BR8
Bij Br8 bezorgen we designmeubels, zetten we een piano in elkaar of richten we een heel kantoor in. Je laat bijna altijd iets moois achter! Leuke sfeer, hard eerlijk werk. Maar als je onderweg bent met de bus ook genoeg tijd om te kletsen en ontspannen met de collega's. Je doet dan lekker je eigen ding, zonder dat iemand over je schouder staat mee te kijken.
Pluspunten
Zelfstandig werk, leuke collega's
Als je bij BR8 komt werken denk je mee aan de toekomst. Je wordt meegezogen in alle ontwikkelingen die het bedrijf doormaakt, en je kan hier je eigen steentje aan bijdragen. Omdat BR8 nog relatief klein is kan je je richten op de taken die jij tof vindt, en kan je ook snel verantwoordelijkheid krijgen. Al met al vormt dit een enorm leerzame en interessante baan. Binnen BR8 hangt een goede sfeer op het kantoor en in het magazijn. Met de bezorgers kan je altijd een praatje maken, maar die zie je natuurlijk wat minder. De twee eigenaren werken keihard mee om het bedrijf verder te laten groeien, waardoor je altijd een directe link met ze hebt.
Pluspunten
Goede sfeer, leerzaam, doorgroeimogelijkheden, veel verantwoordelijkheid, diverse baan
Minpunten
Uitloop in drukke periodes, koffiemachine lekt
Ik werk nu een half jaar bij Br8 en ik ga nog steeds met een glimlach naar m'n werk. Dat zegt toch wel iets over de werksfeer! Buiten het harde werken is er genoeg tijd om een lolletje te trappen. Het werk zelf is zeer afwisselend en ook geld dit als een "kantoorbaan", ik zit zelden op mn stoel. Al met al een leuk en hardgroeiend bedrijf om te werken!
Ik werk nu zo'n 3 maanden bij Br8. Ik begon als bijrijder en heb in de tussentijd meerdere functies mogen bekleden. Het is een jong en groeiend bedrijf waar je jezelf kan ontwikkelen en gewaardeerd wordt. Alle collega's worden gehoord en wanneer je ergens mee zit kan je dit altijd bespreken. Kortom; leuke collega's, goede werksfeer en elke dag is weer anders!
Pluspunten
Fijne collega's, goede werksfeer
Werk sinds kort bij br8. De korte lijnen met de werkgevers zijn ideaal. En de werksfeer is super. We rijden door heel Nederland van A tot Z en ook in België. Je komt echt overal. De ene keer zet je een bankstel binnen dan monteer je een piano en dan sta je weer een bed in elkaar te knutselen. Heb je interesse en lijkt het je leuk om een dag mee te draaien neem dan contact met ons op.
Pluspunten
Informele sfeer, collegialiteit.
Minpunten
Niet
Mensen blij maken met de spullen die ze besteld hebben. Netjes uitpakken en monteren. Wisselende werktijden en wisselende locaties. Van luxe appartement 21 hoog tot studentenkamer. Van Amsterdam tot Waddeneiland. Leuke collega's met aanpak-mentaliteit.
Ontzettend gezellig bedrijf met veel humor onder collega's en management, Kwaliteit en service is ons streven en maken dit dagelijks bij de klant waar door productleveringen van hoogstaande merken!
in mijn ogen het perfecte bedrijf. werkgevers waar andere alleen maar van kunnen dromen.draai al een tijdje mee en br8 is alleen maar een het groeien.die onderste tree van de ladder zijn ze allang voorbij.ontzettend leuke collegas waar je op kan bouwen.soms is het aanpoten maar dit is verschillend per adres maar al met al leuk werk.nieuwe vrachtwagens tot beschikking en je rijd altijd met 2 man op en busje dus saaie momenten in de bus zijn er niet er is altijd aanspraak.En ik zelf ben er lichamelijk en fysiek een stuk sterker door geworden. mijn mening is dat br8 op zeer kort termijn nog groter gaat worden.
Pluspunten
alleen maar