Video afspelen via YouTube-knop
Careermaker
Careermaker heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Careermaker is een vooruitstrevende en innovatieve werkgever waar veel ruimte in voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Daarnaast heerst er een prettige, gezellige en open werksfeer.
Pluspunten
Veel werkplezier
Minpunten
Hele fijne werkgever, zou het aan iedereen kunnen aanrader om hier te solliciteren
Ik heb het erg naar mijn zin bij Careermaker. Het is een serieus bedrijf waar je hard moet werken maar wel met plezier. We hebben onderling met de collega's een leuke band en doen ook gezellige dingen samen. Er wordt ook gekeken naar wat jouw persoonlijke kennen en kunnen zijn om je zo in te zetten op verschillende taken en ook om meer verantwoordelijkheid te krijgen.
Leuk bedrijf om voor te werken.
Er is altijd wel een uitdaging en super flexibel.
Een fijne organisatie om voor te werken. Careermaker biedt op een gebalanceerde manier; een uitdagende job, gecombineerd met een mooi leer traject.

Careermaker schakelt snel en is erg flexibel. Zo zijn er talloze oplossingen mogelijk voor vraagstukken bij jouw eigen ontwikkeling maar ook welke je kan aanbieden aan de opdrachtgevers of uitzendkrachten.

Dat maakt werken bij Careermaker gewoon erg fijn!
Careermaker denkt met je mee en er is ruimte voor eigen initiatief. Daarnaast is er altijd tijd voor een grapje, is er mogelijkheid tot doorgroeien en is er een positieve en gezellige werksfeer. Kortom, een top werkgever!
Careermaker is een fantastische uitzendorganisatie die mee denk met zijn werknemers, het is een vooruitstrevend bedrijf die mee gaat/denkt met de tijd van nu. Wil je een leuke baan met doorgroeimogelijkheden, enthousiaste collega's met een gemoedelijke werksfeer, dat is Careermaker.
Careermaker is een zeer innovatief en dynamisch bedrijf. Je werkt in een jong, gezellig en hecht team. Daarnaast krijg je veel vrijheid, zodat je jezelf kan blijven uitdagen en ontwikkelen. Careermaker is een fijne werkgever, er word naar je geluisterd en je bent zeker geen nummertje.
Ik werk ondertussen al ruim 6,5 jaar bij Careermaker en er is geen één dag hetzelfde. Heel veel wisselende taken, veel verantwoordelijkheid, veel mogelijkheden om door te groeien binnen- of buiten mijn functie.
Daarbij zijn ze ook erg flexibel en krijg je genoeg vrijheid (zowel op werk- als privégebied).

Er werken hele gezellige mensen en er wordt veel ondernomen zoals feestjes, borrels, bingo's, stappen, uitjes (escaperoom, varen met een boot door de grachten van Amsterdam, zeilen, skieen etc). De sfeer is er altijd goed!
Ik vind het erg fijn om via Careermaker te werken als klantenservice medewerker. Ik heb goed contact met mijn contactpersoon en krijg altijd een kaartje bij speciale gelegenheden. Ook met feestdagen altijd een extraatje. Nooit problemen gehad
Careermaker is een organisatie die elke dag het verschil wilt maken voor de arbeidsmarkt. Top!
Careermaker is een vooruitstrevende organisatie die iedereen inzet op zijn/haar kracht. Werksfeer is super. Ze denken altijd mee en the sky is the limit. Zolang jij ambitie en een goede werk ethos hebt, zijn de mogelijkheden binnen Careermaker eindeloos. Ik zou het iedereen aanraden!
Doe het jezelf niet aan om voor deze clowns te gaan werken, je gaat er 100% niet blij van worden. Maakt niet uit voor welke branche je onder Careermaker aan de slag gaat, resultaat blijft hetzelfde.
Zijn geen ster waardig beloven veel maar komen het niet na.
Binnen dit bedrijf heb ik mooie stappen kunnen maken in mijn persoonlijke en professionele ontwikkeling. Er heerst een informele en gezellige werksfeer en er ik heb veel zelfstandigheid in mijn functie. Er is ook veel ruimte voor eigen initiatief en inbreng.
Careermaker is een jonge club ambitieuze werknemer, waar de sfeer top is. We willen altijd het verschil maken en iets moois betekenen voor de complete arbeidsmarkt.
Pluspunten
culture fit
De werksfeer is heel leuk met collega's onderling, je krijgt goede begeleiding/ scholing. De uitbetalingen worden wekelijks op tijd gedaan. Je kan er altijd terecht voor vragen en krijgt hier meestal een duidelijk antwoordt op.
Pluspunten
leuke bedrijfsuitjes
Minpunten
Werk hier inmiddels al weer 2,5 jaar met veel plezier. Met name de werksfeer, cultuur binnen het bedrijf en de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen zorgen ervoor dat ik blij ben om voor Careermaker te werken.
Pluspunten
Tafelvoetballen, gezellige sfeer en de werkmentaliteit
Minpunten
n.v.t.
Careermaker is een leuke organisatie. Er heerst een super fijne werksfeer en de medewerkers zijn vakbekwaam. Als organisatie zet Careermaker net dat stapje extra voor haar kandidaten en opdrachtgevers. Zeker een aanrader dus!
Pluspunten
kennis in huis
Minpunten
Werk momenteel meer dan 6 jaar bij Careermaker. De reden dat ik hier nog steeds met veel plezier werk is feit dat Careermaker ambities van kandidaten, klanten
en medewerkers centraal stelt. Daarnaast kijkt de organisatie verder dan enkel een vacature vervullen en gaan ook we ook echt aan de slag met recruitmentvraagstukken. Als medewerker wordt je hierdoor uitgedaagd en geleerd mee te denken met de klant.
Minpunten
Leuke collega's, veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Careermaker. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,4
4,3
4,4
Reviews over Careermaker gesorteerd op locatie