Call2 Reviews

Betrouwbare, open organisatie! Kansen voor starters en mooie uitdagingen voor professionals.
Onsite Support medewerker (huidige medewerker) –  Groningen1 augustus 2017
Bij Call2 staat volgens mij één idee centraal: jouw ambitie is onze ambitie!

Vanaf de eerste dag is dat goed te zien in hoe nieuwe collega's worden getraind, begeleid, en uitgedaagd. Iedereen staat voor elkaar klaar zodat iedereen het optimale uit zichzelf kan halen, en zo blijft de werksfeer heel ontspannen.
Of je nou op het hoofdkantoor zit, op een project of 'in de lijn', er is altijd iemand om op terug te vallen!

Daarnaast heeft ook iedereen een stem over de richting van het bedrijf, en de groei die gemaakt wordt. Door de platte organisatie staan alle neuzen dezelfde kant op en kunnen snel grote sprongen worden gemaakt.

Als laatste kijkt Call2 ook altijd naar de toekomst, door persoonlijke en professionele ontwikkeling te blijven ondersteunen. Dit geeft ook de professionals de kans om zichzelf te blijven uitdagen!
Pluspunten
Geweldige sfeer, Ruimte voor ontwikkeling, Persoonlijke aanpak
Gezellige sfeer, veel doorgroeimogelijkheden
Functioneel beheerder (huidige medewerker) –  Zoetermeer1 augustus 2017
Zonder enige IT achtergrond of opleiding ben ik gestart bij Call2. Door de opleidings- en certificeringsmogelijkheden ben ik helemaal bijgeschoold. Dankzij de doorgroeimogelijkheden en flexibiliteit heb ik altijd passen werk bij mijn niveau en ambitie kunnen uitvoeren.

Na meer dan 5 jaar werk ik nog altijd met heel veel plezier bij Call2. Het leukste is de informele werksfeer op het hoofdkantoor. Geen dag gaat voorbij zonder lach. Ook de mogelijheid om zelf de snelheid van mijn ontwikkeling te bepalen vind ik erg prettig.
Pluspunten
Gamen tussen het werk door, motiverende omgeving
Goede startersbaan met een gezellige sfeer
IT Professional (huidige medewerker) –  Zoetermeer27 juli 2017
Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen bij Call2 na mijn opleiding. Ik ben er terecht gekomen omdat ze altijd op zoek zijn naar starters en ik was op zoek naar een goede baan om ervaring op te doen.
Bij binnenkomst begint het meteen al anders dan ik had verwacht. Er wordt eerst een week de tijd genomen om rustig kennis te maken. In deze week krijg je ook enkele trainingen. Hier wordt ook het eerste begin gemaakt met je opleiding binnen het bedrijf. Call2 richt zich er op om medewerkers op te leiden. In de praktijk komt dit er op neer dat je op kosten van Call2 je naast je werkzaamheden je zal bezighouden met het halen van certificaten.

Call2 houd zich bezig met het leveren van verschillende IT diensten. Zoals de naam al doet vermoeden begint dit met telefoon diensten, maar daarnaast levert Call2 ook IT beheer diensten.
Als medewerker begin je bij de helpdesk om ervaring op te doen, maar je zult langzaam doorgroeien om bij beheer werkzaamheden uit te komen.

Call2 is een jong bedrijf qua medewerkers leeftijd, en dit is ook aan de sfeer te merken. Er is altijd de mogelijkheid om even met collega's te ontspannen en het bedrijf probeert altijd leuke evenementen te organiseren voor de medewerkers.

Ik heb nog geen spijt gehad van de keuze om bij Call2 te gaan werken en ik hoop hier nog een hoop ervaring op te doen.
Pluspunten
Sfeer, doorgroeimogelijkheden, opleidingstraject
Minpunten
Call2: Mooie organisatie vol energie om je carrière te starten.
Network Engineer (huidige medewerker) –  Zoetermeer26 juli 2017
Ik werk inmiddels 4 jaar voor Call2, hier ben ik nog alle dagen trots op. Ik heb Call2 leren kennen als een bedrijf met veel energie. Deze energie wordt tijdens bijeenkomsten ook door iedereen uitgedragen. Door deze positieve energie kunnen we samen het maximale uit ons zelf halen en dit heeft voor mij tot meerdere persoonlijke succes geleid.

Met de focus op techniek maar ook zeker op softskills werken we iedere dag weer aan mooie resultaten.
Pluspunten
Fantastische sfeer, ontwikkeling en opleidingsmogellijkheden.
Call2, wie/wat is dat?
Field Engineer (huidige medewerker) –  Zoetermeer26 juli 2017
Call2 is een jong en dynamisch IT bedrijf.
Je krijgt kansen om je te ontwikkelen, je kan jouw ideeen pitchen/delen en het belangrijkste dat je zowel prive als zakelijke gesprekken met je collega's en ook het management kan hebben.

Verder wordt er door Call2 veel geinvesteerd in medewerkers.
Denk hierbij aan het organiseren van events, borrels, feestjes en game avonden. Dit soort events helpen je met het netwerken en het kenbaar maken van wat je doet of wilt gaan doen/bereiken, collega's kunnen deze kansen inzien en belleggen waar het nodig is.
Pluspunten
(Digital) Playground, professionele instelling, ontwikkeling en groei, gezonde werksfeer.
Mooi bedrijf die iedereen de kans geeft om zichzelf te ontwikkelen
Accountmanager (huidige medewerker) –  Zoetermeer7 juni 2017
Ik werk al 11 jaar voor Call2, het is een super gaaf bedrijf wat iedereen de kans geeft om zichzelf te ontwikkelen in de ICT.

De aandacht voor technische trainingen en certificeringen in combinatie met softskills zorgt voor een unieke combinatie, waar de Call2'ers het verschil maken bij onze klanten.
Pluspunten
Aandacht voor mensen, hele mooie cultuur
Call2: Doorgroeien, ontwikkelen & a great place to work!
Recruiter (huidige medewerker) –  Zoetermeer24 januari 2017
Bij Call2 is geen enkele dag hetzelfde. Dynamisch, jong en natuurlijk IT, dat is hetgeen wat Call2 typeert. Wij zijn een club enthousiaste en ambitieuze mensen waar je écht het verschil kunt maken. Jezelf ontwikkelen en doorgroeien staat bij ons hoog in het vaandel. Onze playseat, goede werksfeer en opleidingstraject maken ons uniek.
Pluspunten
Een energieke en positieve werksfeer
Geweldige werkgever
IT professional (huidige medewerker) –  Zoetermeer23 januari 2017
Inmiddels ben ik bijna twee jaar in dienst bij Call2. De kansen die je krijgt zijn geweldig. Wanneer je in dienst komt word je niet aan je lot overgelaten maar begeleid. Door middel van een traineeprogramma leer je de basiskennis. Vervolgens krijg je bij verschillende klanten de kans om je kennis toe te passen in de praktijk. Er wordt echt meegedacht door je Field Manager over welke projecten bij je passen en dit wordt goed overlegd.
Pluspunten
Digital playground, ontwikkeling, kansen, leuke collega's, goede sfeer
Jonge en gemotiveerde club ICT'ers met sfeer.
Manager Managed Services (huidige medewerker) –  Zoetermeer20 januari 2017
Call2 is een ontwikkelclub waar je echt stappen kunt maken. Bovendien is er een uitstekende sfeer met ruimte voor een grap en ontspanning. Mensen voelen zich verantwoordelijk en hebben hart voor de zaak. Al met al de perfecte plek voor mensen die starten in de IT en beschikken over een gezonde dosis ambitie!
Pluspunten
Ontwikkelmogelijkheden
Call2 is een organisatie waar de mens centraal staat!
Recruiter (huidige medewerker) –  Zoetermeer20 januari 2017
Call2 is een organisatie waar de mens centraal staat! Als Young Professional IT start je met een uitgebreid opleidingstraject waarbij je persoonlijke en professionele ontwikkeling centraal staat. Call2 is een jonge, dynamisch, ambitieuze club mensen met als grote gemene deler een passie voor ICT. Bij Call2 zijn veel mogelijkheden om te groeien en jezelf vast te bijten in een nieuwe ICT uitdaging. Naast hard werken is er genoeg tijd over om te oefenen op je game skills, het trappen van een balletje en je topscore op de playseat te verbeteren.
Pluspunten
Wersfeer, ontwikkeling, opleidingsmogelijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Call2. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Call2 gesorteerd op locatie