Bol.com Reviews

10 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 11 reviews
Muy buen ambiente de trabajo.
Mozo de almacén (voormalige medewerker) –  Gemeente Waalwijk19 april 2018
Muy buen ambiente de trabajo con gente de todos los rincones del mundo, el inglés es el idioma general que se utiliza trabajando en esta empresa por lo que se adquiere un gran nivel en poco tiempo,café gratis y descansos bien organizados.
Pluspunten
Café gratis, cafetería con varios tentempies y buen ambiente laboral.
Minpunten
Controles de seguridad que a veces te hacen salir 10/15 min más tarde del puesto de trabajo.
Afwisselende werkzaamheden met veel eigen verantwoordelijkheid.
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer7 februari 2018
Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid in het vinden van de beste oplossing naar de klant toe. Er wordt van je verwacht dat je 'out of the box' denkt en de klant verrast met je persoonlijke aanpak. Hier heb ik fijne herinneringen aan maar ook aan mijn collega's. Alleen was de afstand voor mij eigenlijk te ver gezien de vroege en late werktijden.
Gezellig, jong bedrijf
Operationeel medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht (provincie)29 januari 2018
Een goede start wanneer je zojuist bent afgestudeerd om de arbeidsmarkt te verkennen
elke dag druk bezig om collega's blij te maken met lunch
Cateringmedewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht20 november 2017
- Je leert met veel verschillende mensen te werken en elke dag een heerlijke lunch klaar te zetten voor je collega's.
- Leuke evenementen waar je op komt te werken, waardoor je samenwerkt met de andere collega's buiten de catering.
- Goede arbeidsomstandigheden en bespreken van wensen altijd mogelijk.
- Veel geleerd in samenwerken en oplossingen zoeken voor gekke wensen van lunches/avondeten etc.
Pluspunten
Uitgebreide keuze aan lunch en de vrijdagmiddag borrel.
Minpunten
Soms overwerk in de avond
Fast-Pace organisatie met weinig oog voor de werknemers
Product specialist (voormalige medewerker) –  Utrecht14 november 2017
De werkdruk is extreem hoog, het management ondoorzichtig en er wordt niks met je inspraak gedaan, soms niet eens geluisterd. "vaders/moeders wil is wet!" Het salaris is laag vergeleken met de hoge verantwoordelijkheid en vergeleken met andere bedrijven (retail en non-retail). Er zijn beperkte tot geen doorgroeimogelijkheden, zeker als je van een lager instapniveau komt zoalsals product specialist. Men haalt voor hogere functies liever externen binnen dan dat men gebruik maakt van loyale werknemers, en dat is jammer. Zelf moest ik bijvoorbeeld mijn 'meerderen' meerdere keren inwerken, wat erg veel tijd kostte waardoor je je eigen werk nauwelijks kan doen, waar je natuurlijk wel weer op afgerekend wordt. Voor je persoonlijke situatie is wel begrip, maar helaas doet men er niet meer aan dan alleen luisteren, de werkdruk blijft bestaan. Meerdere afdelingen zijn onderbezet waardoor overspannen collega's met bosjes vallen. Zo jammer, want met een paar extra krachten is dit zo opgelost. De meeste collega's zijn fijn en zitten veelal in hetzelfde schuitje. Hiërarchie echter duidelijk merkbaar, bij een bedrijf die beweert een platte organisatie te zijn. Vooral het laatste jaar verslechterd en van een wij-cultuur naar een ik-cultuur verschoven. Groei in personeel groot, echter veelal op de verkeerde plaatsen ingezet niet waar het het hardste nodig is.
Pluspunten
Goede lunch, gezellige collega's
Minpunten
ondoorzichtig management, beperkte tot geen doorgroeimogelijkheden, weinig salaris voor veel verantwoordelijkheden
Veel afwisseling
Partner Specialist (voormalige medewerker) –  Utrecht3 november 2017
Een Dag als Partner Specialist bestaat uit het beantwoorden van telefonische en schriftelijke vragen van externe verkopers die via bol.com verkopen. De vragen lopen erg uit een omdat elke verkoper ander dingen belangrijk vind maar ook omdat ze tegen andere dingen aan lopen. Het kon gaan over een retour verzoek van een klant. Tot een claim van Merkrecht op een product. Het was erg afwisselend werk omdat je nooit weet wat je volgende gesprek zal zijn.

Het moeilijke aan de baan vond ik dat hoe goed je het soms ook probeerde op te lossen je soms werd beoordeeld door de verkoper op wat er in het verleden was gebeurd of op processen.

Het leuke van mijn baan vond ik verkoper kunnen helpen. Ze door de juiste handvatten te geven naar een hoger niveau kunnen tillen in het online verkoper.
Dynamische jonge omgeving!
Product Manager (huidige medewerker) –  Utrecht27 juli 2017
Ik raad ieder aan om de bol.com identiteit te proeven. Kansen kun je creeeren zolang je er maar hard voor werkt!
Proven to be the best online retailer in Europe
Support Employee (voormalige medewerker) –  Utrecht, NL16 februari 2017
Worked here with the nicest people. They obviously know what they are doing and get the freedom to explore themselves in the good for the company. Learned a lot about marketing and management. Proud that I worked there.
Super sfeer en veel ruimte voor jezelf
Business analyst (huidige medewerker) –  Utrecht12 december 2016
Alles is in principe mogelijk. Heb je een goed idee en je weet er draagvlak voor te creeeren dan kan het gerealiseerd worden.

Het initiatief ligt altijd bij jezelf en dat geld ook voor je carrierepad.

Ben je sociaal, heb je altijd een mening en weet jij je initiatief te tonen dan is bol.com een mooie plek om te werken met een ontspannen werksfeer en zeer informeel tm de ceo aan toe.
Pluspunten
werskfeer, goede kantine, veel evenementen, veel vakantie
Minpunten
je wordt niet het best betaald maar de rest is top

Zie meer reviews over Bol.com

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bol.com. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,5

Reviews over Bol.com gesorteerd op locatie