Bo-mij

Reviews voor Debiteurenadministratie bij Bo-mij

Debiteurenadministratie1 review
Nederland1 review
1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Ik ben heel blij dat ik hier een kans heb gekregen om te werken terwijl ik nog geen ervaring had. Niet veel bedrijven doen dat.

In het begin voordat je aangenomen wordt moet je een test doen voor je niveau in Naarden. Als die test goed uitvalt, pas dan wordt je aangenomen. Het salaris valt niet of weinig in te onderhandelen. Je krijgt gewoon het minimum en geen reiskosten vergoeding.

Helaas waren er meerdere zoals mij die aangenomen werden zonder ervaring. Dit resulteerde erin dat ik zelf ook weinig van kon leren, het enige is dat ik er wel zelfstandig van ben geworden.

Er zit wel een hele goede en ervaren manager bij de financiële afdeling. Je kunt bij hem terecht met al je vragen en zorgen. Hij zelf is alleen ook erg gestresst vanwege het gebrek aan ervaring op de afdelingen en dat is echt heel jammer voor zo'n man die het zo goed doet! Hij krijgt natuurlijk van iedereen vragen op hem afgevuurd.

De werksfeer is niet echt leuk want er wordt veel geroddeld over de managers door de collega's zelf en ook over collega's en dat is wel jammer. Er ontbreekt een duidelijke hiërarchie. Gelukkig heb ik daar wel nog leuke mensen leren kennen, alleen gingen die in mijn tijd allemaal bij een andere werkgever werken.

De meeste mensen hebben geen vast contract en degene die dat had is in mijn tijd ook weggegaan naar een ander bedrijf. Het is komen en gaan daar, zo heb ik dat zelf helaas ook gedaan.

Het werk zelf is niet afwisselend, elke dag doe je hetzelfde riedeltje. Aanvragen van klanten, banken, mail beantwoorden, aanvragen controleren, de telefoon opnemen :klanten
 - meer...
Pluspunten
Veel roddelende collega's
Minpunten
Geen afwisseling in werk, hoge druk en minimum salaris.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bo-mij. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,1
1,8