Beweging 3.0 Reviews

Gezellige afdeling
Adm. medewerkster cliëntenadministratie (voormalige medewerker) –  Amersfoort18 april 2018
Binnenhalen indicaties, verwerken indicatie, mutaties, mail behandelen, telefonisch contact
Geen lerende cultuur
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Amersfoort15 april 2017
Dat inspectie erboven op zit is niet verwonderlijk en dat is jammer voor de medewerkers die direct betrokken zijn in de zorg, want daar ligt het niet aan. Grootste probleem is het management. Er is totaal geen goed leiderschap en als medewerker heb je weinig in te brengen zelf m.b.t. je loopbaan en wordt er vooral veel paniek voetbal gedaan die op langere termijn de kwaliteit zullen schaden. Tevens staat de organisatie er financieel slecht voor. Je kunt nergens je zorgen op een hoger niveau uitten en dat maakt dat medewerkers die onder een matig functionerende manager werken bijna nergens terecht kunnen en als je het doet wordt je terug verwezen. De organisatie zou er goed aan doen om zich wat meer lerend op te stellen t.a.v. personeel. Ik vrees dat de organisatie er nog lang niet.
Pluspunten
Minpunten
Niet leerbaar willen zijn
Een medenkende organisatie
Woonzorgbegeleider, Receptioniste (huidige medewerker) –  Amersfoort9 april 2016
Ik heb het gevoel en vertrouwen dat de mensen die werken bij Beweging 3.0 om mensen geven.
Pluspunten
Normaal loon
Minpunten
E learning is niet optimaal
Prettige sfeer met collega s en PG bewoners
zelfstandig werkend gastvrouw (huidige medewerker) –  Amersfoort29 maart 2016
Met veel plezier gewerkt op de locatie De Lichtenberg. Ik heb mijn werk graag gedaan maar door de reorganisatie s zijn helaas de ondersteunende functies helaas verloren gegaan.
wegwerpartikel
Manager (voormalige medewerker) –  Amersfoort4 maart 2016
Wat ik heb geleerd is dat -zolang dit bedrijf je nodig hebt-ze aardig zijn. Zodra B3 in nood is (en dat is de laatste jaren zo) gooien ze er weer een reorganisatie uit en maken ze de werknemers boventallig om er een jonger en goedkoper iemand in te zetten. Weg expertise en weg kwaliteit.
Vraag mensen anoniem die er werken hoe ze het ervaren en denk goed na voor je met deze organisatie in zee gaat, je gaat er gefrustreerd weer vandaan. De directie geeft zichzelf goede salarissen en dat steekt ook.
Pluspunten
ja, zolang je niet te mondig bent heb je de kans je baan te houden
Minpunten
zie mijn review
Prettige werkomgeving en goede collegialiteit
Helpende niveau 2 (voormalige medewerker) –  Amersfoort16 februari 2016
Ik heb hier veel geleerd en prettig gewerkt. Vind het jammer dat ik hier niet meer werk i.v.m. mijn verhuizing.
Het werken op diverse locaties is afwisselend maar niet per se leuk.
Front office medewerker (huidige medewerker) –  Amersfoort10 februari 2016
Mijn werkzaamheden verschillen nog al. Het is per dienst anders. Ook hebben de locaties andere werkwijze dus moet ik flexibel zijn.
Over het algemeen heb ik fijne collega's, wel merk ik dat omdat je er niet zo vaak bent je geen deel uitmaakt van het team.
Pluspunten
bij sommige locaties gratis diner
Minpunten
als flexer maak je geen deel uit van het team en kan daardoor niet deelnemen aan bv vergaderingen.
Planbureau niet goed voor de flex-werkers
IG3 (voormalige medewerker) –  Amersfoort, UT27 oktober 2015
Veel lokaties en allemaal verschillend van signatuur.
Planbureau neemt mensen pas aan als er flink over
het salaris is onderhandeld ipv. de CAO te volgen en
het laatste salaris van sollicitant over te nemen.
Elke dag veel openstaande diensten te mailen en snel in te vullen.
Veel moeilijkheden en vrije tijd rovend qua allemaal andere inlogcodes en wachtwoorden per programma.
Openheid en feedback is er niet.
Pas als flex-werker meedenkt en ideeën aandraagt ter verbetering wordt men geïrriteerd en werkt de flex-medewerker er uit met redenen die vooraf niet zijn aangegeven of besproken.
Is niet voor niets dat aantal huizen nu regelmatig negatief in het nieuws komt...door notabene familieleden én andere medewerkers.
Op de collega's onderling is weinig aan te merken: met velen zeer prettig gewerkt...Echter...nog steeds te veel vast personeel dat liever zit dan meewerkt...onder mom EVV taken..Werkplan veelal incompleet of niet actueel...
Pluspunten
Veel collega;s die ontzettend hard hun best doen en echt samenwerken
Minpunten
Geen pauzes bij Kleinschalig wonen. Handen tekort doordat velen zich ziek melden
Leuk team, gezellige werksfeer, veel geleerd
Administratief medewerkster ZB (voormalige medewerker) –  Amersfoort, UT24 maart 2015
alle voorkomende administratieve werkzaamheden van post, notuleren, urenregistratie (salarisadministratie) en verwerking van verschillende afdelingen. Overleggen plannen enz
gezellig werk omgeving in een woonzorg centrum
huishouding (huidige medewerker) –  Amersfoort, UT5 januari 2015
Ik heb het zo erg naar me zin gehad bij hun binnen hun bedrijf
graag zou ik het willen overdoen.
ik heb veel geleerd hoe je met sommige dingen mee om moet gaan binnen hun bedrijf met de bejaarden.
mijn collega's waren altijd vriendelijk je kwam met een blij gevoel naar werk en met een blij gevoel naar huis.
op het begin vond ik persoonlijk het omgaan met agressieve bejaarden het moeilijkst maar stap voor stap leer je het van zelf wel.
het leukste van het baan was het werken met bejaarden leuke dingen doen met ze en hun veel tijd en aandacht geven vinden ze altijd leuk.
Geen prettige werkomgeving voor zowel de medewerkers als de bewoners. Te weinig bewegingsruimte voor onze bewoners. Te kleine huiskamer om goed te kun
voedingsassistente (huidige medewerker) –  Amersfoort, UT15 december 2013
Een dag op mijn werk is zeer bevredigend! Ik help de bewoners waar het kan en zorg voor een goede, rustige sfeer op de afdeling.
Ik heb geleerd in deze jaren om geduld te moeten hebben om met deze groep mensen te werken, omdat ze totaal niet meer weten waar ze wonen, wie ze zijn, etc.
Mijn collega's zijn top! Ik heb met al mijn collega's een goede band en de samenwerking is prima!
Het moeilijkste van deze baan is dat de bewoners steeds vaker erg slecht, vaak ondervoed, bij ons komen. Het is een moeilijke, doch uitdagende taak om deze mensen weer een thuis te geven en veiligheid te bieden!
En dit vind ik tevens ook het leukste van deze baan; veiligheid, vertrouwen bieden zodat de bewoners rustig hun laatste jaren bij ons kunnen wonen.
leuk en dankbaar werk!
Helpende (voormalige medewerker) –  Amersfoort19 november 2013
Werkomschrijving: het ondersteunen van de zorgvrager of overnemen van diens zorg bij niet-toereikende zelfredzaamheid op lichamelijke en huishoudelijk terrein. Samen werken binnen een team en goede communicatieve vaardigheden. Zowel schriftelijke als mondelinge rapportage.
goede voorwaarden/functioneringsgesprekken
gastvrouw / begeleider (voormalige medewerker) –  Leusden, UT10 november 2013
goede werksfeer
te veel zorg/begeleiding bieden in te korte tijd
er zijn voor de bewoners/ familieleden
veranderingen inzake beleid e.d. geeft spanning in team
Pluspunten
goede werksfeer / collegialiteit
Minpunten
spanningen inzake veranderingen
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Beweging 3.0. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Beweging 3.0 gesorteerd op locatie