Cavent Reviews

Corrupte stichting
Begeleider (voormalige medewerker) –  Hoeksche Waard15 februari 2020
Gebruikt en misbruikt personeel. Als je het ergens niet mee eens bent, volgt er keihard ontslag, ook na jaren goede dienst
Pluspunten
De clienten zijn oke
Minpunten
Management zou vervangen moeten worden
Fijne werksfeer.
Begeleidster (huidige medewerker) –  Moohoek28 juni 2016
We begeleiden kinderen met een verstandelijke beperking in de leeftijd van 15 tot en met ongeveer 30 jaar. Zij komen rond half negen in de morgen en "werken" tot half 4 op de boerderij waar zij de moestuin bijhouden en de dieren verzorgen die er aanwezig zijn, ook hout hakken en de winkel bedienen waar de gewassen verkocht worden behoord tot de werkzaamheden. Dit doe ik met twee andere collega's waarvan er één in vaste dienst is en één vrijwilliger. Het leukste aan dit werk vind ik de jongvolwassenen een fijne dag te geven waarin ze verschillende leerdoelen moeten bereiken waar wij ze in steunen. Ik leer hier zelf ook heel veel van. Zo ben ik erachter gekomen dat je heel veel geduld moet hebben met deze mensen en dat gaat met de dag beter. Er heerst een hele fijne werksfeer en het geeft mij iedere keer weer veel voldoening te zien hoe iedereen zijn best doet om er een productieve dag van te maken met heel veel gezelligheid onderling.
Pluspunten
reiskosten vergoeding
Minpunten
Werkzaam binnen een cluster wat vooral bestaat uit een flatgebouw waarin 52 van de 60 appartementen worden door mensen met een beperking,
locatiemanager (voormalige medewerker) –  Oud-Beijerland, ZH19 januari 2014
De dagelijkse werkzaamheden bestaan vooral uit coaching van de medewerkers en oplossen van voorkomende problemen met cliënten. Ik heb geleerd te luisteren, overzicht te behouden uit te gaan van feiten en de realiteit. Daarnaast controle op productie en financiën, contacten met CIZ, artsen, politie vanwege problematiek cliënten. Binnen Cavent val ik direct onder de directeur bestuurder en ben hem verantwoording schuldig over alles wat zich binnen het cluster afspeelt. De energie komt vooral uit de medewerkers die werkzaam zijn in het cluster en de voorvallen met de cliënten.
Pluspunten
open visie en zicht op de toekomst
Minpunten
niet mijn werk maar de omgeving, wil graag vanwege familie terug naar het oosten van het land
Fijne werkomgeving
woonbegeleider (voormalige medewerker) –  Strijen, ZH12 september 2013
Fijne collega's, goede sfeer.
Dag begint met het uitdelen van medicijnen aan de clienten, hierna de clienten douchen en aankleden ( begeleiden ).
De clienten naar hun werk sturen, hierna de kamers afgaan, opruimen, wasjes draaien.
In de middag eten met clienten, activiteiten.
Pluspunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Cavent. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Cavent gesorteerd op locatie