Blokker Reviews

347 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 423 reviews
Hele fijne tijd.
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Mijdrecht28 november 2019
Ik dacht na 32 jaar dat ik tot mijn 67 e er zou blijven.
productieve werkomgeving
Verkoopmedewerker (parttime) (voormalige medewerker) –  Amsterdam24 november 2019
Veel achter de kassa staan.
Klanten heel goed kunnen adviseren, hier is je productkennis echt belangrijk.
Pluspunten
leuke kantine
Minpunten
lange werkdagen
slechte baas
Vakkenvuller/kassamedewerker/magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Heiloo14 november 2019
erg slechte zaak. baas is een zenuwpees en legt niks uit maar verwacht vervolgens wel dat je het al weet. en wordt boos als je ergens naar vraagt wat je nog niet wist. vervelende plek om te werken met erg lange dagen (9 uur)
Gezellige tijd gehad met collegas en klanten
Verkoopster (parttime) (voormalige medewerker) –  Sneek6 november 2019
Jammer genoeg een slechte smaak gekregen van de firma
Pluspunten
Geen te benoemen
Minpunten
Te veel om op te noemen
Gezellig
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 oktober 2019
Afwisselend werken, gezellige klanten. Flexibiliteit is belangrijk. Elk moment van de dag kan er van alles gebeuren.
Zeer hoge werkdruk
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Bladel24 oktober 2019
Beliftes worden niet waar gemaakt.
Je weet nooit waar je aan toe bent.
Voor je het weet plaatsen ze je over ver van huis.
Waardeloos
Pluspunten
Minpunten
Genoeg
Hoge werkdruk
BBL Verkoopadviseur (huidige medewerker) –  Schagen16 oktober 2019
Zeer hoge werkdruk met zo min mogelijk personeel, het werken bij de Blokker is eigenlijk enorm leuk alleen tegenwoordig moet alles zsm en met zo min mogelijk personeel. Kort om het werk leuk alleen het bedrijf niet meer
verschrikkelijk.
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Leiden12 oktober 2019
verschrikkelijk,

de bedrijfsleider behandeld je als haar eigen hond. Ze schopt je na 2 jaar der uit om nieuwe mensen aantenemen. Ze trekt nieuwe werknemers voor en geeft ze ontzettend veel uren, en de werknemers die wat langer in dienst zijn mogen het bekijken. Het personeel is veder geweldig gezellige mensen. En dan heb ik het nog niet over de klanten gehad ze zijn erg rasictiche en hebben geen begrip als het wat druk is het is dan ikke ikke en de andere mogen lekker stikken . En het salaris al al helemaal dramatisch
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Slechte teamleider
gezellige en klantvriendelijke winkel
verkoopmedewerker/ assistent leidinggevende (voormalige medewerker) –  Spijkenisse11 oktober 2019
heb altijd met veel plezier bij de blokker gewerkt. Gezellige sfeer, aardige mensen en leuke producten.
Zie hier onder.
Inpakker hand- en machinematig (voormalige medewerker) –  Gouda10 oktober 2019
Twee ploegen werkzaam goede samenwerking tussen collega's.
Pluspunten
Team werk.
Minpunten
Soms de late slot tijd.
Gezellig team, gebrek aan goede bedrijfsleider
Vervangend filiaalleider (huidige medewerker) –  Utrecht24 september 2019
Ik heb bij De Blokker veel geleerd over klantgerichtheid, en werken in een team. Daarnaast heb ik mij kunnen ontwikkelen in het aansturen van een team, en wat er komt kijken bij het runnen van een filiaal. Het leukste vindt ik het begeleiden van stagiaires, omdat dat het dichts in de buurt komt van mijn opleiding, en wat ik graag wil doen. De bedrijfscultuur binnen Blokker is wisselend, ligt voor mijn idee heel erg aan wie er aan het hoofd van het team staat. Heb de afgelopen maanden onder leiding van slecht management gestaan, en dat heeft het team, de winkel en mijzelf geen goed gedaan. Goed management, met goede communicatie is onmisabaar
Slecht bedrijf die niet luisterd
Assistent bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Almelo24 september 2019
Hoe ze de werknemers behandelen is gewoon schandalig. Je rug kapot werken en je dan na 16jaar je een trap nageven. Regio manager Marja niet te vertrouwen.
Praca
order picker (voormalige medewerker) –  geldermalsen18 september 2019
Słaba organizacja pracy oraz mało godzin pracy prace oceniam jako bardzo dobra moim zdaniem
saai en vreselijk personeel
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Nieuwegein11 september 2019
ik heb hier een jaar gewerkt en het was echt vreselijk. onduidelijke roosters, vreselijke klanten, saaie maar veelste drukke werkdagen en achterbakse collega's, ze doen aardig in het begin maar praten altijd over je en laten je het rotwerk doen als je nieuw bent en er werd oneerlijk en langer pauze genomen door sommige werknemers en het magazijn is een rommel en veelste vol en dan laten ze ons dat opruimen. we moesten vaak overwerken. ik zeg het eerlijk dat je hier echt niet wil werken bij de hema ofzoiets zoeken ze ook mensen op cityplaza ga daar kijken
leerzame werkomgeving
Gastheer, verkoop medewerker (voormalige medewerker) –  Leeuwarden9 september 2019
tijdens mijn stage heb ik hier heel veel dingen geleerd.
Leuk bedrijf
Waarnemend Bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Oldenzaal4 september 2019
Blokker is een leuk bedrijf om te werken. Echter doorgroeien is enorm lastig na bedrijfsleider. Loon is redelijk maar rijk wordt je er nooit van (zoals altijd in de detailhandel).
Pluspunten
Leuk bedrijf met gezellige sfeer
Minpunten
Loon en doorgroeimogelijkheden
Leuke collega's, slechte management
Verkoopmederwerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 augustus 2019
Prima werksfeer met je collega's, veel werk druk wordt heel veel van je gevraagd kwa leiding gaat er een heel hoop mis 3 bedrijfsleider in 4 maanden tijd en redenen van contract verlenging of ontslag slaan nergens op ik raad het af om hier te werken je verdoet je tijd
Pluspunten
werksfeer
Minpunten
slechte managment, reden voor vertrek mederwerkers, geen doorgroei mogelijkheden
Leuk als bijbaan
Sales assistant (voormalige medewerker) –  Hilversum1 augustus 2019
Was leuk om hier als bijbaan te werken. De winkels zijn wat kleiner dan de standaard supermarkt dus je leert de klanten en collega's erg goed kennen.
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Stadskanaal29 juni 2019
Heb me hier heel erg vermaakt kon ook goed omgaan met mijn collega's en was goed gecommuniceerd
Pluspunten
Gratis lunch
Verschrikkelijk
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Nieuw-Vennep20 juni 2019
Ik heb nou ongeveer 4 maanden bij de blokker gewerkt en vond het echt verschrikkelijk. Je word zomaar zonder overleg ingeroosterd ( ik had aangegeven dat ik op maandag niet kan en word paar weken maandag ingeroosterd) en als je er iets van zegt moet je zelf vervanging regelen. Zelfde geld met vakantie, aangevraagd en goedgekeurd werd ik alsnog ingeroosterd.
Je werkt elke dag wel 3 kwartier langer dan je betaald krijgt. 6 uur sluit de winkel ben minimaal kwart voor 7thuis.
Pauzes zijn elke dag anders, als het druk is korter pauze dan normaal. Er word niet gedaan aan inklokken en ze schrijft alles zelf op "zegt ze" nou al paar keer gehad dat ik meerdere dagen niet uitbetaald gekregen heb, en dan is het mijn woord tegen die van haar en probeer dat maar is te bewijzen dat je er wel was. Salaris word over periodes betaalt waardoor je een maand achterloopt. Dan het aller ergste was mijn filiaal manager die echt niet aardig was en mij vanaf dag 1 alles zelf liet uitzoeken. Als ik op mijn vrije dag voor iemand inviel tot 1 uur mocht ik om half 2 nog steeds niet naar huis anders had ik een 'probleem'. Midden op de werkvloer zegt ze dingen zoals: dat je je bek moet houden en doorwerken waar alle klanten bij staan en nog zo meer dingen op te noemen. Na mij mening kon ik niks goed doen hier, nog nooit een compliment gehad of iets.
Zeker geen aanrader!:)
Pluspunten
Minpunten
Overwerken, Korte pauze, 0 waardering

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Blokker. Onze community staat klaar om te antwoorden.