BMN Bouwmaterialen

BMN Bouwmaterialen Reviews

Heel chill bedrijf om te werken
Ze zijn flexibel en houden rekening met werknemers
Pluspunten
Kantine met alles der in
Minpunten
Niks
Fijne werkomgeving
Fijne maar wel drukke werkomgeving op open afdeling met soms meer dan 12 mensen werkzaam.
Een dynamische rol op de vestiging.
Mijn dagelijkse focus is de vestiging en de mensen verder brengen in een verdichte markt. Hoe kun je met een mainstream assortiment toch onderscheidend zijn? Dit bereiken we door allereerst een fijne cultuur op de vestiging te hebben, voor zowel de klanten als de collega's. Iedereen weet wat zijn of haar plek is in het grotere geheel, we streven naar een hoge mate van klantbeleving en hiermee is deze vestiging een plek geworden waar ook vanuit het hoofdkantoor veel mee gespard wordt en pilots uitgezet worden.
gezellig en leerzaam
start van de dag is elke dag hetzelfde. piektijd ligt vooral in de ochtenduren( 7:00 tot 10:00)
Directie legt veel werkdruk op filialen zonder naar de invulling van het team te kijken. Dit creëerde veel stress bij collega's wat soms resulteerde in uitbarstingen of (simpele) fouten.

Klanten die over de vloer komen zijn wel het leukst. Gezellige hardwerkende types die altijd in voor een praatje zijn.
Minpunten
weinig ruimte om fouten te laten maken.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij BMN Bouwmaterialen. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,3
4,3