Review over Bruna van een werknemer

Bekijk alle reviews over Bruna

een prettige werksfeer werpt zijn vruchten af op de klant
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Maasbracht, LI15 juni 2015
Een dag werken is voor mij elke keer weer anders. Is het druk of niet. Hoe zijn de klanten die dag. Wat moet er in de winkel allemaal gedaan worden. Je leert door de jaren heen dat je elke klant aandacht moet geven. Is hij boos of juist vriendelijk. Of heeft hij zijn dag niet. Overal kun je op inspringen. Op een rustige, beleefde en ook vrolijke wijze. Met collega's kun je goede afspraken maken zodat de werksfeer optimaal blijft.
Met directie moet je om tafel kunnen. Alles kunnen bespreken. Samen naar oplossingen zoeken.
Voornamelijk de tijd krijgen om je ergens in te kunnen verdiepen.
Al met al, ik werk graag met mensen en wil ze graag de winkel tevreden zien verlaten. Hebben ze iets gekocht of niet!
Na een vriendelijk contact komen ze met plezier nog eens bij je terug.

Andere reviews over Bruna van werknemers

leuk bedrijf zonder doorgroeimogelijkheden
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Leek17 mei 2019
Een ontzettend leuke winkel, opvallend, netjes.

Helaas heb jij bij een klein bedrijf als deze geen kans op doorgroeimogelijkheden.
Het is een collegiaal bedrijf, en zorgt er altijd voor dat iedereen zich op zijn gemak voelt.
Pluspunten
lange pauze, collegiaal, belang van de werknemers
Minpunten
geen doorgroeimogelijkheden, geen vernieuwing
Geen dag hetzelfde, gezellig, uitdagend!
Verkoopmedewerkster/ Assistent bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Ede30 juli 2018
Heerlijk om een klant te kunnen helpen met iets wat niet per direct te vinden is, door net even dat stapje extra te zetten en de klant tevreden de winkel te zien verlaten.

Soms echt even je schouders eronder te moeten zetten, maar dan moe en voldaan het resultaat mogen bewonderen.

Even een luisterend oor kunnen bieden of heerlijk lachen tussen de werkzaamheden door.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bruna. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Bruna gesorteerd op locatie