Bever

Review over Bever van een medewerker

Bekijk alle reviews over Bever

Cultuur gericht aan Nederlanders
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam12 november 2019
Is een bedrijf voor Nederlanders namelijk blonde mensen, dat zie j op de vloer en op kantoor
Pluspunten
Flexibel werkuren
Minpunten
Weinig kans om te groeien

Andere reviews over Bever van medewerkers

Geweldig bedrijf met een zeer bijzondere bedrijfscultuur
Marktgebied Manager (huidige medewerker) –  Regio Den Haag3 oktober 2019
Bever is uniek, de mensen die voor Bever werken hebben allen de zelfde passie en drive. Iedereen heeft iets met BUITEN in de breedste zin van het woord. Het klopt dat we hard moeten werken, soms harder dan de verhouding met arbeidsvoorwaarden doet vermoeden, maar dat is iets wat Retail eigen is. Hou je van hard werken, heb je liefde voor buiten en ben je een Retail dier dan ben je bij Bever zeker op je plek!

Kom je voor een dik salaris, een vette leasebak en een baantje waar je niet moe van thuis komt dan zit je bij Bever fout. Ook in de weekenden werken we gewoon door!
Snel groeiende dynamische organisatie waar het team erg belangrijk is en je de ruimte krijgt om te groeien.
Markt gebiedmanager (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)3 oktober 2019
Ik werk al jaren voor Bever en heb altijd de ruimte gekregen om te groeien. Je werkt altijd in een team met Like-minded mensen en je leert mensen kennen die je ook weer meenemen in voor jou nieuwe dingen, zowel op het werk als prive. Het kan enorm dynamisch en hectisch zijn, net zoals in elk ander retail bedrijf. Doordat het zo'n snelgroeiend bedrijf is ontstaat er ook veel ruimte om te ontwikkelen. Hierdoor hoef je nooit "klaar" te zijn in de organisatie. Kortom: superfijne organisatie om in te werken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bever. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Bever gesorteerd op locatie