Cargill
Review over Cargill van een medewerker

Een open sfeer

7 november 2017
Ik heb hier ongeveer 9 jaar met plezier gewerkt en veel geleerd over het beheersen, besturen goed verlopen van het proces.
Storingen voorkomen en verhelpen en op deze manier het product op tijd klaar hebben voor de klant. Ook chauffeurs begeleiden bij het laden en lossen van producten en het administratieve gedeelte wat hier bij hoort.
Vergelijkbare reviews
21 maart 2020
Operator (voormalige medewerker) - Amsterdam
Ik heb met heel veel plezier daar gewerkt en de teamleader die ik onder viel was er voor je als je vragen hebt en mijn collega's hebben mijn in de groep gesteund als of ik al jaren met ze heb gewerkt
Pluspunten
Ze steunen je als ook zelf laat zien dat je wilt werken
Minpunten
Als je buiten een bood moet gaan aftanken of uit tanken in de kou
3 januari 2017
Credit & Collections Specialist (voormalige medewerker) - Amsterdam Schiphol
Just like all multinationals Cargill is transferring its activities
to Eastern Europe. This means that all cost centers will

be re-transferred as well. It is obvious that this cost cutting activity

in the long run will result in additional savings to the company.

On the other hand this operation is not always beneficiary

to daily operations. New procedures have to be developed,

people in Eastern Europe sooner or later realize that

being in the European Union gives them the opportunity

to leave the company after a short term and start again in

Western Europe.
13 september 2016
Corporate EMEA Customs Analyst (huidige medewerker) - Amsterdam
Cargill is een bedrijf waar je veel kan leren op gebied van supply chain, douane en nog veel meer. Het bedrijf steunt zijn personeel in zijn/haar persoonlijke ontwikkeling. Ik kom in aanraking met collega's uit verschillende landen en ook externe stakeholders zoals expediteurs en de douaneautoriteiten. Je krijgt te maken met verschillende culturen, normen en waardes wat het werk nog interessanter en leuker maakt mede door de interactie met verschillende mensen. Wat ik vandaag de dag doe als Corporate Customs Analyst is gevarieerd en projectmatig werk wat het voor mij spanned en leuk maakt. Ik ondersteun de business units binnen EMEA en is het leuk om met zoveel verschillende soorten douaneactiviteiten tegelijkertijd bezig te mogen zijn, maar ook mee te denken met het logistieke, financiele of commerciele gedeelte. Hierbij is het omgooien van je huidige planning wel eens nodig indien bijvoorbeeld een specifieke zaak de hoogste prioriteit moet krijgen.