Boels Reviews

52 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 62 reviews
Niet bij boels gaan werken
Technisch medewerker (voormalige medewerker) –  Sittard26 augustus 2019
Boels heeft me al heel veel dingen beloofd meer als de helft zijn ze nooit nagekomen en daarbij betalen ze niet uit
Ik ben nog steeds op mijn loon van juli het wachten...
Pluspunten
Minpunten
Betaald niet
Begin er niet aan
HR medewerker (voormalige medewerker) –  Sittard26 augustus 2019
Gelukkig ben ik weg bij dit bedrijf. Hoe ziet een werkdag eruit bij de firma Boels. Nou beroerd collega's die elkaar flink besodemieteren en ja zoals iedereen al weet salaris klopt niet. Der zitten gasten op kantoor die worden aangestuurd om uren van mensen onterecht niet uit te betalen. Meerdere keren gemeld bij de desbetreffende personen. Word niks mee gedaan. Vind dit niet kunnen meer in deze huidige tijden.
Mooi bedrijf
Accountmanager (voormalige medewerker) –  Tilburg29 juli 2019
Mooi bedrijf om voor te werken, in 10 jaar veel geleerd en door kunnen groeien.
Pluspunten
vrijheid eigen ondernemer te zijn
Minpunten
management
1 augustus 2019

Fijn dat jij je bij Boels hebt kunnen ontwikkelen en veel vrijheid hebt ervaren. Elke dag werken we er hard aan Boels beter te maken. Bedankt voor de 10-jarige samenwerking en we wensen je veel succes in je nieuwe functie!

Veel slechte managers
Medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht (provincie)13 juli 2019
Veel slechte managers zonder people skills en niet gehinderd door enige kennis.

Boels vraagt veel, maar geeft weinig. Betalen zeer weinig
1 ster
- (voormalige medewerker) –  Sittard4 juli 2019
Love my job!
Corporate Recruiter (huidige medewerker) –  Sittard28 juni 2019
Sinds 3 maanden werk ik bij Boels Rental als Corporate Recruiter op het hoofdkantoor in Sittard. Het is altijd spannend om een overstap te maken naar een nieuwe werkgever maar voor mij is het een topkeuze geweest!

Men is van begin af aan transparant geweest over het werken bij Boels. Boels is aan het veranderen als werkgever. Dit biedt kansen maar ook hobbels! Wat verandert er? De werknemer staat meer centraal; de organisatie is aan het optimaliseren, digitaliseren en er wordt steeds efficiënter gewerkt! We zitten in een transitiefase waarin we de constante groei van de organisatie combineren met bovengenoemde punten. We zoeken dan ook niet alleen mensen die op een bepaalde functie passen maar we zoeken mensen die verder kijken en hun bijdrage breder kunnen leveren aan de organisatie (op bijvoorbeeld procesgebied of in projectgroepen).

Vanwege mijn rol heb ik in zeer korte tijd (bijna) de hele organisatie leren kennen en met veel mensen gesproken. Hetgeen wat ik overal terug vindt komen is openheid, behulpzaamheid en het feit dat er keihard gewerkt wordt maar zeker ook tijd is voor een grapje op de werkvloer.

Kortom een organisatie die in beweging is!
Pluspunten
Organisatie van familiedag, HR dag etc.
Minpunten
Sommige mensen willen/kunnen niet mee in een veranderende organisatie.
Fijne werkgever en betrouwbaar bedrijf
Accountmanager buitendienst (huidige medewerker) –  Zwolle29 mei 2019
Werk nu vijf jaar bij Boels. Begonnen aan de balie en na 3 jaar doorgegroeid naar een geweldige functie als acoountmanager. Zelf hard voor gewerkt maar ook kansen gekregen van mijn leidinggevenden. Heb het naar mijn zin en ik heb Boels leren kennen als een werkgever die ambitieus is en wil groeien. Natuurlijk levert dit ook groeipijn op en is niet alles tot achter de komma geregeld. Het management weet dit en er wordt veel moeite gedaan verbeteringen te brengen. Hoop in de toekomst mee te groeien met het bedrijf.
Pluspunten
Goede werksfeer en fijne collega’s
Minpunten
Waar is niks te verbeteren?
Slechte werkgever !
Administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Sittard24 mei 2019
Ze betalen slecht, al jaren. 9 uur aanwezig zijn en maar 8 uur betaald krijgen. Loon naar werken zie ik voorbij komen als reactie van Boels; je kunt hard werken maar niemand die het ziet, geen waardering en dus blijf je gewoon op je oude loon. Doe geen moeite om te vragen naar salarisschalen want die zijn er niet. In het begin is wel het een en ander mogelijk maar na een tijdje is het afgelopen met bijvoorbeeld salarisverhoging. Maar loon is niet alles. Helaas is het dan ook gedaan met de waardering. Als je bij je chef of bij HR aangeeft wat er niet goed gaat, wordt er naar je geluisterd, maar daar blijft het bij. Er wordt verder echt niets mee gedaan. Iemand (hij noemt zich cowboy!) schreef: ruim aanbod verlofdagen... het zijn er 25.....Hier komen mensen enthousiast binnen maar na max 2 / 3 jaar zijn ze helemaal verstompt. Dat er zoveel vacatures zijn is echt niet omdat het bedrijf "zo hard" groeit. De mensen lopen er hard weg! Ik zou zeggen, niet solliciteren! Als je nergens anders terecht kunt, dan ga je naar Boels.
Pluspunten
jammer maar ik kan er echt geen bedenken.
Minpunten
teveel om op te noemen
28 mei 2019

Beste oud-collega,

Ik begrijp dat je je persoonlijke ongenoegen graag kwijt wil. Jammer dat jij dit zo beleefd hebt. Gelukkig hebben veel medewerkers en ook oud-medewerkers een andere, positieve ervaring met-, en bij Boels. Wij werken er momenteel hard aan ons bedrijf te verbeteren op vele gebieden. Een vernieuwd salarishuis, medewerkerstevredenheid en persoonlijke ontwikkeling zijn slechts een paar van onze speerpunten. Wij streven ernaar om dergelijke slechte beoordelingen in de toekomst te voorkomen.

Mocht je een en ander willen toelichten neem dan contact op met de HR-Afdeling.

Wie o wie komt mij helpen!!!
Area Account Manager (huidige medewerker) –  Arnhem13 mei 2019
Leuk bedrijf om voor te werken. Geen dag is het zelfde. Die nieuwe functie Area Account Manager biedt kanssen om binnen Boels door te groeien naarverschillende afdelingen. Gestart als chauffeur op een depot en nu nog chauffeur in de door Boels aangeboden Auto maar nu dagelijks naar nieuwe en bestaande klanten. In deze groeiende markt heb ik collega's nodig die mij helpen om deze regio te versterken. Dus ik zeg solliciteer en mischien gaan wij samen een vrijdag middag borrel drinken in onze regio Gelderland.
Pluspunten
Veel vrijheid, geen dag is het zelfde, leuke collega's
Minpunten
Kan er geen bedenken
17 mei 2019

Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin bij Boels. Wij streven ernaar om het beste uit onze medewerkers te halen en hen kansen te bieden. Goed dat jij je kans hebt gepakt. Veel succes!

Heel slecht bedrijf
Technisch medewerker (voormalige medewerker) –  Sittard8 mei 2019
Heel slecht beleid , manager en technische coordinator hebben geen flauw idee waar ze het over hebben of wat ze doen ( zijn alleen maar met zichzelf bezig) met uren word gekloot en er gebeuren dingen die niet door de beugel kunnen . Werk opzich was wel leuk maar voor de rest geen goed woord over voor dit bedrijf !!!
Pluspunten
Minpunten
Waar moet ik beginnen
17 mei 2019

Erg jammer dat jij dit zo hebt ervaren en dat je dit, voor zover ik kan nagaan, niet bespreekbaar hebt gemaakt bij je manager of HR. Mocht je dit alsnog willen doen neem dan contact op met de verantwoordelijke HR-Officer.

We wensen je veel succes voor de toekomst.

Niet doen
Medewerker (voormalige medewerker) –  Sittard25 maart 2019
Houd je van
9 uur per dag inklokken en 8 betaald krijgen
15% salaris inleveren bij ziekte
bij 1 minuut te weinig inklokken een kwartier aftrek
werken in overvolle kantoren met slechte klimaatregeling op slechte bureaustoelen

Solliciteer dan wel
Pluspunten
Minpunten
zie beschrijving
27 maart 2019

Beste ex-medewerker,

Graag hadden wij vooraf met je willen spreken over het waarheidsgehalte en de verbeteringsmogelijkheden van de door jou aangedragen punten.
Natuurlijk is het zo dat bij Boels, zoals bij elk bedrijf, zaken geoptimaliseerd kunnen worden. Op vele andere aspecten, zoals vrijheid van werken, collegialiteit, en kansen om te groeien doen wij het echter goed. Je moet je mogelijkheden alleen grijpen! Jammer dat je niets positiefs te melden over ons bedrijf. Ik maak hieruit op dat je deze reactie klaarblijkelijk uit frustratie schrijft. Hiermee is de zeggingskracht ervan twijfelachtig.

Ik wil je desalniettemin alle goeds wensen voor je toekomst en hoop dat je ergens anders kunt vinden waar je naar op zoek bent.

HR-Afdeling

Zeer zelfstandige baan met veel verantwoording
Spoel chauffeur (huidige medewerker) –  Arnhem16 maart 2019
Een hele leuke baan met veel verantwoording en zelfstandigheid. Geen chef die op je vingers kijkt en als je je werkt goed doet worst dat zeker gewaardeerd. Ook kansen om met mooie evenementen mee te gaan en alles is dan ook goed geregeld van hotel tot eten.
Pluspunten
Zelfstandig en verantwoording gewaardeerd worden
Minpunten
Slecht weer
27 maart 2019

Beste spoelchauffeur!

Bedankt voor je positieve woorden. Fijn dat je werken bij Boels ervaart als zelfstandig en met veel verantwoordelijkheid. Onze spoelchauffeurs zijn een belangrijk visitekaartje voor het bedrijf en jullie inzet wordt ten zeerste gewaardeerd.

Keep up the good work.

Weinig waardering 2
Chauffeur/Monteur (voormalige medewerker) –  Venlo24 januari 2019
"Officiële reactie van Boels

18 december 2018

We vinden het erg jammer dat je dit zo hebt ervaren en niet bespreekbaar hebt gemaakt. In een snel groeiend bedrijf gaan zaken mis en zijn er zeker verbeteringen mogelijk. Met name de aspecten die jij benoemd zoals waardering en beloning zijn onderwerpen waaraan wij hard werken.

Boels HR-Afdeling"

Dit is wel degelijk en meerdere malen (jaarlijks met 't functioneringsgesprek bijvoorbeeld) bespreekbaar gemaakt. Alleen werd dit iedere keer weer met één of andere slechte smoes afgewimpeld. Ook heb ik in 11 jaar tijd gemiddeld €38,- bruto per jaar "loonsverhoging" gehad. Het zal ook niet meevallen om hier als HR-afdeling aan te werken met een team dat om de 1 a 2 jaar weer compleet anders is....
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Weinig waardering, laag salaris
Beste werkgever ooit!
Cowboy (yeeeeee haw)! (huidige medewerker) –  Sittard4 januari 2019
Boels is de beste werkgever ooit en volledig in control met alles!!! Het kan niet beter en de kans op een nieuwe baan is zeer groot met het aantal vacatures die er momenteel zijn. Waar wacht je op, stuur vandaag nog je sollicitatie. Yeeeeee haw!

- Een kritische review op Indeed...."we herkennen ons niet in hetgeen je schrijft".
- Slechte arbeidsvoorwaarden..."bij Boels geloven we ook in loon naar werken en daarom is er ook een gedifferentieerd beloningsbeleid."
- Een medewerker schetst een reëel beeld hoe het intern er aan toe gaat....'bij Boels verwijderen we gewoon deze review".

Bam, zo doe je dat! We verhuren niet alleen sloopmaterialen, we slopen ook meteen enige negativiteit die we krijgen (ook al moeten we toegeven dat deze volkomen terecht is).

Zeer goede arbeidsvoorwaarden, zowel primair als secundair een zeer vooruitstrevende werkgever. Je hebt met het ruime aanbod verlof en ADV dagen een uitmuntende werk-privé balans. Top managers worden koste wat het kost binnengehaald. De bedrijfscultuur is ook heel transparant en je wordt echt niet met pek en veren naar buiten geschopt als het management je 'lastig' vind.

Wat is het ontzettend jammer dat je niet meer dan 5 sterren kunt geven voor deze topwerkgever!
Pluspunten
Sky is the limit!
Minpunten
Zijn er gewoon niet, ja wellicht als oranje niet je favoriete kleur is wordt je een beetje misselijk.
Onprofessionele organisatie
Administratief medewerker (huidige medewerker) –  Zwolle31 december 2018
Zodra de managers afwezig zijn lijkt het bedrijf wel een kleuterklas. Men gaat elkaar met wc verfrissers onderspuiten en doet werkelijk de hele dag niets. Ook zijn er collega's die meer buiten gaan roken dan daadwerkelijk werken. Ook erg onprofessioneel is dat er bewust collega's niet worden uitgenodigd voor etentjes en ander pestgedrag. Er wordt veel geroddeld en over elkaar gepraat achter elkaars rug om. Dit opstandig en minachtend gedrag wordt bestraft met een officiële waarschuwing, waar vervolgens niets mde wordt gedaan. Dus niets verandert er....
Pluspunten
Ooit was het een klein leuk bedrijf
Minpunten
Nu is het een groot chaotisch bedrijf
Fantastisch mooi bedrijf!
Management Assistent (voormalige medewerker) –  Zwolle20 december 2018
Ik heb ruim 3 jaar met veel plezier bij Boels mogen werken.
Heb het altijd ervaren als een gezellig familiebedrijf met erg leuke collega's, zowel in het land als op het hoofdkantoor in Sittard. Arbeidsvoorwaarden waren goed en er wordt rekening gehouden met je privé omstandigheden waar mogelijk.

Ook zijn er genoeg kansen om je te ontwikkelen als je die ambitie hebt. Het management staat altijd open om te luisteren en mee te denken om te zorgen dat iedereen op de juiste plek zit.

Kortom: ik kan iedereen aanraden om bij Boels te gaan werken!
Pluspunten
Leuke collega's, goede werksfeer
Minpunten
Geen minpunten
10jaar
Commercieel medewerker binnendienst (huidige medewerker) –  Gelderland10 december 2018
Na 10jaar in het bedrijf nog steed het zelfde loon als een schoonmaker bij mc Donalds op zijn eerste dag.
Inmiddels heeft bijna iedereen die er lang werkt het sinkende ship verlaten.
Het bestuur neemt het personeel niet sirieus.
Erg jammer alles.
Pluspunten
sfeer
Minpunten
loon
18 december 2018

We herkennen ons niet in hetgeen je schrijft. Boels groeit nog steeds hard en vele collega's werken al meer dan 10 jaar voor Boels. Ons beloningsbeleid voorziet in een jaarlijkse loonstijging en Boels betaald loon naar werken. Jammer dat jij de keuze voor een andere werkgever maakt. Veel succes in je verdere loopbaan.

Weinig waardering
Chauffeur/Monteur (voormalige medewerker) –  Venlo7 december 2018
Na ruim 11 jaar gewerkt te hebben voor een te laag salaris eieren voor m'n geld gekozen en opgestapt.

Management neemt 't personeel absoluut niet serieus en ze lullen alles recht wat krom is en lijken hun eigen onzin ook nog te geloven. Weinig tot geen waardering op geen enkele manier dan ook (behalve wat chocolaatjes met Pasen, Sinterklaas en Kerstmis).

Momenteel vindt er een grote leegloop plaats (wat overigens ook met een stalen gezicht ontkent werd) aangezien men vasthoudt aan hun laag salarisbeleid en er banen voor het oprapen liggen in de bouw en techniek. Ook krijgen nieuwe medewerkers een salaris aangeboden wat bijna net zo hoog is als het salaris van medewerkers met 10+ jaren ervaring binnen het bedrijf.
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Laag salaris, weinig waardering, veel verloop

Boels HR-Afdeling

Leuk werk maar beloven van alles.
Monteur (voormalige medewerker) –  Middelburg3 december 2018
3 jaar gewerkt als monteur maar monteren die je er weinig. Is het kapot en werk je er langer aan dan 10 minuten dan moet je het afsturen naar Sittard. Bij sollicitatie gesprek van alles belooft maar niks na gekomen. Mocht op voor m'n C rijbewijs zodat ik kon invallen als de chauffeur ziek of vrij was, dit werd vrij kort voor ik zou gaan lessen gecancelled omdat een nieuwe collega graag voor z'n BE rijbewijs wou gaan. Dit heeft hij ten koste van mij mogen halen. Zo ook belofte gehad dat ik een vast contract zou krijgen met salarisverhoging en dit werd bij het gesprek ook knetterhard terug gedraait en kreeg dus weer een jaarcontract onder dezelfde voorwaarden.
Pluspunten
Weinig
Minpunten
Salaris, beloftes en mismanagement
18 december 2018

Bedankt voor je feedback! We vinden het jammer dat jij het zo hebt ervaren. Bij Boels groeien we hard en doel is steeds om medewerkers een onbepaalde tijd contract aan te bieden. Natuurlijk moet het dan wel voor zowel werknemer als werkgever allemaal passen. Als dat niet het geval is geven we vaak de kans om nog een jaar met elkaar verder te gaan wederom met als doel een onbepaalde tijd overeenkomst. Overigens investeren wij veel in onze medewerkers en behalen tientallen medewerkers hun rijbewijs BE of C via Boels. Ik wens je succes in je verdere loopbaan.

Leuke collega’s, fijne sfeer
Commercieel technisch medewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven3 september 2018
Ik heb met veel plezier bij Boels gewerkt. Geen dag was hetzelfde.
Veel geleerd van collega’s en nooit verplicht (soms wel gevraagd) om over te werken.
Pluspunten
Fijne collega’s, goede balans werk-prive
Minpunten
Salaris

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Boels. Onze community staat klaar om te antwoorden.