Canisius Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen Reviews

fijne werkomgeving
medisch secretaresse, Cardiologie (voormalige medewerker) –  Nijmegen19 januari 2019
Als secretaresse van een cardiologen maatschap was dit een drukke functie maar wel erg leuk. In deze tijd ook veel geholpen met de patienten onderzoeken.voornamelijk e.c.g."s.

Toen nog geen computers,dus veel typewerk en papierwerk.
Pluspunten
fijne werksfeer, prima collega's
Minpunten
erg druk.
Gezellige en fijne werkomgeving
Roomservice medewerker frontoffice (voormalige medewerker) –  Nijmegen, NL18 december 2018
fijne werkgever, zorgt goed voor zijn personeel.
Goede opleidingsmogelijkheden.
3 CIO’s binnen 1 jaar
zorginstelling/ziekenhuis (voormalige medewerker) –  Nijmegen17 mei 2018
Wanneer er 3 CIO’s binnen 1 jaar in die functie zijn, en een RvB is die ICT niet als intergraal onderdeel van bedrijfsvoering ziet, is het logisch dat ITC strategie daaronder te leiden heeft.
Helaas is de individuele cirkel van invloed, onder CIO-niveau niet groot genoeg om directie en RvB te beïnvloeden en benodigde veranderingen te realiseren.
professionele organisatie
Diëtist (voormalige medewerker) –  Nijmegen1 maart 2018
Vooruitstrevend ziekenhuis wat kwaliteit en ontwikkeling hoog in het vaandel heeft staan.
gezellige werkplek
Medisch secretaresse (voormalige medewerker) –  medisch secretaresse8 juli 2017
ik heb hier het vak van medisch typist mogen leren, ik mocht beginnen voordat ik de cursus medische terminologie had gehaald, ik ben hen daar zeer dankbaar voor en dit heeft mijn verdere carriere enorm geholpen
Pluspunten
begeleiding gekregen bij uitwerken medische dictaten
Minpunten
laag salaris
Productieve en gezellige werkomgeving
Stagiaire analist pathologie (voormalige medewerker) –  Nijmegen12 juni 2017
Ik heb een leer en gezellige periode gehad op klinisch pathologie laboratorium.
Leuke sfeer en behulpzaam medewerkers.
verpleging
Verpleegkundige A (huidige medewerker) –  nijmegen26 april 2017
sfeer is gemoedelijk, zeker collegiaal. echter alles is op productie gericht.. als de zeer grote aantallen patiënten er dagelijks maar geholpen worden.
dus weinig ruimte voor verdieping maar zeer veel productie. nu is hard werken helemaal niet erg, maar veel ontplooiingmoet je er niet verwachten.
Pluspunten
collegiaal, overzichtelijk
Minpunten
altijd geld te kort.. weining ontplooingsmogelijkheden
Slechte werksfeer financiële administratie
administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Nijmegen3 februari 2017
Heb op de financiële administratie van dit ziekenhuis gewerkt. De werksfeer was slecht. Er werd veel geroddeld over collega's. Als je hier niet aan mee deed werd je zelf slachtoffer. Hier was geen oor voor bij P&O en er werd ook niets aan gedaan.
Had een tijdelijk contract maar was blij toen het voorbij was. Had hier niet langer willen werken.
Pluspunten
Goed salaris en zeer goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Slechte sfeer
gezellige werkomgeving
Beveiligingsbeambte (voormalige medewerker) –  Nijmegen30 januari 2017
De dagen die ik bij het Canisius Wilhelmina Ziekenhuis heb gewerkt heb ik veel evaring opgebouwd. ik heb veel dingen geleerd in het ziekenhuis hoe je om moet gaan met verschillende culturen.
Mijn oude collega's waren super en in een gezellige werksfeer.
Erg goede opleidingsplaats en een fijne werkplek
Operatieassistent in opleiding (voormalige medewerker) –  Nijmegen2 december 2016
Goed ziekenhuis met goede opleidingsplaatsen. Kundig personeel en goede opleiders. Ik heb er een ontzettend goede opleidingstijd gehad.
Pluspunten
Menselijk bedrijf, ambitieus en kundig. Goede arbeidsvoorwaarden en gelegen in een mooie omgeving.
Prettige werkomgeving echter teveel belangenverstrengeling
assistent bouwkundig projectleider (voormalige medewerker) –  Nijmegen, GE10 juli 2015
Ik heb hier een baan gehad op niveau en kon mijzelf ontwikkelen in mijn werkgebied. Echter was het lastig samenwerken met een derde ingehuurde partij. Ik kreeg niet echt de mogelijkheid om mijn werkzaamheden te verrichtten omdat er veelal sprake was van overlappende belangen. Ik ben hierdoor ook overspannen geraakt en heb daarna besloten eerst een tandje terug te doen en te bedenken of dit nu wel was wat ik wilde. De werkzaamheden werden niet gestructureerd uitgevoerd en alles moest op stel en sprong. Bij deze werkgever heb ik veelal geleerd hoe het niet moet. Ik heb veel geleerd m.b.t. politiek, iets waarvan ik vind dast deze niet aanwezig zou moeten zijn bij het bouwen in de zorg. Ik vond het mooi om iets te kunnen doen m.b.t. het algemeen belang, de gezondheidszorg. Ik heb altijd met veel plezier gewerkt in het ziekenhuis en vond het fijn mijn steenteje te kunnen bijdragen aan een betere gezondheidszorg. Echter was de afdeling waarop ik werrkzaam was veelal een afdeling waar toch iedereen op zijn eigen eilandje werkzaam was. Er werd niet integraal ontworpen en de communicatie onderling was niet aanwezig. Laat staan dat gemaakte afspraken werden nagekomen. Een pittige baan waar ik veel heb geleerd m.b.t. mensenkennis.
Pluspunten
Het is mooi om in de gezondheidszorg te werken.
Minpunten
De belangenverstrengeling en de politiek op mijn afdeling
Adequaat ziekenhuis
SEH-arts (voormalige medewerker) –  Nijmegen, GE26 februari 2015
Goede werksfeer, kundig personeel, meer dan adequate werkvloer en uitrusting.
Helaas stuiten veel goede nieuwe ideeën op budgetaire beperkingen.
Niet-arbeidsgebonden activiteiten als commissie- en vakgroepvergaderingen of onderwijs aan (co-)assistenten vonden grotendeels plaats buiten reguliere contracturen, dus bovenop een full-time baan.
Pluspunten
Werksfeer en uitrusting
Minpunten
Vele extra uren buiten reguliere contracturen om.
Fijn ziekenhuis
Centraal Medisch Archief (CMA) (huidige medewerker) –  Nijmegen7 juni 2014
Begint met statussen voor afspraken bij elkaar zoeken, statussen zoeken voor afdeling/secretariaat en/of poliklinieken die snel weggebracht moet worden (noemen we spoedjes), statussen nakijken (voor ecg's), statussen zoeken voor afdelingen/secretariaat en poliklinieken die ze niet snel nodig hebben (voor de transportkar), checken van statussen of ze wel op volgorde staan, statussen die niet te vinden zijn in het gehele archief nakijken, statussen opruimen op specialisme daarna maand/jaar en dag, statussen van patiënten die niet meer komen uit elkaar halen en wat weg kan word weggegooid en wat niet weg kan word bewaard om daarna te laten scannen, bij digitalisatie gebeurt dit ook maar bij patiënten die nog komen.
Directie: Ziekenhuis is goed te bereiken en als een bezoeker/patiënt niet meer weet waar diegene moet zijn wijs ik diegene de weg.
Ik heb geleerd dat als je thuis bent niet aan je werk denkt
De sfeer onder de collega's is erg goed.
Als je op de afdeling werkt dan leer je hoe je een status moet zoeken (we werken met kleurenstickers), hoe je bij nieuwe statussen wat voor inhoud (denk aan tabbladen en papierwerk) erin moet.
Goede werksfeer is erg belangrijk en het contact tussen jouw en je baas moet ook goed zijn
Pluspunten
Met een CWZ pas krijg je als medewerk(ster) korting in het restaurant
Minpunten
's ochtends is het drukste van de dag en meestal word er 's ochtends heel veel aangevraagd
Prettige werkgever
medewerker Wetenschapsbureau (voormalige medewerker) –  Nijmegen, GE2 maart 2014
Ik heb gewerkt met fijne collega's in een prettige, open sfeer. Over het algemeen was iedereen goed benaderbaar.
gezellige werkomgeving
kok (voormalige medewerker) –  nijmegen7 mei 2013
de keuken opstarten
bestellingen na lopen en opruimen zo nodige behandelen
collegas zijn heel gezellige vooral de 2 koks waar ik mee werkte waren we een hecht team mee dat altijd voor elkaar klaar stond
moeilijkste van deze baan was toch wel de prijs kwaliteit verhouding
leukste was dat wij dit als koks helemaal mochten aan pakken en er betere verhouding van hebben gemaakt
Pluspunten
gezellige groep collegas
Minpunten
kleine keuken
Lo que he aprendido
Ayudante de los servicios de habitacion (huidige medewerker) –  Paises bajos, Nijmegen24 augustus 2012
Gracias a este trabajo he aprendido a tener paciencia con los pacientes y que las cosas pequeñas les hacen reir y sentirse un poco mejor dia a dia.
Pluspunten
conocimiento de la gente.
Minpunten
la confrontación diaria con las enfermedades.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Canisius Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Canisius Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Canisius Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen gesorteerd op locatie