Bol.com Reviews

25 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 26 reviews
Ga hier niet werken
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Tilburg18 september 2019
Waar moet ik beginnen. Werktijden niet menselijk. Vastigheid ver te zoeken. Minimum salaris. Supervisors en BUM’s zijn totaal niet aardig of meedenkend. Houden zich niet aan afspraken. Collega’s kun je ook geen band mee krijgen want die komen en gaan. Maar heel begrijpelijk want je houdt het hier niet lang vol. Ziet eruit als een school. Bol.com zelf is een goed bedrijf maar Teleperformance is ruk.
Pluspunten
Zijn geen pluspunten
Minpunten
Alles
Leuke werkomgeving, weinig betaald. Veel doorgroeimogelijkheden maar je moet wel beter zijn dan iedereen.
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) –  -7 juli 2019
Het is een leuke baan en je hebt superleuke collega's. Maar je wordt echt zwaar onderbetaald voor het werk wat je doet. Ook de doorgroei mogelijkheden. Het zijn er veel ! Maar je kan alleen doorgroeien als je cijfers op pijl zijn.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen, eentonig
Mooie sfeer
Magazijnmedewerker/orderpicker (voormalige medewerker) –  Waalwijk3 juni 2019
Leuke sfeer, vriendelijke collega's. Helpzame begelijders.
Gezellig met minpunten.
Social Media Expert (voormalige medewerker) –  Rotterdam Centrum5 mei 2019
Ik heb een leuke tijd gehad bij de klantenservice. Door bepaalde mensen werd je erg voortgetrokken en andere juist helemaal niet.

Door deze ervaring kan ik erg snel typen en natuurlijk foutloos.
Het moeilijkste aan de baan was denk ik de cases per uur halen. Dat was veel werk en al helemaal als je een schooldag van half 9 tot 5 erop hebt zitten. Er werd weinig rekening gehouden met het feit dat er nog mensen op school zaten (vond ik persoonlijk).
Het leukste aan de baan is de blije reviews die je krijgt van klanten, het geeft je het gevoel dat je toch iemand die je helemaal niet kent blij hebt gemaakt. De collega's waren en zijn super tof.

Ik heb het naar mijn zin gehad.
Pluspunten
gratis eten
Minpunten
weinig rekening met privé leven
Goede sfeer
Product Specialist TOYS (voormalige medewerker) –  Utrecht6 februari 2019
Bol.com is een fantastosch bedrijf waar veel mogelijkheden zijn
Pluspunten
x
Minpunten
x
Bedrijf met zeer getalenteerde mensen
Category Manager (voormalige medewerker) –  Utrecht (provincie)15 januari 2019
Bol.com is een bedrijf met zeer goede mensen en een prachtige cultuur waarin autonomie en eigen verantwoordelijkheid centraal staan. Verder zijn er veel mogelijkheden om te leren en jezelf verder te ontwikkelen.
Pluspunten
cultuur
Minpunten
groeiende aantal mensen
Gevoelloze cultuur continue chaos zonder visie
marketing (voormalige medewerker) –  Utrecht21 november 2018
Ik heb bijna 5 jaar bij bol.com gewerkt en in die 5 jaar het bedrijf zien veranderen van een mensgericht bedrijf naar een gevoelloze kolos waarin alles traag gaat en het bedrijf leunt op jonge mensen zonder ervaring/kennis.

Er gaat veel tijd zitten in steeds weer het wiel opnieuw uitvinden en de teamgeest is ver te zoeken ook al doet men alsof het bedrijf 1 groot team is.

Qua salaris word je onderbetaald.
Pluspunten
De feesten
Minpunten
Onpersoonlijk en ongezellig
Leuk bedrijf!
Supply Chain intern (voormalige medewerker) –  Utrecht6 november 2018
Bol.com is een enorm leuk bedrijf om te werken. Je wordt veel betrokken en heb er enorm veel geleerd.
bol.com
order picker (voormalige medewerker) –  Gemeente Waalwijk6 november 2018
praca w bol.com w Waalwajku byla bardzo fajna praca jako order picker . bardzo fajni ludzie i nie tylko ;pp
Buen espacio de trabajo, malas ETT
Operador (voormalige medewerker) –  Holanda10 oktober 2018
Este trabajo era una cadena de montajes como amazon o Ebay, un entorno familiar de trabajo, solo que las ETT en su momento por temporada alta contrataban a personal poco serio y es lo único que no me gusto, fuera de eso, buen lugar de trabajo.
Pluspunten
Facil, grande, ambiente Familiar
Minpunten
Poco retirado, Malas ETT seleccionando personal.
Utrecht klantenservice mdw
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht28 augustus 2018
Leuk bedrijf, alleen jammer dat sinds het is overgenomen door AH nieuwe medewerkers op de klantenservice ontzettend weinig salaris krijgen per uur. Alle uitzuigbureaus werken en werven voor deze grote speler nu voor 9 tot 11 euro bruto per uur?! Daar kan een mens toch niet van leven? Net zoals bij AH worden hierdoor vooral jongeren aangenomen. Terwijl vroeger de service echt top was door ervaren medewerkers uitgevoerd, een team waren we en bol.com was echt een topwerkgever. Helaas na de overname is het hard achteruit gegaan. Steeds nieuw personeel, vaste training zonder eigen inbreng in je werk bij uitvoer, steeds personeel eruit en nieuwe erin en als klap op de vuurpijl. Je werkt maar kunt niet eten, te weinig salaris!
Pluspunten
locatie parkeergelegenheid
Minpunten
salaris
Diversiteit aan mensen die daar rond lopen
Order-Picker (voormalige medewerker) –  Waalwijk24 augustus 2018
Er is sprake van diversiteit aan mensen met uiteenlopende collega's. eigenlijk je hebt veel mensen in je omgeving maar in werkelijkheid heb je geen collega. Jij loopt 8- 9 uur lang tussen mensen maar helemaal alleen. Want men moet in zo'n grote bedrijfsterrein helemaal alleen lopen en de bestellingen verzamelen. Ook is de bedoeling dat je constant van ene afdeling/ hal naar de andere moet lopen en/of van functie wisselen "waar ze help nodig zou hebben".
Diverse Europeaan en Aziatische mensen lopen er rond. Niet iedereen werkt even hard en even serieus.
Pluspunten
Helaas kan ik niks bedenken
Minpunten
Chaos, hectisch, diversiteit in mening van aanpak, extreem regime
Heb het heel erg na me zin gehad maar wil vaste uren
Operator (huidige medewerker) –  Waalwijk12 augustus 2018
Het is een leuk bedrijf om er t werken
Het is heel leerzaam daar en je bent snel terecht
Pluspunten
Goedbetaald
Minpunten
Onregelmatige dienste
A very dynamic company with amazing opportunities
Strategic Platform Manager (huidige medewerker) –  Utrecht, Netherlands2 augustus 2018
bol.com, the biggest e-commerce player in the Benelux. A very dynamic and changing company. Lots of opportunities to 'be an entrepeneur' within a big company.
Muy buen ambiente de trabajo.
Mozo de almacén (voormalige medewerker) –  Gemeente Waalwijk19 april 2018
Muy buen ambiente de trabajo con gente de todos los rincones del mundo, el inglés es el idioma general que se utiliza trabajando en esta empresa por lo que se adquiere un gran nivel en poco tiempo,café gratis y descansos bien organizados.
Pluspunten
Café gratis, cafetería con varios tentempies y buen ambiente laboral.
Minpunten
Controles de seguridad que a veces te hacen salir 10/15 min más tarde del puesto de trabajo.
enorm ambitieus en jong dynamisch bedrijf waar alles mogelijk is.
Medior Functioneel Beheerder/ Business Analist (voormalige medewerker) –  Utrecht19 maart 2018
Bij bol.com is alles mogelijk en niets is te gek.
als 220e medewerker heb ik werkelijk alles meegemaakt hier.
Ik heb goed kunnen doorgroeien net zoals het bedrijf.
bol.com is enorm ambiteus en als je je thuisvoelt in zo'n werksfeer waar het hard aanpoten is en daarna met elkaar successen kan vieren dan zit je hier op je plek.
Pluspunten
legendarische vrijdagmiddagborrels
Minpunten
Wordt wat minder persoonlijk door groei
Afwisselende werkzaamheden met veel eigen verantwoordelijkheid.
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer7 februari 2018
Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid in het vinden van de beste oplossing naar de klant toe. Er wordt van je verwacht dat je 'out of the box' denkt en de klant verrast met je persoonlijke aanpak. Hier heb ik fijne herinneringen aan maar ook aan mijn collega's. Alleen was de afstand voor mij eigenlijk te ver gezien de vroege en late werktijden.
Gezellig, jong bedrijf
Operationeel medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht (provincie)29 januari 2018
Een goede start wanneer je zojuist bent afgestudeerd om de arbeidsmarkt te verkennen
elke dag druk bezig om collega's blij te maken met lunch
Cateringmedewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht20 november 2017
- Je leert met veel verschillende mensen te werken en elke dag een heerlijke lunch klaar te zetten voor je collega's.
- Leuke evenementen waar je op komt te werken, waardoor je samenwerkt met de andere collega's buiten de catering.
- Goede arbeidsomstandigheden en bespreken van wensen altijd mogelijk.
- Veel geleerd in samenwerken en oplossingen zoeken voor gekke wensen van lunches/avondeten etc.
Pluspunten
Uitgebreide keuze aan lunch en de vrijdagmiddag borrel.
Minpunten
Soms overwerk in de avond
Fast-Pace organisatie met weinig oog voor de werknemers
Product specialist (voormalige medewerker) –  Utrecht14 november 2017
De werkdruk is extreem hoog, het management ondoorzichtig en er wordt niks met je inspraak gedaan, soms niet eens geluisterd. "vaders/moeders wil is wet!" Het salaris is laag vergeleken met de hoge verantwoordelijkheid en vergeleken met andere bedrijven (retail en non-retail). Er zijn beperkte tot geen doorgroeimogelijkheden, zeker als je van een lager instapniveau komt zoalsals product specialist. Men haalt voor hogere functies liever externen binnen dan dat men gebruik maakt van loyale werknemers, en dat is jammer. Zelf moest ik bijvoorbeeld mijn 'meerderen' meerdere keren inwerken, wat erg veel tijd kostte waardoor je je eigen werk nauwelijks kan doen, waar je natuurlijk wel weer op afgerekend wordt. Voor je persoonlijke situatie is wel begrip, maar helaas doet men er niet meer aan dan alleen luisteren, de werkdruk blijft bestaan. Meerdere afdelingen zijn onderbezet waardoor overspannen collega's met bosjes vallen. Zo jammer, want met een paar extra krachten is dit zo opgelost. De meeste collega's zijn fijn en zitten veelal in hetzelfde schuitje. Hiërarchie echter duidelijk merkbaar, bij een bedrijf die beweert een platte organisatie te zijn. Vooral het laatste jaar verslechterd en van een wij-cultuur naar een ik-cultuur verschoven. Groei in personeel groot, echter veelal op de verkeerde plaatsen ingezet niet waar het het hardste nodig is.
Pluspunten
Goede lunch, gezellige collega's
Minpunten
ondoorzichtig management, beperkte tot geen doorgroeimogelijkheden, weinig salaris voor veel verantwoordelijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bol.com. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over Bol.com gesorteerd op locatie