Career Control
Career Control is een jonge en dynamische organisatie met korte lijnen waarbij de balans tussen privé en zakelijk een belangrijk aspect heeft.

Persoonlijke ontwikkeling, kwaliteit en meerwaarde staan hoog in het vaandel. Door de afgestemde opdrachten bij gerenommeerde organisaties blijft de uitdaging groot en divers.
Geen structuur, racisme, discriminatie, onmenselijk behandeling
De bedrijfscultuur is transparant, management denkt met je mee naar juiste oplossingen, je kan er altijd terecht voor vragen en ze kijken niet op je neer. Ze doen vaak hun best om het beste uit jou als collega naar boven te halen. Af en toe is de druk hoog, maar dat is logisch en zal bij andere werkgevers ook zo zijn. Het is hard werken maar ook leuk.
Ik leer elke dag wel iets meer.
Ik werk hier nu bijna 3 jaar, met heel veel plezier. Het is hard werken wat afgewisseld wordt met ontspanning en gezelligheid. De collega's zijn top en de sfeer is relaxt.
Pluspunten
Veel vrijheid in het indelen van je werk uren
Minpunten
Het overwerken als werk af moet kan soms stressvol zijn
Career Control is een gezellige en informele organisatie en gaat altijd voor een positief resultaat. Collega's zijn informeel en iedereen kan goed met elkaar opschieten. In zijn geheel een goede werkgever met voldoende uitdagingen de komende jaren.
Hard werken en lachten gaan goed samen bij Career Control.
Opleidingsmogelijkheden en leuke collega's. Ik zou deze werkgever zeker aanbevelen bij anderen.

Eigen inbreng en creativiteit worden enorm gewaardeerd.
Career Control is een bedrijf waar ik de vrijheid heb om zaken die gedaan moeten worden op mijn eigen manier aan te pakken. Dit geeft me vrijheid in de werkzaamheden. Er is een planning gemaakt van op te leveren onderdelen en de mensen die er werken willen vooruit, geen ja-maar mentaliteit.
Laatste opdracht in dienst van Career Control was bij Stater Amersfoort als administratief medewerker.

Ik had het daar erg naar me zin. Op dag 1 waren mijn collega's al heel collegiaal en wilde ze mij overal mee helpen. Ik kon zelfstandig werken en werd zeer gewaardeerd.
Pluspunten
Gezellig bedrijf.
Bekijk meer reviews over Career Control
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Career Control. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,1
Reviews over Career Control gesorteerd op locatie