Blokker
Leuk filiaal met gezellige collega's, drukke dagen en altijd wel wat te doen, ruimte om jezelf te ontwikkelen in zowel verkoop als klant omgang, product kennis en leidinggevende taken als je hiervoor gaat.
Pluspunten
Gezellig, goede leer en ontwikkel plek
Minpunten
Te weinig personeel, niet erg goed betaald, geen interessante aanvullende arbeidsvoorwaarden
Had echt een super leuk team het werken
Bij blokker was een hele leuke ervaring

zeker een aanrader!
Pluspunten
Leuk team
Heel grote werkvloer verschillende producten , leuk collega nog meer.
Pluspunten
Active collega
Minpunten
Onregelmatige werktijden
Heb hier gewerkt voor 10 maanden en vond het GEEN fijne werkplek!

1. een jonge hulpkracht dame die er al 3 jaar werkt gedaagd zich als een filiaalmanager (niemand weet waarom)

2. Een Blokker leidinggevende zat buiten voor de winkel te kletsen tijdens haar werktijd met haar zus en nichtje. Belde haar bij de kassa bij met de vraag of ze op kassa wou letten terwijl ik een klant hielp bij de computer. Ze zei tegen mij dat ze wel aan het opletten was (kan ik niet ruiken en zag er niet zo uit het was wel vanzelfsprekend dat ze gwn aan het opletten was maar voor hetzelfde geldt vraagt ze waarom ik "zomaar" wegliep zonder het te melden) en ze zei dat ik haar niet de les hoef te leren.

Als je buiten gezellig met je familie of whatever wilt praten tijdens je werktijd ga dan vooral bij de Blokker werken.

3. ze zeggen dat je veel vragen mag stellen maar als je dan veel vragen stel raken ze geïrriteerd. Sja. Zeg dat dan ook niet.

4. introverte werknemers worden niet gewadeerd. Ze willen dat je je heel open opstelt naar collegas bent. Dat je vriendelijk en aardig bent oke. Maar als je een introvert vraagt om meer als een extravert te gaan te gedragen krijg je ongemakkelijke onnatuurlijke gesprekken. Best raar dat ze wouden dat ik me meer extravert ging opstellen ik heb aan hun ook nooit gevraagd om meer introvert te zijn
Pluspunten
prima loon, prima klanten
Minpunten
vaak te weinig personeel, aso leidinggevende
Buiten personeel uit voor een ontzettend laag salaris. Lichamelijk is het niet te doen, stressvol en te veel wat je moet doen voor zo’n salaris.
Pluspunten
Team was gezellig
Minpunten
Te veel
ik heb een jaar bij de blokker gewerkt, hierbij heb ik in totaal in 4 verschillende fidealen gestaan en ben ik ook overgeplaatst van locatie.

( er werd mij gevraagt of ik op een andere locatie wilde werken voor een keer, stemde hiermee in en was plots officieel overgeplaatst )

verder is het loon het niet waard, je merkt je uit de naad en krijgt er het minimum van het minimum voor terug. daarbij word je ook nog vuil aangekeken als je niet jezelf helemaal de t****g in rent van hot naar her omdat je het ''bedrijfs familie gevoel'' zou moetten hebben.

verder sta je met z'n 2e of 3e in de winkel wat vaak niet te doen is als 1 leidinggevende moet bestellen, 1 van je collega's achter in het magazijn de vracht aan het doen is en jij zelf de kassa en vracht en telefoon moet doen ( ze verwachten dat je 4 armen en 8 benen hebt). het magazijn daarbij is 11/10 keer overvol en niet goed gesorteerd, maar dan wel overvol met oude artikelen en dingen die niet veel gekocht worden, waarbij dan weer alles wat mensen juist kopen en uit de folder willen er maar 3/5 stuk zijn.

ook gaat het bij sommige fidealen ook nog vanuit het oude boekje, alles wat op zwart wit staat moet persee gedaan worden, wat voor erg onefficiente methodes zorgt en vaak de boel ophoud. zeker op de oudere locaties is het een hel.

verder is het sociale stukje wel leuk en gezellig, ik heb meerdere teams meegemaakt, in het ene team was er onderling wat drama in het andere team was het juist gezellig.
Pluspunten
gezzellig
Minpunten
minimum loon, hoge werk druk.
Ik heb twee jaar volgens de 'oude' module van Blokker mogen werken en vond het heerlijk werk. Er kwamen vaak klanten terug en wij hadden een fijn team. Mijn salaris als 17 jarige was niet hoog maar dat is het over het algemeen niet op 17 jarige leeftijd. De nieuwe module ben ik minder tevreden over, omdat het niet persoonlijk meer aanvoelt. Ik kom nu zelden in Blokkers.
Pluspunten
Leuk team (ligt er net aan waar)
Minpunten
Duurder assortiment dan voorheen veroorzaakt klachten van klanten
Ik heb veel geleerd bij de Blokker en vooral hoe je met klanten mee omgaat.
Ik denk nog altijd met veel plezier terug aan mijn tijd bij Blokker. Het was een empathische werkgever die heel realistisch was over wat je van medewerkers kunt verwachten. Voor mij was het een bijbaantje en uiteindelijk ben ik verder gaan solliciteren omdat ik te weinig uitdaging ervaarde in het werk. Het was wel erg moeilijk om te vertrekken omdat de managers en directe collega's heel fijn waten.
Pluspunten
Super werkgever, leuke collega's, fijn werk voor een tijdje
Minpunten
Weinig uitdaging, ik verdiende destijds rond de €3 per uur als tiener.
Altijd collegiale collegas veel te doen van allerlei klusjes doen
Kies wat voor jou belangrijk is en deel dit met je leidinggevende en of collega’s binnen Blokker! Blokker geeft je namelijk veel kansen om je te ontwikkelen. Dagen vliegen voorbij, en voordat je het weet, werk je alweer jaren bij Blokker, is er geen dag hetzelfde geweest en heb je een “Blokker-hart”.
ik vond het leuk om er te werken en kon goed met mijn collegas opschieten soms ging het wat lastig door de snelheid die je erin moest zetten met de drukke tijden. maar voor de rest een leuk bedrijf en zou er gerust nog een keer willen werken
Zeer rommelig totaal niet georganiseerd slechte leiding gevende
Pluspunten
Was dichtbij me huis
Minpunten
Alles zou der nooit meer willen werken
Prima werkomgeving, redelijk log en bureaucratisch bedrijf
Een dag als bedrijfsleider bij Blokker is altijd anders, je leert omgaan met diverse mensen en hebt de verantwoordelijkheid voor klanten, medewerker en omzet. Het werken als bedrijfsleider bood mij op den duur niet voldoende uitdaging meer en toen merkte ik dat er weinig doorgroeimogelijkheden zijn binnen Blokker. Vandaar dat ik na 8,5 jaar bij Blokker ben weggegaan.
Ideaal voor de wat jongere personen, flexibele uren en vaak lekker dichtbij huis.
het is heel afwisselend werk je helpt in de winkel en in bij de kassa.
probeert klanten zo goed mogelijk te helpen.
Erg stressvol gewerkt, werd veel beloofd maar niet nagekomen. In de loop der jaren steeds meer werk met minimaal personeel.
Heb daar 9 jaar met plezier gewerkt veel geleerd zou zo weer bij een blokker willen werken.Maar hier zijn ze er mee gestopt.erg jammer. Dit was in Roden. Hopelijk komt er ooit nog weer eentje terug zou fijn zijn .
De Collega's zijn erg gezellig, de werkzaamheden zijn prima.
Het werk in het magazijn is heel zwaar en het uurloon is een lachertje. Erg veel Polen die geen Nederlands kunnen spreken. Er wordt steeds meer van je verwacht maar opslag kun je vergeten, de werkdruk is heel hoog. Vriendelijkheid is hier heel ver te zoeken of eigenlijk niet te vinden. Ga hier nooit werken!!