Blake & Partners Reviews

Productieve en collegiale werkomgeving - Ieder dag een stap vooruit!
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Amsterdam17 september 2018
Bij Blake & Partners kan ik mijzelf -iedere dag- op professioneel vlak ontwikkelen. Zo wordt er dagelijks een korte training gegeven opdat wij -als recruitment consultants- specialisten blijven in ons eigen vakgebied. Zo ben ik heden verantwoordelijk voor enkel en alleen Accountancy profielen voor enkel en alleen de regio Noord-Holland. Van Blake & Partners wordt uiteraard een professionele en representatieve inzet verwacht. Hierbij is er bovendien ruimte voor sociale activiteiten alsmede individuele ontwikkelingen.
Pluspunten
Persoonlijke ontwikkeling, doorgroeimogelijkheden en fijne collegiale werksfeer
Minpunten
Iedere dag scherp zijn
Zou ik zeker aanbevelen!
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Amsterdam10 september 2018
Wegens onze meritocratische structuur belonen wij rijkelijk onze consultant voor hun prestaties: we hebben een van de beste commissiesystemen in heel Nederland en wij bieden verschillende incentives aan. Bovendien zijn wij een groeiend bedrijf, waar iedereen zich kan ontwikkelen, zowel nationaal als internationaal. Daarnaast werken wij in een “work hard, play hard” cultuur, waardoor je na een lange dag werken verlangt naar een biertje op het terras.
Pluspunten
Salarispakket, doorgroei, ontwikkelingsmogelijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Blake & Partners. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Blake & Partners gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Blake & Partners gesorteerd op locatie