Review over Bo-mij van een werknemer

Bekijk alle reviews over Bo-mij

Kansen
Debiteurenadministratie (voormalige medewerker) –  Hoorn 801 november 2017
Ik ben heel blij dat ik hier een kans heb gekregen om te werken terwijl ik nog geen ervaring had. Niet veel bedrijven doen dat.

In het begin voordat je aangenomen wordt moet je een test doen voor je niveau in Naarden. Als die test goed uitvalt, pas dan wordt je aangenomen. Het salaris valt niet of weinig in te onderhandelen. Je krijgt gewoon het minimum en geen reiskosten vergoeding.

Helaas waren er meerdere zoals mij die aangenomen werden zonder ervaring. Dit resulteerde erin dat ik zelf ook weinig van kon leren, het enige is dat ik er wel zelfstandig van ben geworden.

Er zit wel een hele goede en ervaren manager bij de financiële afdeling. Je kunt bij hem terecht met al je vragen en zorgen. Hij zelf is alleen ook erg gestresst vanwege het gebrek aan ervaring op de afdelingen en dat is echt heel jammer voor zo'n man die het zo goed doet! Hij krijgt natuurlijk van iedereen vragen op hem afgevuurd.

De werksfeer is niet echt leuk want er wordt veel geroddeld over de managers door de collega's zelf en ook over collega's en dat is wel jammer. Er ontbreekt een duidelijke hiërarchie. Gelukkig heb ik daar wel nog leuke mensen leren kennen, alleen gingen die in mijn tijd allemaal bij een andere werkgever werken.

De meeste mensen hebben geen vast contract en degene die dat had is in mijn tijd ook weggegaan naar een ander bedrijf. Het is komen en gaan daar, zo heb ik dat zelf helaas ook gedaan.

Het werk zelf is niet afwisselend, elke dag doe je hetzelfde riedeltje. Aanvragen van klanten, banken, mail beantwoorden, aanvragen controleren, de telefoon opnemen :klanten
  meer... of filialen en de post sorteren.

Conclusie: als je geen ervaring hebt is het een goed bedrijf om daar te gaan werken. Denk er alleen wel om dat dit geen baan is wat kan leiden tot een vaste aanstelling.
Pluspunten
Veel roddelende collega's
Minpunten
Geen afwisseling in werk, hoge druk en minimum salaris.

Andere reviews over Bo-mij van werknemers

Niet de moeite waard
Hoofdkantoor (voormalige medewerker) –  Hoorn1 januari 2019
Dit bedrijf heeft geen karakter en doet maar wat.
Zeer ouderwets
Pluspunten
Soms brand de kachel
Minpunten
Te veel
Nooit aan beginnen
Orderpicker (voormalige medewerker) –  bomij25 april 2018
Voor tijdelijk prima maar je moet snel wat anders zoeken .
Geen sfeer , minimum salaris , weinig empathie .
Pluspunten
Uhm ...
Minpunten
Te veel

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bo-mij. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,3

Reviews over Bo-mij gesorteerd op locatie