Big Bazar Reviews

90 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 167 reviews
Gezellige werkplek
Vulploegmedewerker/kassamedewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam1 maart 2019
Je maakt er snel vrienden iedereen is aardig tegen elkaar.
Pluspunten
De gezelligheid
Minpunten
Korte werkdagen
Verkopen in de big bazar
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Emmeloord19 februari 2019
Vracht verwerken, kassa werkzaamheden etc. Alle werkzaamheden mag je dien in de winkel. In drukke periodes soms stressvol met schappen vullen omdat er veel verkocht word.
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
Drukte
Slecht salaris voor heel veel.
Leidinggevende fulltime (huidige medewerker) –  Amsterdam5 februari 2019
Je werkt per dag 10 uur waarvan je er 1 niet betaald krijgt.

je werkt je helemaal kapot voor uiteindelijk helemaal niks
Pluspunten
Gezellige manager
Minpunten
Lange dagen Slecht salaris
Redelijke sfeer
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Drenthe16 januari 2019
Werken bij Big Bazar is leuk maar het salaris is echt slecht. Werktijden zijn flexibel maar zo werk je de ene week 26 uur en de andere week 13 uur, waardoor je loon elke keer anders uitvalt. Sommige collega’s denken dat ze boven de rest staan en hierdoor langere pauze’s mogen nemen en onder werktijd familie langs mogen laten komen ( die in de winkel blijven hangen.) Dit zorgt voor een onprettige werksfeer met de collega en de lange dagen met ... als sleutelhouder zijn dus echt zwaar vermoeiend.
Wanneer er weinig of geen vracht is, is er nauwelijks wat te doen en ben je afhankelijk van klusjes.
Verder leuke collega’s en leuke filiaalmanager maar als je geld wilt verdienen ben je aan het verkeerde adres.
Pluspunten
Personeelskorting, Leuke collega’s
Minpunten
Roddels, salaris en erg rustig
Goed voor je ontwikkeling, doorgroeimogelijkheden aanwezig
Bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Den Haag28 december 2018
Je krijgt veel vrijheid om jezelf te laten zien. Dat geldt voor ieder hoe je jezelf ook laat zien als leidinggevende, maar ook hoe je commercieel de kansen kunt zien en erop inspeelt. Voor nieuwe bedrijfsleiders is er een opleiding, maar ook om door te groeien wordt er geïnvesteerd middels een opleiding.
Als je met plezier werkt, kan je een hogere werkdruk aan. Werkdruk is hoog, zoals in vele winkels in de detailhandel. Maar geeft wel een voldaan gevoel als je goed in je rol zit, omzetten haalt en winkel commercieel is ingericht.
Jaarlijks wordt er gekeken of je doelstellingen hebt behaald en n.a. hiervan krijg je een bonus.

Het is jouw eigen winkel waarbij je ondersteund wordt door een rayonleider en het hoofdkantoor. Hoe je hulp krijgt, hangt ook weer af van hoe je jezelf profileert en aangeeft waar je specifiek hulp bij nodig hebt.

Ik heb er ruim twee jaar fijn gewerkt met een gedreven team. Wegens privéredenen overgestapt naar een andere baan.
Pluspunten
Concernkorting, bonus, vrijheid
Minpunten
Waardering vanuit directie verschillend, minimaal 3 van de 4 zaterdagen per maand werken, lager loon.
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Spijkenisse12 december 2018
Slecht management, leukste aan de baan variatie, wat ik heb geleerd is het omgaan met verschillende soorten klanten.
Pluspunten
Minpunten
Slecht management
gezellige collegas, heel erg collegiaal
Hulpkracht (voormalige medewerker) –  Vlaardingen30 november 2018
werken bij de big bazar als hulpkracht is een goede basis voor je werk ervaring. Soms zijn er langen dagen maar als je actief bezig bent is de dag zo voorbij.
Pluspunten
Big Bazar geloofd in tweede kansen
Leuke werkplek
Leidinggevende kassamedewerken/vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Amersfoort2 oktober 2018
Amersfoort is een hechte plek die veel met elkaar overleggen. Gezellige werkgevers etc.
Pluspunten
Veel uren voor doordeweekse hulp
Minpunten
Weekenden gaan vaak four
Mooie plek om te leren
Leidinggevende (voormalige medewerker) –  Almere1 oktober 2018
Mijn ervaring met Big Bazar is goed over het algemeen
slechte organisatie veel te lage loon
Floormanager (voormalige medewerker) –  Venlo26 augustus 2018
sinds begin heb ik een gesprek gehad en laten zien dat graag wil doorgroeien tot een manager. ene oor erin de ander eruit gaat alleen maar om geld en macht dat bedrijf ma draait en jij als persoon kapot onder lijdt. als je weer gesprek aanvraagt zeggen ze ja komt wel geduld ma zo raakt je leeftijd op en dan sturen ze je weg mensen der bestaan tegenwoordig amper bedrijf die echt met je willen werken en met je meedenken natuurlijk hoor je kwaliteiten te hebben en te laten zien maar nog geven ze je de tijd niet ja met praatjes wel ma daden nergens!!!!!
Minpunten
lange werkdagen slechte organisatie lage loon slavenarbeid
het werk was leuk om te doen maar de communicatie was slecht
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Den Helder21 augustus 2018
Big Bazar was mijn eerste baantje. Wat ik daar had geleerd was hoe je moest vakken vullen en hoe je kassa moest draaien.
Ik vond dat op zich wel leuk om te doen, maar de bedrijf zelf was heel saai.
Minpunten
waren de communicatie van de collega's
wel okay
Cassiere (voormalige medewerker) –  Muiden14 augustus 2018
Big bazar heeft een prettige bedrijfscultuur, maar de management daar gaat niet al te goed.
Gezellig, veel geleerd, vaak chaos qua producten
Hulpkracht (voormalige medewerker) –  Pijnacker16 juli 2018
In de winkel waar ik werkte was het altijd netjes en opgeruimd. Echter zie ik in andere filialen vaak veel producten op de grond liggen of op plekken waar ze niet horen. Vanuit het magazijn of hoofdkantoor kwamen niet altijd alle producten aan en er waren een aantal keren leveringsproblemen.
Pluspunten
Veel leren, veel taken, altijd iets te doen
Minpunten
Chaos, lange dagen
Vooral veel werken
Kassamedewerkster en vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Nieuwegein14 juni 2018
Er wordt van je verwacht dat je erg veel werkt. Verder is duidelijk te merken of de bazen je wel of niet mogen. Erg veel sprake voor voortrekken. Er wordt wel rekening gehouden met privé zaken en opleiding.
hecht team en gezellige winkel
Hulpmedewerker / vervangend Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Groningen11 juni 2018
het is geen grote winkel dus je staat met max 3 man in de winkel elke dag. het is dan fijn dat je met elkaar kunt opschieten.
Pluspunten
pauzes
Minpunten
rommel
Vaak geroddel vanuit personeel, wel leuke winkel
Hulpkracht (voormalige medewerker) –  Gelderland25 mei 2018
Plusminus 8 a 9 maanden nu in dienst bij BigBazar. Vind t behoorlijk knap dat ik t zo lang heb volgehouden. Wat een rot bedrijfsleider, bespreek iets prive,vervolgens weet heel het team het. De oude bedrijfsleider was een stuk vriendelijker, maar alsnog wel irritant met de geplande tijden.
Wordt altijd langer pauze gehouden door de meer "ervaren" mensen, wat ook zorgt voor meer onenigheid.
Wordt ook echt gelet op de centen door continu 15 jarigen te laten werken. Ook buiten de werktijden om, dit is strafbaar maar wordt toch gedaan. Daarnaast
veel gedoe met irritante roosters en je hebt maar pech als je niet kan. Althans dit allemaal zelf ervaren, wilt niet zeggen dat alle filialen zo zijn. En de pauzes erg krap. Geen aanrader om te werken, tenzij je uitgebuit wenst te worden.
Buiten dit allemaal is het wel een winkel met leuk assortiment, maar zeker niet de goedkoopste in de voordeelwinkel branche.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Team wisselt sterk, veel geroddel, eentonig werk, onprofessioneel tegenover personeel.
Vind het maar niets
Hulpkracht (voormalige medewerker) –  Amsterdam25 mei 2018
Alles is werkelijk slecht geregeld hier, vracht komt niet of veel te laat, winkel is een rotzooi, magazijn is een rotzooi, leidinggevende doet zelf weinig.
Pluspunten
Personeelskorting op al heel goedkope producten
Minpunten
De rest
Hulpkracht (voormalige medewerker) –  Dordrecht19 april 2018
hele leuke collega's. Altijd lachen en ook met de leidinggevende. Avond eten wordt betaald door het bedrijf.
Pluspunten
Eet geld in de avond uren, Leuke collega's, iedereen helpt elkaar, leuke sfeer
Minpunten
Niets
big Bazar
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Enschede16 april 2018
Het ging maar ik ging niet echt goed overweg met mijn baas
Pluspunten
goed salaris
Minpunten
management
gezellige werkomgeving
Waarnemend Bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Arnhem14 april 2018
qua werk prima, arbeidsvoorwaarden en salaris is minder
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Big Bazar. Onze community staat klaar om te antwoorden.