Canon Reviews

26 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 429 reviews
Did not suit me
Operation Excellence Manager EMEA (huidige medewerker) –  Amstelveen22 november 2018
Top down management culture which does not suit the way I like to work. However, many people work there for many years do this is a matter of personal opinion.
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Culture
Grote afdeling, niet persoonlijk
s-Hertogenbosch, contract management (voormalige medewerker) –  Den Bosch7 september 2018
Heb niet veel geleerd, ze hebben me niet genoeg kans gegeven om mezelf goed te ontwikkelen.
Productieve werkomgeving
Business Consultant (huidige medewerker) –  Amsterdam5 juni 2018
Een internationale sfeer die continu naar gerichte oplossingen streeft
eerste baan
Order Management Specialist (voormalige medewerker) –  Hoofddorp18 januari 2018
Internationaal bedrijf waar ik helaas op een functie zat waar veel herhaling in aanwezig was, weinig uitdaging
Jong bedrijf van 80 jaar oud
Account manager Canon Consumer Imaging (voormalige medewerker) –  Hoofddorp4 januari 2018
Leuke werksfeer met medewerkers die jong van geest zijn. Door de Japanse moeder is er een sterke internationale focus, zeker in de samenwerking met andere "Canon-landen".
Het is erg belangrijk om de juiste mensen te kennen binnen het bedrijf. Als je netwerk op orde is, is er bijna niets onmogelijk. Voor medewerkers die politiek iets minder begaafd zijn kan het soms lastig zijn om kansen voor groei te creëren.
Pluspunten
Collegiale sfeer, internationaal georiënteerd
Minpunten
Interne politiek
Canon s'Hertogenbosch
Coordinator DS (voormalige medewerker) –  Hoogvliet7 november 2017
Leuk bedrijf om voor gewerkt te hebben,collega's zijn behulpzaam
Informele werkomgeving met leuke en gemotiveerde collega's
Service Manager mid-west Nederland (huidige medewerker) –  Den Bosch29 oktober 2017
Canon is sinds de oprichting in 1937 een toonaangevend leverancier op het gebied van Digital Imaging en Informatie Technologie, voor zowel particulieren als bedrijven. De activiteiten van Canon in Nederland richten zich op twee duidelijk onderscheidende markten: - Business Imaging: producten en diensten op het gebied van print- en documentmanagement voor kantoor- en productieomgevingen - Consumer Imaging: foto- en videoapparatuur, printers, scanners, faxen en All-in-One’s voor consumenten en professionele fotografen

Wereldwijd telt Canon 3 regionale hoofdkantoren (gevestigd in Japan, Amerika en Europa) met in totaal 277 dochterondernemingen. Dagelijks zijn hier meer dan 198.000 werknemers actief. Canon Inc. is in 2009 gestart met de aankoop van Océ, met als doel 's werelds grootste leverancier in de printsector te worden. Op 2 oktober 2012 zijn de bedrijfsactiviteiten van Océ-Nederland B.V. samengevoegd met de activiteiten van Canon Nederland N.V.

In Nederland heeft Canon vestigingen in ’s-Hertogenbosch en Amstelveen. De Consumer Imaging activiteiten zijn geconcentreerd in het kantoor in Amstelveen.
Pluspunten
zeer dynamische en veelomvattende functie
Minpunten
werkbalans privé - zakelijk is uit focus
Veel klantcontacten
Allround medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam13 september 2017
Je hebt veel klantcontacten en leuk werk. De sfeer op de werkvloer is oke.
Pluspunten
leuk werk
Minpunten
weinig doorgroeimogelijkheden
productieve en competatieve werkomgeving
Field Service Manager (huidige medewerker) –  Den Bosch6 september 2017
drukke afwisselende dagen met direct contact tussen de vele afdelingen, collega's en klanten in een high demanding printing markt.

geleerd snel te schakelen, een team te bouwen, onderhouden en coachen.

technisch hoogstaande producten, veelal de beste in de markt, opereert duidelijk als markleider in vele segmenten.
Pluspunten
informele omgang, first class technology
Minpunten
directie
Great place to work
IT Vendor (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 september 2017
I worked as a vendor in Canon Europe office located in Amsterdam. It was a great experience. The work culture is great and people are amazing. Flexible timings and the location of the office in Amsterdam made for a good life.
Fijne bedrijfscultuur
Multimedia Designer / Creatief DTPer (voormalige medewerker) –  Den Bosch19 juli 2017
Canon Business Services zit verspreid door het land,maar er is een goed onderlinge communicatie.
Pluspunten
Goede Bedrijfscultuur
Minpunten
Beperkte doorgroeimogelijkheden
Prettige werksfeer met de collegas
Allround medewerkster (voormalige medewerker) –  Breda7 juni 2017
Ik heb er altijd met plezier gewerkt.
Werkplek was uitstekend.
Pluspunten
Je was er eigen baas
Minpunten
Niet
travail agreable
support technique (voormalige medewerker) –  Venlo Pays Bas8 april 2017
bonne ambiance, bon environnement

lieu agreable, management competent

travail en francais
Goede werkgever met een mooi product portfolio
Aliance manager (huidige medewerker) –  Den Bosch20 maart 2017
een bedrijf met fijne collega's en een mooie en uitgebreide product portfolio. Als Alliance Manager heb ik de taak om met door mij te zoeken en aan te stellen partners, business development uit te werken met als doel business te genereren voor zowel Canon als de partner(s)
Pluspunten
vrijheid om te te ondernemen
Minpunten
lastige taak in een moeilijke markt
very international workplace with an interesting supply chain
Transport Management Analyst (huidige medewerker) –  Amstelveen16 maart 2017
Analyzing and optimizing logistics Infrastructure over EMEA which result in important transport cost savings and improvement of customer satisfaction. Interesting improvement projects. European tenders for different transport types (Road, Air, Ocean, Spare Parts).
Quality Assurance TMS: Ensuring correct data input/output of the Transport Management System (Descartes) at European level for analyzes and invoicing (self-billing/e-billing)
Pluspunten
international work environment
Productieve en gezellige werksfeer
Administratief medewerkster Logistiek (voormalige medewerker) –  Breda10 januari 2017
Ben blanco binnen gekomen op logistiek. Een echte mannen wereld. Maar een goede sfeer, hardwerkende collega's, collegiaal.

Ben snel ingewerkt. Er liepen een aantal systemen naast elkaar vanwege een samenvoeging, hiervoor was ik ook aangenomen. Er zou een nieuwe portal opgestart worden en binnen drie maanden moest deze in de lucht zijn. Gelukkig voor mij heeft het 7,5 maand geduurd. Ik ben deze hele tijd mogen blijven.

Het was een hele fijne tijd. Vind het nog steeds jammer dat het opgehouden is, mis mijn werk, de klanten en de collega's ook van de andere afdelingen.
Professionele werkomgeving met veel dynamiek
Key Accountmanager Retail (voormalige medewerker) –  Amstelveen10 oktober 2016
Door voor een A-merk als Canon gewerkt te hebben, heb ik enorm veel commerciele ervaring opgedaan.
Veel ruimte en flexibiliteit binnen deze organisatie om de rol in te vullen en uit te voeren.
Professionele bedrijfsvoering en een team met veel kennis van het verkooptraject.
Enthousiaste sfeer.
Fleet Operator (voormalige medewerker) –  Den Bosch, NB9 november 2015
vind ik niet belangrijk
het verleden is verleden
kijk graag naar de toekomst
Top bedrijf
Projectcoördinator/Projectleider (voormalige medewerker) –  Den Bosch, NB23 oktober 2015
Dit is een top bedrijf met top producten. Ik zou hier heel graag weer willen werken.
De reden dat ik weg was gegaan, omdat ik na 15 jaar toe was aan een nieuwe uitdaging.
Pluspunten
Veel leuke collega's, werken met top producten
Minpunten
Lastig om je ambitie na te streven, omdat het een groot bedrijf is.
Gezellige werksfeer met zeer leuke collega's
Logistiek planner (voormalige medewerker) –  Den Bosch, NB17 maart 2015
Bij Canon is geen dag hetzelfde in het werk wat ik deed, dat maakte het ook iedere dag weer leuk en afwisselend.

Ik heb op logistiek vlak, de kennis uitgebreid van het magazijn en alles wat daarbij hoort, tot nu dus ook alle administratieve bijkomstigheden, ik ben daardoor een allround logistiekeling geworden.

De directie is een minpuntje, want er is me een vast dienstverband toegezegd, omdat ik mijn werk ook zeer goed deed, maar door reorganisatie, werden er geen vaste diensverbanden meer afgegeven, waardoor ik dus op straat kwam te staan.

Het moeilijkste van de baan is toch wel omdat het zoveel verschillende handelingen zijn, je hoofd er bij te houden, maar dat is in het begin, op een gegeven moment heb je dat onder de knie.

Het leukste de afwisseling, eigen verantwoordelijkheid in je werk, je mag meedenken in de organisatie, maar ook zeker mijn directe collega's.
Pluspunten
Leuke werksfeer, goede en leuke collega's
Minpunten
Geen kans op een vaste baan

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Canon. Onze community staat klaar om te antwoorden.