Catharina ziekenhuis

Catharina ziekenhuis Reviews

Productieve en hectische werkomgeving
Het is een groot ziekenhuis waardoor het erg individualistisch en competitief is
Non-profit gericht op maximale voordelen in verband met wekelijks contract. Als je ziek wordt heb je geen baan meer! discriminatie!
Ik heb gewerkt in dit Ziekenhuis als Administratief medewerker via Uitzendbureau. Het was een tijdelijke baan met uitzicht op verlenging. Ze nemen mensen via uitzendbureau bieden je weekcontract en als je ziek wordt dan blijkt dat je alleen uitgeleend was en niemand is hier verantwoordelijk voor. Het is ontsnappen uit verantwoordelijkheid. Je bent behandeld als een ding die kun je uitlenen en retour sturen als je niet meer nodig bent. Ik werd gebruikt in de nood van zieke medewerker en vakanties en daarna op gemeen manier ontslagen. Ik heb zo goed gewerkt correct zonder fouten met hart, opoffering en enthousiasme, ondanks verkoudheid doorgewerkt want een collega is naar de operatie gegaan en ik kon ze niet teleurstellen. Ik stond altijd klaar om te helpen. Ik hoorde van mijn collega Addie: “je helpt ons zo veel”. Ze zijn zo dankbaar geweest. Toen hadden ze mij niet meer nodig begonnen ze iets zoeken op mij. Het Ziekenhuis is een Non-profit organisatie maar ze willen alleen profiteren. Wat ze hebben 30 jaar geleerd nu verwachten ze van jou dat je dit alles binnen twee weken oppakt. Ik word aangesproken door twee collega’s Anita en Astrid: “je moet sneller werken want het ziekenhuis kost dat veel geld”. Ze verdienen 2500-3000 euro en je krijgt 11,49 bruto per uur. Dat je sociaal vaardig bent, tactvol en dat je inlevingsvermogen hebt en hart voor patiënten en collega’s, vriendelijk en aardig bent wordt niet op prijs gesteld. Ook dat je foutloos je medische brieven verwerkt waar geen arts heeft over geklaagd telt ook niet. Non-profit organisatie als ziekenhuis stelt administratie - meer...
Top
13 jaar gewerkt met super veel plezier vooral door de fantastische collega's maar ook door de medewerking vannhet ziekenhuis.
Leuke bijbaan
Het was een zelfstandige bijbaan, maar helaas lag het management niet op een lijn waardoor er veel onduidelijkheid was.
een collegiale, prettige afdeling waar actief aan de beste zorg aan de oncologisch patient gewerkt wordt.
De medewerkers op de afdeling radiotherapie binnen het CKI is een gezellige, gemêleerde groep. Er wordt iedere dag zorg gedragen dat de behandeling van de patiënt zo efficiënt, en prettig mogelijk verloopt. Het is een innovatieve afdeling waar ontwikkeling van techniek en kwaliteitsbehoud hoog in het vaandel staat.
Pluspunten
gezellig sfeer, vriendelijke omgang tussen collega's
Minpunten
slechte koffie, rooster is vooraf niet vroeg bekend
Geweldig ziekenhuis voor de patiënt, echter de werkdruk is te hoog
Al heel lang werkzaam met veel inzet en passie maar uiteindelijk maakt de structureel aanwezige werkdruk mij nu genoodzaakt om mijn vizier te richten op mooie mogelijkheden voor mij buiten het werkgebied Zorg.
vrijwilligerswerk
Ik werk sinds oktober 2017 als vrijwilligster koffie schenken ,bij het Catharina ziekenhuis er hangt een fijne sfeer ,ik vind het leuk om met mensen om te gaan en ze zijn allemaal heel blij om een kopje koffie of thee aangeboden te krijgen en aandacht wat heel erg belangrijk is om een luisterend oor te zijn.
Pluspunten
ik kan op kosten van het ziekenhuis voor 4, 50 daar eten en ik vind de goede sfeer het belangrijkste
Heb er met plezier gewerkt
Ben er als op roepkracht begonnen. Heb zo op alle afdelingen gewerkt.
Leuke bijbaan
Bijbaan gehad in de avond. Je komt op verschillende afdelingen en biedt ze een drankje aan. Sommigen hebben een bepaald dieet waarmee je rekening dient te houden
Fijne werkgever
Sociale medewerkers binnen het bedrijf goede voorwaarden
gezellige werkomgeving en goed beloon
Leuke collega's, gezellige sfeer en goed salaris. Ik ben aangenomen via een uitzendbureau. De medewerkers waren super cool en vriendelijk. Mijn collega's hebben me veel geholpen met alles wat ik nodig had met betrekking tot het werk. Ik ben heel dankbaar voor de kans die ze me hebben gegeven om er te werken.
Pluspunten
collega's
Minpunten
geen doorgroeimogelijkheden
Gezellige werkomgeving om vakantiewerk bij te doen.
Fijne werkplek en collegas
Werk met veel plezier in het ziekenhuis, alleen zou ik graag een andere ( hogere ) functie willen.
Pluspunten
Gezellige en fijne werkplek waar ik, op medisch gebied, veel kennis opdoe.
Minpunten
Maak te weinig uren en heb een niet medische functie.
Geweldig versie- team!
10 jaar heb ik met veel plezier in het Catharina-ziekenhuis gewerkt, heb er erg veel geleerd en ben zeer gewaardeerd,
Erg fijne collega,s en een zeer succesvol team!
Pluspunten
Samenwerking
Het is een mooi groot ziekenhuis waarin vrijwel alle specialismen vertegenwoordigd zijn. Als opleidingsziekenhuis uitstekend!
Stage
Dit was voor mij een praktische tewerkstelling ben niet in loondienst bij hun geweest
Prima werkomgeving
Prima werkomgeving. Goede werksfeer en makkelijk om er te komen.
Goedlopend ziekenhuis gericht op de individu
Goede werkomstandigheden, goede begeleiding waar nodig.
Hard werkende mensen met hart voor het bedrijf
Fijne collega's, vriendelijk en behulpzaam. Ik werkte hier als inhuur tijdens de overgang van Windows XP met fysieke werkplekken naar Windows 7 in virtuele omgeving. Dit ging dankzij de goede samenwerking onderling soepel en was goed georganiseerd. Project management en de ITIL methodiek wordt effectief toegepast.
Goede sfeer , opleidingsinstituut
Goede sfeer, goede werkomstandigheden.
Mogelijkheid tot opleiden.
altijd fijn samen gewerkt met leuke colega,s
Heb er 18 jaar gewerkt met veel plezier.
Altijd op de zelfde afdeling gewerkt met een fijne colega.

Was best afwisselend schoonmaken van patientekamers,en operatiekamers,bijvullen van kasten en verbandkarren,opmaken en schoonmaken van bedden.

Maar om medische redenen gaat het niet meer .

Dus ben ik nu op zoek naar een baan die niet zo zwaar is.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Catharina ziekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,6
Reviews over Catharina ziekenhuis gesorteerd op locatie