Brink Management / Advies

Brink Management / Advies Reviews

Ik haal veel plezier uit mijn werk bij Brink. Het werk is erg divers en ik krijg veel mee over allerlei verschillende aspecten van de bouw.

Wat ik misschien wel het allerleukste vind: initiatief nemen wordt gestimuleerd en ook gewaardeerd.

Daarnaast is de omgang met collega's heel prettig, is er naast hard werken tijd voor gezelligheid, en zijn de ontwikkelmogelijkheden goed.

Wij werken aan innovatieve projecten, groot en klein, door heel Nederland. Daarom leer je ontzettend veel in korte tijd, en kan je ook lijven leren.
Ik ben trots dat ik mag werken voor een organisatie als Brink Management / Advies!

We acteren in de top van de markt, en spelen een belangrijke rol in de meest complexe projecten van Nederland.

De combinatie van een innovatieve organisatie, waarin we elke dag het beste in ons zelf naar voren willen laten komen, gecombineerd met een hele prettige informele sfeer vind ik perfect!

Samen met collega's en opdrachtgevers vormen we hechte teams, waarin we elkaar stimuleren en motiveren.

Brink Management / Advies is een dynamische en diverse organisatie waarin iedereen een stem heeft, jong of oud, junior of senior!
Pluspunten
Complexe en uitdagende projecten in een informe sfeer
Minpunten
Een werkweek heeft maar vijf dagen..
Brink is een uiterst prettige, professionele en moderne werkgever.

De sfeer is erg informeel en van hiërarchie is onderling geen sprake. Sterker nog, men gunt elkaar hier succes en men stimuleert elkaar om beter te worden in het vak. Daarbij horen ook moderne arbeidsvoorwaarden en een grote mate van zelfstandigheid.

De adviesrichting is erg divers, een breed scala aan mooie grote en kleine opdrachten voor de meest interessante opdrachtgevers komt voorbij, en er wordt vrijheid gegund in de keuze om aan een bepaald project mee te werken.

De collega's zijn duidelijk experts in hun werkgebied en in teamverband worden op deze manier uiterst bekwame teams samengesteld. Daarnaast zijn er genoeg informele uitjes en contactmomenten om elkaar beter te leren kennen.

De vrijheid is groot, en je uren zijn grotendeels vrij indeelbaar. Dit is gelijk ook de uitdaging, want je bent zelf verantwoordelijk voor je werklast, de projecten waaraan je werkt en de bijbehorende kwaliteit die je zelf levert.
Pluspunten
Informeel en sociaal, moderne arbeidsvoorwaarden, flexibele werktijden, veel zelfstandigheid
Brink management / Advies is te omschrijven als een hele prettige werkgever. Er heerst geen 'ellebogencultuur', er is een informele sfeer en er is veel collegialiteit.

Brink opereert aan de top van de markt en werkt aan de meest uitdagende en complexe projecten, wat het werk heel interessant maakt. Er is veel ruimte voor innovatie, kennis en ontwikkeling.

Medewerkers die bij Brink werken zijn gedreven professionals die met passie hun werk doen. Er wordt veel in teams gewerkt. Er worden veel uitjes georganiseerd, waardoor er een hele fijne sfeer is.

Bij Brink Management / Advies heb je projectmanagers en adviseurs. Als projectmanager zit je op één of meerdere projecten en houdt je bezig met bouwmanagement in de breedste zin van het woord. Als adviseur werk je met name vanuit ons kantoor aan meerdere adviesopdrachten, denk daarbij aan beleid, finance en portefeuillemanagement.

Qua standplaats zijn Eindhoven of Leidschendam mogelijk. Dat kun je als medewerker zelf aangeven, vaak afhankelijk van woonplaats.