Canisius Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen

Canisius Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen Reviews

als flexwerken kom je op alle afdelingen en is geen enkele dag hetzelfde.
Als secretaresse van een cardiologen maatschap was dit een drukke functie maar wel erg leuk. In deze tijd ook veel geholpen met de patienten onderzoeken.voornamelijk e.c.g."s.

Toen nog geen computers,dus veel typewerk en papierwerk.
Pluspunten
fijne werksfeer, prima collega's
Minpunten
erg druk.
fijne werkgever, zorgt goed voor zijn personeel.
Goede opleidingsmogelijkheden.
Wanneer er 3 CIO’s binnen 1 jaar in die functie zijn, en een RvB is die ICT niet als intergraal onderdeel van bedrijfsvoering ziet, is het logisch dat ITC strategie daaronder te leiden heeft.
Helaas is de individuele cirkel van invloed, onder CIO-niveau niet groot genoeg om directie en RvB te beïnvloeden en benodigde veranderingen te realiseren.
Vooruitstrevend ziekenhuis wat kwaliteit en ontwikkeling hoog in het vaandel heeft staan.
ik heb hier het vak van medisch typist mogen leren, ik mocht beginnen voordat ik de cursus medische terminologie had gehaald, ik ben hen daar zeer dankbaar voor en dit heeft mijn verdere carriere enorm geholpen
Pluspunten
begeleiding gekregen bij uitwerken medische dictaten
Minpunten
laag salaris
Ik heb een leer en gezellige periode gehad op klinisch pathologie laboratorium.
Leuke sfeer en behulpzaam medewerkers.
sfeer is gemoedelijk, zeker collegiaal. echter alles is op productie gericht.. als de zeer grote aantallen patiënten er dagelijks maar geholpen worden.
dus weinig ruimte voor verdieping maar zeer veel productie. nu is hard werken helemaal niet erg, maar veel ontplooiingmoet je er niet verwachten.
Pluspunten
collegiaal, overzichtelijk
Minpunten
altijd geld te kort.. weining ontplooingsmogelijkheden
Heb op de financiële administratie van dit ziekenhuis gewerkt. De werksfeer was slecht. Er werd veel geroddeld over collega's. Als je hier niet aan mee deed werd je zelf slachtoffer. Hier was geen oor voor bij P&O en er werd ook niets aan gedaan.
Had een tijdelijk contract maar was blij toen het voorbij was. Had hier niet langer willen werken.
Pluspunten
Goed salaris en zeer goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Slechte sfeer
De dagen die ik bij het Canisius Wilhelmina Ziekenhuis heb gewerkt heb ik veel evaring opgebouwd. ik heb veel dingen geleerd in het ziekenhuis hoe je om moet gaan met verschillende culturen.
Mijn oude collega's waren super en in een gezellige werksfeer.
Goed ziekenhuis met goede opleidingsplaatsen. Kundig personeel en goede opleiders. Ik heb er een ontzettend goede opleidingstijd gehad.
Pluspunten
Menselijk bedrijf, ambitieus en kundig. Goede arbeidsvoorwaarden en gelegen in een mooie omgeving.
Goede werksfeer, kundig personeel, meer dan adequate werkvloer en uitrusting.
Helaas stuiten veel goede nieuwe ideeën op budgetaire beperkingen.

Niet-arbeidsgebonden activiteiten als commissie- en vakgroepvergaderingen of onderwijs aan (co-)assistenten vonden grotendeels plaats buiten reguliere contracturen, dus bovenop een full-time baan.
Pluspunten
Werksfeer en uitrusting
Minpunten
Vele extra uren buiten reguliere contracturen om.
Begint met statussen voor afspraken bij elkaar zoeken, statussen zoeken voor afdeling/secretariaat en/of poliklinieken die snel weggebracht moet worden (noemen we spoedjes), statussen nakijken (voor ecg's), statussen zoeken voor afdelingen/secretariaat en poliklinieken die ze niet snel nodig hebben (voor de transportkar), checken van statussen of ze wel op volgorde staan, statussen die niet te vinden zijn in het gehele archief nakijken, statussen opruimen op specialisme daarna maand/jaar en dag, statussen van patiënten die niet meer komen uit elkaar halen en wat weg kan word weggegooid en wat niet weg kan word bewaard om daarna te laten scannen, bij digitalisatie gebeurt dit ook maar bij patiënten die nog komen.
Directie: Ziekenhuis is goed te bereiken en als een bezoeker/patiënt niet meer weet waar diegene moet zijn wijs ik diegene de weg.

Ik heb geleerd dat als je thuis bent niet aan je werk denkt

De sfeer onder de collega's is erg goed.

Als je op de afdeling werkt dan leer je hoe je een status moet zoeken (we werken met kleurenstickers), hoe je bij nieuwe statussen wat voor inhoud (denk aan tabbladen en papierwerk) erin moet.

Goede werksfeer is erg belangrijk en het contact tussen jouw en je baas moet ook goed zijn
Pluspunten
Met een CWZ pas krijg je als medewerk(ster) korting in het restaurant
Minpunten
's ochtends is het drukste van de dag en meestal word er 's ochtends heel veel aangevraagd
Ik heb gewerkt met fijne collega's in een prettige, open sfeer. Over het algemeen was iedereen goed benaderbaar.
de keuken opstarten
bestellingen na lopen en opruimen zo nodige behandelen

collegas zijn heel gezellige vooral de 2 koks waar ik mee werkte waren we een hecht team mee dat altijd voor elkaar klaar stond

moeilijkste van deze baan was toch wel de prijs kwaliteit verhouding

leukste was dat wij dit als koks helemaal mochten aan pakken en er betere verhouding van hebben gemaakt
Pluspunten
gezellige groep collegas
Minpunten
kleine keuken
Gracias a este trabajo he aprendido a tener paciencia con los pacientes y que las cosas pequeñas les hacen reir y sentirse un poco mejor dia a dia.
Pluspunten
conocimiento de la gente.
Minpunten
la confrontación diaria con las enfermedades.