Review over Bruna van een werknemer

Bekijk alle reviews over Bruna

Collegialiteit, uitdaging.....
Verkoopmedewerkster/baliemedewerkster TNT (voormalige medewerker) –  Groningen22 juni 2014
Bruna is een super leuke winkel waar ik mij heel erg thuis heb gevoeld. Op het moment dat mijn contract omgezet mocht worden naar een vast contract, werd de winkel overgenomen door een andere eigenaar en omdat hij in tegenstelling tot de vorige eigenaren wel zelf wilde meewerken moest ik eruit.
Mijn collega's waren geweldig en we hebben lief en leed met elkaar gedeeld. Ik vond het echt jammer dat ik niet kon blijven want ik heb een passie voor boeken en kantoorspullen. Toen we er een TNT balie bij kregen werd het werk nog leuker, er zat meer uitdaging in het werk en dat had voor mij veel toegevoegde waarde.
Pluspunten
Gratis leesexemplaren die we mochten lezen.
Minpunten
Hele dag staan, alleen in de pauzes kunnen zitten.

Andere reviews over Bruna van werknemers

leuk bedrijf zonder doorgroeimogelijkheden
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Leek17 mei 2019
Een ontzettend leuke winkel, opvallend, netjes.

Helaas heb jij bij een klein bedrijf als deze geen kans op doorgroeimogelijkheden.
Het is een collegiaal bedrijf, en zorgt er altijd voor dat iedereen zich op zijn gemak voelt.
Pluspunten
lange pauze, collegiaal, belang van de werknemers
Minpunten
geen doorgroeimogelijkheden, geen vernieuwing
Geen dag hetzelfde, gezellig, uitdagend!
Verkoopmedewerkster/ Assistent bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Ede30 juli 2018
Heerlijk om een klant te kunnen helpen met iets wat niet per direct te vinden is, door net even dat stapje extra te zetten en de klant tevreden de winkel te zien verlaten.

Soms echt even je schouders eronder te moeten zetten, maar dan moe en voldaan het resultaat mogen bewonderen.

Even een luisterend oor kunnen bieden of heerlijk lachen tussen de werkzaamheden door.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bruna. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Bruna gesorteerd op locatie