Buma/Stemra Reviews

fijne baan, met muziek bezig te zijn geweest
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Amstelveen10 april 2017
fijne organisatie, leuk werk samen met mijn vriendin een deeltijd baan, fijne collega's,
Bij Buma/Stemra heerst een positieve sfeer. Er wordt hard gewerkt
Inkoop /Projectassistent en management assistent (huidige medewerker) –  Hoofddorp3 oktober 2016
Een typische dag op het werk start met het lezen van mail. Daarna maak ik een planning voor die dag.
Mijn werk is erg divers en wordt deels ingevuld door vast terug komende activiteiten, zoals financiele rapportages opvragen en invullen en facturen goedkeuren.
Het andere deel is toch een beetje afhankelijk wat er binnenkomt en reageren op vragen van collega's.
Ik vind de afwisseling in mijn werk een verademing. Het leukste vind ik het doen van tenders en de implmentatie/uitrol van hardware.
Ik ben een bouwer en het coordineren van projecten sluit aan bij deze capaciteit.
het moeilijkste is om te zorgen dat alle werkzaamheden in 26 uur uit te voeren. Ik zie dat er gaten vallen omdat er toch eigenlijk voor 40 uur werk ligt.
Pluspunten
Buma Fit activiteiten
Minpunten
Weinig ontwikkelingsmogelijkheden en geen goede managers

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Buma/Stemra. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Buma/Stemra gesorteerd op locatie