Big Bazar Reviews

103 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 200 reviews
Stressvolle baan
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Drenthe27 november 2019
Ik heb ongeveer een maand bij de Big Bazar gewerkt tijdens het inrichten van de winkel en kreeg het minimumloon betaald. Heb daarna maar een week in de winkel kunnen werken, waarna ik gelijk opeens niet meer nodig was omdat anderen niet genoeg uren konden krijgen en het opeens een probleem was dat ik 15 was, terwijl dit goed te zien was op mijn CV.

Er word in het magazijn gerookt en het stonk er hierdoor altijd naar rook en energy drink.

Ik raad anderen deze baan eigenlijk niet aan, je word weinig betaald voor erg zwaar werk.
Niet doen
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Helmond26 november 2019
er wordt geroddeld binnen personeel vooral de leidinggevende en bedrijfsleidster. en hard werken voor weinig!
slechte gang van zaken
verkoopster/ assistent manager (voormalige medewerker) –  Kampen5 november 2019
Ik was aangenomen bij Big Bazar in Kampen, ik had zoals heel veel mensen nog een andere baan met opzegtermijn. Toen ze mij wilden inplannen heb ik aangegeven dat ik dus eerst met mijn andere baan nog zat, en toen werd ik per sms ontslagen, dit terwijl ik er dus nog geen dag gewerkt had! Zo ontzettend onbeschoft, ze gooide het erop dat ik niet flexibel zou zijn. Ik waarschuw bij deze: ga er niet solliciteren, je salaris dat je krijgt is ook niet om van rond te komen en voor zulke mensen wil ik niet werken,gelukkig al snel een andere job gevonden.
een top werkplek
Hulpkracht/ Parttime medewerker (voormalige medewerker) –  Venray25 oktober 2019
wat een leuke tijd heb ik gehad ondanks ik een beperking heb heb ik er 2 jaar mogen werken er word naar je geluisterd een leuk team je mag waar nodig ook uit helpen in andere flilaal bij je in de buurt
wel vindt ik dat je weinig betaald krijgt op mijn 19e 5.96
ik heb het in 2 jaar tijd heel veel mogen leren wel heel jammer big bazar dat jullie een hard werkende medewerker geen vaste contracten geven ik stond er alitjjd zelfs op krukken en toen werd ik ziek en verhuisde ik veel in een keer en toen moets ik helaas gaan heb echt een top tijd gehad met iedereen ben ook heel dankbaar voor de groei die ik heb mogen mee maken
salaris
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Almere Stad30 september 2019
als 16 jarige verdien je ongeveer 3,39
als 17 jarige verdien je ongeveer 3,88
Hands on bedrijf met vele uitdagingen
Formulemanager (huidige medewerker) –  Amsterdam23 september 2019
In een klein team waar je vaak naast je eigen functie ook mee kan en mag denken over andere zaken binnen het bedrijf.
gezellige werkomgeving
Weekendhulp (voormalige medewerker) –  Leeuwarden9 september 2019
vond het leuke werkplek met leuke gezellige collega
Goede werkgever
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Drachten22 juli 2019
Mooi bedrijf in de kinderschoenen.
Directeur komt nog langs bij alle nieuwe winkels en gaat ook regelmatig op bezoek bij bestaande vestigingen.
Omdat dit een opstartend bedrijf is de sfeer goed en de lijnen klein.
Heb hier veel geleerd en ontdekt.
Veel in andere filialen gewerkt om op te starten en on te bouwen! Erg leuk
Pluspunten
Helpen door het hele land in filialen
werkomgeving
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Maassluis19 juli 2019
ik heb geleerd hoe je met klanten moet omgaan.
altijd gezellig op de werk vloer leuk en gezellig collega's
als je iets net weet zijn er altijd collega's die je willen helpen en het je netjes uit legen.
is niks moeilijks aan bij de big bazar is en top bedrijf.
het leukste van de baan is het is altijd gezellig op de werk vloer.
Pluspunten
goede werk tijden
Minpunten
n.v.t
Leuke werksfeer en alles duidelijk uitgelegd
Kassamedewerker, magazijnmedewerker en vulploeger (voormalige medewerker) –  Bijlmer Oost8 juli 2019
BigBazar Amsterdam is een klein maar zeer gezellige werkplek waarbij de collega's en werkgevers zeer vriendelijk en open zijn.
Je krijgt er veel geleerd en het is een leuke bijbaan voor naast je studie of eventueel voor fulltime!
Pluspunten
Gelegen op diverse locaties
Minpunten
Soms weinig personeel
Stage bij Big Bazar
Vulploegmedewerker/Stagiair (voormalige medewerker) –  Arnhem24 april 2019
Ik deed stage bij Big Bazar een paar jaar geleden. Ik deed het voor twee dagen per week. acht uur per dag. Het had een leuke werk sfeer, je kreeg verdoende pauzes en ze behandelde me best goed. Maar omdat ik daar voor 8 uur per dag was, was ik al klaar met mijn taken na ander half uur en hadden ze niks meer voor mij te doen daarna. Dus ik liep meer en deels van mijn dag rondjes in Big Bazar spullen te spiegelen.
Minpunten
Niks te doen
werk-privé
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Spijkenisse8 april 2019
bij de big bazar werd werk en privé niet gescheiden, er werkte een gehele vriendengroep die de rest van het team buitensloot.
Pluspunten
werktijden goed te combineren met schooluren
Minpunten
overwerken wordt niet uitbetaald
Goeie Werk/stage plek
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam2 april 2019
Big Bazar is een goeie stage/werk
Big Bazar Amsterdam
Gezellige werksfeer.
Hulpkracht (huidige medewerker) –  Assen16 maart 2019
Bij de big bazar verdien je niet het meeste, maar het is wel altijd gezellig. Voor mij zijn er geen doorgroeimogelijkheden maar voor collega's wel.
Gezellige werkplek
Vulploegmedewerker/kassamedewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam1 maart 2019
Je maakt er snel vrienden iedereen is aardig tegen elkaar.
Pluspunten
De gezelligheid
Minpunten
Korte werkdagen
Verkopen in de big bazar
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Emmeloord19 februari 2019
Vracht verwerken, kassa werkzaamheden etc. Alle werkzaamheden mag je dien in de winkel. In drukke periodes soms stressvol met schappen vullen omdat er veel verkocht word.
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
Drukte
Slecht salaris voor heel veel.
Leidinggevende fulltime (huidige medewerker) –  Amsterdam5 februari 2019
Je werkt per dag 10 uur waarvan je er 1 niet betaald krijgt.

je werkt je helemaal kapot voor uiteindelijk helemaal niks
Pluspunten
Gezellige manager
Minpunten
Lange dagen Slecht salaris
Redelijke sfeer
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Drenthe16 januari 2019
Werken bij Big Bazar is leuk maar het salaris is echt slecht. Werktijden zijn flexibel maar zo werk je de ene week 26 uur en de andere week 13 uur, waardoor je loon elke keer anders uitvalt. Sommige collega’s denken dat ze boven de rest staan en hierdoor langere pauze’s mogen nemen en onder werktijd familie langs mogen laten komen ( die in de winkel blijven hangen.) Dit zorgt voor een onprettige werksfeer met de collega en de lange dagen met ... als sleutelhouder zijn dus echt zwaar vermoeiend.
Wanneer er weinig of geen vracht is, is er nauwelijks wat te doen en ben je afhankelijk van klusjes.
Verder leuke collega’s en leuke filiaalmanager maar als je geld wilt verdienen ben je aan het verkeerde adres.
Pluspunten
Personeelskorting, Leuke collega’s
Minpunten
Roddels, salaris en erg rustig
Goed voor je ontwikkeling, doorgroeimogelijkheden aanwezig
Bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Den Haag28 december 2018
Je krijgt veel vrijheid om jezelf te laten zien. Dat geldt voor ieder hoe je jezelf ook laat zien als leidinggevende, maar ook hoe je commercieel de kansen kunt zien en erop inspeelt. Voor nieuwe bedrijfsleiders is er een opleiding, maar ook om door te groeien wordt er geïnvesteerd middels een opleiding.
Als je met plezier werkt, kan je een hogere werkdruk aan. Werkdruk is hoog, zoals in vele winkels in de detailhandel. Maar geeft wel een voldaan gevoel als je goed in je rol zit, omzetten haalt en winkel commercieel is ingericht.
Jaarlijks wordt er gekeken of je doelstellingen hebt behaald en n.a. hiervan krijg je een bonus.

Het is jouw eigen winkel waarbij je ondersteund wordt door een rayonleider en het hoofdkantoor. Hoe je hulp krijgt, hangt ook weer af van hoe je jezelf profileert en aangeeft waar je specifiek hulp bij nodig hebt.

Ik heb er ruim twee jaar fijn gewerkt met een gedreven team. Wegens privéredenen overgestapt naar een andere baan.
Pluspunten
Concernkorting, bonus, vrijheid
Minpunten
Waardering vanuit directie verschillend, minimaal 3 van de 4 zaterdagen per maand werken, lager loon.
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Spijkenisse12 december 2018
Slecht management, leukste aan de baan variatie, wat ik heb geleerd is het omgaan met verschillende soorten klanten.
Pluspunten
Minpunten
Slecht management

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Big Bazar. Onze community staat klaar om te antwoorden.