Review over Cargill van een medewerker

Bekijk alle reviews over Cargill

Zeer leerzame werkomgeving
Corporate EMEA Customs Analyst (huidige medewerker) –  Amsterdam13 september 2016
Cargill is een bedrijf waar je veel kan leren op gebied van supply chain, douane en nog veel meer. Het bedrijf steunt zijn personeel in zijn/haar persoonlijke ontwikkeling. Ik kom in aanraking met collega's uit verschillende landen en ook externe stakeholders zoals expediteurs en de douaneautoriteiten. Je krijgt te maken met verschillende culturen, normen en waardes wat het werk nog interessanter en leuker maakt mede door de interactie met verschillende mensen. Wat ik vandaag de dag doe als Corporate Customs Analyst is gevarieerd en projectmatig werk wat het voor mij spanned en leuk maakt. Ik ondersteun de business units binnen EMEA en is het leuk om met zoveel verschillende soorten douaneactiviteiten tegelijkertijd bezig te mogen zijn, maar ook mee te denken met het logistieke, financiele of commerciele gedeelte. Hierbij is het omgooien van je huidige planning wel eens nodig indien bijvoorbeeld een specifieke zaak de hoogste prioriteit moet krijgen.

Andere reviews over Cargill van medewerkers

Quite typical American Culture
Architect (huidige medewerker) –  Schiphol14 november 2019
A job is not something that is forever in this company
Super werkgever.
Laborant (voormalige medewerker) –  Sas van Gent8 augustus 2019
Veelal interessant en afwisselend werk en daarbij een goede verloning en goede arbeidsvoorwaarden.
Leuke/fijne colega's. Fijne werk cultuur.
Pluspunten
Bedrijfscultuur, Verloning, Het werk is leuk, Interessant bedrijf.
Minpunten
Mocht niet blijven... :-(

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Cargill. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Cargill gesorteerd op locatie