van dag op dag veranderen.
Wat ik vooral geleerd heb is het medische gedeelte rond de basis verzorging van de cliënten.
Met de directie heb ik zeer weinig te maken, met mijn teamleidster wel, maar dat is eigenlijk alleen als ze me belt voor werk.
Mijn collega's zijn sociale, gezellige mensen.
Het moeilijkste uit mijn baan is dat ik onregelmatig werk heb. Ik kan er niet voor gaan wat ik wel graag zou willen doen.
Het leukste van deze baan vind ik toch wel de dingen die ik leer, bijvoorbeeld met medicatie werken.
Pluspunten
bijscholingen
Minpunten
Als je een tijdje niet opgeroepen word, word je ook niet verteld wat daar gebeurt.
Werkzaam binnen een cluster wat vooral bestaat uit een flatgebouw waarin 52 van de 60 appartementen worden door mensen met een beperking,
locatiemanager (voormalige medewerker) –  Oud-Beijerland, ZH19 januari 2014
De dagelijkse werkzaamheden bestaan vooral uit coaching van de medewerkers en oplossen van voorkomende problemen met cliënten. Ik heb geleerd te luisteren, overzicht te behouden uit te gaan van feiten en de realiteit. Daarnaast controle op productie en financiën, contacten met CIZ, artsen, politie vanwege problematiek cliënten. Binnen Cavent val ik direct onder de directeur bestuurder en ben hem verantwoording schuldig over alles wat zich binnen het cluster afspeelt. De energie komt vooral uit de medewerkers die werkzaam zijn in het cluster en de voorvallen met de cliënten.
Pluspunten
open visie en zicht op de toekomst
Minpunten
niet mijn werk maar de omgeving, wil graag vanwege familie terug naar het oosten van het land
Fijne werkomgeving
woonbegeleider (voormalige medewerker) –  Strijen, ZH12 september 2013
Fijne collega's, goede sfeer.
Dag begint met het uitdelen van medicijnen aan de clienten, hierna de clienten douchen en aankleden ( begeleiden ).
De clienten naar hun werk sturen, hierna de kamers afgaan, opruimen, wasjes draaien.
In de middag eten met clienten, activiteiten.
Pluspunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Cavent. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Cavent gesorteerd op locatie