Bol.com
Tijdens mijn stage bij BOL.com heb ik veel geleerd.
- Mijn begeleider was zeer vriendelijk en behulpzaam.

- De directeur was zeer open en aanspreekbaar.

- De werkzaamheden waren uiteenlopend, uitdagend en interessant.
hard werken met leuke collega's
Bol.com is een andere tak van sport. Toch blijft voor mij de uitdaging om klanten met een glimlach aan de lijn te krijgen, hoe boos dat ze ook kunnen zijn
Prima arbeidsomstandigheden en een prettige werksfeer
Prettige werksfeer op de vloer. Was best stressvol om minimaal twee cases tegelijk te moeten behandelen. Daarnaast was je afhankelijk wat de klant jou voor een score gaf in een toegestuurde enquete.

Was de score te laag, dan kon je naar huis.

Verder vond ik €10 per uur bruto, geen salaris wat nog bij deze tijd past. Zeker als je een gezin hebt.
Pluspunten
redelijk flexibel
Minpunten
geen reiskosten vergoeding en erg laag uurloon
Leuk, jong en vooraan in een snelle wereld
Relaxte werksfeer afgewisseld met periodes van drukte
Leuke collega's en goede feestjes

Weinig sturing in eerste weken; veel ondernemerschap vereist

Ruimte voor eigen suggesties, ideeen en wensen

Groot bedrijf, soms de weg kwijt wie nu voor wat verantwoordelijk is

Fijne HR afdeling, flexibiliteit mogelijk indien nodig

Minder dan 4 dagen werken op hoofdkantoor niet echt mogelijk
Pluspunten
Relaxte werksfeer afgewisseld met periodes van drukte
Minpunten
Minder dan 4 dagen werken op hoofdkantoor niet echt mogelijk
produktiv kellemes, csocsó asztallal
tipikus munkanap: munkaidő 8:00-16:30 / 16:30-01:00 de általában fél órával hamarabb végez az esti műszak
About Bol
This is my first experiance in a forgein country and I am very satisfied because I meet a lot of people for another countries, and bol.com succeded to manage all kind of situations between people and here you cannot see racism and everybody are treat equal. I meet people open minded and discipline. I found here what I found a part in myself, and is about, selfcontrol, discipline and focusing on solutions not on problems.
Dynamische omgeving, grote groei zorgt voor goede sfeer
Leuke mensen
Veel energie

Grote groei

Veel operationele werkzaamheden

Hoge werkdruk
Ga hier niet werken
Waar moet ik beginnen. Werktijden niet menselijk. Vastigheid ver te zoeken. Minimum salaris. Supervisors en BUM’s zijn totaal niet aardig of meedenkend. Houden zich niet aan afspraken. Collega’s kun je ook geen band mee krijgen want die komen en gaan. Maar heel begrijpelijk want je houdt het hier niet lang vol. Ziet eruit als een school. Bol.com zelf is een goed bedrijf maar Teleperformance is ruk.
Pluspunten
Zijn geen pluspunten
Minpunten
Alles
Leuke werkomgeving, weinig betaald. Veel doorgroeimogelijkheden maar je moet wel beter zijn dan iedereen.
Het is een leuke baan en je hebt superleuke collega's. Maar je wordt echt zwaar onderbetaald voor het werk wat je doet. Ook de doorgroei mogelijkheden. Het zijn er veel ! Maar je kan alleen doorgroeien als je cijfers op pijl zijn.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen, eentonig
Fijne werkplek!
veel feestjes, sport mogelijkheden en heerlijk eten!
Mooie sfeer
Leuke sfeer, vriendelijke collega's. Helpzame begelijders.
Gezellig met minpunten.
Ik heb een leuke tijd gehad bij de klantenservice. Door bepaalde mensen werd je erg voortgetrokken en andere juist helemaal niet.

Door deze ervaring kan ik erg snel typen en natuurlijk foutloos.

Het moeilijkste aan de baan was denk ik de cases per uur halen. Dat was veel werk en al helemaal als je een schooldag van half 9 tot 5 erop hebt zitten. Er werd weinig rekening gehouden met het feit dat er nog mensen op school zaten (vond ik persoonlijk).

Het leukste aan de baan is de blije reviews die je krijgt van klanten, het geeft je het gevoel dat je toch iemand die je helemaal niet kent blij hebt gemaakt. De collega's waren en zijn super tof.

Ik heb het naar mijn zin gehad.
Pluspunten
gratis eten
Minpunten
weinig rekening met privé leven
Goede sfeer
Bol.com is een fantastosch bedrijf waar veel mogelijkheden zijn
Pluspunten
x
Minpunten
x
Bedrijf met zeer getalenteerde mensen
Bol.com is een bedrijf met zeer goede mensen en een prachtige cultuur waarin autonomie en eigen verantwoordelijkheid centraal staan. Verder zijn er veel mogelijkheden om te leren en jezelf verder te ontwikkelen.
Pluspunten
cultuur
Minpunten
groeiende aantal mensen
Gevoelloze cultuur continue chaos zonder visie
Ik heb bijna 5 jaar bij bol.com gewerkt en in die 5 jaar het bedrijf zien veranderen van een mensgericht bedrijf naar een gevoelloze kolos waarin alles traag gaat en het bedrijf leunt op jonge mensen zonder ervaring/kennis.

Er gaat veel tijd zitten in steeds weer het wiel opnieuw uitvinden en de teamgeest is ver te zoeken ook al doet men alsof het bedrijf 1 groot team is.

Qua salaris word je onderbetaald.
Pluspunten
De feesten
Minpunten
Onpersoonlijk en ongezellig
Leuk bedrijf!
Bol.com is een enorm leuk bedrijf om te werken. Je wordt veel betrokken en heb er enorm veel geleerd.
bol.com
praca w bol.com w Waalwajku byla bardzo fajna praca jako order picker . bardzo fajni ludzie i nie tylko ;pp
Buen espacio de trabajo, malas ETT
Este trabajo era una cadena de montajes como amazon o Ebay, un entorno familiar de trabajo, solo que las ETT en su momento por temporada alta contrataban a personal poco serio y es lo único que no me gusto, fuera de eso, buen lugar de trabajo.
Pluspunten
Facil, grande, ambiente Familiar
Minpunten
Poco retirado, Malas ETT seleccionando personal.
Utrecht klantenservice mdw
Leuk bedrijf, alleen jammer dat sinds het is overgenomen door AH nieuwe medewerkers op de klantenservice ontzettend weinig salaris krijgen per uur. Alle uitzuigbureaus werken en werven voor deze grote speler nu voor 9 tot 11 euro bruto per uur?! Daar kan een mens toch niet van leven? Net zoals bij AH worden hierdoor vooral jongeren aangenomen. Terwijl vroeger de service echt top was door ervaren medewerkers uitgevoerd, een team waren we en bol.com was echt een topwerkgever. Helaas na de overname is het hard achteruit gegaan. Steeds nieuw personeel, vaste training zonder eigen inbreng in je werk bij uitvoer, steeds personeel eruit en nieuwe erin en als klap op de vuurpijl. Je werkt maar kunt niet eten, te weinig salaris!
Pluspunten
locatie parkeergelegenheid
Minpunten
salaris
Diversiteit aan mensen die daar rond lopen
Er is sprake van diversiteit aan mensen met uiteenlopende collega's. eigenlijk je hebt veel mensen in je omgeving maar in werkelijkheid heb je geen collega. Jij loopt 8- 9 uur lang tussen mensen maar helemaal alleen. Want men moet in zo'n grote bedrijfsterrein helemaal alleen lopen en de bestellingen verzamelen. Ook is de bedoeling dat je constant van ene afdeling/ hal naar de andere moet lopen en/of van functie wisselen "waar ze help nodig zou hebben".
Diverse Europeaan en Aziatische mensen lopen er rond. Niet iedereen werkt even hard en even serieus.
Pluspunten
Helaas kan ik niks bedenken
Minpunten
Chaos, hectisch, diversiteit in mening van aanpak, extreem regime
Heb het heel erg na me zin gehad maar wil vaste uren
Het is een leuk bedrijf om er t werken
Het is heel leerzaam daar en je bent snel terecht
Pluspunten
Goedbetaald
Minpunten
Onregelmatige dienste