Cargill
Review over Cargill van een medewerker

Zeer leerzame werkomgeving

13 september 2016
Cargill is een bedrijf waar je veel kan leren op gebied van supply chain, douane en nog veel meer. Het bedrijf steunt zijn personeel in zijn/haar persoonlijke ontwikkeling. Ik kom in aanraking met collega's uit verschillende landen en ook externe stakeholders zoals expediteurs en de douaneautoriteiten. Je krijgt te maken met verschillende culturen, normen en waardes wat het werk nog interessanter en leuker maakt mede door de interactie met verschillende mensen. Wat ik vandaag de dag doe als Corporate Customs Analyst is gevarieerd en projectmatig werk wat het voor mij spanned en leuk maakt. Ik ondersteun de business units binnen EMEA en is het leuk om met zoveel verschillende soorten douaneactiviteiten tegelijkertijd bezig te mogen zijn, maar ook mee te denken met het logistieke, financiele of commerciele gedeelte. Hierbij is het omgooien van je huidige planning wel eens nodig indien bijvoorbeeld een specifieke zaak de hoogste prioriteit moet krijgen.
Vergelijkbare reviews
6 maart 2017
Zelfde functie
Senior FP&A Analyst (voormalige medewerker) - Schiphol
Een complexe en interessante Amerikaanse organisatie waar je veel kunt leren. De doorgroeimogelijkheden zijn helaas beperkt en momenteel is er een financiele reorganisatie gaande met veel functiewijzigingen.
Pluspunten
Veel internationale collega's
Minpunten
Doorgroei en ontwikkelingsmogelijkheden zijn beperkt
21 maart 2020
Zelfde locatie
Operator (voormalige medewerker) - Amsterdam
Ik heb met heel veel plezier daar gewerkt en de teamleader die ik onder viel was er voor je als je vragen hebt en mijn collega's hebben mijn in de groep gesteund als of ik al jaren met ze heb gewerkt
Pluspunten
Ze steunen je als ook zelf laat zien dat je wilt werken
Minpunten
Als je buiten een bood moet gaan aftanken of uit tanken in de kou
7 november 2017
Zelfde locatie
Warehouse medewerker (voormalige medewerker) - Amsterdam
Ik heb hier ongeveer 9 jaar met plezier gewerkt en veel geleerd over het beheersen, besturen goed verlopen van het proces.
Storingen voorkomen en verhelpen en op deze manier het product op tijd klaar hebben voor de klant. Ook chauffeurs begeleiden bij het laden en lossen van producten en het administratieve gedeelte wat hier bij hoort.