Bezorgdekrant.nl Reviews

Eigen tijdsindeling
Medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam2 november 2018
Variërende job, geen dag is het zelfde.

Doordat je van huis uit werkt kun je je eigen planning maken.
Depothouder TMG
Depothouder (voormalige medewerker) –  Pijnacker24 augustus 2017
Een depothouder is de opdrachtgever van alle freelancers, o.a. bezorgers, binnen zijn/haar depot en is eindverantwoordelijk voor de bezorgkwaliteit van het hele depot. De depothouder is net als bezorgers werkzaam op basis van een freelance-overeenkomst en is niet in dienst bij TMG Distributie. De werkzaamheden van een depothouder bestaan onder meer uit het coördineren van alle werkzaamheden op het depot, het uitvoeren van administratieve werkzaamheden en het afhandelen van bezorgklachten.
Pluspunten
freelancers
Minpunten
achteruitgang van de papieren krant
verdiende goed
Krantenbezorger (voormalige medewerker) –  Hazerswoude-Rijndijk12 juni 2017
Je werkt veelal op jezelf, heel prettig.
Muziekje luisteren en kranten rond brengen vroeg in de ochtend.
verdiende goed voor de leeftijd en je kreeg veel extra's.
handige bijbaan naast mijn studie
Krantenbezorger (ochtendkrant) (voormalige medewerker) –  Hillegom14 maart 2017
elke dag voor mijn studie de dag vroeg beginnen met kranten lopen. Het nam weinig tijd in beslag en ik kreeg een aardig loon.
Pluspunten
Neemt weinig tijd in
Minpunten
vroeg opstaan
Makkelijk geld verdienen
Ochtend bezorger (huidige medewerker) –  Heerhugowaard29 mei 2016
Positief
Aardige depothouder
Fijn om zelfstandig te kunnen werken met een muziekje op en zelf je tijd te kunnen bepalen wanneer je werkt
Je bent maar een uurtje per dag kwijt en de rest ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt

Negatief
Als je 's nachts ziek wordt is er geen vervanging
Door de bezuinigingen word de vergoeding/arbeidsvoorwaarden steeds slechter
Als je een nachtbraker bent (zoals ik) is het geen goed baantje voor je slaapritme
Productieve en gezellige sfeer elke ochtend
Krantenbezorger (huidige medewerker) –  Culemborg21 februari 2016
Het is heel eentonig werk, je moet elke ochtend het zelfde doen. Af en toe heb je een mutatie in je wijk maar daar blijft het bij.
Met mijn collega's heb ik weinig contact omdat ik hen alleen zie bij het ophalen van de kranten.
Het moeilijkste is dat het zo vroeg is en het leukste dat je als iedereen slaapt geld verdient.
Pluspunten
Koffie staat altijd klaar
Minpunten
Soms moet je lang wachten tot je kranten klaar liggen
Rustige baan waarbij je niet 'op de vingers gekeken' wordt. Werktijden ideaal te combineren met een studie.
Dagbladbezorger (voormalige medewerker) –  Sittard8 november 2015
Iedere ochtend sta je vroeg op, haalt de kranten op het depot op en kunt aan de slag. Op je eigen tempo en eigen route bezorg je de krant, zolang de kranten er maar vóór 7.00 uur in liggen. Je werkt niet in een team, je hebt je eigen ritme en je bent buiten.

Je leert omgaan met discipline en (kleine) veranderingen in een structuur. Door weer en wind moet je iedere ochtend vroeg de deur uit, warm of koud, nat of droog. Je raakt bekend met de wijk en vindt met de tijd jouw ideale looproute. Zo nu en dan valt een abonnee af of komt er een bij, je geheugen wordt geprikkeld en actief gehouden.

Tijdens het rondbrengen kun je muziek luisteren of anders genieten van de rustige ochtendgeluiden. Wanneer je in een dorp rondbrengt is er ook de natuur om van te genieten.
Pluspunten
Je eigen ritme, dichtbij huis, muziek luisteren tijdens het werk.
Minpunten
Vroeg opstaan door weer en wind.
zelfstandig werk
krantenbezorger (voormalige medewerker) –  Noordwijk-Binnen, ZH10 september 2015
Je gaat je kranten halen op een depot in de buurt en dan ga je zelfstandig je kranten lopen. Je krijgt een lijst mee met adressen waar en welke krant je moet bezorgen. Op die lijst staan ook de klachten en de wijzingen van de dag.
Het is geen moeilijke baan. Het enige is dat je vroeg moet opstaan, maar daar wen je snel aan.
Leuke baan voor iemand van mijn leeftijd (toen)!
Vakantie-/invalkracht (voormalige medewerker) –  Beetgumermolen/Beetgum16 maart 2015
's Ochtends vroeg, weer of geen weer, uit bed om de kranten te bezorgen om wat bij te verdienen. Maar ik zou het iedereen aanraden. Niet altijd leuk natuurlijk, want je kon nooit uitslapen, maar 's ochtends voor school in één uurtje je geld verdienen, was ideaal. Na schooltijd niet meer vier uren werken in een supermarkt, ik had mijn geld dan al verdiend.
Dynamisch bedrijf
Rayonmanager Vervoer (voormalige medewerker) –  Harkema1 mei 2013
Gevarieerde werkzaamheden, administratief, en persoonlijke contacten met mensen in het rayon. Fijne collega's, goede ondersteuning voor de werkzaamheden in de buitendienst. Flexibele instelling vereist om adhoc problemen op te lossen. Veel vrijheid om je werkzaamheden te kunnen doen.
Pluspunten
Aanvullende arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Werk en privé lopen door elkaar heen
leuk werk en makelijk
krantenbezorger (huidige medewerker) –  tegelen6 november 2012
ik ben al 8 jaar bezig met krantenbezorgen en ik ben het nog steeds aan het doen ik vind het heel leuk het is ook goed voor je conditie als het aan mij ligt wil ik nog heel lang krantenbezorger blijven makelijk en je werkt zelfstandig.
Pluspunten
goed voor de conditie, 1 uur werk, zelfstandig
Minpunten
op het begin is het zwaar werk, regen, koud, sneeuw

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bezorgdekrant.nl. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Bezorgdekrant.nl gesorteerd op locatie