Big Bazar
Ik vond het wel leuk werken hier als bijbaan. Het is gezellig
Ik vond het leuk daar te werken maar de comunicatie tussen de colega's gaat heel slecht daarom ben ik der ook weg gegaan. Ik heb wel veel geleerd.
Pluspunten
Je leerd veel zowel van het werk als van het doen en laten je levert geen half werk
Minpunten
De comunicatie tussen leidinggevende en andere werknemers
er wordt heel veel geroddeld om iedereen heen. daarnaast is het een super leuke werkplek ze accepteren het ook als je iets minder kan en als je problemen hebt in je prive leven (ookal doen ze daar soms wel moeilijk over)
Ik heb met veel plezier bij big bazar gewerkt en beb er veel van geleerd
geen dag is hetzelfde diverse werkzaamheden en veel vrijheid binnen je filiaal. het is hard werken voor weinig.
als leidinggevende verkoopmedewerker 3 jaar gewerkt bij big bazar
Ik werkte hiervoor bij een andere winkelketen en daar verdiende ik netto €7.20 per uur. En nu €5,03 bruto. Iets van €4.50 per uur. Ik ben 18 jaar. En vind het erg jammer dat er geen echte doorgroei mogelijk is. En dat je maar 2 tot 4 uurtjes per dag eigenlijk kan / mag maken omdat ze te weinig budget hebben in het filiaal om je te laten werken.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Loon. Afstand
Dit is een heel leuk en gezellig team. We hebben lol samen, maar doen ook wat we moeten doen. Ik ben blij met het werk wat ik hier doe en zal het niet beter kunnen wensen.
Pluspunten
Gezellig
Geen fijne werkomgeving.
Word in je vrije tijd lastig gevallen door de baas via WhatsApp. Blijft maar berichtjes sturen over wat ik fout deed en moest doen. Hele slechte WiFi verbinding waar door ik op me data alles moest checken.

Zelf was de leidinggevende nooit aanwezig. En mocht ze een keer wel aanwezig zijn stond ze langer ingepland dan dat ze aanwezig was.
Totaal niet collegiaal leidinggevende geeft duidelijk aan niet te willen hebben dat er geroddeld word vervolgens zelf de grootste roddeltante
Je moet klaar staan op alle momenten van de dag om te kunnen invallen

Vrij vragen heeft geen nut word niet geaccepteerd

En er word bakken goud belooft maar je bent gewoon een sloofje
Er achter gekomen dat ik dit werk 10x niks vind. Het contact met klanten super leuk maar daar blijft het bij. Bij het solliciteren was ik direct al aangenomen toen ik me eigen voorstelde.
Het is erg armoedig naar mijn mening.
Je krijgt te weinig betaald voor wat je doet
Pluspunten
Het is gezellig
Minpunten
Te weinig geld
alleen op pauses, 4 persoonen max per dag werken, alles is onduidelijk en doen de moeite niet om het uit te leggen.
Pluspunten
10% korting
Minpunten
all het overigen!!!
Ik ben altijd goed bezig en tevreden als je verkoopmedewerker en winkelmedewerker werken.
Het bedrijf is zeer slecht.
je werkt hard voor een honger loontje!

betalen niet optijd.

collega’s zijn wel leuk

maar vooral veel geroddeld rondom het personeel!

Maar het ergste is nog je krijgt 9,95 bruto en dat voor hard werken 650 euro in de maand..
Ik heb ongeveer een maand bij de Big Bazar gewerkt tijdens het inrichten van de winkel en kreeg het minimumloon betaald. Heb daarna maar een week in de winkel kunnen werken, waarna ik gelijk opeens niet meer nodig was omdat anderen niet genoeg uren konden krijgen en het opeens een probleem was dat ik 15 was, terwijl dit goed te zien was op mijn CV.

Er word in het magazijn gerookt en het stonk er hierdoor altijd naar rook en energy drink.

Ik raad anderen deze baan eigenlijk niet aan, je word weinig betaald voor erg zwaar werk.
er wordt geroddeld binnen personeel vooral de leidinggevende en bedrijfsleidster. en hard werken voor weinig!
Vaak personeelstekort waardoor je niet aan pauze toe kwam en in het magazijn moest eten. Collega’s waren erg leuk. Salaris was slecht voor het werk wat je allemaal doet.
Pluspunten
Leuke medewerkers
Minpunten
salaris
Ik was aangenomen bij Big Bazar in Kampen, ik had zoals heel veel mensen nog een andere baan met opzegtermijn. Toen ze mij wilden inplannen heb ik aangegeven dat ik dus eerst met mijn andere baan nog zat, en toen werd ik per sms ontslagen, dit terwijl ik er dus nog geen dag gewerkt had! Zo ontzettend onbeschoft, ze gooide het erop dat ik niet flexibel zou zijn. Ik waarschuw bij deze: ga er niet solliciteren, je salaris dat je krijgt is ook niet om van rond te komen en voor zulke mensen wil ik niet werken,gelukkig al snel een andere job gevonden.
wat een leuke tijd heb ik gehad ondanks ik een beperking heb heb ik er 2 jaar mogen werken er word naar je geluisterd een leuk team je mag waar nodig ook uit helpen in andere flilaal bij je in de buurt
wel vindt ik dat je weinig betaald krijgt op mijn 19e 5.96

ik heb het in 2 jaar tijd heel veel mogen leren wel heel jammer big bazar dat jullie een hard werkende medewerker geen vaste contracten geven ik stond er alitjjd zelfs op krukken en toen werd ik ziek en verhuisde ik veel in een keer en toen moets ik helaas gaan heb echt een top tijd gehad met iedereen ben ook heel dankbaar voor de groei die ik heb mogen mee maken
als 16 jarige verdien je ongeveer 3,39
als 17 jarige verdien je ongeveer 3,88
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Big Bazar. Onze community staat klaar om te antwoorden.