Call2 Reviews

22 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 23 reviews
Call2 - laagdrempelige bedrijfscultuur en ruimte voor kwaliteit
Teamleider (huidige medewerker) –  Zoetermeer16 april 2019
Call2 is een goede werkgever. DIt is niet de huis-, tuin- en keukenwerkgever.
Je kunt hier echt jouw eigen ding doen. Natuurlijk begin je vaak op een beheerklus en verdien je precies waar je je handtekening onder hebt gezet (wat geen vetpot is).
Maar een arcadekast waar je op kunt rammen in de pauze...collega's die jou stuk voor stuk helpen met jouw groeipad (en een hele organisatie die dat ook doet als de collega's vastlopen), een kantoorteam die klaarstaat voor de moeilijke(re) vragen en een directeur die ook wel met z'n schoenen op tafel zit.

De cultuur is heel makkelijk aan te nemen en over dat salaris...als je de juiste stappen neemt, dan kun je best makkelijk ook daarin flinke sprongen maken.
Pluspunten
Laagdrempelige bedrijfscultuur, als je kwaliteiten hebt krijg je ook de uitdagende klussen aangeboden
Minpunten
Werkgevers vaak centraal gelegen, hierdoor weinig klussen in het zuiden/oosten.
Jong en snel bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden
Meewerkend voorman (huidige medewerker) –  Zoetermeer12 april 2019
Ondertussen al weer een redelijke tijd werkzaam bij Call2.
Erg fijn bedrijf waar veel doorgroeimogelijkheden zijn wanneer je genoeg ambitie hebt in de IT.
Ook kan je qua salaris als starter voldoende groeien.
Pluspunten
Leaseauto, Collega's, Opleidingen
Geweldige werkgever met een goede werksfeer
IT-trainee (voormalige medewerker) –  Zoetermeer12 april 2019
Wat ik leuk vind aan werken bij Call2 is dat er veel persoonlijke aandacht is. Mijn manager geeft mij de ruimte om te groeien. Ik zit inmiddels een halfjaar op de servicedesk en krijg steeds meer verantwoordelijkheden. Daarnaast heb ik al verschillende certificaten kunnen halen op kosten van Call2. Ik ben zelf heel blij met de focus op persoonlijke ontwikkeling. Niet alleen de klanten waar ik voor werk hebben hier iets aan, ik persoonlijk ben hierdoor ook al aardig gegroeid. Ik zou Call2 daarom bij iedereen met affiniteit met IT aanraden. Tip als je gaat solliciteren: bereid je goed voor. Lees de website door en kom met een goed verhaal over waarom jij je verder wilt ontwikkelen binnen de IT.
Pluspunten
Werksfeer, evenementen, leaseauto, leuke klanten
Leuke werkgever met veel doorgroei mogelijkheden
Systeem engineer (huidige medewerker) –  Rotterdam12 april 2019
Call2 is echt een bedrijf waar je gaat groeien. Vanaf dag 1 wordt je gestimuleerd, nee verplicht, om jezelf te gaan ontwikkelen. Dit gaat dmv zelf studie en certificeringen. Ook worden er regelmatig workshops en trainingen gegeven door de collega's van Call2 zelf.
Ontwikkelen gaat in je eigen tempo, al hoewel je het eerste jaar wel verplicht wordt een bepaald niveau te behalen. Die verplichting wordt dan ook direct beloond met een vaste aanstelling als je het gehaald hebt.

De sfeer op kantoor maar ook op de projecten bij klanten heb ik altijd als erg prettig ervaren. Er is een goede balans tussen plezier en werk.

Al met al kan ik het echt aanraden om voor Call2 te werken.
Pluspunten
Lease auto, fijne collega's, doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Laag start salaris
Een fijne werkgever die je de mogelijkheden biedt om jezelf te ontwikkelen.
Teamleider (huidige medewerker) –  Zoetermeer10 april 2019
Ik ben voorheen chefkok geweest en toen ik op zoek was naar een nieuwe uitdaging kwam ik Call2 tegen. Binnen de horeca heerst vaak het gevoel van samenhorigheid en gelijkheid en dit was het eerste wat ik voelde toen ik de deur binnenstapte bij call2.
Ik werk hier nu ruim 2 jaar en in die tijd heb ik zoveel geleerd. Binnen een half jaar groeide ik uit tot teamleider en Call2 geeft je ook die mogelijkheden. Je bent de architect van je eigen succes en call2 geeft je de bouwstenen.
Het fijne vind ik dat het een platte organisatie is. Iedereen is gelijk. Ik raad Call2 zeker aan en als jouw visie "Work hard, Play hard "is dan is Call2 het bedrijf voor jou!
Pluspunten
secundaire arbeidsvoorwaarden, gezelligheid/samenhorigheid
Goede sfeer, doorgroeimogelijkheden en een goede bedrijfscultuur
Meewerkend voorman (huidige medewerker) –  Zoetermeer10 april 2019
Inmiddels al een jaar werkzaam bij call2. In het afgelopen jaar heb ik ontzettend veel geleerd, certificaten gehaald en mezelf echt ontwikkeld tot een echte IT professional. Call2 biedt goede persoonlijke begeleiding , opleidingsbudget en een mooie lease auto. Tot slot hebben ze een grote portfolio klanten waar je aan de slag kan.
Pluspunten
Lease auto, Opleidingsbudget, Persoonlijke begeleiding, Goede sfeer, KPN CAO
Minpunten
Super kans voor een goede start in de IT
it professional (huidige medewerker) –  Zoetermeer10 april 2019
Grootste voordeel bij Call2 vind ik wel dat ze niet zoveel naar je verleden kijken maar meer naar je talent. minimale vereiste is een MBO 3 diploma en de achtergrond is verder niet heel belangrijk. De affiniteit met IT natuurlijk wel. Daarom heb je een mooie kans om een carrière switch te maken, zoals ik heb gedaan en daar geen moment spijt van heb gehad. Je weet waar je aan toe bent, je ontwikkeling heb je zelf in de hand. Als je hard werkt en veel leert kan je heel snel grote stappen maken. Leuke collega's, een betrokken OMT (wat best uniek is voor een bedrijf met zo'n 300 medewerkers) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden (lease auto, telefoon, laptop, 50% korting op KPN diensten). Ik ben ze nog steeds dankbaar dat ze mij deze kans hebben gegeven en dat ik die met beide handen heb aangepakt.
Pluspunten
Leuke collega's, een betrokken OMT, goede secundaire arbeidsvoorwaarden, snel ontwikkelen, ze kijken vooral naar talent.
Super kans om je te ontwikkelen.
IT Specialist (huidige medewerker) –  Zoetermeer10 april 2019
Leuke werkgever waar je een hele goede start kan maken in de IT. Ze kijken echt naar je talent en daardoor kan al aangenomen worden als je minimaal een MBO 3 hebt afgerond. Je hoeft geen IT achtergrond te hebben, maar natuurlijk wel een grote affiniteit met de IT. De ontwikkeling heb je grotendeels zelf in de hand, hoe sneller je dingen oppakt en dingen leert, hoe sneller je kan doorstromen. Dat maakt het dat dit een mooie kans is om je carriere in de IT te beginnen. Ook later in het traject zit je prima bij Call2, al kan je qua salaris bij andere werkgevers misschien wat meer krijgen. Maargoed, bij een andere werkgever krijg je misschien minder kansen waardoor je weer minder snel groeit. Het is maar waar je voor wil gaan.Daarbij heb je goede secundaire arbeidsvoorwaarde zoals lease auto, werktelefoon, laptop en 50% korting op KPN diensten.
Pluspunten
je kan je goed ontwikkelen, leuke sfeer, goede secundaire arbeidsvoorwaarden, minimaal MBO 3
Minpunten
Salaris kan meer
In het noorden hadden ze geen werkplekken beschikbaar
IT Support professional (voormalige medewerker) –  Zoetermeer8 januari 2019
Voor de 7 maanden dat ik heb gewerkt voor Call2 ben ik slechts 2 maand ingezet.
Pluspunten
Aardige mensen
Minpunten
Erg weinig loon
Uitstekend bedrijf voor ambitieuze starters die zoeken naar een bedrijf met een gezellige en ontspannen sfeer
IT Specialist (huidige medewerker) –  Den Haag24 augustus 2017
Bedrijf

Call2 is een overwegend jong en energiek detacheringbedrijf binnen de ICT sector. De Call2 organisatie staat primair voor techniek en stimuleert haar medewerkers om zich te ontwikkelen in die richting, echter; medewerkers die gaandeweg ontdekken dat zij de proceskant (e.g. leidinggeven, procescoördinatie, etc.) meer ambiëren en daar ook talent voor hebben, kunnen ook rekenen op ondersteuning van Call2 in de vorm van interne en externe trainingen.

Het aantal klanten van Call2 en de diversiteit van die klanten maakt het dat medewerkers van Call2 waardevolle ervaring op kunnen doen. Er zijn standaard migratieklussen, maar ook servicedesk- en beheerprojecten waar je voor langere tijd kunt zitten en de kans krijgt om door te groeien binnen de organisatie van de klant.

Cultuur

Er zijn bedrijven op de markt waar er veel aan machtspelletjes wordt gedaan en je op moet passen voor wat je doet en zegt – Call2 is absoluut niet zo’n bedrijf. Integendeel, de sfeer bij Call2 is gezellig en je kunt rekenen op ondersteuning van je collega’s en Field Manager in de vorm van motiverende woorden om je certificaten te halen en hulp als je vastzit bij een technische uitdaging.

Een aandachtspunt de laatste periode is het budget voor zaken als een teamuitje. Het verschilt per jaar hoeveel hiervoor wordt vrijgemaakt vanuit Call2. Uiteraard kunnen medewerkers zelf ook iets organiseren, maar het is m.i. een goed gebaar vanuit de organisatie als zij hiervoor mogelijkheden biedt – Call2 kan er immers ook profijt van hebben als medewerkers buiten een zakelijke omgeving een band met
  meer... elkaar krijgen.

Daarnaast is het wel zo dat Call2 regelmatig feestjes en borrels organiseert, dus de mogelijkheid voor Call2 medewerkers om in een niet-zakelijke sfeer bijeen te komen is er zeker.

Arbeidsvoorwaarden

De arbeidsvoorwaarden zijn te vergelijken met die van andere laagdrempelige (als in ideaal voor starters) ICT detacheringbedrijven. Het startsalaris is beperkt, maar elk jaar krijg je er, relatief gezien, flink wat bij. De medewerkers die hun certificaten halen krijgen ook een permanente beloning in de vorm van meer salaris.

Voor sommigen zal het lage startsalaris afschrikken, maar aangezien veel mensen die bij Call2 komen werken starters zijn, is het m.i. belangrijk om te onthouden dat ervaring opdoen het belangrijkste is aan het begin van je carrière. Als je eenmaal een aantal jaar ervaring hebt, dan kun je de focus meer gaan leggen op salaris.

Over de secundaire arbeidsvoorwaarden: als je meer dan een uur moet reizen met het openbaar vervoer om de klant waarbij je bent ingezet te bereiken, krijg je een lease auto. Vanaf een bepaalde schaal heb je sowieso recht op een lease auto. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om een laptop en telefoon te krijgen als je bij Call2 werkt én je mag gratis een sportabonnement afsluiten bij Fit For Free. Over de secundaire arbeidsvoorwaarden niks te klagen dus.

Conclusie

Samenvattend is Call2 een prima bedrijf voor starters gezien de vele diverse ervaringen die je als Call2 medewerker op kunt doen. Je krijgt de tijd en ondersteuning om eerst goed te basis te ontdekken, waarna je een specialisatie kunt kiezen (waar je uiteraard ook op advies kunt rekenen vanuit de organisatie). Call2 zorgt ervoor dat je de nodige trainingen krijgt. Dat het een ideaal bedrijf is voor starters wilt overigens niet zeggen dat meer ervaren mensen niet welkom zijn bij Call2 – meer ervaren mensen zijn ook hard nodig en kunnen rekenen op projecten op niveau.

De sfeer is gezellig en ontspannen, iets wat het werk zoveel leuker maakt. Er zijn feestjes en borrels voor medewerkers die dat leuk vinden; personen die daar minder van houden kunnen eventueel kiezen voor de wat meer zakelijkere events zoals Masterclasses.

Alhoewel de primaire arbeidsvoorwaarden aan het begin niet enorm zijn (wat overigens geen realistische verwachting is voor starters), krijg je wel de kans om snel veel te leren op een leuke en gezellige manier. Als dit iets is wat je aanspreekt, dan is Call2 een uitstekende keus.
Pluspunten
Gezellige en ontspannen sfeer, kans om veel en diverse ervaring op te doen, ideaal voor starters
Minpunten
Budget voor teamuitjes kan wat omhoog
Betrouwbare, open organisatie! Kansen voor starters en mooie uitdagingen voor professionals.
Onsite Support medewerker (huidige medewerker) –  Groningen1 augustus 2017
Bij Call2 staat volgens mij één idee centraal: jouw ambitie is onze ambitie!

Vanaf de eerste dag is dat goed te zien in hoe nieuwe collega's worden getraind, begeleid, en uitgedaagd. Iedereen staat voor elkaar klaar zodat iedereen het optimale uit zichzelf kan halen, en zo blijft de werksfeer heel ontspannen.
Of je nou op het hoofdkantoor zit, op een project of 'in de lijn', er is altijd iemand om op terug te vallen!

Daarnaast heeft ook iedereen een stem over de richting van het bedrijf, en de groei die gemaakt wordt. Door de platte organisatie staan alle neuzen dezelfde kant op en kunnen snel grote sprongen worden gemaakt.

Als laatste kijkt Call2 ook altijd naar de toekomst, door persoonlijke en professionele ontwikkeling te blijven ondersteunen. Dit geeft ook de professionals de kans om zichzelf te blijven uitdagen!
Pluspunten
Geweldige sfeer, Ruimte voor ontwikkeling, Persoonlijke aanpak
Gezellige sfeer, veel doorgroeimogelijkheden
Functioneel beheerder (huidige medewerker) –  Zoetermeer1 augustus 2017
Zonder enige IT achtergrond of opleiding ben ik gestart bij Call2. Door de opleidings- en certificeringsmogelijkheden ben ik helemaal bijgeschoold. Dankzij de doorgroeimogelijkheden en flexibiliteit heb ik altijd passen werk bij mijn niveau en ambitie kunnen uitvoeren.

Na meer dan 5 jaar werk ik nog altijd met heel veel plezier bij Call2. Het leukste is de informele werksfeer op het hoofdkantoor. Geen dag gaat voorbij zonder lach. Ook de mogelijheid om zelf de snelheid van mijn ontwikkeling te bepalen vind ik erg prettig.
Pluspunten
Gamen tussen het werk door, motiverende omgeving
Goede startersbaan met een gezellige sfeer
IT Professional (huidige medewerker) –  Zoetermeer27 juli 2017
Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen bij Call2 na mijn opleiding. Ik ben er terecht gekomen omdat ze altijd op zoek zijn naar starters en ik was op zoek naar een goede baan om ervaring op te doen.
Bij binnenkomst begint het meteen al anders dan ik had verwacht. Er wordt eerst een week de tijd genomen om rustig kennis te maken. In deze week krijg je ook enkele trainingen. Hier wordt ook het eerste begin gemaakt met je opleiding binnen het bedrijf. Call2 richt zich er op om medewerkers op te leiden. In de praktijk komt dit er op neer dat je op kosten van Call2 je naast je werkzaamheden je zal bezighouden met het halen van certificaten.

Call2 houd zich bezig met het leveren van verschillende IT diensten. Zoals de naam al doet vermoeden begint dit met telefoon diensten, maar daarnaast levert Call2 ook IT beheer diensten.
Als medewerker begin je bij de helpdesk om ervaring op te doen, maar je zult langzaam doorgroeien om bij beheer werkzaamheden uit te komen.

Call2 is een jong bedrijf qua medewerkers leeftijd, en dit is ook aan de sfeer te merken. Er is altijd de mogelijkheid om even met collega's te ontspannen en het bedrijf probeert altijd leuke evenementen te organiseren voor de medewerkers.

Ik heb nog geen spijt gehad van de keuze om bij Call2 te gaan werken en ik hoop hier nog een hoop ervaring op te doen.
Pluspunten
Sfeer, doorgroeimogelijkheden, opleidingstraject
Minpunten
Call2: Mooie organisatie vol energie om je carrière te starten.
Network Engineer (huidige medewerker) –  Zoetermeer26 juli 2017
Ik werk inmiddels 4 jaar voor Call2, hier ben ik nog alle dagen trots op. Ik heb Call2 leren kennen als een bedrijf met veel energie. Deze energie wordt tijdens bijeenkomsten ook door iedereen uitgedragen. Door deze positieve energie kunnen we samen het maximale uit ons zelf halen en dit heeft voor mij tot meerdere persoonlijke succes geleid.

Met de focus op techniek maar ook zeker op softskills werken we iedere dag weer aan mooie resultaten.
Pluspunten
Fantastische sfeer, ontwikkeling en opleidingsmogellijkheden.
Call2, wie/wat is dat?
Field Engineer (huidige medewerker) –  Zoetermeer26 juli 2017
Call2 is een jong en dynamisch IT bedrijf.
Je krijgt kansen om je te ontwikkelen, je kan jouw ideeen pitchen/delen en het belangrijkste dat je zowel prive als zakelijke gesprekken met je collega's en ook het management kan hebben.

Verder wordt er door Call2 veel geinvesteerd in medewerkers.
Denk hierbij aan het organiseren van events, borrels, feestjes en game avonden. Dit soort events helpen je met het netwerken en het kenbaar maken van wat je doet of wilt gaan doen/bereiken, collega's kunnen deze kansen inzien en belleggen waar het nodig is.
Pluspunten
(Digital) Playground, professionele instelling, ontwikkeling en groei, gezonde werksfeer.
Mooi bedrijf die iedereen de kans geeft om zichzelf te ontwikkelen
Accountmanager (huidige medewerker) –  Zoetermeer7 juni 2017
Ik werk al 11 jaar voor Call2, het is een super gaaf bedrijf wat iedereen de kans geeft om zichzelf te ontwikkelen in de ICT.

De aandacht voor technische trainingen en certificeringen in combinatie met softskills zorgt voor een unieke combinatie, waar de Call2'ers het verschil maken bij onze klanten.
Pluspunten
Aandacht voor mensen, hele mooie cultuur
Call2: Doorgroeien, ontwikkelen & a great place to work!
Recruiter (huidige medewerker) –  Zoetermeer24 januari 2017
Bij Call2 is geen enkele dag hetzelfde. Dynamisch, jong en natuurlijk IT, dat is hetgeen wat Call2 typeert. Wij zijn een club enthousiaste en ambitieuze mensen waar je écht het verschil kunt maken. Jezelf ontwikkelen en doorgroeien staat bij ons hoog in het vaandel. Onze playseat, goede werksfeer en opleidingstraject maken ons uniek.
Pluspunten
Een energieke en positieve werksfeer
Geweldige werkgever
IT professional (huidige medewerker) –  Zoetermeer23 januari 2017
Inmiddels ben ik bijna twee jaar in dienst bij Call2. De kansen die je krijgt zijn geweldig. Wanneer je in dienst komt word je niet aan je lot overgelaten maar begeleid. Door middel van een traineeprogramma leer je de basiskennis. Vervolgens krijg je bij verschillende klanten de kans om je kennis toe te passen in de praktijk. Er wordt echt meegedacht door je Field Manager over welke projecten bij je passen en dit wordt goed overlegd.
Pluspunten
Digital playground, ontwikkeling, kansen, leuke collega's, goede sfeer
Jonge en gemotiveerde club ICT'ers met sfeer.
Manager Managed Services (huidige medewerker) –  Zoetermeer20 januari 2017
Call2 is een ontwikkelclub waar je echt stappen kunt maken. Bovendien is er een uitstekende sfeer met ruimte voor een grap en ontspanning. Mensen voelen zich verantwoordelijk en hebben hart voor de zaak. Al met al de perfecte plek voor mensen die starten in de IT en beschikken over een gezonde dosis ambitie!
Pluspunten
Ontwikkelmogelijkheden
Call2 is een organisatie waar de mens centraal staat!
Recruiter (huidige medewerker) –  Zoetermeer20 januari 2017
Call2 is een organisatie waar de mens centraal staat! Als Young Professional IT start je met een uitgebreid opleidingstraject waarbij je persoonlijke en professionele ontwikkeling centraal staat. Call2 is een jonge, dynamisch, ambitieuze club mensen met als grote gemene deler een passie voor ICT. Bij Call2 zijn veel mogelijkheden om te groeien en jezelf vast te bijten in een nieuwe ICT uitdaging. Naast hard werken is er genoeg tijd over om te oefenen op je game skills, het trappen van een balletje en je topscore op de playseat te verbeteren.
Pluspunten
Wersfeer, ontwikkeling, opleidingsmogelijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Call2. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7

Reviews over Call2 gesorteerd op locatie