Blokker
Leuk filiaal met gezellige collega's, drukke dagen en altijd wel wat te doen, ruimte om jezelf te ontwikkelen in zowel verkoop als klant omgang, product kennis en leidinggevende taken als je hiervoor gaat.
Pluspunten
Gezellig, goede leer en ontwikkel plek
Minpunten
Te weinig personeel, niet erg goed betaald, geen interessante aanvullende arbeidsvoorwaarden
Ik heb twee jaar volgens de 'oude' module van Blokker mogen werken en vond het heerlijk werk. Er kwamen vaak klanten terug en wij hadden een fijn team. Mijn salaris als 17 jarige was niet hoog maar dat is het over het algemeen niet op 17 jarige leeftijd. De nieuwe module ben ik minder tevreden over, omdat het niet persoonlijk meer aanvoelt. Ik kom nu zelden in Blokkers.
Pluspunten
Leuk team (ligt er net aan waar)
Minpunten
Duurder assortiment dan voorheen veroorzaakt klachten van klanten
Ik heb veel geleerd bij de Blokker en vooral hoe je met klanten mee omgaat.
Ik denk nog altijd met veel plezier terug aan mijn tijd bij Blokker. Het was een empathische werkgever die heel realistisch was over wat je van medewerkers kunt verwachten. Voor mij was het een bijbaantje en uiteindelijk ben ik verder gaan solliciteren omdat ik te weinig uitdaging ervaarde in het werk. Het was wel erg moeilijk om te vertrekken omdat de managers en directe collega's heel fijn waten.
Pluspunten
Super werkgever, leuke collega's, fijn werk voor een tijdje
Minpunten
Weinig uitdaging, ik verdiende destijds rond de €3 per uur als tiener.
Altijd collegiale collegas veel te doen van allerlei klusjes doen
Kies wat voor jou belangrijk is en deel dit met je leidinggevende en of collega’s binnen Blokker! Blokker geeft je namelijk veel kansen om je te ontwikkelen. Dagen vliegen voorbij, en voordat je het weet, werk je alweer jaren bij Blokker, is er geen dag hetzelfde geweest en heb je een “Blokker-hart”.
ik vond het leuk om er te werken en kon goed met mijn collegas opschieten soms ging het wat lastig door de snelheid die je erin moest zetten met de drukke tijden. maar voor de rest een leuk bedrijf en zou er gerust nog een keer willen werken
Zeer rommelig totaal niet georganiseerd slechte leiding gevende
Pluspunten
Was dichtbij me huis
Minpunten
Alles zou der nooit meer willen werken
Prima werkomgeving, redelijk log en bureaucratisch bedrijf
Een dag als bedrijfsleider bij Blokker is altijd anders, je leert omgaan met diverse mensen en hebt de verantwoordelijkheid voor klanten, medewerker en omzet. Het werken als bedrijfsleider bood mij op den duur niet voldoende uitdaging meer en toen merkte ik dat er weinig doorgroeimogelijkheden zijn binnen Blokker. Vandaar dat ik na 8,5 jaar bij Blokker ben weggegaan.
Ideaal voor de wat jongere personen, flexibele uren en vaak lekker dichtbij huis.
het is heel afwisselend werk je helpt in de winkel en in bij de kassa.
probeert klanten zo goed mogelijk te helpen.
Erg stressvol gewerkt, werd veel beloofd maar niet nagekomen. In de loop der jaren steeds meer werk met minimaal personeel.
Heb daar 9 jaar met plezier gewerkt veel geleerd zou zo weer bij een blokker willen werken.Maar hier zijn ze er mee gestopt.erg jammer. Dit was in Roden. Hopelijk komt er ooit nog weer eentje terug zou fijn zijn .
De Collega's zijn erg gezellig, de werkzaamheden zijn prima.
Het werk in het magazijn is heel zwaar en het uurloon is een lachertje. Erg veel Polen die geen Nederlands kunnen spreken. Er wordt steeds meer van je verwacht maar opslag kun je vergeten, de werkdruk is heel hoog. Vriendelijkheid is hier heel ver te zoeken of eigenlijk niet te vinden. Ga hier nooit werken!!
Het was chaotisch op de werkvloer, ze verwachtte veel te veel voor een scholier die als bijbaan doet. Verwachten dat jij alles ervoor doet om aanwezig te zijn volgens jouw rooster, ook al ben je ziek of heb je iets gebroken. Het is een zooitje en ik zou deze baan aan niemand aanbevelen.
Wordt teveel verwacht tegen een te laag salaris. Werkdruk heel hoog. Weinig tijd voor het opleiden van nieuwe medewerkers.
het is niet haalbaar om aan alle verwachtingen te voldoen die gevraagd worden. geen goede werk-privébalans.
Geen fijne sfeer in het team niet aan te raden om daar te werken
Het is een fijn bedrijf om in te werken waar je als je je best doet ook hogerop kan klimmen
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
Pauzes zijn eigen tijd en verplicht om 15 minuten voor en na werktijd te verblijven
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Blokker. Onze community staat klaar om te antwoorden.