Buma/Stemra
Het leuke van dit bedrijf is dat je met alle spelers van de Media en Muziek markt te maken hebt. Waardoor je goed inzicht krijgt welke krachten er allemaal spelen. Het lastige is wel dat je gebonden bent aan de regels die door de overheid zijn gesteld waardoor je niet heel flexibel kunt zijn voor je klanten.
Pluspunten
Veel te maken met grote en kleine spelers
Minpunten
Overmatige regelgeving
fijne organisatie, leuk werk samen met mijn vriendin een deeltijd baan, fijne collega's,
Een typische dag op het werk start met het lezen van mail. Daarna maak ik een planning voor die dag.
Mijn werk is erg divers en wordt deels ingevuld door vast terug komende activiteiten, zoals financiele rapportages opvragen en invullen en facturen goedkeuren.

Het andere deel is toch een beetje afhankelijk wat er binnenkomt en reageren op vragen van collega's.

Ik vind de afwisseling in mijn werk een verademing. Het leukste vind ik het doen van tenders en de implmentatie/uitrol van hardware.

Ik ben een bouwer en het coordineren van projecten sluit aan bij deze capaciteit.

het moeilijkste is om te zorgen dat alle werkzaamheden in 26 uur uit te voeren. Ik zie dat er gaten vallen omdat er toch eigenlijk voor 40 uur werk ligt.
Pluspunten
Buma Fit activiteiten
Minpunten
Weinig ontwikkelingsmogelijkheden en geen goede managers
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Buma/Stemra. Onze community staat klaar om te antwoorden.
1,5
Reviews over Buma/Stemra gesorteerd op locatie