Boels Reviews

40 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 47 reviews
Zeer zelfstandige baan met veel verantwoording
Spoel chauffeur (huidige medewerker) –  Arnhem16 maart 2019
Een hele leuke baan met veel verantwoording en zelfstandigheid. Geen chef die op je vingers kijkt en als je je werkt goed doet worst dat zeker gewaardeerd. Ook kansen om met mooie evenementen mee te gaan en alles is dan ook goed geregeld van hotel tot eten.
Pluspunten
Zelfstandig en verantwoording gewaardeerd worden
Minpunten
Slecht weer
Weinig waardering 2
Chauffeur/Monteur (voormalige medewerker) –  Venlo24 januari 2019
"Officiële reactie van Boels

18 december 2018

We vinden het erg jammer dat je dit zo hebt ervaren en niet bespreekbaar hebt gemaakt. In een snel groeiend bedrijf gaan zaken mis en zijn er zeker verbeteringen mogelijk. Met name de aspecten die jij benoemd zoals waardering en beloning zijn onderwerpen waaraan wij hard werken.

Boels HR-Afdeling"

Dit is wel degelijk en meerdere malen (jaarlijks met 't functioneringsgesprek bijvoorbeeld) bespreekbaar gemaakt. Alleen werd dit iedere keer weer met één of andere slechte smoes afgewimpeld. Ook heb ik in 11 jaar tijd gemiddeld €38,- bruto per jaar "loonsverhoging" gehad. Het zal ook niet meevallen om hier als HR-afdeling aan te werken met een team dat om de 1 a 2 jaar weer compleet anders is....
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Weinig waardering, laag salaris
Beste werkgever ooit!
Cowboy (yeeeeee haw)! (huidige medewerker) –  Sittard4 januari 2019
Boels is de beste werkgever ooit en volledig in control met alles!!! Het kan niet beter en de kans op een nieuwe baan is zeer groot met het aantal vacatures die er momenteel zijn. Waar wacht je op, stuur vandaag nog je sollicitatie. Yeeeeee haw!

- Een kritische review op Indeed...."we herkennen ons niet in hetgeen je schrijft".
- Slechte arbeidsvoorwaarden..."bij Boels geloven we ook in loon naar werken en daarom is er ook een gedifferentieerd beloningsbeleid."
- Een medewerker schetst een reëel beeld hoe het intern er aan toe gaat....'bij Boels verwijderen we gewoon deze review".

Bam, zo doe je dat! We verhuren niet alleen sloopmaterialen, we slopen ook meteen enige negativiteit die we krijgen (ook al moeten we toegeven dat deze volkomen terecht is).

Zeer goede arbeidsvoorwaarden, zowel primair als secundair een zeer vooruitstrevende werkgever. Je hebt met het ruime aanbod verlof en ADV dagen een uitmuntende werk-privé balans. Top managers worden koste wat het kost binnengehaald. De bedrijfscultuur is ook heel transparant en je wordt echt niet met pek en veren naar buiten geschopt als het management je 'lastig' vind.

Wat is het ontzettend jammer dat je niet meer dan 5 sterren kunt geven voor deze topwerkgever!
Pluspunten
Sky is the limit!
Minpunten
Zijn er gewoon niet, ja wellicht als oranje niet je favoriete kleur is wordt je een beetje misselijk.
Onprofessionele organisatie
Administratief medewerker (huidige medewerker) –  Zwolle31 december 2018
Zodra de managers afwezig zijn lijkt het bedrijf wel een kleuterklas. Men gaat elkaar met wc verfrissers onderspuiten en doet werkelijk de hele dag niets. Ook zijn er collega's die meer buiten gaan roken dan daadwerkelijk werken. Ook erg onprofessioneel is dat er bewust collega's niet worden uitgenodigd voor etentjes en ander pestgedrag. Er wordt veel geroddeld en over elkaar gepraat achter elkaars rug om. Dit opstandig en minachtend gedrag wordt bestraft met een officiële waarschuwing, waar vervolgens niets mde wordt gedaan. Dus niets verandert er....
Pluspunten
Ooit was het een klein leuk bedrijf
Minpunten
Nu is het een groot chaotisch bedrijf
Fantastisch mooi bedrijf!
Management Assistent (voormalige medewerker) –  Zwolle20 december 2018
Ik heb ruim 3 jaar met veel plezier bij Boels mogen werken.
Heb het altijd ervaren als een gezellig familiebedrijf met erg leuke collega's, zowel in het land als op het hoofdkantoor in Sittard. Arbeidsvoorwaarden waren goed en er wordt rekening gehouden met je privé omstandigheden waar mogelijk.

Ook zijn er genoeg kansen om je te ontwikkelen als je die ambitie hebt. Het management staat altijd open om te luisteren en mee te denken om te zorgen dat iedereen op de juiste plek zit.

Kortom: ik kan iedereen aanraden om bij Boels te gaan werken!
Pluspunten
Leuke collega's, goede werksfeer
Minpunten
Geen minpunten
10jaar
Commercieel medewerker binnendienst (huidige medewerker) –  Gelderland10 december 2018
Na 10jaar in het bedrijf nog steed het zelfde loon als een schoonmaker bij mc Donalds op zijn eerste dag.
Inmiddels heeft bijna iedereen die er lang werkt het sinkende ship verlaten.
Het bestuur neemt het personeel niet sirieus.
Erg jammer alles.
Pluspunten
sfeer
Minpunten
loon
18 december 2018

We herkennen ons niet in hetgeen je schrijft. Boels groeit nog steeds hard en vele collega's werken al meer dan 10 jaar voor Boels. Ons beloningsbeleid voorziet in een jaarlijkse loonstijging en Boels betaald loon naar werken. Jammer dat jij de keuze voor een andere werkgever maakt. Veel succes in je verdere loopbaan.

Weinig waardering
Chauffeur/Monteur (voormalige medewerker) –  Venlo7 december 2018
Na ruim 11 jaar gewerkt te hebben voor een te laag salaris eieren voor m'n geld gekozen en opgestapt.

Management neemt 't personeel absoluut niet serieus en ze lullen alles recht wat krom is en lijken hun eigen onzin ook nog te geloven. Weinig tot geen waardering op geen enkele manier dan ook (behalve wat chocolaatjes met Pasen, Sinterklaas en Kerstmis).

Momenteel vindt er een grote leegloop plaats (wat overigens ook met een stalen gezicht ontkent werd) aangezien men vasthoudt aan hun laag salarisbeleid en er banen voor het oprapen liggen in de bouw en techniek. Ook krijgen nieuwe medewerkers een salaris aangeboden wat bijna net zo hoog is als het salaris van medewerkers met 10+ jaren ervaring binnen het bedrijf.
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Laag salaris, weinig waardering, veel verloop

Boels HR-Afdeling

Leuk werk maar beloven van alles.
Monteur (voormalige medewerker) –  Middelburg3 december 2018
3 jaar gewerkt als monteur maar monteren die je er weinig. Is het kapot en werk je er langer aan dan 10 minuten dan moet je het afsturen naar Sittard. Bij sollicitatie gesprek van alles belooft maar niks na gekomen. Mocht op voor m'n C rijbewijs zodat ik kon invallen als de chauffeur ziek of vrij was, dit werd vrij kort voor ik zou gaan lessen gecancelled omdat een nieuwe collega graag voor z'n BE rijbewijs wou gaan. Dit heeft hij ten koste van mij mogen halen. Zo ook belofte gehad dat ik een vast contract zou krijgen met salarisverhoging en dit werd bij het gesprek ook knetterhard terug gedraait en kreeg dus weer een jaarcontract onder dezelfde voorwaarden.
Pluspunten
Weinig
Minpunten
Salaris, beloftes en mismanagement
18 december 2018

Bedankt voor je feedback! We vinden het jammer dat jij het zo hebt ervaren. Bij Boels groeien we hard en doel is steeds om medewerkers een onbepaalde tijd contract aan te bieden. Natuurlijk moet het dan wel voor zowel werknemer als werkgever allemaal passen. Als dat niet het geval is geven we vaak de kans om nog een jaar met elkaar verder te gaan wederom met als doel een onbepaalde tijd overeenkomst. Overigens investeren wij veel in onze medewerkers en behalen tientallen medewerkers hun rijbewijs BE of C via Boels. Ik wens je succes in je verdere loopbaan.

Prettige werksfeer en dankbaar werk
Biobox spoelwagen chauffeur (huidige medewerker) –  Regio Rotterdam eo.4 april 2018
Zeer prettige werksfeer en grote mate van zelfstandigheid. Als je goed en serieus je werk doet heb je van niemand last en wordt je werk zeer gewaardeerd door zowel de gebruikers van de toiletten alsmede de collega's van kantoor. Als de behoefte er is is er ook zat mogelijkheid tot overwerk, met name in het festival seizoen.
Pluspunten
Zelfstandigheid, dankbaar werk
Minpunten
Bij slecht weer.
Geen dag was hetzelfde
Areamanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam20 maart 2018
Bij Boels Rental is geen dag hetzelfde.
Je maakt voor jezelf een planning voor de dag , echter kan dit binnen 5 minuten alweer veranderd zijn.
Snel schakelen en reageren op de vraag zijn heel belangrijk.
Dat kan resulteren in een hoge werkdruk.
Door het mogelijk maken van de vragen van de klant is dit geen enkel probleem en mede door het flexibel in kunnen delen van je werktijden, kun je dit ten aller tijden compenseren.
Pluspunten
Geen dag is hetzelfde
Ik was het zat
Medewerker callcenter (voormalige medewerker) –  Sittard19 maart 2018
In de crisis kwam ik nergens aan de bak en was ik heel blij met mijn contract bij Boels. Maar nu het economisch goed gaat blijf ik met een laag salaris zitten. Er wordt niets gedaan aan opleiding, hard werken voor weinig geld. De enige goed leidinggevende is zelf vertrokken, omdat ze ergens anders een veel beter aanbod kreeg.
En een paar oudgedienden op de afdeling hebben geroepen dat ze weg gaan en krijgen van de baas een salarisverhoging. Ik heb het ook maar geroepen, maar kreeg niets. Gevolg: ik werk niet meer voor Boels en neem nog een paar collega's met me mee.
Pluspunten
Sommige collega's zijn erg leuk
Minpunten
Hard werken voor weinig salaris, chaos.
18 december 2018

Boels wil alle medewerkers kansen bieden te groeien en zich verder te ontwikkelen. Ook in de crisis zijn wij blijven groeien en hebben velen een onbepaalde tijd contract verdiend. Bij Boels geloven we ook in loon naar werken en daarom is er ook een gedifferentieerd beloningsbeleid.
Jammer dat dit voor jou niet naar tevredenheid heeft uitgepakt. Veel succes voor je verdere carrière.

Boels
Commercieel Technisch Medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht Overvecht23 februari 2018
Redelijk bedrijf, met veel plezier gewerkt maar onze gedachten lagen te ver uit elkaar.
Prima bedrijf
Medewerker (huidige medewerker) –  Beverwijk29 januari 2018
Boels verhuur is een goede firma met het hart op de goede plaats. Het management is met de juiste argumentatie flexibel en betrokken. Er is ruimte om fouten te maken en dat is erg prettig, niet te vaak doen natuurlijk.
Betreft een bijbaan naast mijn studie, aangezien deze is afgeronde ben ik op zoek naar iets anders.
Pluspunten
Goede sfeer, leuke collega's
Slechte arbeidsvoorwaarden
Depotmonteur (voormalige medewerker) –  Amsterdam Noord31 december 2017
De reden dat Boels zoveel vacatures heeft, is dat meer dan de helft van nieuw personeel weer na 2 jaar het bedrijf verlaat / moet verlaten. Daarnaast zijn salarissen erg laag en is niets openbaar en transparant. Hoe meer je slijmt bij je leidinggevende, des te meer kans op een hoger salaris.
Pluspunten
Weinig.
Minpunten
Salarissen, overige arbeidsvoorwaarden, hoge werkdruk, slecht management
Goede gezellige werkomgeving
Filiaalmonteur (voormalige medewerker) –  Maastricht8 september 2017
Veel communicatieve contacten met zowel collega's als met klanten
Pluspunten
Overwerk te compenseren als extra vrije dagen
Minpunten
nvt
Slechte werkgever
Monteur bpi/profguard (voormalige medewerker) –  Sittard5 september 2017
Er worden heel veel mogelijkheden beloofd in het begin.
Veel negativiteit, norse collega's
Lange uren en slecht betaald.
1 grote warboel
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Negativiteit
Weinig doorgroeimogelijkheden, veel negativiteit
Commercieel technisch medewerker (voormalige medewerker) –  Hoofddorp8 augustus 2017
Helaas een te groot bedrijf met weinig oog voor het personeel.
Heb gesolliciteerd naar een technische functie maar kreeg de kans niet om mij te bewijzen terwijl ik wel de nodige ervaring bezit.
Management kan nog een hoop leren over het leidinggeven, personeel is niet gemotiveerd maar hier wordt niets aan gedaan.
boels
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Den Haag1 juli 2017
leuk bedrijf!! leiding zwaar minder! waarvoor je gesolliciteerd is snel anders
tevreden
Hulpkracht (huidige medewerker) –  Lelystad7 november 2016
de dag bestaat uit het helpen en adviseren van klanten, machines nakijken en testen en weer in de verhuur zetten, helpen met leveringen en de winkel onderhouden.

ik heb geleerd hoe bepaalde machines werken, ik mocht mijn heftruck en hoogwerker certificaat halen en ben nog bezig met me VCA.

het leukste van de baan is het contact met de klanten en ze tevreden stellen.
Pluspunten
je leert veel goeie mensen kennen
Leuk bedrijf, waar ik veel geleerd heb.
Planner (bbl-stage) (voormalige medewerker) –  Deventer19 mei 2016
Ondanks dat het een groot bedrijf is, zijn de lijnen redelijk kort. Leuk team om mee te werken.
Pluspunten
veel vrijheid
Minpunten
vanuit Arnhem te ver reizen met OV

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Boels. Onze community staat klaar om te antwoorden.