Bij BKV, als werkgever, kan ik de ondernemer in loondienst zijn. Ik krijg de ruimte om vooruit te denken, slagvaardig te zijn en voor onze zorgprofessionals en zorginstellingen nieuwe oplossingen in te zetten. Vernieuwend en toekomstbestendig.
Ik heb het geluk om te werken met bevlogen, betrokken collega's, die altijd net een stap extra zetten. Dit zorgt altijd weer voor een aangename verrassing.
Pluspunten
gericht op sportieve samenwerking letterlijk en figuurlijk
BKV is een gedreven bedrijf. Met veel knowhow en professionaliteit in huis. Kennisdeling en collegialiteit staan hoog aangeschreven. Waar lol en verdriet gedeeld kan worden.
Plezier in ons werk drijft ons iedere dag weer om mooie stappen te zetten; voor BKV maar ook voor onszelf! Dat maakt dat je bij BKV onderdeel bent van een fijne groep enthousiaste en hardwerkende collega's.
Dynamische werkomgeving en geen één dag is hetzelfde bij BKV.
Er is ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan alle BKV’ers altijd voor open.
Gezellig bedrijf met een open sfeer en veel passie.
Het BKV team biedt een unieke combinatie van online en offline expertise, die met enthousiasme wordt ingezet om zorgprofessionals en zorgorganisaties op een persoonlijke manier van dienst te zijn. Dat gaat veel verder dat het samenbrengen van vraag en aanbod. Door het brede (inter)nationale netwerk en de ´helicopterview´ groeit BKV razendsnel als kennis- en adviespartner in de zorg. Het team is gedreven, eerlijk en oplossingsgericht. Hard werken gaat hier samen met gezelligheid en collegialiteit.
Bekijk meer reviews over BKV